Quest `Sperm `(SPb): pregled, značajke i recenzije

Interaktivne igre

s fascinantnim parcele (ili jednostavno zadataka) ušle su u naš život ne tako davno, ali su već stekle užasnu popularnost. Jedna od najpoznatijih tvrtki u St. Petersburgu, koja organizira zadatke, je "Vzaperti". Budući da je u zatvorenom prostoru, tvrtka treba riješiti niz zadataka kako bi izašao iz sobe. O tome što vrste zadataka postoje, kako ih igrati i koliko to košta zabavu, možete pročitati u ovom članku.

Povijest potrage

Takozvane "sobe za bijeg" s puno interaktivnih zadataka nisu dolazile od nule. Prvi put su čuli o tome kada je izašla računalna igra sa sličnom pričom. U njoj je igrač trebao izaći iz sobe, koristeći 13 stvari koje su povezane logičkim lancem. Pronalaženje jednog od njih, igrač je bio dužan pokazati oštrinu kako bi pronašao sljedeći, pa je nastavio do posljednje "zagonetka", koja je u pravilu bila ključ. Međutim, u to vrijeme nitko nije mogao zamisliti da bi ove igre krenule iz virtualne stvarnosti u stvarnost.

zaključana zadataka u stvarnosti

Mnogi su korisnici iznimno uzbudili ovu zabavu, a uskoro najnapredniji poduzetnici odlučili su je provesti. Godine 2000. prve su sobe u Japanu i Kini nastale. Oni su tada izgrađeni na osnovi privatnih soba ili hostela i imali su prilično slabu unutrašnjost. S razvojem tehnoloških zadataka postao je teži, a interaktivni elementi (na primjer, naočale virtualne stvarnosti) učinile su igru ​​puno zabavnijom.

U Rusiji su prve opremljene "sobe za bijeg" pojavile tek 2013. godine. Pionir je bio Sergej Kuznetsov, koji je uložio 1,2 milijuna rubalja u svoj prvi razvoj. Slijedile su druge tvrtke, a sada u mnogim gradovima Rusije u stvarnosti možete pronaći nekoliko zadataka. Unatoč činjenici da je tržište pretrpan, među mnogim izvođačima moguće je izdvojiti najzanimljivije i najljepše izvođače. Quest "Locked Up" u St. Petersburgu nalazi se u srcu grada i nudi posjetiteljima zagonetke za sve okuse. Značajni čimbenik "Locked Up" je da oni rade do 2 noći vikendom pa su uvijek spremni prihvatiti izgubljene posjetitelje.

Koji su zadatci "Locked Up" (St. Petersburg)?

Ovo je varijacija svih poznatih soba "bijega". Prolazeći zadatke "Zaključano" u stvarnosti, u kratkom vremenu (obično 60 minuta) morate pronaći sve tragove i uspješno izaći iz sobe. Obično su takvi zadatci osmišljeni za tvrtku od 2 do 6 osoba. Među scenama "Locked Up" možete pronaći igru ​​za svaki ukus. Tu su i užas i uzbudljive avanture i fantastične priče. Apsolutno se sve provode u dobro opremljenim sobama, s odgovarajućim pratnjama i glumcima u nekim scenarijima.

zadatke su zaključane u St. Petersburgu

Quest soba pruža mogućnost ne samo vježbati rješavanje tajni i okupiti kolektiv, već i testirati vašu oštrinu. U igri ćete naići ne samo na prave tragove, već i na one koji vas mogu skinuti s pravog puta. Tijekom provođenja zadataka "Vzaperti" u St. Petersburgu trebat će vam tri osobine: inteligencija, pozornost i intelekt. Čak i "zastrašujuće" priče su apsolutno sigurne: operatore igrača gledaju operatore, koji upozoravaju na pogrešne korake na zvučniku. Dakle, najveća neugodnost koja vas očekuje u potrazi je gubitak. No, to se lako može izbjeći ako unaprijed pripremite za događaj.

Tko su zadatci?

Mnogi ljudi koji prvi put susreću sobe "bijega" sumnjaju da li su takvi događaji pogodni za njih. U zadatku u stvarnosti "zaključanog" u St. Petersburgu možete upoznati potpuno različite ljude. Nije točno pretpostaviti da su samo tinejdžeri zainteresirani za takve zabave, to uopće nije slučaj. Prvo, potraga je sjajno mjesto za rođendan. Vi ćete iznenaditi goste ako ne odete na standardnu ​​gozbu, ali u sobi za potragu. Za romantični datum ovo je mjesto prikladno: možete impresionirati drugu polovicu sa svojim nestandardnim razmišljanjem i genijalnosti. A, naravno, za obitelji s djecom, vesele prijatelje tvrtke "Vzaperti" je samo savršen.

zadataka iz tvrtke zaključana

Vrste zadataka

Posljedice tvrtke "Vzaperti" dijele se na nekoliko žanrova. Prvi, nije previše složen, pogodan za one koji se žele samo zabaviti i ne preopteretiti se rješavanjem problema. Postotak tih zadataka iznosi 85-100%. Najkompleksniji scenariji zahtijevaju maksimalnu koncentraciju. Osvajanje pobjednika ove igre nije sve: postotak je odlučio - samo 65-75%. Kakve vrste zadataka možete pronaći u stvarnosti iz "Locked Up" u St. Petersburgu?

Posljedice visoke razine složenosti

1. skripta "Tajna Red" na temelju legendi tajnog društva slobodnih zidara. Pokret se pripisuje izvanrednom utjecaju. Glasine su da članovi ove skupine, koji postoje na tankom spoju između stvarnosti i mitova, imaju nevjerojatno bogatstvo i resurse. I vi, možete se pridružiti tajnoj poruci, ali za to morate položiti ispit, što je potraga.
  2. Tajni bunker. Tijekom potrage, nalazite se pod zemljom, u bunkeru, u kojem se čuva ključ za spasenje čovječanstva. Brutalni rat ide van, i samo rješavanjem svih zadataka, moći ćete aktivirati zaštitu od smrtonosnih raketa i spasiti planet.
  3. traganje "Silent Hill" uz sudjelovanje tog karaktera. Vjerujte mi, nećete se dosaditi tijekom ove igre. "Silent Hill" je najviše zastrašujuću potragu od svega, strogo se ne preporučuje posjet maloljetnika i trudnica. Tijekom onoga što se događa u zatvorenom prostoru, morat ćete pobjeći od svojih noćnih mora i strahova. Ako vam sljedeća zagonetka postane previše teška za vas, nemojte računati na milost. Posebno hrabri posjetitelji prolaze ovu potragu bliže ponoći.
    zaključana u petersburgovim vrhunskim savjetima
  4. traganje "Krasin" među ostalim ističe se prvenstveno njegovo mjesto: nakon svega, akcija se odvija na ledu. Tijekom igre ćete se naći u ulozi mornara i moći ćete se spustiti u strojarnicu, pokrenuti parni kotao i riješiti puno zagonetki. Ako ste u slijepoj ulici, može vam pomoći iskusni morski vuk, koji je uvijek u kontaktu.
  5. traganje Vremenski stroj temelji se na seriji "Doctor Who" i privući će ljubitelje fikcije. Nakon putovanja u vremenu i prostoru želite se vratiti kući, ali nije bilo tamo! Stroj vas jednostavno ne želi pustiti! I nije tako lako dobiti besplatno. Igra s najnovija tehnoloških i svijetlih ukrasa u gradu jednostavno vas neće ostaviti ravnodušnim.

Zadatci s srednjom i jednostavnom razinom težine

1. "Iza zakona" - idealno kao prva igra za one koji nikada nisu bili u "bijeg-sobama". Tijekom pisma, vi i vaši prijatelji bit će u ulozi kolega koji trebaju izaći iz zatvora prije nego što izvrše smrtnu kaznu.
  2. "Zatvorenik podzemne" održava se na tmurnom, ali zanimljivom mjestu. Tamna tamnica iz koje trebate izaći može zbuniti svakoga. Vrata iza posjetitelja zatvaraju po sebi, tako da šanse za hvatanje za 60 minuta nemate mnogo. Samo timska kohezija i zajedničke odluke pomoći će vam da prođete ove testove.
  3. U potrazi „Černobil” obnovljena je pratnja nuklearne elektrane. Prema ideji stvaratelja, prevezete se u "sat X", kada još uvijek možete spriječiti eksploziju. Parcela igre svih 60 minuta čuva igrače u neizvjesnosti, i puno zbunjujućih tragova i nelinearne skripte mogu zbunjujuće čak i najpametnije.
    potraga je zapravo zatvorena u St. Petersburgu

Jednostavne zadatke

Postoje mečevi "Locked Up" u St. Petersburgu i igre s jednostavnom pričom. Oni su idealni za malu tvrtku prijatelja koja počiva nakon tjedan dana rada.

1. traganje "Igra prijestolja" bit će zanimljivo prije svega ljubiteljima serije, jer se u njemu možete osjećati kao gospodar jedne od kraljevstava i, ako ste sretni, osvojite svih sedam i uzmite željezni prijestolje.
  2. traganje Divlji zapad iznenaditi vas činjenicom da će to ne samo biti zagonetke već i alkohol. Uostalom, Divlji Zapad su kauboji, šerifi i atmosfera pravi salon. Tijekom potrage imat ćete 10 kreativnih koktela. Za vozače mogu kuhati točno ista pića, ali bez alkohola. Quest je idealan za slavlje bilo kakve proslave: rođendan, druženje, korporacija.

Kako doći?

Potraga tvrtke "Vzaperti" nalazi se na tri različite adrese:

• Većina zadataka nalazi se u srcu Petrogradu: na Kazanskaya ulici na broj 7a. Kako bi pronašli tvrtku "Vzaperti", morate otići u Poslovni centar "Quarenghi" i spustiti se u prizemlje.
  • Drugi se nalaze na ul. Marata, 68. Unutar uobičajenog igrališta u St. Petersburgu naći ćete tvrtku "Vzaperti" i 3 zadataka.
  • Igra "Krasin" nalazi se na: ul. Belinskogo, 5.
    Recenzije o zadacima u stvarnosti zaključane

Trošak sudjelovanja

Cijena jedne igre iznosi od 3000 do 4000 rubalja. Ukupni iznos ovisi o danu tjednu i broju ljudi. Vikendom i praznicima cijena je obično veća. Budući da su svi zadatci dizajnirani za tvrtku od 2 do 6 osoba, u nekim igrama za dodatne osobe na web stranici morat će platiti između 800 i 1000 rubalja. U početku, iznos od 4000 može izgledati sjajno, ali za četiri prijatelja to nije velika cijena za nova pojavljivanja i nezaboravne emocije iz potrage.

Recenzije zadataka u stvarnosti "Locked up" samo potvrđuju da "sobe za bijeg" - sjajan način provesti ugodnu subotnju noć zabavu i neobičnu. Za većinu kupaca, najzanimljiviji je bio zadatak "Time Machine". Unatoč činjenici da je igra prilično teško, tijekom njega dobivate savjete ako vam trebaju. Osim toga, u potrazi nekoliko soba i pravi telefonska govornica s mehanizmom vremeplova unutra.

zaključana zadataka u stvarnim kritikama

Ali najviše emocionalnih odgovora napisali su oni koji su posjetili potragu "Silent Hill". Čak i hrabri igrači kažu da su u određenim trenucima imali šlagove kroz kožu. Najbolji savjet od Vzaperti u Sankt Peterburgu: uzmite najteže zadatke odjednom, ali pripremite se da ispravno napete mozak. Svi zadatci "Locked Up" izgrađeni su prema scenografskim kanonima: imaju niz i vrhunac, a zagonetke se ne mogu pogoditi ako mislite logično.