Državni cirkus, Omsk: povijest, recenzije

Stvaranje cirkusa u Rusiji znatno se razlikuje od onih iz drugih zemalja. U tom procesu postoje mnoge poteškoće, odgađanje pojmova, mijenjanje ideoloških nadahnuća. Međutim, razina koherentnosti, inicijative, ali i zahvalnosti od publike mnogo je veća. Ovaj cirkus nalazi se u gradu Omsku. U pokrajini s vrlo hladnom i oštrom klimom ne dolazi do zabave. Ove poteškoće mogu se prevladati ako postoje ljudi koji su voljni pomoći. Kao što znate, posebna radost daje ljudima cirkus. Omsk je grad u kojem su ljudi ljubazni i veseli.

cirkus omsk

Pravi stav

Četiri desetljeća rada cirkus u Omsku pokazao je nastupe različitih skupina. Publika je vidjela stavove mnogih žanrova. Radost građana uzrokovala je akrobatske i gimnastičke trikove, žongliranje klauna i šetača užeta, kao i životinja. Cirkus je podigao raspoloženje stanovnika Omskog zbog nastupa umjetnika i životinja, koji su izvodili nevjerojatne trikove na areni.

Ovaj cirkus radi dugi niz godina (Omsk). Posjetitelji se mogu naći u knjizi na ulazu. Ljudi pišu da je ovo mjesto poput bajke koja daje pozitivan stav već dugi niz godina. Djeca poput klaunova i obučenih pudlica.

U osvrtima se posebno ističu treneri, koji su bili u stanju ukrotiti najstrašnije grabežljivce. Svaka izvedba je pravi show, koji je popraćen pljeskom i zahvalnošću publike. Humor i talentirani nastupi klauna također ne ostavljaju nikoga ravnodušnim. Beskrajno možete razgovarati o fenomenu poput cirkusa. Teško je zamisliti nešto spektakularnije i sjajnije. Pogotovo kada na pozornici - fleksibilne gimnastičari koji izvode trikove pod kupolom.

Cirkon barunet Omsk

Povijesna pozadina

Cirkus Omsk već je trideset sedam godina, ali ima malo informacija o tome. Vrlo malo ljudi se sjeća njegove istinske priče. Sibirci uvjeravaju da to zahtijeva vrijeme i naporan rad. Razlog je mali broj dokumentarnih dokaza koji sadrže informacije o cirkusu. Neke informacije, međutim, već su postale javne. U Omsku se nalazi povijest cirkuske umjetnosti.

S cirkuskim stanovnicima grada sastali su se u XIX. Stoljeću s dolaskom stacionarne sobe cirkusa od drveta. To je pripadalo trgovačkom Sichkarevu, koji ga je sagradio 1898. Bilo je teško i nisko, ali moglo bi stati i do osam stotina gledatelja. Za moje vrijeme to je puno! Pod ovim krovom su bile i kazališne i glazbene produkcije. Nakon nekog vremena počelo je prvo snimanje filmova.

Ali postojao je jedan neugodan trenutak. Zbog nedostatka grijanja zimi, nastupi su postali pravi izazov za umjetnike i gledatelje. Međutim, nitko se nije žalio na teškoće, ideja je bila isplata. I ljudi su nastavili posjetiti cirkus u Omsku.

circus omsk recenzije

Pojava drugog cirkusa

Prije ili kasnije, natjecanje se pojavljuje posvuda. Početkom XX. Stoljeća u gradu su već postojale dvije cirkuske sobe. Drugi cirkus (Omsk) izgrađen je na Kozakom trgu, ali je izvorno dizajniran kao privremen.

Nova zgrada bila je topla i udobna, tako da su svi umjetnici iz trgovačkog cirkusa preselili ovdje. Sichkarevski cirkus bio je pokriven, a zgradu je planirano rekonstrukcija. Ovi planovi nisu bili predodređeni da bi se postiglo, jer nije bilo ljudi spremni uložiti u skup i rizičan projekt. 1909. godine napušten je cirkus Sichkarevskog, što potvrđuje i dokumentarni dokaz.

Nakon revolucije 1917. godine i promjene moći, započela je erekcija Sovjetski cirkus. Od dokumentarnih izvora primili su informacije da je prva izvedba umjetnika održana 1922. godine. Sada se pokušavaju sjetiti tko i kako je govorio na premijeri.

U one dane, vlada je kontrolirala djelovanje kreativnih skupina koje su govorile velik broj ljudi. Stoga se u većoj mjeri izvode gimnastičari i treneri s malim životinjama. Vrhunac programa bio je medvjed koji je vozio bicikl.

Godine tišine

Nema informacija o nastupima u sljedećem pola stoljeća. Sljedeće pouzdane informacije ukazuju na otvaranje novog cirkusa za 1900 mjesta 14. listopada 1973. godine. Već 30 godina cirkus u Omsku zadovoljan je publikom, no 2006. godine zatvoren je za popravke: potrebno je ažuriranje vatrodojavnog sustava. Ne zadovoljavaju nove stroge sigurnosne zahtjeve i neke strukturne značajke zgrade. Tri godine Omsk je lišen omiljenog odmorišta. Posjetiteljske skupine nastupile su u cirkuskim cirkusima, koje su bile ugrađene u žurbi.

cirkus gomsk

Krajem 2009. obilježen je otvaranjem obnovljene zgrade. Dotaknuta rekonstrukcija i broj mjesta za gledatelje: postali su četiri stotine manje. Ali ta činjenica nije uzrujavala stanovnike i posjetitelje grada jer je radost otkrića bila mnogo veća. Usput, postoje planovi za vraćanje izgubljenih mjesta u budućnosti.

Najbolje u Rusiji

Vrijeme je prošlo. Cirkus Omsk je i dalje jedan od najboljih. U zemlji postoji više od 30 cirkusa, ali samo u Omsku - najbolji protupožarni sustav. Sada nitko ne skriva imena bendova koji ovdje izvode. U areni su bili umjetnici s svjetskim ugledom: Zapashnye, Kio, Filatova i drugi.

Tijekom rekonstrukcije zgrade, trg je ispred nje bio obnovljen. Na ovom mjestu nastupao je poznati cirkus "Baronety". Omsk se raduje tijekom nastupa virtuoznih umjetnika.

Redovne ture

Na pozornici ispred publike - najbolji domaći i strani umjetnici, živopisne izvedbe, uzbudljive trikove i tajanstvene vožnje. Ovaj praznik stvaraju najjednostavniji ljudi. Radost gledatelja i umjetnika čini nas razumijevanjem da ga nema kraja. U ljeto 2015. u Omsku je nastupio Kraljevski cirkus. Cirkus Gia Eradze s novom emisijom "Baronety" osvojio je lokalne stanovnike.

kraljevski cirkus u Omsku

Cirkus je prekrasno odmaranje ne samo za malu djecu nego i za cijelu obitelj. Spektakularni spektakl neće nikoga ostaviti ravnodušnim. Svatko će pronaći za sebe što će ih razveseliti. Omsk cirkus, sudeći po oduševljenim osvrtima - samo bogomod za mještane i goste. Njegov posjet može biti uključen u program razgledavanja poznatog Sibirskog grada. Circusova izvedba je bolje vidjeti jednom.