Quest `Bunker`: pregled i recenzije

U našem vremenu, postoji mnogo mogućnosti za diversifikaciju aktivnog odmora, a na ovom području već je teško iznenađenje bilo tko. Ali moderna industrija zabave i dalje zadovoljava neobične ideje. Među stanovnicima ogromnih megaštita postaju vrlo popularni timske igre. Oni pružaju priliku ne samo da uronite u drugoj stvarnosti, ali i za razvoj i pokazati osobne kvalitete, kao što su vodstvo, kreativnosti i domišljatosti, kao i otkriti fizički: spretnosti i koordinacije. Avanturističke igre igrao u realnom vremenu, zovu se „zadatke”, koji je, pak, bio je posudio u okruženju raznih računalnih zadataka. Uvjeti razlikuju stvarnu interakciju čovjeka sa svijetom oko sebe.

Misije u zatvorenom prostoru

potraga bunker

"Escape RPM" smatra se klasičnim žanrom među raznolikim igrama. Ova intelektualna igra se provodi u zatvorenom prostoru ili u nekoliko objekata međusobno povezanih. Sudionici koji odluče sudjelovati u njoj su zaključani. Cilj igre je pronaći tragove, ključeve, sve načine izlaska iz sobe, rješavanje zagonetki i nagađanje zagonetki. Jedan od najpopularnijih vrsta ovog žanra je potraga "Bunker". Igra se odvija u tim napuštenim bunkerima, koji nisu dugo upotrebljavani, ali su posebno opremljeni za događaj. Povijest potrage, kao i njezini uvjeti, može se mijenjati i imati veliki broj opcija, tako da se spotaknuti po istom nizu priča vrlo je problematičan.

Kako se provodi zadatak?

potraga bunker spb

Kada se provodi na bunkera, to dolazi u obzir post-apokaliptičnoj okoliša, vojne aktivnosti vezane za pokretanje prijetnje nuklearnog oružja, a mozak istodobno uključuje opstanak način. To je raspoloženje koje vlada unutar katakombi, opremljene timskom igrom. Za održavanje takvog stanja osoblja koje organizira potragu „bunker”, reinkarnirao u ulozi vojske i prije ulaza u prostorije. Postavili su odgovarajuće kostime i vodili dijaloge. Ponekad u pažljivo osmišljenim zemljište i replika radnika može pratiti povijest situacije, ali samo površno, zadržavajući osjećaj otajstva i aluzija, iako ponekad nosio punu brifing i uvod u tijeku slučaja. Po veličini spremnika je mala, ali još uvijek dosta sudionika Vrijeme provedeno na studijskim područjima, potraga za stvari koje će vam pomoći izaći i, sukladno tome, primjenjuju kolektivni brainstorming.

Uvjeti igre

potraga bunker recenzije

Obično se za igru ​​dobiva tim od 4-6 ljudi - to je broj koji je potreban za dovršavanje potrage "Bunker". Recenzije kažu da su svi mobilni uređaji i elektronika izvlašteni od strane sudionika prije kraja događaja. Ovisno o temi igre i njegovoj složenosti, postavljena je i dobna granica, tako da se svi bunkeri ne mogu upisati s djecom. Vrijeme provedbe potrage temelji se na utvrđenom složenosti: od jednog do nekoliko sati. Ako potraga za izlazom iz bunkera traje dosta vremena, organizatori unaprijed predviđaju male zalogaje, koji, naravno, također treba tražiti. Usput, hrana također ne ide dalje od priče, sretni sudionici u potrazi za prostorom mogu posrnuti suho racije, dizajniran u skladu s tradicijom ratnih zbivanja.

Najveća potraga "Bunker"

potraga za čeličnim bunkerom

Ovaj objekt se nalazi u kulturnom prijestolnici zemlje - Sankt Peterburg. Potraga "Bunker" (St. Petersburg) vrlo je popularna zbog svog realizma i veličine: uključuje osam soba. Prije početka igre sudionici su upućeni: organizatori prikazuju videozapis u zasebnoj kino dvorani gdje se zvuče sigurnosne mjere i ciljevi koje bi tim trebao doseći. Izlaz iz bunkera traje sat ili više. Unutar svega je opremljeno u duhu sovjetske ere: plakati na zidovima, na policama - plinske maske i razni uređaji. A oni koji su prošli zadatak, imajte na umu da su sve stavke u prostorijama prave. Sam bunker je zapravo sklonište za bombu u podrumu kuće. Prema povijesti, izumio organizatora davno napustili prostorije zbog nekih strašnih tajni povezanih s mutacijama prethodnika onih koji su išli tamo opet. Ciljevi igre: da otkriju istinu o tome što se dogodilo, pronašli razmjer, neutralizirajte bombu i izašli.

Staljinov bunker

potraga bunker moskv

Potraga „Staljinov bunker” smatra se jednim od najboljih u Volgograd, također je vrlo popularan u Moskvi i nije bez interesa za one koji su još uvijek rasplesti misterije povijesti povezane s Staljina. Radnja se razvija u analog „Veliki vođa” uredu, gdje je proveo puno vremena i čuvati tajnu velesilu - Sovjetski Savez. Nakon što su članovi tima ući bunker vrata su zatvorena, i čekati glavni tajnik ugostiteljstva u nije potrebno - sve prekršitelji njegove mirnoće kako je spreman biti kažnjen u najvećoj mjeri. U igri postoji određena količina vremena kako bi pronašli izlaz, i oni bolje to učiniti brzo, inače bunker sa svojim gostima lete u zraku. Poput svih ostalih zadataka, on je ispunjen sa svim vrstama zagonetke i zagonetke, soundtrack i prisutnost u sobi oslanjajući slučaju situacija.

Mnogo je ljudi koji žele proći potragu "Bunker". Odgovori koji polaze sudionici su pozitivni i negativni. U većini slučajeva ljudi procjenjuju složenost zagonetki i unutarnju situaciju. Pozitivno reagiraju o igrama u kojima se pobjeda postiže ne samo s izlazom iz bunkera, nego i spasom vlastitog života, pa čak i cijelog čovječanstva. Što je zamišljeniji zadatak, to su zadovoljniji sudionicima. Stoga, obožavatelji za golicanje živaca žele uroniti u umjetno stvorenu atmosferu i proći potragu "Bunker". Moskva kao središte zemlje i velika metropola moraju zadovoljiti sve potrebe potrošača, odnosno, pruža veliki izbor zadataka. Zemljište je obično izgrađeno oko spašavanja svijeta u prošlosti ili budućnosti, gdje je glavni zadatak neutralizirati bombu ili spriječiti neprijatelja da napadne.

Na primjer, u Moskvi postoji prilika da posjetite Quest "Bunker", gdje se akcije odvijaju tijekom Drugog svjetskog rata, ili tim mora spriječiti teroristički napad. Na ovaj ili onaj način, misija spašavanja ima ograničenu količinu vremena, a što manje sudionika imaju, to više panično. Odgovori o takvim stvarnim igrama često su oduševljeni, jer ljudi svjesno idu prema njima u potrazi za uzbuđenjem i adrenalinom.

Posljedice koje nose naprijed

potraga bunker ufa

Zanimanje nije samo događaji koji se vraćaju u daleku prošlost, nego i prenose u nepoznatu budućnost. Radnja igre se može razviti u potpuno različitim smjerovima, jer ljudska mašta je neograničena, ali jedno su tvorci zadataka konvergiraju - budućnost koju oni predstavljaju, nije ružičasta, pa čak naprotiv, vrlo strašan. Sudionici su članovi grupe u vrijeme ugroženog stanovništva, krije u bunkerima nakon rata. U sličnim post-apokaliptičnim događajima prebacuje se potraga "Bunker". Ufa, kao i drugi gradovi, poznat po velikom izboru zadataka za najzahtjevnije avanturiste. Ako, primjerice, želite ići u vremenima hipotetski Trećeg svjetskog rata te da sudjeluje u sudbini svjetske populacije, ili odlučite postati član spasilačke ekipe, pokušavaju vratiti sustav za održavanje života bunker, vaše želje su uvijek odgovori.