Umjetnička kritika Tregulov Zelfira - biografija, aktivnosti i zanimljive činjenice

Kći poznate ličnosti iz filma - snimatelj, koji je prošao kroz rat, uzimajući jedinstvene vojne osobe, a nakon Drugoga svjetskog snimio Potsdam konferencija, a ton majstor - Zelfira Tregulova, biografija je opisan u ovom članku danas je izvanredan lik u ruskog redatelja kulture poznati u cijelom svijet galerije Državne Tretyakov - jedan od najpoznatijih muzeja slikarstva širom svijeta.

Na to mjesto imenovana je 2015. Od tada je muzej oslobođen od "sovjetskih okova", zastarjelog pristupa organiziranju izložbi. Zelfira Ismailovna svima je dokazala da je ona istinski profesionalna u svom radu, kao i osoba koja je potpuno posvećena umjetnosti.biografija zelphira tregulova

Tregulov Zelfira Ismailovna: biografija

Rođena je 1955. godine u Rigi, glavnom gradu Latvije, u obitelji poznatog snimatelja Ismaila Tregulova. Ovdje, u prudskoj baltičkoj zemlji, prošlo je djetinjstvo. Ona je pohađala jednu od ruskih škola u gradu, bila je marljiv student. Gotovo od djetinjstva zanima umjetnost. Njezina majka, kao i njezin otac, bila je redateljica.

Oba su roditelja radila u Riganskom filmskom studiju, ali djevojka je bila više zainteresirana za slikanje, a bila je spremna provesti dane u muzejima, proučavajući svaku sliku na najmanji detalj. Dakle, u dobi od sedam godina stigla je do Pustinjaka, a ovaj događaj možda je utvrdio svoju buduću sudbinu.

Državljanstvo i biografija Zelfiry Tregulova zbog njezinog azijskog izgleda često je postala predmet rasprave među svojim kolegama. Ona je sama osjećala kozmopolitski, zainteresirala se za svjetsku kulturu uopće, osobito slikarstvo i skulpturu. A za nju je postojala samo jedna nacionalnost - ljudi uključeni u kulturu.

Zelphira Tregulova: put do postaje

Godine 1972. djevojka je odlučila napustiti Rigu za Moskvu i studirati kao likovni kritičar. Zbog toga je podnijela dokumente Moskovsko državno sveučilište s ciljem upisa na Povijest Fakulteta. Naravno, djevojka je bila najbolji student u svom odjelu. Većina slobodnog vremena proučavanja kulturne baštine Moskve.

Riga je svakako kulturni grad, u njezinim očima do kraja njezinog života smatrat će se mala domovina - mjesto odakle njezina biografija potječe. Zelfire Tregulova, čija je obitelj nastavila živjeti u Latviji, činilo se da je Moskva pravi riznica kulture, a zahvaljujući bezbrojnim muzejima da je ispunjena nevjerojatnim poštovanjem i ljubavlju. Zatim je sama otkrila Lenjingrad, a zatim je u prvoj prilici izvela trekking izlete u sjeverni grad.selphira tregulova biografija obitelji

Profesionalne aktivnosti

Godine 1977., nakon što je diplomirala na sveučilištu, Zelphira Tregulova, čija je biografija u ovom članku, odlučila se studirati na poslijediplomskom studiju na glavnom sveučilištu u zemlji. Godinu dana kasnije je već imala diplomu mlađi istraživač SSSR. Ozbiljno profesionalna djelatnost, preuzela je 1984. godine u Udruženju za umjetničko stvaralaštvo prema EV Vuchetichu, koja je imala značajnu ulogu u svim zemljama.

Ovdje je radila 13 godina. Taj je rad bio vrlo uzbudljiv i inspirativan. Bila je kustosica i koordinatorica međunarodnih izložbi sovjetske umjetnosti u inozemstvu. Nakon 1998. godine angažirana je u međunarodnim odnosima na organizaciji izložbi u muzeju po imenu AS Pushkin.selphira tregulova biografija obiteljska djeca

Stažiranje i nova radna mjesta

Zelfira Tregulova, biografija, koji još od 90-ih, to jest, nakon pada Željezne zavjese, mijenja dramatično, a na bolje, već 1993. godine preselio se u New York za staž. Ovdje je ostala oko godinu dana i naučila mnogo novih pristupa. Vraćajući se u Moskvu, dobiva novi sastanak - voditelj odjela vanjskih odnosa u Muzeju. Alexander Pushkin.

Tada je počela djelovati kao kustosica izložbe, pozvana je u razne muzeje, uključujući New York Solomon R. Guggenheim. Od 2002. do 2013 bila je generalna direktorica izložbenog rada, kao i odgovorna za uspostavu međunarodnih odnosa u Muzeju Kremlja u Moskvi. Sljedeće dvije godine, odnosno do 2015. bila je zadužena za "ROSIZO" - rusku muzejsku i izložbenu udrugu.

2015 je bila orijentir za nju. Zelfira Ismailovna imenovana je ravnateljem jednog od najpoznatijih muzeja ne samo u Rusiji, nego iu svijetu - galeriji Državni Tretyakov. Od tog trenutka muzej je započeo novi, potpuno drugačiji život. A za samu Tregulovu taj je sastanak bio pravi uspjeh.

Aktivnosti izvan muzeja

Osim muzeja, odnosno glavne djelatnosti, Z. Tregulova je učiteljica fakulteta "Umjetnički menadžment i galerija poslovanja" na poslovnoj školi RMA u Moskvi. Ona tečno govori na sljedećim jezicima: engleski, francuski, njemački i talijanski. On je član Javno vijeće pod Ministarstvom kulture Ruske Federacije.Selphira Tregulova biografija Državljanstvo [

kustoske aktivnosti

Tregulova je kustosica velikih međunarodnih izložbi u najboljim muzejima u Rusiji i svijetu. Jedan od njezinih posljednjih projekata bio je "Viktor Popkov. 1932-1974 "i" Od baroka do modernizma ". Palladio u Rusiji ".

počasti

Za doprinos nacionalnoj kulturi Zelfira Ismailovna dobila je počasne diplome Ministarstva kulture Ruske federacije, vitez reda Italije zvijezde za održavanje godine talijanske kulture i jezika u Rusiji. Dobila je i križ s krunom - Red meritom Merito Melitensi. Tregulova je također dobitnik nagrade "Poštovanje i dostojanstvo profesije", koju je primila tijekom 7. All-Russian festivala "Intermuseum".

U studenom 2016. godine dobila je zlatnu medalju. Lev Nikolaev. U istoj godini osvojila je nagradu RBC-2016. Njezina je nominacija nazvana "državnik".zelphira tregulova biografija obiteljska situacija

Zelphira Tregulova: biografija, nacionalnost, bračno stanje

Dakle, mnogi su zainteresirani za tko je direktor galerije Tretyakov? Naravno, ona ima karakterističan azijski izgled i ime. U svom mjerilu piše da je rođena u glavnom gradu Latvijski SSR, Ali činjenica da ona nije Leta, nitko nema sumnje. Njezin je otac iz Tatarstana, a majka je iz Kirgistan. Roditelji su se sastali u Institutu fotografa u Moskvi.

Zatim su se zaposlili u filmskom studiju u Rigi i tamo se mnogo godina naselili. Ovdje je rođen Zelfira. Kad je djevojka odrasla i htjela studirati umjetnost u Moskvi, njezini roditelji, naravno, nisu imali ništa protiv. A kad se djevojka uspjela smjestiti u glavni grad zemlje Sovjeta, onda su se i roditelji preselili k njoj. Trenutno, mnogi rođaci Zelphira Tregulova žive u Moskvi, čiji je bračni status i život iza sedam dvoraca. Nije voljela razgovarati o svom mužu, o tome kako su se upoznali, gdje su živjeli, gdje su išli zajedno, i tako dalje.Selphira Tregulova biografija državljanstvo bračno stanje

Djeca i unuci

Zelphira Tregulova, čija biografija, obitelj i djeca znamo vrlo malo, ne volimo govoriti o svom mužu (ako ga ima, to je i tajna). O djeci, ili bolje, o njezinoj kćeri, ona govori s malo žudnje, ali ona je spremna govoriti o unučadi satima. Dakle, njezina kći je također likovni kritičar, što znači da je slijedila njezine korake. Kći je rođena u Moskvi. I ovo je jedino dijete iz Tregulove.

Unatoč činjenici da je uobičajeno da azijske obitelji imaju mnogo djece, Zelfira se posvećuje umjetnosti i muzeološkom radu. Kako bi se brinula o svojoj kćeri, jedna mlada žena zvala svoje roditelje iz Rige u Moskvu. Sada joj je kći oženjena i ima dvije lijepe djece - najstariji sin i najmlađa kći. Viši unuk Zelphira Tregulova, čija biografija i osobni život pripovijeda u ovom članku, odlazi u školu već nekoliko godina.

On je poput majke, bake - vrlo kreativne osobe. Voli crtati, oblikovati, graditi ogromne kocke kockica, igrati Lego. Zelfirova baka u njemu duša ne želi, često ga odvede u svoje mjesto u muzeju, gdje jako voli dijete. Mlađi, također, voli crtati, naravno, sve dok ona dobiva samo crtarije (bila je samo 2 godine), ali je također čest posjetitelj muzeja, gdje joj je baka Zelfira je glavni šef.

Uz galeriju Tretyakov, djeca su također posjetila mnoge druge muzeje, poput Moskve i drugih ruskih gradova, kao iu inozemstvu.Životopis Tregulov Zelfir ismail Njihovi roditelji su veliki obožavatelji ne samo slikarstva, već likovne umjetnosti općenito, a budući da djeca nemaju dadilje, oni ih posvuda prate s njima. Nedavno je Zelfira Tregulova, čija biografija i bračni status mnogi žele znati, odlučili organizirati ogranak Galerije Tretyakov u glavnom gradu Tatarstana, Kazana. Ovdje su mnogi ljudi shvatili da se smatra nacionalno tatar.