Pereslavl, `Russian Park`: opis, povijest i recenzije

Etnički parkovi širom svijeta postali su uobičajeno mjesto za slobodno vrijeme, ali za našu zemlju ovo je još uvijek prilično novi fenomen. U 2014. otvoren je "Ruski park" (Pereslavl-Zalessky) koji uvodi kulturu i kulturu tradicija ruskog naroda. Ovdje, u zabavnom obliku, možete naučiti mnogo novih stvari, kao i zanimljivo provesti vrijeme.

pereslavl ruski park

Povijest pojave

Nije slučajno da se pojavio kulturno-povijesni centar "Ruski park" u Pereslavl-Zalessky. Ovaj grad je srce Zlatnog prstena. Formiran je 1152. godine Jurij Dolgoruky, ovdje je rođen Alexander Nevsky. Pereslavl-Zalessky svjedočio je mnogim slavnim događajima u povijesti Rusije. Turisti jako vole grad zbog svoje kompaktnosti i posebne atmosfere, šetnje duž starih ulica i uz obalu Pleshcheeva jezero ostaviti neizbrisiv dojam.

Kako bi se putnicima omogućilo da se dublje uranjaju u zanimljivu izvornu kulturu i povijest, zamišljeno je da stvori etnički park, a pojavio se i "ruski park". Njegovu kreaciju prethodi velik etnografski rad, pažljivo je promišljen koncept i planiranje teritorija. 27. srpnja 2014. održano je veliko otvaranje.

Planiranje teritorija

Autor velikog projekta bio je poduzetnik iz Urala, Sergej Efimenko. Zahvaljujući nastojanjima i investicijama, povijesno i kulturno središte "Russkiy Park" (Pereslavl) pojavilo se na području od 10 hektara. Uključuje deset interaktivnih web mjesta na kojima se održavaju izleti, igre, majstorske tečajeve, razni festivali, praznici, korporativni programi. Tematske izložbe su sustavno stvorene.

U izgledu parka nema ništa slučajno, koncept je pažljivo promišljen. Posjetitelj je uronjen u rusku kulturu, shvaćajući ga iz različitih kutova. Ovdje na svakom koraku gosti čekaju otvaranje i iznenađenja. Dizajn svake prostorije također je dizajniran za sitnice. Program je dizajniran tako da se vrste aktivnosti mijenjaju jedna drugu, a ne dosadno posjetitelju. Sve stranice mogu se posjetiti u jednom danu.

ruski park pereslavl zalessky

Prvi na svijetu

Muzej ruskog parka (Pereslavl) započinje mjestom posvećenom nacionalnim izumiteljima. Ovdje je oko 200 izložaka svjetske klase: od tetris i gipsa do vodikove bombe i radija. Svrha izložbe je pokazati kako su talentirani ruski narod.

Posebnost muzeja je da postoji mnogo stvari koje treba dodirnuti, uviti, testirati. Znanstvenici Muzeja Veleučilišta, znanstveni instituti povijesti Ruske akademije znanosti i ruske civilizacije pomogli su u razvoju izložbe. Svi prikazani izumi u stvari su u vlasništvu domaćih znanstvenika.

Ruski park u Pereslavl Zalessky

Muzej ruske zabave "Petrushka"

Zbirka izreka, poslovica igre i 30 milijuna jedinica prikupljeni u pereslavl. „Ruski Park” i muzej „Petruška” predstavljaju poseban rekreacijsko područje, koja upoznaje posjetitelje s počecima uličnih predstava, sa svijetom folklornoga kazališta, sa svojim običajima i načelima na svijetu ruskih folklornih, poslovica i izreka. Izložba prikazuje različite lutke, neki uzorci se mogu kupiti kao suvenir.

House-dacha i narodne nošnje

"Ruski park" u Pereslavl-Zalesskyu također pokazuje život ljudi iz bližih vremena. Dakle, paviljon "ruska kućica" je uzorak kućice sagrađene u 19. stoljeću, projekt kuće je stvorio arhitekt Kuznetsov. Ova vila je ugradila tipične značajke prigradskih građevina Moskve i Sankt Peterburg. Ponovno stvara život tog vremena i predstavlja jedinstvenu zbirku ženskih kostima krajem 19. stoljeća. U nacionalnoj odjeći možete čak i fotografirati ako želite.

pereslavl ruski park cijene

Park Alleys

Osim paviljona s izložbama u obliku ruskih kolibi, park ima mnogo otvorenih područja, dizajniranih prema različitim temama. Pet ulica omogućuju nam puno naučiti o našoj kulturi.

Alley "Ruski stil u arhitekturi" predstavlja projekte ljetnih vikendica i zemljišta u 19. stoljeću, koje su gradili lokalni gradski planeri u skladu s nacionalnim tradicijama. Sljedeća je uličica ukrašena stalcima s 24 uzorka fontova iz drevnih rukopisa (od 9. do 18. stoljeća). Alley platbands predstavlja uzorke uklesanih ukrasnih okvira okupljenih u različitim dijelovima Rusije. Ovdje možete vidjeti neobično ukrašene ptice u ruskom stilu. Na uličici slavlja možete se diviti zastavama različitih destinacija i različitih područja koja su postojala još od 9. stoljeća. U uličici ruske slike prikazana su 30 uzoraka zidnih slika iz različitih područja Rusije.

recenzije ruski park pereslavl

"Ruski način života"

Muzej "Slikani ruskim kolibama" osmišljen je kako bi razradio mit o tome da su ruski ljudi živjeli u tamnim pušenim kućama. Ovdje možete uzeti u obzir uzorke interijera iz različitih dijelova zemlje.

Danas, da bi vidjeli ljepotu narodne slikarske kolibe, dovoljno je doći u Pereslavl. "Russian Park" nudi za inspekciju dvije zgrade. Ovo je "Uralski dom" i "Aleshkinova kuća". Prva je kopija kolibe iz sela Nizhnyaya Sinyachikha u regiji Sverdlovsk. Druga - muzej "Aleshkin kuća". Uspoređujući ih, može se vidjeti kako se nacionalne tradicije razvijale u različitim regijama. Interijer vikendice ukrašen je predmetima svakodnevnog života na ovim prostorima. Ovdje možete vidjeti drveni kotač za predenje, narodni glazbeni instrumenti, oslikane kućanske posuđe. Također, oni koji žele mogu sudjelovati u majstorskoj klasi i preuzeti nastali artefakt kao suvenir. Izložbu podupire otvoreni prostor "ruski život", gdje možete isprobati svoju ruku na običnom seljačkom radu: mužnju krava, konjska obuća, košenje trave itd.

Kozak dvorište

Dolazite u Pereslavl ("ruski park"), možete dodirnuti i kozakovu kulturu. Muzej "Kozak Dvor" svake nedjelje vodi konjsko-akrobatske nastupe uz sudjelovanje stvarnih kozakata. Posjetitelji se mogu probiti u ulozi vozača, vlakati u mamacima, naučiti da mačem. Izložba prikazuje predmete kozakog života, nošnje, borbene bannere.

muzej ruskog parku pereslavl

Glade bajki i dječje igralište

Za male posjetitelje "ruski park" (Pereslavl-Zalessky) predlaže se provesti vrijeme na aveniji i čistini dječjih bajki. Drveno dječje igralište omogućit će djeci bacanje energije i vježbe u spretnosti. Tu je i kontakt zoo gdje se možete upoznati sa životinjama. U velikom pješčaniku, ima dovoljno mjesta za sve da kuhaju kulichik. Ova zona uvodi likove ruskih bajki i pomaže djeci da urupe u svijet narodne umjetnosti. Za njih se održavaju majstorske nastave na modeliranju, crtanju i šivanju.

Svijet ruske kuhinje

Najbolje recenzije "ruski park" (Pereslavl) obično dobiva gastronomsku komponentu. Muzeji kušanja kvasa i čaja nude ne samo okus nacionalnih pića već i sudjeluju u ritualima pijenja čaja, kako se stvara pravi kvas. U restoranu "Ryapushka" uvijek možete kušati razne ruske kuhinje u interijeru, ukrašene nacionalnim tradicijama. Kuhar priprema puno jela iz starih recepata, uključujući juhe brand na sedam vrsta mesa, od kojih je stvaranje ćete potrošiti najmanje 5 sati.

povijesni i kulturni centar ruski park pereslavl

Kako doći

Da biste posjetili jedinstveni svijet ruske kulture, prvo morate doći do grada Pereslavl. "Russian Park" je kulturni i povijesni park, koji se nalazi na ulazu u grad iz Moskve. Ovdje možete ostati cijeli dan. Oni koji žele mogu ostati u gradu u hotelima različitih udobnosti. Park je otvoren od ponedjeljka do nedjelje. Ovdje možete organizirati rođendane i korporativne praznike.

Putnici koji su posjetili park uvijek ostavljaju oduševljene recenzije i napominju da možete doći ovdje više od jednom. Otvaranje parka dovelo je do činjenice da danas mnogi turistički putovi nužno predstavljaju grad Pereslavl. "Russian Park", cijene u kojima su vrlo spore, postaje popularno mjesto za slobodno vrijeme, ne samo za stanovnike obližnjih gradova, ali i za goste iz glavnog grada, pa čak i iz inozemstva. Naknada za odrasle posjetitelje iznosi 200 rubalja, za dijete - 100. U ponedjeljak i utorak ulaz na teritorij je besplatan. Postoji sustav popusta.

Turisti vole sudjelovati u kazališnoj izvedbi "Sadnja konjskog kneza Aleksandra Nevskog", koji se održava subotom i nedjeljom. Primjećuju da je vrlo ukusna hrana i zanimljive izloženosti, a to uvelike proširuje horizont.