Izvedba `broj 13`: recenzije publike

Svaka kazališna izvedba privlači pažnju publike, želeći vidjeti nešto zanimljivo. A ako govorimo o igri u kojoj igraju eminentni glumci, tada se kamata povećava nekoliko puta. To je slučaj i bit će raspravljano u nastavku. Dakle, izvedba "Broj 13". Recenzije nakon njegove premijere u Kazalište u Moskvi. Čehov

potopio Internet.

Glumci i uloge

Danas, kao i prije, ova proizvodnja je jedna od najskupljih Proizvodnje MAT. Pa ipak, kako je u vrijeme posjete ga Jevgenij Mironov ulaznice za to je gotovo nemoguće dobiti. Kazališna publika još uvijek sjećam prva verzija (onda igrati „broj 13”, mišljenja, od kojih doslovno duhati umove gledatelja, otišao u staru strukturu), ali remake ne i gore, možda čak i nešto veća premijeru. Sada se sve događa oštrije, sjajnije.

broj izvedbe 13 recenzija

Do sada se detektiv nedvosmisleno upoznao s generalom, koji se sklanjaju od prvog do zadnje scene. Nemoguće je obratiti pozornost na Igora Vernika, čija je luda karizma sposobna privesti svakog gledatelja - može se samo sjesti i biti iznenađen. Stanislav Duzhnikov - izvođač uloge Ronnieja - oslobađa od gledalaca svoje neponovljive.

Novo lice stare proizvodnje

Svi glumci su tako zabavno i smiješno da se, u pravilu, dvorana nije samo nasmijana, smijući sobu gotovo bez prekida tijekom izvedbe. I sve se događa vrlo suptilno, blistavo i zabavno, ne postoji gram vulgarnosti. Nedavno je malo osvježio interijer i promijenio kostime likova. Ako su u prethodnoj verziji bile prikladnije za Englesku šezdesetih godina, sada je sve postalo moderno.

Za žene u ovoj izvedbi također postoji određeni plus: ako idete na igru ​​s mužem, nakon toga će sigurno izraziti želju za kupnjom nove odjeće za svoju voljenu ženu.

Iz usta Chia u ušima Tskhatl ili od Ray Queen do kazališta

Izvedba "Broj 13" u Moskovskome kazalištu za umjetnost. Chekhov je kazališni nastup koji je oduvijek bio odličan uspjeh za kazališne predstavnike otkad je premijerno prikazano 2001. godine, što je bio odličan uspjeh. Od samog početka, istinski štovatelji kazališnog svijeta požurili su kupiti ulaznicu za ovu produkciju. A sada je svaka karta vrijedna zlata.

broj 13 kazalište izvedbe

Zabavna engleska komedija nastala je prije nekoliko godina na temelju legendarnog djela Ray Cooney. U krugovima kazališne ljestvice smatra se jednim od najboljih na svijetu. U Kazalištu u Moskvi slavni glumac i redatelj Vladimir Mashkov postavili su dramu. Upravo je on pred sudom gledateljima i kritičarima predložio posve novo djelo, uključujući i ogroman broj smiješnih prizora, zanimljivih i neposrednih heroja, nevjerojatnih glumaca.

Bilo da vjeruju u prednosti?

Mladi glumac i umjetnički redatelj Sergej Efremov održao je ovu izvedbu u kazalištu Comedy. Ni predrasude i preduse povezane s ovim, kao što mnogi vjeruju, disfunkcionalni broj, nisu postali nezaobilazna prepreka na svom putu. Donio je svoju osobnu viziju događaja, stavio dio svoje duše. Stoga gledatelji vide na pozornici novo tumačenje, nešto drukčije od već poznatog rada. Sergej Efremov i njegovi energični mladi kolege iz Kazališta na Serpukhovki sada predstavljaju isti nastup, ali u drugom tumačenju.

zemljište obris

Izvedba "Broj 13", koja sadrži ogroman broj toplih i entuzijastičnih riječi, previše je faksikalna i nevjerojatna. Ali ovo je njegov šarm.

Sve se akcije odvijaju u Londonu, u hotelu Westminster, u sobi 13. I sva neobična i apsurdna situacija je da Britanci ne koriste sobe s čudnim brojem "13". Vrlo su praznovjerni i kao da su skakali iznad nje.

sergei efremov

Cijela priča počinje činjenicom da pomoćnik britanskog premijera, Richard Wally, uklanja jednu od hotelskim sobama. U njemu je on poziva Jane, koja radi kao tajnica svog političkog protivnika, a istodobno i njegova ljubavnica. On će provesti veoma olujnu noć s njom. No, sve se ispostavlja ne tako, kao što je bilo namijenjeno od samog početka, a romantična večer počinje potpuno u drugom scenariju. Heroji još nisu imali vremena popuniti čaše s pjenušenom šampanjcem, jer u sobi nalazimo beživotno tijelo sredovječnog čovjeka. Ovo je detektiv koji je slučajno pao ispod prozorskog okvira.

Heroji su preplašeni, i apsolutno ne razumiju što trebaju učiniti kako ne bi podnijeli sumnju, a ne da izađu iza rešetaka.

Kako mogu popraviti sve?

I ovdje sve počinje, vjerojatno najzanimljivijih i nepredvidljivih. Dok su likovi pokušavaju sakriti sve tragove zločina počinjenog nije po njima, uvijek netko stane na put, što ih čini frustriran romantičan susret u nekom smiješnom farsa. U sobi se pojavljuje pijana supruga Richarda, tada previše ljubomorna supruga Jane.

Pa ipak, unatoč svim preprekama, Richard mora na neki način spriječiti publicitet i pokušati izbjeći skandal. U tako sumnjičavoj operaciji, uključen je i njegov pomoćnik, ponizan i plah George.

glumački broj 13

U najnepovoljnijem trenutku, ispada da je tijelo doživjelo život na neshvatljiv način. Ne samo da je oživio, nego je počeo plesati, i vrlo vješto.

No, kraj ove priče, možete saznati promatranjem izvedbe "Broj 13" (recenzije o tome ne prestaju zadiviti svojom svestranosti) do kraja.

Miroslava Karpovich, Andrey Gaydulyan, Boris Smolkin ... Izvedba "Broj 13" ne može se zamisliti bez ovih glumaca. Svaki od njih donio je nešto svojstveno, karakteristično samo za njega, zahvaljujući kojoj je igra igrala s novim bojama. I zahvaljujući činjenici da je mlada ravnateljica vidjela staru priču na nov način, a publika je mogla vidjeti malo drugačiju interpretaciju poznate priče.

izvedbeni broj 13 u Chekhovom mkht

Duljina izvedbe "Broj 13" je dva sata i trideset minuta. Čini se da to jako dugo vremena. Ali ovaj put je dovoljno da napunite baterije i dobijete dobro raspoloženje za nekoliko dana.

Ne mogu ostaviti ravnodušne gledatelje i još jedan baci koji igra na pozornici Moskovskog umjetničkog kazališta - Igor Vernik, Sergey Ugryumov, Stanislav Duzhnikov, Irina Pegova, Kristina Babushkina i drugi. U svom nastupu, izvedba "Number 13" (glumci koji su igrali u njoj, jedan od najjačih timova u pozadini) više su tradicionalni, čak se može reći i klasično.

Što publici kažu?

Unatoč činjenici da neki gledatelji vjeruju da se ova izvedba ne može nazvati kvalitetnim kazališnim radom, budući da je to najkomercifičniji projekt, većina gledatelja oduševljena je tim.

Da, da, upravo je to dojam koji proizvodi izvedba "Broj 13". Recenzije o njemu prenose svoje raspoloženje. Ova kategorija kazališta uvjeren da inscenacije nije samo ugodan za one koji su u ovu predstavu traži određeni smisao i filozofske ideje, i to oni koji su jako zaljubljen u riječi „duboko”. Ali ova izvedba je posve drugačija: smiješno, polagano, ima određeno raspoloženje, posebne efekte, a prati je i dobra glazba.

Trajanje izvedbe broj 13

Usput, dvorana je uvijek puna, gotovo sva sjedala su zauzeta. Svi gledatelji koji dolaze u kazalište da se odmaraju, zabavljaju se sa dušom, nakon izvođenja nastupaju u veličanstvenom raspoloženju i osmijehom na usnama. I nije čudno jer gotovo svaki izraz glumaca prati potpuno iskrena i zarazna smijeh zahvalnih gledatelja. Zato je sasvim moguće preporučiti ga svim kazališnim igračima koji imaju nepokolebljivi smisao za humor, isključujući žene u mothballs i zlonamjerne snobs nosi pince-nez.

Kad god dođete, uvijek ostavite s osmijehom

Dakle, nastavimo s razmatranjem izvedbe "Broj 13". Kazališna raznolikost, u kojoj se prikazuje više od jedne sezone, još uvijek svima gleda ovu priču. Da, to nije samo povijest (iako se mora reći, zaplet je previše preokupiran), ali još uvijek u umjetničkom redatelju i glumcima koji sjajno predstavljaju sudskim gledateljima sve što se događa na pozornici.

I doista, koja je vrijednost briljantnog Borisa Smolkina (batlera u "Lijepoj dadilji") ili Miroslavi Karpovič (jedna od "tatinih kćeri")? Da, i Andrew Gaydulyan bio je na vrhu.

Radni broj Boris Smolkin broj 13

No, Richard Wally će biti sretan da izađe iz teškog i pažljivog apsurdna situacija, koje je slučajno zadovoljan i kako sve završava, možete saznati promatranjem izvedbe "Broj 13". Kazalište pozornice, predstavljajući ga javnosti, to čini s ogromnim nabojem pozitivnog, što svakom gledatelju daje priliku da doživi puno ugodnih i veselih minuta. A raspoloženje će dodati znanje da ime ove pojedine produkcije već nekoliko desetljeća nije pada s plakata najboljih kazališta na svijetu.