Film `Intuicija`. Recenzije za magičnu božićnu romantičnu komediju

Svatko barem jednom u svom životu čuo je da se brakovi, bez obzira na okolnosti, počinju na nebu. Ova izjava može u potpunosti obilježiti romantičnu komediju "Intuicija" koju je proveo Peter Chelsoom (2001). Uostalom, glavne uloge u njemu nije igrao zvijezda Pearl Harboura Kate Beckinsale i nastavnik glumčeve dinastije John Cusack, a njegova vrsnost je slučaj. Prema filmskim stručnjacima u odgovorima na film "Intuicija", njegova jednostavna parcela je uvrnuta oko različitih nesreća. Ocjena projekta prema IMDb verziji je 6,90, za MPAA - PG - 13.

Sudbonosna sudbina

Film "Intuition" pregledava gledatelje kao lijep film, govoreći kako se nekoliko mladih ljudi međusobno prepoznaje, nakon što izgube, traže skoro desetljeće, tijekom kojih biraju još jedan par za nadahnuće odozgo. Slika počinje i završava na Badnjak, ovo je djelo Petera Chelsea koji podsjeća na nacionalnu omiljenu publiku Nove godine na hit "Ironiju sudbine ili s laganim parom". S obzirom na činjenicu da je riječ o lukavih nestalnosti, što smanjuje i širi heroji, oni uporno ne dati zbog važnosti i brzo se bethought samo kada prisiljeni hodati niz prolaz s drugom izabrao.

recenzije filma & quot; Intuicija & quot;

Kratak opis zemljišta

Zemljište (recenzije i fotografije glumaca u filmu "Intuicija" u članku) poznato je većini gledatelja, jer je od izdavanja trake prošlo sedam godina. Međutim, podsjećanje na pojedinosti o povijesti neće biti suvišno. Glavni likovi - rodom iz Sjedinjenih Država, Jonathan i britanski državljanin Sir, koji žive u New Yorku, slučajno su se susreli u robnoj kući tijekom predbožićne prodaje. Mladi ljudi provode nekoliko sati zajedno i daju namjernu sudbinu kako bi odlučili: jesu li namijenjeni ponovnom susretu u multimilijunskoj metropoli? Djevojka piše svoj telefonski broj na naslovnici romana Gabriel Garcia Marquez, nakon čega vodi knjigu na drugu knjiznicu. Na zahtjev Sir Jonataka ostavlja svoje podatke za kontakt na račun dolara, odmah ga isplati u kiosk. Nakon jednostavnih manipulacija, heroji dio traže zasebnu bilješku i knjigu i ponovno se sastaju.

okvir iz filma & quot; Intuicija & quot;

Vizija autora

Takav obrat izazvao nesporazum među mnogim recenzentima koji su izrazili zbunjenost u svojim recenzijama filma „intuicija”. Naravno, ljubitelji rizika i dalje u susret, ali po volji scenarista Marc Klein sliku oni morati proći kroz mnogo zabavnih twists i okreta, povremeno odvijaju doslovno u korak s međusobno i ostati neotkriven. Bliže vrhuncu zabavnih naznaka sudbine bit će prekomjerno, ali glumci još uvijek ne sklapaju jedni druge u dugo očekivanom zagrljaju. Na ovu značajku razvoja priče, posebnu pažnju posvećujemo kritičarima u odgovorima na film Intuicija. Istaknuli su da romantičnu komediju treba dodirujuća ili izraženija emocionalno-lirska intonacija. U svom autoritativnom mišljenju, ako je bilo više u kino melodrame, imala je više značajan box office uspjeh u Americi.

Motion Picture & quot; Intuicija & quot;

Bez prava na tragično završavanje

Konačna vrpca, naravno, predvidljiva je od samog početka, jer božićne i novogodišnje slike nemaju pravo na loš kraj. Međutim, mnogi autori primijetili su u odgovorima na film "Intuicija" da gledanje filma ne bi trebalo biti posljedica neočekivanih priča iznenađenja, već zbog parcele kao takvog. Najčešće, kada je projekt snimljen prema scenariju predloška, ​​posve je dosadno pogledati ga. Stoga, debi u utjelovljenju pisca Mark Kleina, iskoristio je priliku da se izvrsne. Puno dobrog humora i zabavnih situacija neće dopustiti promatraču da zaspi.

glumci i filmske uloge & quot; Intuicija & quot;

Ansambl glumaca

Redatelj Peter Chelse nije radio briljantno. Zahvaljujući svom talentu, kritičari ne mogu reći da je barem jedan izvođač iz glumca loše igrao. Čini se da, pored njih, nitko se ne bi mogao tako uvjerljivo naviknuti na ulogu. Naravno, bilo je vrlo rizično uključiti se u romantičnu komediju Eugene Levy, iza koje je slikana slomljena tata tipa koji je volio kolač od jabuka čvrsto ukorijenjen.

Komentari o glumcima filma "Intuicija" napisali su uglavnom na pozitivan način, iako su neki autori usudili reći da su izvođači uloga središnjih likova bili blijedi. Slatka John Cusack ("Zračni zatvor", "1408", "Identification") i lijepa Kate Beckinsale ("Van Helsing", "Drugi svijet") suočili su se s teškim zadatkom. Uostalom, da igraju likovi koji su tako da nikada došao na prvi dan sastanka na ljubav, nije prikladan za međusobno čak i izvana, bez utjecaja na opipljiv fatalnu privlačnost, to je vrlo teško. No, s vremena na vrijeme teško opisati ljubav bez partnera, govori o tome s prijateljima, ali svaki dan ide u krevet sa srednje mladenka i mladoženja.

ljubavna scena u filmu

Ne za kino

Nije tajna da je uspjeh romantične komedije vrlo važan video. Snijeg snijega, vrijeme se pojavilo u okviru, krajolik krajolika, pravilno odabrani krajolik - sve radi kako bi odvratila pažnju gledatelja od manjih nedostataka i detalja. Od skromnog inicijalnog budžeta trake, kreatori su sve stisnuli što je više moguće. Promatrač vjerojatno neće primijetiti da se akcija odvija na tri ili četiri lokacije, a međupopcije se snimaju na stvarnim ulicama New Yorka. Druga komponenta ugošćuje gledatelja romantičnom raspoloženju - sveprisutnoj shemi ružičaste boje. Pretežno tih tonova djeluje opuštajuće i umirujuće.

Film "Intuicija" recenzije stručnjaka filma donio je nedvosmislenu presudu, preporučuje se gledanje. No, najbolje je gledati komediju u kućnom ugodnom ambijentu sa svojom drugom polovicom, budući da traka iznenađuje i osvaja, čini se da plačete i smijete se. Ovaj raspon emocija nije za kino.