Recenzije filma `Crvene planine`. Domaći povijesni ep, u kojemu je Evgeny Tsyganov naslikao žig, a Aleksej Bardukov bio je uvijen

Dvanaestomjesečni film "Crvene planine" snimio je tvrtka "Centralno partnerstvo" 2013. godine. Glavni likovi projekta su mladi ljudi, čija je mladost pala na turbulentno povijesno razdoblje 20-ih godina prošlog stoljeća. Kritika serije "Red Mountains" sparing, recenzije i recenzije uglavnom su sastavljene na pozitivan način, njegovu ocjenu IMDb: 6,90.

Kratak opis zemljišta

recenzije o filmu crvene planine

Arkadij (E. Tsyganov) rođen je u plemićkoj obitelji, studirao je u kadetskom korpusu, pripremajući se za karijeru u vojsci. Tip dobiva najbolje obrazovanje: voli slikarstvo, uči igrati violinu, pohađa nastavu filozofije, postiže značajne uspjehe u sportu. Jednog dana, sudbina ga dovodi do siročeta Ilya (A. Bardukov), koji odrasta u potpuno drugačijem okruženju. Nakon što je dječak ubio svog starijeg brata, njegovo je obrazovanje rodno mjesto Zemlje uskrsloga Sunca. On uči mladića japanske filozofije, način razmišljanja i mudrost borilačkih vještina. Zahvaljujući japanskom mentoru, Ilya ima određenu količinu poniznosti. Ali suština serije "Crvene planine" nije u priči o pojavi dvaju središnjih likova, sve je mnogo dublje i složenije.

Glavna intriga

kozhevnikov u filmu crvene planine recenzije

Pravo prijateljstvo ne može spasiti mladiće u svim fazama formiranja mladog zemlje, do 1941. godine - početak krvavog rata. Njihov odnos komplicira činjenica da su i junak zaljubljuje u prelijepu ženu (glumi Kozhevnikova - zvijezda „Uni”), ali kada ih sudbina baca na suprotnim stranama barikade. Mišljenja o filmu „Crvena Mountain” scenarija Gregory Manukova pohvale, naglašavajući intrige i nemilosrdan moć pripovijedanja. Čak je i tema klasičnog ljubavnog trokuta služio s teškim iznosu od neizvjesnosti i nepredvidljiv ishod. Redatelja Igora Zajcev je film privukao sasvim različite razine odnosa dileme s kojima se suočavaju ključnih znakova. Druga povijesna era, odnosno, druga je veza. Zahvaljujući profesionalnosti ravnatelja, slike glavni likovi pojavljuju na ekranu, realno, su razumjeli vrlo uvjerljivi, što je navelo traže da se suosjeća i osjećaju vlasništva na događaj. Nije ni čudo da su mnogi domaći kritičari u recenzijama filma „Crvena Mountain” postavljen projekt kao jedan od najboljih u filmografiju vizionar Zaitsev.

Glumačko lijevanje

Projekt je, prema presudi pročitati u recenziji filma „Red Mountain” sretan, jer je njegov set je dao život njegovih likova stvarno talentiranih glumaca. Ako umjetnici i Tsyganov Bardukov već stekao slavu među publikom uspostavljen ulogu, Maria Kozhevnikova je usred kreativno istraživanje. Na svakoj novoj odsječenoj slici gledatelj otvara novu stranu njezina talenta. Govoreći o lijevanja, Igor Zajcev glumica štiti od svih napada kritičara, rekavši da je Marija - pravi dramatičan glumica. Kao gledatelji kažu u pregledu, Kozhevnikov u filmu „Red Mountain” je pozitivan, glazbeni, je zarazna.
], serija crvenih planina su suština

Dugogodišnji san ravnatelja bio je suradnja s Zaitsevom, poznatim ne samo kao prekrasnim izvođačem nego i talentiranim vizionarom. Prema Zaytsevu, tijekom procesa proizvodnje imali su kreativne sporove i rasprave, prilagođavajući se izgradnji parcele.

Nesumnjivo ukrašavanje projekta bio je glumac Igre Eugene Dyatlov - majstor ruske kinematografije u najboljim tradicijama Smoktunovskog, Tovštenogova i Lebedeva. Glumac je na ekranu utjelovio sliku učitelja geografije Arseny, koji sanja o putovanju s Roerichom, kako bi shvatio božansku ljepotu prirode, ali bio prisiljen biti Chekist i upravljati pravdom.
pokazuju crvene planine kritike

rezime

Recenzije filma „Crvena Mountain” raznovrsna, ali uglavnom pozitivno, kako filmski stručnjaci i obični građani. Projekt je stvorio jaku tandem stručnjaka, stvarno talentiranih, kreativnih pojedinaca, pa je show je definitivno dobila priznanje široku publiku i uzeo dostojno mjesto u brojnim prepoznatljivim proizvodima nacionalnoj televiziji. S obzirom na činjenicu da je trenutno zrak začepljen kriminal priča o ubojstvu ili drugim zločinima, psedvosemeynymi jeftine drame, Zajceva projekt usporediti s njima. Zato se može preporučiti za gledanje.