Valentina Kogut: recenzije knjige `Rangila. Netko u blizini

Ljudi koji vole čitati i koji su zainteresirani za tajne našeg svijeta bit će zainteresirani za trilogiju "Rangila" Valentine Koguta, napisanu u žanru fantazije. U radu, svijet ljudi i svijeta Antalasa čudno je isprepleten - ono što zovemo u stvarnom životu drugačije: intuicija, predosjećanje, proročki snovi ili anđeli.

Nekoliko riječi o autoru

Valentina Kogut rođena je 9. rujna 1983. u Žitomiru. Tada se obitelj preselila u Rusiju. Posljednjih nekoliko godina, Valentine živi u Jekaterinburgu. Nakon diplome na sveučilištu, neko vrijeme radi u Sberbanku. Ali ozbiljna bolest promijenila je život mlade žene. Zbog zdravstvenih razloga bila je prisiljena napustiti svoj posao. Onda je još jedna operacija, postoperativna jedinica, bolnički krevet ...

Valentinovo je počeo sanjati o izvanrednim snovima, dajući informacije, koje je razmišljala i provjerila. Odlučila je podijeliti ove informacije s ljudima iz knjige "Rangila". Tada je počela snimati svoje razgovore i stavljati ih na Youtube. Do danas je objavljeno 12 razgovora, koje pokrivaju teme od interesa za mnoge. U svakom slučaju, to se očituje brojnim recenzijama. Bez sumnje, Valentina Kogut mogla bi dodirnuti srca njezinih čitatelja.

recenzije o valentinskoj skoli

Pisanje aktivnosti

Valentina Kogut je autorica nekoliko knjiga. Njezino pismo započelo je trilogijom "Rangila". Prvi dio, koji se zove "Netko zatvori", napisan je 2014. godine. Zatim je u veljači 2015. objavljena druga knjiga - "Rangila, negdje u blizini". Posljednji dio trilogije zove se "Rangila, uvijek blizu", napisana je u veljači 2016. godine. Valentinovo je objavio elektroničke verzije njezine epske trilogije u otvorenom pristupu, gdje ih itko može čitati. Za one koji žele naučiti kako je stvorena trilogija i koji su važni događaji osnovali za nju, objavljena je knjiga "Rangila". Creation ", koja je zbirka od 15 članaka.

knjige Valentinovo

U travnju i svibnju 2017. radili su se na fantastičnoj priči "Sleeping Warriors" i "Tropich, Tropical Island". Iako su obje ove knjige Valentina Kogut predstavljene u elektroničkom obliku.

Što je trilogija

Prvi dio trilogije "Rangila, Someone Next" ima još jedan podnaslov "Povijest autora". Koja je to knjiga?

Maj. posebne snage "Alpha" Dmitrij Barton i cijela njegova skupina koje kolege u šali iza očiju poznate kao „The Magnificent šestorke”, prima neobičan zadatak: kako bi saznali kakav tajanstveni objekt je prodrla u najsigurnije zgrade Ruske Federacije, ako je bio prijetnja ljudima nosi. Osim toga, moraju ga pratiti 24 sata dnevno. Prvi kontakt s predmetom gotovo je završio za glavnu smrt. Kada je dvorana upalilo svjetlo, vidjeli su jeziv prizor, od kojih je krv teče hladna: publika je ljudsko tijelo bez kože, s golim rebara i grudi, kroz koje su vidljive unutarnji organi. Lice je bilo krvavo nered, a nešto je nosilo nešto nalik turbinu na glavi. Ali u isto vrijeme objekt je stajao i dao znakove života, ne dopuštajući ljudima da se približe. Za praćenje čudnog stvorenja, pozvan je istraživač paranormalnih pojava, profesor Zaitsev. Uskoro je utvrdio da se tkiva objekta počinju regenerirati i da je djevojka.

rangila netko u blizini

I stvorenje počinje prepoznati ljude koji ga okružuju, u aureusima boja. Posebno privučena djevojci je Višebojna, kao što je nazvala Dmitrija Bartona. Postupno se memorija vraća na nju. U početku se prisjetila boravka u Antalaru, svijetu koji je postojao paralelno s ljudima. Sjetio sam se kako sam, nadvladavajući zabrane i strašnu silu pritiska, uspio sačuvati svoje fizičko tijelo u eteričnom svijetu, jer je uspjelo pobjeći od tunela povratka iz kojeg je nemoguće izaći živ. Nakon nekog vremena, postoji kontakt između nje i ljudi koji ju promatraju. Počinje s njima komunicirati, a potom pomaže: spašava svog oca i sestru Vlad, uz pomoć svoje prekrasne kose koja iscjeljuje smrtonosni bolesni sin Igor Nikitka, povlači ga s dna rijeke Dmitrija. Ona kaže da je njezin naziv Rangoli, što znači Rainbow. U nekom trenutku pamti joj život u svijetu ljudi: njezino ime je Valentinovo, radi u Sberbanku, živi u Jekaterinburgu. Tada dolazi sjećanje na bolest, bol, od 13 operacija koje se provode, strašne dijagnoze, zvuče kao presuda, vječne borbe sa sudbinom. Ali ona je spremna za borbu, čeka povratak kući.

Mišljenja čitatelja

O trilogiji "Rangila" recenzije Valentina Kohut su uglavnom pozitivne. Mnogi čitatelji primjećuju uzbudljivu, dinamičnu čestitost, sposobnost autora da čitatelja suosjeća sa svojim likovima, kao i skladnu kombinaciju smiješnog i tužnog u pripovijesti. Neki od čitatelja iskreno priznaju da očekuju nešto srednje od početka autora, ali onda je pročitao knjigu u jednom dahu. Drugi su zabrinuti da nastavak povijesti, kao što se često događa, bit će manje zanimljiv. Srećom, to se nije dogodilo. Prema nekim pregledima, Valentina Kogut je uspjela napisati sve tri knjige u različitim žanrovima. Evo romana i drame, avanture i potrage, detektiva i triler.

razgovori

Kao što je već rečeno, Valentina Kogut je autor serije razgovora pod općim naslovom "Svjetska rješenja s Valentinom Kogut". Prva dva razgovora "Stvaranje čovjeka" i "Kako promijeniti svijet" sadrže informacije o tome tko je i za što je osoba stvorena, što se sada događa čovječanstvu. U trećem razgovoru Valentina Kogut - „era velikog presude” - govori o budućnosti ljudske rase, s obzirom na poznate prijepis predviđanja o velikoj žetvi, drugi dolazak Krista, dolazak Zvijeri i 4 anđela.

doba velikog suda

Četvrti razgovor - "Ja sam početak i kraj" - nastavlja temu trećeg. Do kraja 2017. godine zabilježeno je 12 razgovora s Valentinom Kogutom. Recenzije o njima su vrlo različite i kontradiktorne.

Odlučite hoćete li pročitati knjige autora, jesu li teme njezinih predavanja zanimljive za vas, budući da je slobodna volja jedan od glavnih zakona.