`Aruba` (bar, Moskva): fotografije i recenzije posjetitelja

Ako ste propustili tropsko voće i zimzelenog drveća, u vrućim suncem i tihom preklapanje valova, ako nostalgičan za vatrene ritmove salse i žele ponovno osjetiti okus jako navijanje koktel, svakako biste trebali posjetiti kubansku ustanovu „Aruba” (bar Taganki). Ovdje možete odagnati umor od monotonije svakodnevnog života u ozračju veselja i istinskog vožnje.

recenzije bar aruba

"Aruba", bar (Moskva): uvod

Potrebno je prijeći prag ustanove - i pasti ćete u atmosferu koja podsjeća na malu kubansku ulicu. "Aruba" - bar na Taganki (fotografije u članku predstavljaju specifičnosti dizajna njezinog interijera), stilizirane pod kubanskim stvarnostima. Svugdje u dvorani portreti legendarne Che Guevare, zelene biljke, prekrivene su zidovima i podnožjima, šarmantno primamljivi apetitni mirisi kuhinje i iznenađujuće, originalne zvukove latinoameričke glazbe.

"Aruba" je bar u glavnom gradu koji ima nevjerojatnu atmosferu. Zidovi u dvorani ukrašeni su crvenom opekom, raspoređeni su ugodni drveni klupe. Prisutnost minijaturnih prozora i kovrčava ulične svjetiljke naglašava stil osnivanja. Posjetitelji, koji još nisu stigli do njihova stola, počinju osjećati užitak živahnosti i pozitivne.

Što ljudi govore o ovoj ustanovi, poput bar "Aruba"? Recenzije posjetitelja pozivaju vas da uživate u jedinstvenoj atmosferi, izvrsnoj hrani i miješanju iskusnih barmena. Profesionalci su u stanju učiniti sve praznike doista nezaboravnim. "Aruba" je bar, koji, prema mnogim redovnicima, vrijedi stići i upoznati se s jedinstvenom kulturom ljudi na Kubi.aruba bar kako doći

priča

"Aruba" je prvi kubanski bar-restoran u Moskvi. Institucija je otvorena 1995, a danas i dalje zadovoljava posjetitelje. Autori ideje o stvaranju malih dimenzija ugodnog restorana, gdje možete imati ukusno jelo, kao i zabavu i zanimljivo provesti slobodno vrijeme, bili su tri Kubanca, koji su bili odlučni doći u Rusiju. Moskovljani su imali priliku dirati prepoznatljivu kulturu ljudi Kube: upoznati se s njegovom jedinstvenom i nevjerojatnom kuhinjom, zapaljivom glazbom, provesti večer u društvu sretnih potomaka španjolskih pobjednika.

opis

"Aruba" je prvi kubanski restoran, otvoren u Moskvi u udaljenom 1995-m. Zbog obilja zelenila unutar male sobe, zvukovi zapaljiva uživo kubanske glazbe, čak i zimi stvara osjećaj intimnosti Palm Groves i tropskim plažama. Poseban je vrhunac kvalitetna tradicionalna kuhinja španjolskih i karibi. "Aruba" je udoban restoran gdje možete uživati ​​u ukusnom i zadovoljavajućem ručku, dobro provesti s prijateljima. "Aruba" je bar gdje, uz bogat ručak ili večeru, možete održavati korporativne ili zabavne zabave, proslaviti rođendan ili organizirati banket.

Živa glazba

"Aruba" - bar u kojemu, prema ocjenama, posebno je vruće u večernjim satima, kada u kinu vlada kubanska glazba, a publika pjeva strastveno plesati. Ovdje nastupaju kubanski glazbenici, plesači i umjetnici. U takvim danima bar je prepun, morate unaprijed rezervirati stol.

aruba taganque bar

U siječnju 1981. stvorena je skupina "Los de Cuba" koja do sada nastavlja legendarne kubanske glazbene tradicije. Godine 2001. Ženski vokali su dodani u sastav benda, a ovo je trio jedinstvenu individualnost. "Los de Cuba" je drugačija glazbena skupina. Njezin repertoar uključuje svjetski poznate pjesme „Cha-cha-cha”, „Bolero”, „Guaracha”, „La Guajira”, „Besame mucho” i drugi, koji pjevači nastupaju u svoj originalan način ..

Osim toga, repertoar grupe uključuje svjetski poznate engleske, talijanske i portugalske glazbene skladbe, južnoamerički folklor i pjesme vlastite kompozicije. Tijekom posljednjih nekoliko godina, "Los de Cuba" (trio) nastupao je u hotelu "National" (Havana), kao svojevrsna posjetnica institucije. Iza ramena trija su ture širom svijeta. Jednom kada se glazbenici već susreću s riječju "Aruba". Tzv. Otok na Karibima, gdje je trio radio neko vrijeme. Sada je njihova "Aruba" moskva bar na Taganki.

meni

„Aruba” - bar da se može iznenaditi svoje goste sa ugodnim svakodnevna iznenađenja: paella s plodovima mora, patlidžanima escabeche, quesadillas, Parrilla, svjetlo juhe i salate, mesa odreske. Napredna Meni alkohol kartice i impresivan popis koktela, kao i širok raspon cigare, kave i izbor izvornih sorti latinoameričkih čaja. Profesionalni kuhari pripremaju veliki izbor originalnih jela, prijateljski konobara koji žele biti ponuđena ukusni poslovni ručak, iskusni barmeni posjetitelji će biti predstavljen ugodno iznenađenje na veliki izbor koktela (i alkoholnih i bezalkoholnih) i široku lepezu tih cigara.

Recenzije Aruba Taganka bar

O raznim jelima i cijenama

Najpopularnija i najpopularnija, koja je izazvala puno entuzijastičnih odgovora, prikazana su u nastavku, uz citate, neke kulinarske remek-djela majstora "Aruba":

• Sastav salate "Aruba" uključuje prženu slaninu, krumpir, svježe mrkve, zelje, jaje, majoneze, soja umak. Trošak od 250 g dio je 310 rubalja.
  • Salata "Otočić" sastoji se od škampi, avokada, ananasa, salate i umaka od škampi. Dio težine 190 grama košta 350 rubalja.
  • Sastav cezarske salate je dopunjen salata romano, sir parmezan, piletina s roštilja, croutons, rajčica, cezar umak. 205 g hrane košta 310 rubalja.
  • "Rukkola s škampima" izrađena je od ruculje, tigrova, rajčica, umaka od jagoda. 180-gram posluživanje troškova 290 rubalja.
  • Da biste pripremili salatu, "Havana" koristi kombinaciju školjki tigrova, lignje, miješa salate, trešnja, umak "Tisuću otoka". Dio težine 175 grama košta 340 rubalja.
  • U „ensalada de mariskos” koristi mješavinu hobotnice „Čile” umak, lignje, škamp, ​​crveni luk, celer, maslinovo ulje, 165 g (serija) košta 390 rubalja.
  • "Ensalada de Poyo aioli" je cijenjen za sadržaj piletine, lisnato zelenu salatu, frieze, avokado, umak od AIOLA. Trošak dijela u 180 g 290 rubalja.
  • Za pripremu salate "Primavera" u "Aruba" koristite kombinaciju rajčica, krastavaca, avokada, mješavine salata, sok od limete, sezona s maslinovim uljem. Cijena od 190 grama salate 340 rubalja.
  • 120 grama govedine s umakom "Perekhil" (od hladnih predjela) košta 280 rubalja.
  • Cijena od 70 g "Hamon Serrano" (vrsta sira) - 410 rubalja.

U restoran-bar izbornika mnogi su već postali omiljena i još uvijek neistražena jela španjolske i latinoameričke kuhinje.

gdje sjediti u Arubu

Informacije o restoranu

• Vrsta objekta: restoran / bar (pivski restoran).
  • Kuhinja: kubanski, europski.
  • Prosječni račun: 700-2000 rub.
  • Wi-Fi je dostupan (besplatno).
  • Moguće je plaćanje karticom.
  • Usluge i sadržaji: poslovni ručkovi, promatranje sportskih emisija, moguće je osigurati parkiralište.
  • Cijena stakla piva iznosi 150-330 rubalja.
  • Odnosi se na cijenu "skupo".

Raspored rada:

• Od ponedjeljka do četvrtka: 11: 30-24: 30.
  • Petak i subota: 11: 30-05: 00.
  • Nedjelja: 14: 00-24: 30.

Adresa: st. Narodnaya, 4, str. 1, općina Taganskiy, Središnja administrativna četvrt, na stanici podzemne željeznice Taganskaya. Poziv na broj telefona: +7 (495) 698-63-01.

aruba bar moskv

Značajke ustanove

Pod uvjetom da su:

• izbornik na engleskom;
  • hrana za hranu;
  • mjesta za sjedenje;
  • rezervacije;
  • živa glazba;
  • u dvorani se nalazi šank;
  • poslužitelji poslužuju.

Ova ustanova pruža sljedeće svrhe posjeta: večerati s prijateljima, veselo plesati, piti u obilju.

mjesto u Arubu

Dobro je znati

Restoran prodaje jeftin pivo (nacrt) - "Zlatna bačva". Cijena dijela (500 ml) - 250 rubalja. Srijedom i subotom živi glazba (kubanska skupina): od 19:30 do ponoći. Bar ima širok raspon alkoholnih koktela, postoji mnogo vrsta rum. Video emisije nastaju bez zvuka (iznimno važni sportski programi). Razina buke u ustanovi je srednja. Odredišna mjesta - 55. Vrijedi popustni sustav i dionice. Poslovni ručkovi su dostupni od 12:00 do 16:00 (od ponedjeljka do petka). Cijene - od 320 do 390 rubalja.

Aruba bar na fotografiji

Uvjeti prijave

• Ulaz je besplatan.
  • Dob: nema ograničenja.
  • Kontrola lica nije dostupna.
  • Kod odijevanja nije predviđen.

Dojmovi gostiju

Restoran „Aruba” u Taganki kazalištu privlači posjetiteljima priliku da uronite u jedinstvenoj kulturi kubanski narod, isprobati egzotična jela okus iznenađujuće, šarene koktele, uživajte u mirisu cigara i dobiti dobar pozitivan naboj. Posjetitelji koji su otkrili ustanovu kao što je "Aruba" (bar na Taganki), recenzije o posjetu ostavljaju uglavnom pozitivnim. Mnogi ljudi zapažaju zanimljivu atmosferu, čistoću i brzu uslugu. "Aruba" se zove ugodan kubanski restoran. Gosti nude ugodnu kvalitetnu glazbu uživo u restoranu i činjenicu da glazbenici šetaju dvoranom i izvode svoje pjesme zasebno za sve. Mnogi posjetitelji slave ukusnu kuhinju. Cijene u ustanovi su iznad prosjeka, prema riječima gostiju. Pa i danas, unatoč ogromnoj konkurenciji, za mnoge ostaje omiljeno mjesto za odmor "Aruba" (bar).

aruba bar

Kako doći?

Bar "Aruba" nalazi se u blizini postaje. metro "Taganskaya" (Tagansko-Krasnopresnenskaya linija), uz ulicu. Ljudi, 4. Oni koji žele provesti večer u Arubu moraju otići do stanice podzemne željeznice na ulici. Veliki zidari. Okrenuvši se lijevo, morate prošetati oko 70 m i idite u ulicu Narodnaya. Nakon 30 metara s desne strane nalazi se zgrada u kojoj se nalazi restoran "Aruba".