"Plaćenik": recenzije filma 2017. godine

Svijet trilerova ne prestaje zadiviti svoje obožavatelje. Film „plaćenik”, recenzije koja će biti glavna tema današnjeg materijala, izazvao je brojne rasprave ne samo među publikom, ali i na marginama kritike. Ovo je opravdano, jer je parcela, koja je u teoriji trebala uhvatiti gledatelja u njegovu zatočeništvu za čitavo razdoblje promatranja, nije mogla nositi se s tim zadatkom.

Recenzije filma

Priča, koju je režirao Michael Cuesta, okreće se oko mladića, agenta CIA-e. Nakon što je izgubio voljenu djevojku, koja je umrla zbog terorističkog čina, opsjednut je osvetom. Čovjek vješto trenira, nestaje u teretani i crtica da se suoče sa počiniteljima čak i sami. Istina, kad je takav žar, obavještajne službe optužuju ga za operaciju za istraživanje brojnih napada na civilne i vojne instalacije Sjedinjenih Država. Jedini uvjet je da rade u paru s partnerom koji će odvratiti mladog agenta, posjedovan osjećajem osvete i pravde. Usput, film "Zaračunat", koji ćemo pregledati u nastavku, je novost, jer je objavljena 2017. godine.

Dva kampa za gledatelje

Film iz 2017. godine

Mnogo je mišljenja o gore spomenutom filmu Michael Cuesta, ali da bismo olakšali percepciju brojnih odgovora odlučili smo ih pojednostavniti i došli do zaključka da se svi mogu podijeliti na dvije vrlo specifične pozicije.

1. Pozitivan trenutak. Vrijedno je reći da se zaljubila gotovo 40% publike glumcice Dylana Orsquo-Briana (glavnog glumca filma). Publika je zabilježila da se dovoljno dobro suočio s zadacima koji su mu dodijeljeni, što je na mnogo načina skrivalo jednostavnu i poznatu parcelu koja je dugo bila pretučena. Prema pregledima filma "Plaćenik" (iz kategorije pozitivnih), možemo zaključiti da kreativni pristup glumaca ima prednost u toj perspektivi.
  2. Opravdano ogorčenje. Za humor, koji se vjerojatno neće ni pripisati običnim, mnogi gledatelji vrijeđali redateljski rad Michaela Cuesta. U nekim mjestima u filmu postoje pokušaji Cuesta i glumci za stvaranje ironiju, ali oni su smatrali slabim pokušajima da se zabavljaju publiku, ali nije puno ostalo. Naravno, u trileru, humor nije glavna stvar. On možda nije uopće u ovom žanru, ali ako se daju situacije koje ga traže, onda im treba dobro promišljeno. Banalni standardi ne iznenađuju nikoga. Usput, drugi prstom u oko među negativan odgovor publike bio je velik naslov slike, koja je, prema gledateljima, a ne isplaćene u cijelosti. Recenzije filma "Zaračenik", koji je tvrdio da je riječ o špijunskom trileru, sugeriraju da ova slika ne zadržava ovaj glasan naslov. „Plaćenik” je samo maglovito podsjeća na špijunske sage, a može se pohvaliti fascinantno zamršenosti događaja inherentne kvalitete trilera.

Mnogi ljudi kažu da, pored filma "Zaračunat" iz 2017. godine, recenzije o kojima raspravljamo danas leže u općem ozračju slike. Bez obzira koliko se filma rugali, duh anksioznosti i uronjenost u očajanje upravo je tamo.

Recenzije filma

Stručni pogledi

Mišljenja ljudi koji se s pravom smatraju stručnjacima iz područja filma, u većini slučajeva o filmu "Plaćenik", negativni su ili suzdržani. Dakle, od 100 bodova na verziji Metacritic stranice, film je samo postigao 45. Mnogi stručnjaci primijetili da film nije bio finaliziran u smislu ideje. To se posebno odnosi na osvetu protagonista. Recenzije filma „plaćenik” (2017.), među profesionalnim kritičarima došao dolje na činjenicu da je direktor rad je bio hvaljen kao „previše jednostavan”, s banalnom parceli. Što se tiče žanra, ovdje kritičari su primijetili nedostatak zanimljivih zagonetki i zemljište pletiva i skreće, koja je poznata po špijunske trilere i militanata.

Povratne informacije od gledatelja o

U zaključku

"Plaćenik", recenzije publike o kojima je mješovita i kontradiktorna, vrijedi pogledati, jer mnoge nedostatke laika skriva dobru ulogu glumca, kao i dobre učinke. U tom smislu film je vrijedan poštovanja. Film nije opravdao očekivanja redatelja zbog činjenice da nije mogao napraviti ogromnu dobit za premijeru. Da bi to stvorio, proveo je 33 milijuna dolara, a zaradio je samo "plaćenik" 66. Usput, knjiga američkog ubojice Vince Flynn uživala je u čitateljima velike potražnje, a ne na verziji zaslona.