Gabriel Troepolsky, `White Bim Black Ear`: recenzije knjige, kratki sažetak, glavni likovi

Jedan od najpoznatijih djela sovjetske književnosti je priča "White Bim Black Ear". Recenzije knjige Gabriela Troepolskog vrlo su pozitivna: ovaj je rad odmah donio autoru sveukupnu popularnost i slavu. Na temelju njegovih motiva napravljen je poznati film koji je dobio međunarodno priznanje. Jednostavna dirljiva priča o prijateljstvu između vlasnika i psa odmah se zaljubila pa je priča zasluženo ušla u zlatni fond sovjetske proze. Autor je nagrađen Državnom nagradom SSSR-a, a film je nominiran za Oscara.

O zemljištu zemljišta

Troepol`skaya napisao 1971. godine, „Bijela BIM Crno uho”. Recenzije knjige pokazuju da čitatelji stvarno volio dira sliku psa. U ranim radovima, saznajemo da je štene će se utopiti, ali on je uzeo na sebe pisac Ivan Ivanovič. Otišao je i ostavio svoje štene. Većina čitatelja bilježi uspješan početak. Prema njima, očito jednostavnost priča autor je uspio vješto prenijeti osjećaje i emocije protagonista, zahvalnosti i privrženosti vlasniku, kao i odnos prema svijetu. Iz ove perspektive, mnogi čitatelji opravdano u odnosu na početak priče poznato djelo „White Fang” američkog pisca D. Londonu, koji je također priča priču o formiranju vuka ličnosti u divljini.

bijelim crnim crnim ocima o knjizi

O prirodi zrake

Možda je najdojmljivija priča o životinjama u sovjetskoj književnosti rad White Bim Black Ear. Recenzije knjige pokazuju koliko je ovo djelo bilo prema čitateljima. Glavna pozornost u svojim pregledima, naravno, daju glavni lik. Po njihovom mišljenju, pisac je uspio reproducirati vrlo istinski unutarnji svijet Bea i osobine njegovog karaktera. Pas je postao vrlo inteligentan, pametan, sve je doslovce shvatio u letu. Dvije godine kasnije, već je znao razlikovati stotinu riječi koje se odnose na dom i lov. No, najčešće čitatelji vole način na koji je Troepolsky prikazao odnos Bima i njegovog učitelja. Pametan pas na izrazu očiju i lica znao je pogoditi raspoloženje Ivana Ivanovića, kao i njegov stav prema onima oko sebe.

troepolsky bijelo crno crno uho

O početku sukoba

Prilično jednostavan zaplet drugačiji proizvod „Bijela Bim Crna uho”. Recenzije knjige, međutim, ukazuju na to da čitatelji volio na prvom mjestu, ideju posjedu autora u svojoj priči: tema prijateljstva, odanosti, vjernosti i uz osude zla i izdaje. Prema sredini priče Bim susreće sa zlom teta, koji je odmah uzeo voljeti lošeg psa. Nepravedno je da se žale na njega, bez obzira na činjenicu da je čak i predsjednik House odbora priznao da pas nije opasan za društvo. Ovaj prvi susret sa zlom ženom Bima naknadno dovelo do tužnog kraja.

Traži vlasnika

Jedan od poznatih sovjetskih pisaca je Gabriel Troepolsky. "White Bim Black Ear" - najpoznatiji njegov rad. Glavni dio priče je povijest potrage za psa od strane vlasnika, koji je neočekivano odveden u složenu operaciju. Prema većini čitatelja, ovaj dio priče je najdramatičniji i najteži. Tijekom pretraživanja, Beam je doživio mnoge nesreće, susreo se sa dobrim i lošim ljudima koji su mu drugačije postupali. Na primjer, student Dasha i mali dječak Tolik postupali su vrlo pažljivo. Potonji su čak uspjeli hraniti psa, koji je odbio jesti za vrijeme odsutnosti majstora. Dobra djevojka vratila ga je kući i pričvrstila znak na ovratnik, objašnjavajući povijest psa. Međutim, nakon nekog vremena došao je do sakupljača znakova za pse Grayu (muškarac u sivoj odjeći), koji ga je vrlo grubo postupao i odvezao iz svoje kuće.

protagonisti bijele crvene uho

usamljenost

Jedan od najdirljivijih i dirljivih priča predstavljen je sovjetskom čitatelju Troepolskog. "White Bim Black Ear" je rad o složenoj vezi između psa i ljudi. Vrlo brzo, učenici i stanovnici grada naučili su o vjernom psu. Njegov prijatelj Tolya počeo se brinuti o Beamu. Mnoga su se djeca suosjećala s herojem, koji se u nedostatku domaćina mnogo promijenio, izgubio je težinu. Prema procjenama čitatelja, ovo je jedan od najtužnijih dijelova priče. Međutim, Beam je i dalje tražio vlasnika. Ta su pretraživanja ostala neuspješna, štoviše, jednog je dana osjetio Dušin miris, požurio iza vlak i slučajno je dobio nogu u željeznici. Iako je vozač usporio na vrijeme, pas ozbiljno ozlijedio šapu. Imao je novog neprijatelja - Gray je pisao policiji da ga je ugrizla Beam.

trostruko bijelo crno crno uho

Novi vlasnik

U radu "White Bim Black Ear", čiji su glavni likovi predmet ovog pregleda, glumci su ljudi različitih likova. Nakon nekog vremena pas je prodan pastiru Hirsanu Andreevichu. Zaljubio se u psa, naučio svoju priču i odlučio se pobrinuti za njega prije povratka Ivana Ivanovića. Sin pastora Alyosha također se priključio Bimi. Bim je volio svoj novi slobodni život: počeo je pomoći vlasniku da hrani svoje ovce. Međutim, jedan dan je pas odveden u lov na susjeda pastir Clim, koji je bolno pobijedio Beam jer nije završio ranjenog kunića. Prema čitateljima, u tim je dijelovima autor vješto usporedio dobre i zle znakove ljudi kroz percepciju glavnog lika. Napustio je svog novog učitelja, jer se bojao Clima.

bijela pčela crna uha pasmina psa

ishod

priča „Bijela Bim Crna uho” To je jako tužno kraj. Glavni likovi djela bili su i dobri i zli ljudi. Komadiće dječaci i Aljoša počeo tražiti nestalog psa i prijateljima. Međutim Tolley otac nije htio svoga sina prijateljima s običnim ljudima i imao psa, tako da svaki mogući način utjecala na pretragu. U međuvremenu tetka dala sobakolovam Bima, a umro je u kombiju, pokušava izaći. Uskoro se Ivan Ivanovich vratio nakon operacije. Naučio o nestanku psa i našao ga u karantenu dvorištu već mrtav. Ovime je slika Troepol`skaya master znakova. „Bijeli Bim Crna Uho” (sažetak proizvoda koje ste naučili iz ovog članka) - dirljivu priču, koja, unatoč tužan kraj, međutim, ostavlja lagani osjećaj u čitač. Mnogi od njih kažu da je tužan kraj nešto svjetlija opis prijateljstvo djece s Ivanom Ivanovichom. On je nakon nekog vremena preuzeo novi štene, koji je također dao nadimak Bijeli Bim Crna uho. pas je također podudaralo - engleski seter.