Serija "Sleepers": recenzije kritičara i gledatelja

Prvi kanal održao je premijeru nove serije - osmogodišnjeg televizijskog filma o aktivnostima agenata, koje su uveli inozemne obavještajne agencije u različitim vladinim institucijama i velikim poslovima. Aktivnost "spavanja" špijuna mijenja se zbog međunarodne krize. Ovaj članak će vam reći o zemljištu serije "Spavanje" i kritike recenzije. Također će se dotaknuti teme povijesti stvaranja ove špijunske drame, pružiti informacije o glumcima i redatelju. Komentari o emisiji "Spavanje" (2017) posebno su zanimljivi u kontekstu parcele, prethodnih djela redatelja filma, producenata i glumaca.

Scenarij serije

Prema kritikama filmskih kritičara o seriji "Spavanje", ovo je sasvim zanimljiv špijunski triler, čije se događaje odvijaju u modernoj Rusiji. Tijekom političke krize na Bliskom istoku u Moskvi je niz događaja koji naizgled nisu međusobno povezani: samoubojstvo utjecajni dužnosnik Ministarstva vanjskih poslova, infiltracija plaćenika na teritoriju provesti veliki teroristički napad, a službeno priopćenje iz poznatog branitelja ljudskih prava na činjenicama mita u javnu sigurnost , Pukovnik Rodionov, koji se vratio u Moskvu iz dugog putovanja u inozemstvo, - glavni časnik grupa, koja se bavi identifikacijom veza između tih događaja. Ova jedinica mora identificirati i suzbiti aktivnosti stranih obavještajnih podataka, što zaista stoji iza ove složene i opasne situacije. Recenzije o emisiji "Spavanje" (2016.) profesionalaca kinematografije su uglavnom pozitivne. niz kritika za spavanje kritike

Svi heroji serije su izmišljeni, a sve slučajnosti sa stvarnim životom su slučajne. Ali slični slučajevi u jednom ili drugom obliku javljaju se u današnjoj Rusiji. Skriptac i redatelj stvaraju umjetničke slike ne u zračnom prostoru već na temeljima stvarnih procesa u društvenim i političkim sferama naše zemlje. Prema kritičarima serije "Spavanje", ovo djelo o opoziciji dvaju sustava, gdje se glavni likovi zaljube, mrze, postaju izdajice. Ova serija je i špijunski triler, drama i klasični ljubavni trokut.

Glavni likovi serije

Dva glavna lika serije - časnik Savezne sigurnosne službe Andrei Rodionov (Igor Petrenko) i novinar Ivan Zhuravlev (Dmitrij Ulyanov). Bili su prijatelji u prošlosti, zatim su se njihovi načini odvojili. Rodionov je dobio čin pukovnika FSB-a, Zhuravlev je vrlo cijenjen novinar. Jedan je državni dužnosnik konzervativnih stavova, drugi je apsolutni liberal. Na mnogim pitanjima, oni ne nalaze sporazum, neprestano raspravljaju o tome što bi se trebalo dogoditi Rusiji, na koji način bi trebao ići naprijed. Televizijski film prikazuje posao masovni mediji, novinarske zajednice, blogera, aktivista za ljudska prava i ljudi koji se bore protiv korupcije, kao i sudjelovanje u drugim javnim aktivnostima. Opisujući aktivnosti posebnih usluga, scenarist pokušao pobjeći od predložaka. Serija pokazuje rat između dvije profesionalne obavještajne službe, od kojih se svaki bori za interese svoje države. Ovo je prava šahovska igra, gdje protivnici igraju ravnopravno. Scenarij filma "Spavanje" pokazuje aktivnosti posebnih službi, oslanjajući se na otkrića bivših časnika.

recenzije za spavanje Rusije

Scenarist Sergej Minaev

Skripta serijskog filma stvorila je jedan od najuspješnijih i najpopularnijih ruskih autora početkom dvadesetog tisućljeća. Sergej Minaev dobio je slavu zahvaljujući svom prvom djelu "Duhless". Priča o nestvarnom čovjeku „od duševne boli običnog predstavnika visokog društva Moskvi, za koji je prioritet je uvijek novac i materijalne vrijednosti. Ukupna prodaja cirkulacije knjiga premašila milijun primjeraka, prevedena je na mnoge jezike. Prema parceli od knjige film sa Danila Kozlovsky je stvorena u naslovnoj ulozi. Prema proizvoda „junica”. pjesma lažne ljubavi „također su snimanje filma, ali i druge radove Minaeva nije postao popularan kao” Duhless”. Sergej Minaev je također poznati i uspješan televizijski voditelj. U različitim razdobljima svog života radio je na TV kanalima NTV, "TV centar", kao i na radio stanici "Mayak".

Godine 2011. dobio je nagradu "Najbolji voditelj razgovornog radija", a od 2015. godine upravlja ruskim izdanjem Esquirea. "Spavanje" - prvi televizijski film za koji Sergej Minaev posebno razvija scenarij. U jednoj od svojih intervjua, priznaje da je oduvijek oduševio snimanje špijunskog trilera. Prema scenaristu, priča se temeljila na priči koju mu je poznavao poznato sigurnosno osoblje.

niz recenzija i kritika spavanja

Mišljenje Sergeya Minaeva

Prema Sergey Minaev, snimljen je veličanstveni špijunski triler. Ponosan je na svoj stvaralački rad. Naravno, morala sam promijeniti neke stvari koje su ukazivale na neke stvarne ljude. Skripta je dobila savjetovanje od strane aktivnih radnika posebnih službi. Neke činjenice u filmu nisu pale zbog činjenice da su još uvijek državna tajna. Međutim, metode prijenosa informacija i načina na koje posebne službe koriste u svojim aktivnostima za pribavljanje nekoga pokazuju se vrlo pouzdano. Recenzije filmskih kritičara o seriji "Spavanje" potvrđuju da je snimka filma vrlo zanimljiva i ne-trivijalna.

Redateljica serije

Jurij Bykov je profesionalni redatelj koji se sam sebi predstavio na raznim područjima kinematografije. Diplomirao je vd odjela All-ruskog Državnog zavoda za kinematografiju, nakon glumio u nekoliko kazališta kapitala, ali je ubrzo počeo pucati svoj vlastiti film. Jurij Bykov dobio je mnogo kinematografskih nagrada za svoj rad. Na primjer, on je osvojio nagradu za najbolji scenarij (nagrada „Nika” i nagradu „Kinotavr” Festival za film „budala”), kao i za najboljeg sporednog glumca (nagrada „Nika” za kontroverzni film „Major”). Pravo emitiranja i postavljanja kriminalnog triler "Major" steklo je najveći internetski portal "Natflix". Poznati redatelj scenarist, scenarist, autor glazbe, urednik, a također i izvođač uloge drugog plana u ovom igranom filmu. Misa TV publika Jurij Bykov postao poznat nakon što je u televizijskoj seriji „metoda” Konstantin Khabensky u naslovnoj ulozi - on je bio direktor prvog dijela serijskog trilera. Serija "Spavanje" (prema kritičarima) prekrasan je redateljski rad, u kojem se najočitije manifestira talent Yuri Bykov. recenzije spavaca TV serije 2017 Rusije

Producent Fyodor Bondarchuk

Najglasnije i najpoznatije imena u proizvodnoj skupini serije su Fedor Bondarchuk i Vjačeslav Murugov. Bondarchuk, koji je debitirao kao redatelj glazbenih spotova, bio je tvorac najprofitabilnijih filmova Ruske kinematografije, uključujući „Staljingrad”, „Deveti Company”, „naseljeni otok”. Među projektima u kojima je bio producent, također su: "Bataljun", "Zhara", "Dobar dječak". Osim toga, u prošlosti je već radio s Sergejom Minaevom - bio je Bondarchuk koji je bio producent dvaju dijelova filma "Duhless". Prema kritikima, serija "Spavanje" postala je poznata i zbog izvrsnog rada proizvođača. Naravno, proizvođači nisu glavni razlog uspjeha serije, ali jedan od njih.recenzije o spavanju koja spava 2017 g

Vjačeslav Murugov

Vjačeslav Murugov je glavni direktor medijske grupe "STS Media" i STS televizijski kanal. Aktivnost je započela u KVN - Murugov BSU je osnivač tima, koji je u 1999. i 2000. postao pobjednik Premier ligi. Nakon toga radio je kao scenarist u velikom broju televizijskih programa, a od 2000. producirao je mnoge serije. Do danas Murugov je proizvođač više od 130 kvalitetnih televizijskih projekata, uključujući „kuhinje”, „Mladost”, „osamdesetih”, „zatvaranje škole”, „Voronin”, „London pokazuju. Znaj naše. " Dvanaest puta je osvojio nagradu TEFI. Prema mišljenju ruskih novina, TV seriji „Sleepers” u 2017 je postao jedan od najviše je govorio o tome i popularan, privukao je pozornost mnogih aktera na polju kinematografije.

Igor Petrenko - izvođač glavne uloge

Glavnu ulogu u čuvenoj špijunskoj seriji glumi Igor Petrenko. slava mladi glumac doveo do uloge u „Star” Nikolaj Lebedev (za ulogu izviđačkog Travkina Petrenko je nagrađen nagradom „Nika”) i „Vozač za Vera” velikog Chuhraja. Nedavno je Igor Petrenko često glumio u televizijskim serijama. On je igrao ulogu Sherlocka Holmesa u filmu George Bavadze, amaterski collect slika u kratkom detektiva Dubrovsky „Tamara”, Policijska Major Victor Kratova u „crne mačke”. Njegova posljednja uloga u filmu je pomoćnica princa Yaropolka Varyazhka u glavnom ruskom filmu godine 2016. "Viking". spavanje show 2017 recenzije rasprava

Rasprave i recenzije o TV seriji "Spavanje"

Prema kritičarima, „Sleepers” TV serije 2017. godine po prvi put u demokratskoj Rusiji pokazuje domaće televizijske publike za velike federalne televizije lijepo pucao propagandni proizvod koji točno i jasno se odnosi na sve ideološke i moralne naglaskom. Svi prijašnji pokušaji ruske televizije za uklanjanje visokokvalitetnog filmskog proizvoda, koji bi proslavili državu, teško je nazvati sasvim zadovoljavajućim. Visoko umjetničko sovjetsko kino više ne odgovara kriterijima visoke kvalitete propagande i suvremenih zahtjeva gledatelja. I svaki dan za sve domaće televizijske postaje emitiraju u velikom broju američkih propagandnih filmova i programa koji štite državne interese Amerike i ruski pokazuju glavnih zlikovaca i zločinaca. U stvarnosti, domaća televizija za novac poreznih obveznika pohvaljuje moralni i politički suparnik Rusije i ruskog naroda. Istovremeno, američka populacija ne ulaže dolar u ovu propagandu. Svaka profesionalna inteligencija i špijuni zapadnih zemalja ne mogu naštetiti Rusiji više od ruskih medija, posebice televizije. Ovo mišljenje dijele mnogi stručnjaci. Prema pregledima, serija "Spavanje" (Rusija) pouzdano pokazuje društveno-političku situaciju u zemlji.

recenzije filmskih kritičara o showu spavajući

Osuda serije od strane liberalne javnosti

U liberalnom kampu nakon oslobađanja ove serije započeo je pravi potres. Predstavnici liberalne javnosti kritizirali su i osudili seriju i njezin redatelj Yuri Bykov. Mnogi otvoreni liberali izjavili su da je ovaj filmski proizvod državni poredak, pohvalivši teške metode posebnih službi. Posebno žestoko kritizirao film bio je Dmitrij Bykov (književni kritičar, radio i televizija, publicist), navodeći da je to čista propaganda i poziv na suzbijanje ljudskih prava i sloboda. Prema kritikama, serija "Spavanje" (2017) osuđuje liberalni peti stup.

Stručno mišljenje

Mnogi stručnjaci imaju dojam da su najviši redovi ruske vlade odlučili ozbiljno i sustavno baviti promjenom javne svijesti u državi prema konzervativizmu, državnosti i patriotizmu. To, osobito, potvrđuje nedavna preustroj osoblja u guvernerovu tijelu. Stručnjaci vjeruju da će "čišćenje" osoblja uskoro utjecati i ruski državni dužnosnici, vrhunski menadžeri. Brojne recenzije kritičara o seriji "Spavanje" (2017.) potvrđuju ovo, kao i riječi političkih znanstvenika.

Spavanje serije 2017 kritike kritike

Nova serija "Spavanje" otvoreno govori o tome kako se provode subverzivne aktivnosti stranih posebnih službi na području naše države, budući da se planiraju teroristički napadi, budući da se domaća inteligencija bori s tim. Serija "Spavanje" (2017), prema pregledima i raspravama kritičara, formira domoljubnu ideju o aktivnostima ruskih specijalnih službi i vladinih aktivnosti općenito.