"Nikada nisam bio ovdje." Recenzije za debitantski detektivski triler Camille Thoman

U kinematografiji je uobičajeno usporediti početničke debitante s priznatim majstorima filmske industrije. Na primjer, koji je često tvrdio da je na velikom zaslonu redatelja u medijima naziva se "Hitchcock 21. stoljeća", a zatim "novi Tarantino". Za svoj debitantski puni metar „nikada nije bio ovdje”, Camille Thoman, govoreći u projektu kao redatelj i autor pisma, neki od novinara i kritičara nazvao „David Lynch u suknju.” Međutim, takvo laskavo napredovanje dokumentarcu iz Velike Britanije, koje je debitirao u igranom filmu, kao recenzije o "Nikad nije bilo ovdje", pokazalo se da je ubrzano. Snimanje je završeno u jesen 2014. godine, a premijerno održana u ljeto 2017. godine na filmskom festivalu u Los Angelesu. Bend je primio IMDb ocjena: 4,40, u mnogim državnim najamima prošao je pored blagajne. Konfigurirani posebno cinični kritičari tvrde da je projekt značajan samo po tome što je posljednji film u zapisnik o glumac, redatelj i pisac Sam Shepard.

nikada nije bilo recenzija

Kratak opis glavne ideje

Kino "Nikada nije bilo ovdje" dobila je neutralnu povratnu informaciju u mnogočemu zbog dugotrajnog zapleta preopterećenog filozofskim dijalozima.

Priča uvodi gledatelja glavnom liku - stanovnika New Yorka, fotografskog umjetnika Mirande. Kreativna priroda nadahnjuje životima drugih ljudi. Na primjer, njezin umetak sadrži fotografije nečijeg telefona pronađenog na ulici. Djevojka radi na novom projektu koji nije ništa manje kontroverzan u pogledu umjetnosti, jer će pokazati sadržaj vrećica svojih kolega i poznanika. Nakon što Miranda svjedoči o kaznenom događaju, pozvana je u policijsku postaju da identificira osumnjičene. Bez mijenjanja privrženosti, fotograf nakon postupka organizira sjenčanje jednog od mogućih počinitelja zločina. U budućnosti, djevojka i dalje ostaje zasjenjena i približava se uljezici, istodobno osjećajući i da je i ona postala predmetom bliskih promatranja. Kao rezultat toga, Miranda više ne može razlikovati njezine plime od nadahnuća i kreativnih fantazija iz stvarnosti.

film nikada nije bio ovdje recenzije

Bold usporedba

Nakon što gleda kasetu, svaki drugi informirani filmski film sigurno će razmišljati o tome što je uzrokovalo usporedbu Camille Thoman s Davidom Lynchom. Kao što kritičari tvrde u osvrtu na „nikada nije bio ovdje”, početak slici je vrlo sličan „prozor u dvorište”, Alfred Hitchcock. Prema autorovu ideju fazi napad na glavnog lika vidi kroz prozor ljubavnika, ali na ispitivanju u policiji poslao Miranda. Budući da je u nestabilnom emocionalnom stanju, ona daje „nejasne” izjave i opisuje vanjske podatke napadač ne imati nikakve veze sa stvarnim činjenicama. To budi određene sile u kreativnoj prirodi, s kojom se jednostavno ne može nositi. U ovom trenutku, promatrač i postoje udruge s "Inner Empire" i "Mulholland Drive" Lynch. No, film "Nikada nije bio ovdje" (recenzije filmskih stručnjaka - da to potvrde) je nezavisan proizvod, naglašavajući razliku između Toman i Lynch unutar granica ovog projekta.

nikad ovdje nije bilo pregleda prikolica

Razlika je očigledna

Čak su i mišljenja o prikolici „Nikad nije bilo”, već je naglasio očitu razliku u načinu autoru autor „Twin Peaks” i postanovschitsy-debitanata. Lynch dobro poznaje svoju publiku i vješto igra u njezinu korist. Dokumentalistka publika kao tanka osjeća, pa mnogi stanovnici svom radu ostavio loš dojam, karakterizira jednu riječ - „ne zanima” Glavna junakinja zaslona stvara suvremenu umjetnost, ali to pokazuje vrlo siromašan i blijeda, pa su zemljište pletiva percipira bez entuzijazma. Čak i Mirandina istraga je kontinuirani rebus, kojeg gledatelj jednostavno umora da riješi. Ali to nije najveći nedostatak. Činjenica je da većina zagonetki rješenja ne postoji kao takva. Čak i finale vrpce ne pojasniti ništa, junakinja jednostavno napušta udaljenost ispod bolno zvučne glazbe. Lynch, naravno, mogao je također dovršiti svoj film na polovici rečenice, također je Toman mogao, ali učinak se pokazao suprotnim. Prvi je autorov rukopis, drugi - prepoznavanje nesposobnosti. Barem, tako kažu kritičari u odgovorima na "Nikad nije bio ovdje".

kino nikad nije bilo ovdje recenzija

Projekt Thoman razlikuje se po tome što je presuda koju su mu donijeli kritičari i obični gledatelji praktički jedan. Gledanje slike je težak posao, preostali neizrazito. Rekli su o "Nikada ovdje": nakon gledanja kasete nema ni najmanjeg dijela posljednjeg okusa, samo umora i zalaganje za vrijeme provedeno.