Yuri Bykov, `Sleeping `: recenzije filma

U posljednjih nekoliko godina, zajednica identificirani sljedeći trend: ekranima u zemlji neki od filmova je podijeljen publika i stvara žestoke rasprave, koji se prenose iz sfere kinematografije u sferi socijalne i političke. Tako je bilo sa slikama A. Zvyagintsev je "Levijatan" (2014.), A. Shalopy "28 Panfilov" (2016), Učitelj "Matilda" (2017). Isto se dogodilo s filmom "Sleeping" (2017), redateljem Yuri Bykov.

O slici

Osmi dio filma "Spavanje" redatelj Yuri Bykov objavljen je 9. listopada 2017. godine. Skripta je napisao Sergej Minaev. Proizvođači serije su poznati redatelj i filmski glumac Fyodor Bondarchuk i generalni direktor medija koji drži "STS Media" Vjačeslav Murugov. Žanr filma, kako ga je odredio Sergej Minaev, društveno je i politički triler.

Malo o redatelju

Yuri Bykov dolazi iz malog grada u Ryazanskom kraju. Nakon škole, on je otišao u Moskvu i ušao VGIK na glume odjela, nakon čega je rad na pozornici ruske vojske, Tetra Mjeseca, Moskvi umjetnosti kazališta.

Prvu ulogu u filmu Bykov je 2006. godine igrala u filmu "Ljubav kao ljubav". Nakon toga je uslijedila uloga u seriji „Sve miješaju u kući ...” Tada je bilo snimanje u filmovima „Ranetki” (2008.), „Ključ sreće”, „Spremnici se ne boji prljavštine” (2008.), „Veliki” (2013.), " svjetla velikog sela „” Heels „(2016).yuriy bikova koji spavaju recenzije

Redateljski debitant Yuri Bykov održan je 2009. godine s emisijom na festivalu "Kinotavr" kratkog filma "Chief". Njegov rad dobio je nagradu "Short Meter". Sljedeći film "Live", snimljen 2010. godine, već je bio pun. Zatim s pauzom u godini nalaze se slike "Major" (2013) i "Fool" (2014), u kojoj je i autor glazbe. U 2015. godini na ekranu se pojavila kriminalna metoda "Metoda". Sada redatelj radi na filmu "Plant", prema njegovim riječima, ova će slika biti posljednja, jer je odlučio napustiti profesiju.

Yuri Bykov i seriju "Spavanje". Recenzije

Pokušajmo to shvatiti. Sudeći po broju recenzija o "Spavanju" Jurij Bykov, film nije ostavio nikoga ravnodušnim. Bez sumnje, svaka osoba ima pravo imati svoje mišljenje i izraziti ga bez odlaska na pojedince. Neke recenzije za prvu sezonu serije "Spavanje" sadrže uvredljive izjave, pa čak i psovke protiv redatelja i filma. Usput, mnogi gledatelji gledali snimku samo zbog hype, podignutom u tisku, na televiziji i na internetu, što je više podsjeća na progon. Mišljenja za film Jurija Bykov je „Sleepers” može se podijeliti na pozitivne, konstruktivne, sadrži vrijedne komentare, a ne male quibbles i oštro negativno. I pozitivno i konstruktivno mnogo više. Neki kritičari zaboravljaju da je film „Sleepers” - umjetnost, a ne dokumentarac, direktor uklanja ono što kaže scenarista da je bilo koji autor ima pravo na svoje točke gledišta.

Sporovi oko filma

Bila su bijesna kontroverza oko serije Yuri Bykov. Direktor optužen da je uzeo zakazuhu, rasprodan na vlasti da je film više kao TV političkim emisijama koje pokazuju slabost i počeo da se pokaju, da je izgubio pravo na profesionalnu djelatnost. Međutim, to je poštovanje položaj tih ljudi, poznatih i nepoznatih, koji su se protivili progon Jurija Bykov za serije „spavanje”.

Sergej Minaev je rekao da najprije moramo razgovarati o tome kao autor skripte. Govoreći na talk show, Minaev rekao da je optuženi u činjenici da je on pokazao fer FSB časnika da neke situacije prikazane u filmu su stvarni, svi dijalozi su uzeti iz života, prenosi na film i talent uklonjen.

Pisac Marina Yudenich, dajući pozitivan odgovor na "Spavanje" Jurij Bykov, pokušao je shvatiti zašto je film izazvao takav bijes u nekim gledateljima. S njezine perspektive, postoji hladni rat u kojem sudjeluju ljudi koji drukčije zamisle budućnost Rusije.

Novine Zavtra napisali su da se prvi put, dugi niz godina, pojavio film na glavnom ruskom kanalu, u kojemu su jasno označeni moralni i ideološki prioriteti. Prema "spavačima" Yuri Bykov, prema gledateljima, priznali su neki govornici takozvane liberalne ideje, to je izazvalo bujnu negativnu kritiku.yuriy bikova i niz uspavana mišljenja

Zaplet serije

Na početku filma dolazi upozorenje da su svi likovi fikcionalni, a sve slučajnosti slučajne.

Događaji počinju 2013. godine u Libiji. Tijekom oluje ruskog konzulata u Tripoliju, 21 je poginulo, među njima Fedorov, član korporacije Energia. Kako se ispostavilo kasnije, razlog smrti ljudi bio je iscrpljivanje informacija o vremenu evakuacije na razini MVP-a. Pukovnik Rodionov se vraća u Moskvu, gdje nije imao 15 godina i bio je u debelim stvarima.

Kako bi se spriječilo lansiranje plinovoda od Rusije do Kine i potkopava političku situaciju u Rusiji, CIA poslao u Moskvu njegov zaposlenik, čije dužnosti uključuju aktivirati mrežu spavač agenta. Pragovi - ljudi regrutirani od strane američkih obavještajnih službi još uvijek u 90-ih godina, mnogi od njih zauzimaju visoke položaje u ministarstvima i odjelima. Svaki od njih prima poruku s riječima: "Vrijeme je da se probudimo."

Politička igra počinje oko Osmolova aktivistica za ljudska prava, optužio je FSB financijske prijevare u vezi s ugovorima plina između Rusije i Kine. Osmolova oteti, ali prvo postoje informacije da je ubijen u eksploziji, onda je video sa trenutka otmice. Početak javnog mnijenja počinje: interes za aktivist ljudskih prava umjetno se zagrijava putem Interneta. Potpredsjednik Vlade Ignatieff smiriti kineska strana uoči potpisivanja ugovora, zahtijeva Nefedova brifing i reći kako je pod istragom u slučaju Petera Osmolova.

Nakon nekog vremena Rodionova grupa uspijeva uhvatiti grupu putem Interneta „trolovima”, vodeći različite profile na društvenim mrežama na zadanim temama i posebne upute. Kada istražuje dokumente pronađene u uredu agenta Scarecrow pronalaženju korak po korak upute traži Osmolova otmičarima. Postaje jasno da agencija radi "mole", spajanjem informacija. Denis Boyarinov optužen je za izdaju, ali Rodionov to ne vjeruje. Vrlo brzo nakon što je saznao o programu „uspavani”, on je logično ide na Urusova i prima potvrdu da je uputio Fedorov ostati u Libiji za 2 dana. Osim toga, Ispada da je Urusov pukovnik FSB-a.

Izbjegli Osmolov, pod zaštitom Ministarstva unutarnjih poslova, dolazi na konferenciju za novinare. Odbijajući od policijske pratnje, okružen mnoštvom novinara, dobiva pucanj u ruku, iz kojeg je umro.

Ethan, koji je također Ivan Zhuravlev, pregovara s Bradfieldom o evakuaciji sa svojom obitelji, bez obzira na ishod operacije.

U međuvremenu, demonska Slava, zajedno s ubojicom, priprema se za veliki teroristički napad. No, kad je slava kupnje metalne kugle za praćku, on je privukao pažnju jednog od kupaca, koji su, sumnjajući priprema za teroristički napad, okrenuo se Ruben Gazaryan. Ruben odlazi u stan do demolizera, gdje je ubijen.

Nefedov razumije da će na skupu zakazanom sljedećeg dana biti teroristički napad, upozna Paul Bradford i zahtijeva uklanjanje rušenja. Bradford je proglašen persona non grata i deportiran iz zemlje.

Zhuravlev koristi svog voditelja TV emisije kako bi što više ljudi omogućio skupu. Na trgu je eksplozija, počinje panika. Rodionov pronalazi u mnoštvu Glory, koja vodi voditelj televizijskog tosta. Djevojka zauzima teroriste za ruku i dobiva metak u glavu, a sam terorist je također ubijen.

Prije odlaska u Ameriku, Zhuravlev organizira eksploziju u restoranu gdje umre cijela kineska delegacija. Učinio je tako da je pod sumnjom Cyrus, koji ga je ostavio Rodionovu. Rodionov dobiva neizgovorenu zadaću da ode u Kijev.yuri bikova film spava recenzije pregled

Glumci i uloge

U seriji Yuri Bykov "Spavanje" dobar glumac. To Jurij Belyaev, koji je igrao Nefedov Igor Petrenko kao pukovnik Rodionova, Dmitrij Ulyanov - koji je igrao novinar Ivan Zhuravlev Aleksandar Rapoport, pojavio se pred publikom u obliku CIA-e Paul Bradfordu. Među ženskim likovima u seriji, to je napomenuti ulogu ubojica Lena, lijepo glumi Karina Razumovskaya i ulogu Kira, koju obavlja Natalia Rogozhkina. Film redatelja glumila Jurij Bykov (Glory), proizvođač Fjodor Bondarchuk (potpredsjednik Vlade Ignatieff) i scenarist Sergej Minaev (Fedorov).Jury bull film spava recenzije

Igor Petrenko

U seriji, poznati glumac Igor Petrenko igrao Rodionova, stručnjak na Bliskom istoku za 15 godina koje se bave anti-terorističkih aktivnosti u Siriji, Egiptu, Iraku, Libiji. Rodionov je osoba koja zaista brine što se događa u zemlji. Uspoređuje se s pastirom koji čuva svoj teritorij. Tijekom godina službe, često je izgubio prijatelje, znao kako se cijeni prijateljstvo, spreman je riskirati život, spasivši druge. U filmu Jurij Bykov a „Sleepers”, prema mišljenju gledatelja, što je pukovnik Rodionova pokazuje čovjeka, iskreno obnašanju dužnosti časnika, na takve ljude drže ruski.pregled za prvu sezonu serije spava

Dmitrij Uljanov

Otišao je uloga liberalnog novinara koji je radio za obavještajne službe Amerike Za Dmitrij Uljanov. Jednom davno, junak Uljanova, novinar Ivan Zhuravlev, Rodionov je bio prijatelj. Sada su na različitim stranama barikada, svi njihovi razgovori na sastancima su ta potvrda. Zhuravlev sebe smatra pristojnom osobom, a prilično tiho raspolaže životima drugih, zamjenjuje ženu, radi za neprijatelje svoje zemlje. Može se razumjeti gorčina protiv svijeta Lena i Glory, koga život nije pokvario. A ono što nedostaje u životu takvih ljudi kao Zhuravlyov, savršeno odigrao Dmitrij Uljanov?

Fyodor Bondarchuk

Ulogu zamjenika premijera Ignatieva igrala je Fedor Bondarchuk. Prije nas je osoba koja je na samom vrhu moći. Što je ta osoba briga? Kuća u planinama, gdje odsjesti. Za njega je važno da se na Zapadu treba govoriti kao o politici nove formacije. On organizira suvremene umjetničke izložbe, sponzorira film. Oko Moskve održan je sastanak u Moskvi, u kojem, prema Rodionovu, uvjetovani protivnik čak ne treba uključiti se u psihološki tretman.

serijski od jurija bika

Karina Razumovskaja

Došlo je do neočekivanog prijedloga Karina Razumovskaja. U filmu Yury Bykov "Spavanje", dobila je ulogu ubojice Lene Kolycheve. Na taj je način Lena bila potaknuta nesretnom sudbinom: njezin je otac silovao, majka ju je pobijedila, razbojnici krenuli su u krug. Imala je dijete, koje je sama podigla. U duši djevojke postojala je samo jedan osjećaj - mržnja. Prekinuvši silovatelje, shvatila je da lako može ubiti ljude. Ali čak i njoj, hladnokrvni ubojica, želim zadržati ostatke čovjeka u meni.Jury bull film spava recenzije

Alexander Rapoport

Alexander Rapoport igrao je ulogu agenta CIA-e, stručnjaka za baršunaste revolucije Paula Bradforda. Za ovu osobu, političke igre su šah igra u kojoj možete žrtvovati neke figure zbog pobjede. Iako je deportiran iz Rusije, dobio je uredan iznos na svom bankovnom računu.

Mnogi gledatelji željno čekaju snimanje druge sezone filma, barem u najavi navodi se da će, ako se serija produži, nova serija trebala pojaviti na zaslonima 2018. godine.