Izvedba "Dan iznenađenja" - recenzije publike, značajki i cast

Drama "Dan iznenađenja" izvorna je komedija, neobvezna, neprekinuta priča i priče koje prodiru izravno u dušu. Pun smijeha, viceva, smiješnih pozicija, igra koja se temelji na igri Valery Mukharyamov može publiku smijati suzama.

Izvedba "Dan iznenađenja" - recenzije, značajke i cast

Kazalište "Millennium" nudi vam sjajnu premijeru - predstava "Dan iznenađenja". Direktor ove ekscentrične komedije je Vladimir Ustyugov. Imati vremena za vidjeti izvedbu "Dan iznenađenja" u Sankt Peterburgu 2017. godine u palači kulture. Gradsko vijeće Lenjingrada.

Govori o životu glumci izvan Kazalište. Podkulikusnaya život je pun intriga, trač, strasti i komične pozicije. Glumci se bore za život na kazališnom Olympusu. U isto vrijeme među glumcem ispraznjenosti osjetio je istinu života: i snove koje nikada neće doživjeti i teška osamljenost. Ovoga puta, glumci i život u backstageu pojavit će se pred nama u novoj odjeći, a tajne koje se odvijaju tijekom igre izazivaju našu pozornost na sam kraj. Publika se neće žaliti ako posjete ovaj nevjerojatan kazališni događaj.

dan iznenađenja pregledavanje performansi

Pisac pjesme "Dan iznenađenja"

Igra je bila igra Valery Mukharyamov. Poznat je po svojim ulogama u filmu: "O noževima", "The Cheka Officer" i scenarijima za filmove:

• "Umjetnica" (glumi Evgeniya Dobrovolskaya);
  • kratka, uzbudljiva priča o ljubavi "Nisu sve mačke sive boje"; "
  • dodirujući film "moljac", koji govori o ljubavnoj priči školske djevojke i vojnika u zračenju Černobil.

Redatelj

Redatelj Vladimir Ustyugov, glumac i redatelj, nas sjećao iz filmova: „Spremi i preživjeti”, „građanin glave”, „top”, „Testament Lenjin”, „Split”, „U šumama i gorama”, „Ivana Groznog” "Kadeti Kremlja", "Shtrafbat". dan izvedbe iznenađenja Nadređeni glumac poznat je po redateljima od 2012. godine. Već je predstavio publiku: "Kukuljice za Vasilisu", "Nemoj plakati za mene, Argentina!", "Spasiti šefa", "Druga šansa", "Ruralna". Poznavatelji njegova djela vole ga ne samo za poseban tip, već i za Ustyugovovu sposobnost da prenese posebnu atmosferu mjesta i vremena. To će nam napisati publika koja je posjetila predstavu "Dan iznenađenja" u pregledima.

glumci

Briljantan glumac glumaca obećava da će događaj zaista biti nezaboravan. Igra "Dan iznenađenja" je divljenja, barem zbog glumaca koji se igraju u njemu. Caricature Eugene Voskresensky, poznata nam kao slika s TV-a. On je glumio u poznatim TV projektima "BILO!" (1990-92), "Jednom tjedno" (1995), "Eugenika i ..." (1992-93), kabare "ALL Stars" (1994), "Eugesty" (1995) -1998), "Zvijezde govore." U filmu, on nije pucao tako često, ali je igrao majstorski.

Sjećamo se njegovih malih uloga u filmu: "Zaboravljena melodija za flautu", "Američki djed", "Kako živite, šaran?". Posebno je dobro uspio u ulozi gangstera iz serije "Što je umrla osoba rekla?" Direktor Igora Maslennikova. Inteligentan i originalan, koji može prenijeti suptilnu ironija glumca. dan nastupa iznenađenja u St. Petersburgu Izvrsni, nespretni Marat Basharov. Miljenica publike i žena, zvijezda filma i kazališta, media osobnosti na nacionalnoj razini, koji je poznat i obožavan po svojim ulogama: poručnik Stupovi u seriji „granice. Tajga roman "Samohvalov u" Office Romance. Naše vrijeme ", Alexander Kerensky iz" bojne ", Neklyasov iz" Lov za jelene ". On je jednako dobri i povijesna uloga: Poručnik Lyubavin „Gospodo časnici: Spremite Cara” guvernera Novoloka „1612” Tanker „izgorio od sunca”, i svjetlost, zabava, smiješni slike: Bože Gyurdzidis „Celibat” Kostja Pyshkin za „selo komedije „Evgenij Novikov iz serije” Misli kao žena. " Žensku ulogu u predstavi „Dan iznenađenja” nastupit će na neponovljiv, divan Tatiana Vasilieva - glumica, redateljica i voditeljica, poznata osoba i dragulj cast. iznenađenje iznenađenje raspored pregledOdigrala je više od četrdeset kazališnih predstava, šest televizijskih predstava i devedeset sedam filmova. Nadaleko poznata u bivšem Sovjetskom Savezu stečena prvenstveno po svojim ulogama u filmovima: Psiholog Susanna iz filma „najšarmantnijih i atraktivno”, Elena oraha iz drame „Vidi Pariz i Die” Ljubav Strel`tsova show „provodadžija”, direktor studija „škola zatvaračima „djevojka majka glavnog lika u seriji” Zemsky doktora „Tamara na šaljiv seriji” Oprezno, Zadov! Ili zastava Avanture „voditelj liječnik iz serije” Život dr Selivanova ‘Lucy Kinzhalovoy od’ Little Giant velikom seksa „divan Bertha Moiseevna popularne lirske komedije” Tri polugratsii ‘pa čak i vrlo Faina Ranevskaje u filmu’ Star ere. "

Sve je to o njoj, jedinstvenoj i lijepoj Tatjana Vasilyevu. Continuer dinastije glumaca Vasiljev i Vasilyeva Tatiana sina - Filip, igrati se s njom u predstavi „Dan iznenađenja.” Diplomirao VGIK, kazališni glumac ukloniti i televizije. On je vidio u nekoliko kazališnih i televizijskih projekata: „Ivan Podushkin Gentleman detektive”, seriju dramu ‘pitanje časti’, melodrama ‘Tajna idola’, zločin drama ‘Vještica doktore’, povijesna drama ‘U šumama i gorama’, kazneno melodrama " provokator "" pogled na more iz ormara "" drugi vjetar "" 13. tipka Napoleon "" Uhvati me! Može li? "" Draw "" Bella Ciao”. Popis pobjeda talentiranih glumaca iz predstave "Dan iznenađenja" može se nastaviti na neodređeno vrijeme.
iznenađenja iznosi rezultate izvedbe

"Dan iznenađenja" je izvedba koju kazališna publika opisuje s oduševljenim recenzijama. Nevjerojatan je, pjenušava i izvrsno glumi glumci. Već je prošao u Kući željezničkih radnika, a posjetitelji slave izvanrednu igru ​​Vasilyeva i Basharova. Postavka zaista omogućuje vam da napunite energijom i suptilnim humorom. Nemojte zaboraviti navijače u svojim odgovorima na igru ​​"Dan iznenađenja" i igre Philipa Vasilijeva. Dobar raspoloženje je ono što čeka publiku.

Sljedbenici Tatjana Vasilieva stranica na Instagram na predstavi „Dan iznenađenja” lijevo diveći mišljenja, zove igra neponovljivi glumica, savjetuje da svakako prisustvuju performanse. Prekrasan krajolik, promišljeni plan - sve to nadopunjuje veličanstvenu igru ​​na pozornici. Na stranici Marata Basharova nalaze se i prve ekskluzivne fotografije produkcije "Dan iznenađenja". Proizvodnja se razlikuje od jakog lijevanog, blistav humor i duševnu atmosferu.

Međutim, također postoje izuzetno nezahvalne recenzije o igri "Dan iznenađenja". Kazališta se spominju zbog nepropusnosti produkcije (2 sata). Bilo da to odgovara stvarnosti ili ne, možete vidjeti za sebe ako odlučite prisustvovati produkciji na kraju godine. Cijene, raspored, recenzije igre Gledatelj "Surprise" naći ćete na specijaliziranim web stranicama posvećene kazališnom životu.