"Requiem for a Dream": recenzije i povijest briljantnog rada

Jedna od najboljih kreacija veliki skladatelj po pravu smatra se "pogrebnom službom", ili "Requiem". Ovaj nedovršeni rad Wolfganga Amadeusa Mozarta, koji neki također nazivaju (pogrešno) "Requiem for a Dream", recenzije su najviše oduševljene.

Requiem za san

Životni put genijalnosti

"Requiem za san" - ovo je zapravo posljednji rad najvećeg Austrijski klasik. Ali osim njega u naslijeđu Mozarta postoje ogromni remek-djela koja uzbuđuju na dubine duše. Skladatelj je rođen 27. siječnja 1756. u gradu Salzburgu. Zanimljivo je da je u dobi od četiri godine napisao debitantski koncert za čembalo. I nakon šestogodišnjeg mladog talenta ide na turneju, igra na sudu Bavarskog izbornika, održava koncerte u Beču. Teško je vjerovati da su sonate napisane od strane djeteta toliko popularne ne samo u svojoj rodnoj Austriji, nego iu drugim europskim zemljama. Wolfgang koncertira i nastavlja sastavljati glazbu.

Requiem za Dream Mozart

Na oko sedamnaest godina skladatelj je prisiljen prestati raditi na svojoj omiljenoj opernoj glazbi i usredotočiti se na crkveni zbor. To je bio nalog nadbiskupa koji je iz svih drugih razloga zabranio da napusti Salzburg. Međutim, on i dalje nastavlja pisati gudačke kvartete, opere i čak i nastupa. Intenzivan rad majstora odmah je utjecao na njegovo zdravlje.

Requiem za san: Svjedočanstva i povijest

Mozart je bila poznata osoba, njegova su djela imala zadivljujući uspjeh, ali financijska je situacija još uvijek bila nejasna. Biografi kažu da je skladatelj čak bio prisiljen napustiti Beč zbog progona vjerovnika. Taj nedostatak novca doveo je do činjenice da je počeo pisati po narudžbi, često prodavajući autorska prava drugim ljudima. U načelu se pojavio "Requiem for a Dream". Recenzije ovog remek-djela su najviše pozitivne. Veličanstvena glazba odražava raspoloženje autora: iznad njega, neumorno je radio u posljednjim danima svog života s posebnom ljubavlju. Osjećala se kao da je sam za sebe napisao spomen-službu.

Rad je naredio stranac, kao što će kasnije biti uspostavljen - grof Franz von Walsegg-Stuppach. Pogrebna masa žalovanja namijenjena je ženi aristokratkinje, ali uznemirujuće misli o "crnom čovjeku" nisu napustile Mozart. Prekinula je svoj posao i vratila se natrag, ali nije bio odlučan da je završi. Konačne akorde dodali su studenti maestra, a posebno Franz Xaver Süsmeier. Danas je "Requiem for a Dream", o čemu gluha osoba nikada nije čula, poznata svima.

Requiem za san

Fatalni rad

Do sada, niti biografi ni povjesničari ne mogu doći do zajedničkog mišljenja o uzroku smrti velikog skladatelja. Pozivaju se oba renalna infekcija i trovanja (zavidni skladatelj Antonio Salieri, Masoni). Poznato je da je Mozart napustio ovaj svijet 5. prosinca 1791. godine. Pokopan je u zajedničkom grobu na groblju sv. Marka u austrijskom glavnom gradu. U Pragu je genija bio počašćen, obavljajući deveti dan nakon njegove smrti "Panikhida" s ogromnim brojem ljudi.

"Requiem for a Dream" (Mozart) - ovo je snažan sastav koji uzrokuje proturječne osjećaje. Ovo je svojevrsni spomenik, vječni nadgrobni spomenik nad genijem koji je otišao u zaborav, ali ostavio je neizbrisiv svijetli trag.