PocketBook 630: recenzije, recenzija, upute. PocketBook 630 Fashion: recenzije

Pa, moderni svijet je pun mogućnosti. Samo sada obilje gadgeta ponekad misli o onome što je bolje kupiti. To vrijedi za sve - i računala, telefone i televizore. Čak i elektroničke knjige spadaju pod tu distribuciju. Danas ćemo se upoznati s modelom PocketBook 630. Ovo je prilično popularna e-knjiga koja je osvojila srca mnogih kupaca. Ali zašto? Što je to posebno? Koje su značajke PocketBook 630? Svi moramo saznati sve o ovome sada. Osim toga, ne zaboravite na proučavanje brojnih pregleda našeg trenutnog modela. Oni pomažu razjasniti sliku e-knjige u većoj mjeri.bilježnica 630

Zašto trebate e-knjigu

Ali za početak je potrebno razumjeti, za koje je svrhe općenito gadget potreban. Možda će to biti beskorisno. Uostalom, moderne tehnologije često zamjenjuju jedni druge. U slučaju elektroničkih knjiga, možete reći samo jednu stvar - ova tehnika se lako zamjenjuje. Ali postoje prednosti u tome.

E-knjiga PocketBook 630 - uređaj koji trebate pročitati knjige u elektroničkom obliku. Obično s ovim uređajem možete slušati glazbu i gledati filmove. Ali u njemu nema pristupa Internetu. I, naravno, pozivanje / reprodukcija također neće funkcionirati. Stoga mnogi odbijaju e-knjige u korist tableta i pametnih telefona. No, kako je pokazala praksa, ova je opcija često vrlo pogodna za učenike. Neće dopustiti da mu se omesti. A studentima, ali i poslovnim ljudima takav uređaj vrlo prilagodljivo. Jednostavan, praktičan i praktičan. Sa sobom uvijek možete nositi svu potrebnu literaturu i dokumente. Otkrijmo je li vrijedno paziti na PocketBook 630 Fashion.

prikaz

Najvažnija stvar koju možete zamisliti u ovoj tehnici je zaslon. On je odgovoran za većinu funkcija u uređaju. I zbog svoje kvalitete. PocketBook 630 mišljenja u tom pogledu prima prosjeke. Uostalom, ovaj model nije najnovija inovacija u tehnologiji riječi. Ali za e-knjigu, zaslon je dobar.

Na primjer, dijagonala je 6 inča. Također prilično visoka razlučivost zaslona - 1024 za 758 bodova. Za tablete nije toliko, ali za knjigu - dovoljno je. Slika na zaslonu je uvijek čista, staklo je zaštićeno od ogrebotina i oštećenja. No, postoji jedan značajan nedostatak suvremene tehnologije. Riječ je o činjenici da je PocketBook 630, čiji je pregled predstavljen našoj pozornosti, nije boja, već crno-bijela. Naime, ne možete gledati film na takvom uređaju. Mnogi kupci ne odbacuju uređaji u boji. Smatraju se zastarjelim, zastarjelim. Ipak, ako vam je potrebna samo e-knjiga i uređaj samo za dokumente i knjige, tada je opcija u pitanju savršeno prilagođena svima. Osim toga, postoji pozadinsko osvjetljenje, ali ne postoji automatska rotacija zaslona. Nije kritična, ali ponekad nije prikladna.pocketbook 630 moda

veličina

Pa, veličina uređaja je također važna. Pogotovo kada se radi o e-knjigama. Općenito je prihvaćeno da što manja veličina, to bolje. U principu, razumljivo je - nitko ne želi nositi dodatni ogroman gadget. I PocketBook 630, čiji je pregled predstavljen našoj pozornosti, nipošto nije najveći.

Na primjer, duljina uređaja je samo 11 centimetara. I u širini - 151 milimetara. Debljina elektronske knjige iznosi 8 milimetara. Ali to je dovoljno za udobno korištenje uređaja. Zaslon je, kao što je već spomenuto, prilično velik. Osim toga, to je osjetilno. Dakle, s takvom e-knjiga u svojoj veličini jednostavno će se liječiti. To je upravo ono što svatko treba.

Osim toga, takav uređaj ne toliko teži. Dakle, zabavno je nositi. Težina elektroničke knjige PocketBook 630 Fashion je 155 grama. Oko otprilike isti broj teži modernom smartphoneu. Zato možete biti sigurni da ćete s ovim modelom biti udobni i udobni.bilježnica 630 pregleda

Oblici knjiga

Svaka e-knjiga podržava određene oblike knjiga za čitanje. I mnogi kupci veliku pozornost posvećuju ovom trenutku. Uostalom, ponekad možete preuzeti tu ili tu knjigu, ali ga ne možete reproducirati. U takvim slučajevima potrebno je koristiti pretvornike. I nije prikladan.

Srećom, e-knjiga PocketBook 630 mišljenja u tom smislu iznimno je pozitivan. Naposljetku, to vam omogućuje reprodukciju velikog broja različitih formata knjiga. Ovdje možete pronaći poznate Doc, TXT i DJjVu. I već više profesionalnih formata kao što su RTF, MOBI, PDF, FB2. Osim toga, ovdje možete pročitati knjige koje su preuzete kao PalmDOC, kao i ACSM, PRC, TCR ili ePub. Dakle, s ovim uređajem ne bi trebalo biti nikakvih problema s čitanjem. U svakom slučaju, kako su mnogi vlasnici primijetili, to je bio gadget koji je pomogao uklanjanju vječne nemogućnosti reproduciranja ovog ili tog oblika.

Izborno za čitanje

Istina, PocketBook 630 može "pokrenuti" i druga ekstenzija. Oni koji se u početku ne odnose na e-knjige. Ovdje možete, na primjer, pogledati neke grafičke ili internetske podatke.naputak za naputke 630

Nažalost, sve ovdje je vrlo ograničeno. Na primjer, JPEG, PNG, TIFF i BMP dostupni su kao grafika kupcu. U principu, to je često dovoljno. Ali ponekad takav mali popis može zbuniti suvremenog kupca. I svejedno, da su ponuđeni formati najrasprostranjeniji. Osim toga, možete otvoriti i podatke o PocketBook 630 kao što su ZIP, HTML, RSS i CHM. Ovaj je trenutak već ugodno. Pogotovo ako preuzmete cijelu arhivu knjiga izravno s interneta. U svakom slučaju, imat ćete sjajnu priliku za kupnju višenamjenskog naprava koji će otvoriti pristup mnogim oblicima. Ova se značajka ne može pohvaliti svakom proizvođaču.

Dodatne funkcionalnosti

Ali postoje neke nevjerojatne značajke u PocketBook 630, recenzije koje molim vas i razmišljajte o kupnji uređaja. Treba odmah uzeti u obzir da su takvi dodavanja prisutni samo u malim količinama analoga. Dakle, naš gadget ima nenadmašnu prednost.

Na primjer, PocketBook 630 ima takozvani USB sučelje. Uz to, možete puniti bateriju uređaja uz pomoć "UESB" kabela. Ponekad je to vrlo korisno. Na primjer, možete raditi bez punjača - jednostavno povežite knjigu s računalom.

Između ostalog, PocketBook 630 ima Wi-Fi. Ako je potrebno, možete pregledati neke internetske stranice s ovom vrstom veze. Ali ne računajte na nešto više. Na primjer, 3G i 4G nisu ovdje. Dakle, ovdje neće biti ni "internet". U načelu, u većini slučajeva to uopće nije potrebno.

Procesor i memorija

Za bilo koju tehniku, RAM i procesor također su važni. Vjerojatno ne možete zamisliti moderan telefon, tablet ili računalo bez ove komponente. A ovo se odnosi i na e-knjige. Srećom, za takav uređaj nema puno snage.ebook pocketbook 630 mišljenja

U našem slučaju, PocketBook 630 je opremljen procesorom sa satnom frekvencijom od 1 GHz. Za knjigu ovo je normalno. Ali ništa više. Operativna memorija je manja - 256 MB. Međutim, dovoljno je vidjeti knjige i fotografije tog prostora. Kupci inzistiraju da ne biste se trebali bojati takvih niskih stopa. E-knjiga PocketBook 630 radi jako dobro. I ona se može nositi s internetom, te s teškim dokumentima.

Međutim, nemojte se nadati da će ovaj model brzo reproducirati velike slike i grafiku. Na primjer, ako fotografija teži 20 MB, otvorit će se dugo. Ipak, to nije izgovor da napusti takvu kvalitetnu i višenamjensku e-knjigu.

prostor

Slobodno mjesto koje se može ispuniti vašim podacima je još jedna izuzetno važna točka. Što je više, to bolje. Posebno se odnosi na one kupce koji preferiraju preuzimanje knjiga u obliku grafike. To jest, pojedinačne fotografije ili slike. Težimo mnogo takvih dokumenata. U početku, recenzije PocketBook 630 u pogledu prostora nisu bile najbolje. Na primjer, jer nam je dano samo 4 GB prostora. Ne toliko, ako razmišljate o tome.

Ali nije sve toliko žalosno. Uostalom, ova knjiga ima poseban utor za memorijsku karticu. Omogućuje vam povezivanje uređaja s microSD formatom. Osim toga, možete dobiti do 128 GB. To je trenutačno maksimalna brojka koja se nalazi u pametnim telefonima i tabletima, te elektroničkim knjigama. Dakle, bez obzira na uobičajenu ugrađenu memoriju, možete sebi pružiti mnogo knjiga. I sve to za malu naknadu. Uostalom microSD memorijske kartice nisu jako skupe. Približno 2.000 rubalja za 128 GB. Jeftinije nego tražiti e-knjigu s puno slobodnog prostora u sustavu.bilježnica 630 mišljenja

Cijena i kvaliteta

Pa, osnovna obilježja današnjeg uređaja već su poznata vama. Sada je vrijedno analizirati ukupnu kvalitetu e-knjige. Uostalom, instrukcija PocketBook 630 šuti o nekim značajkama modela. Na primjer, morate stalno razmisliti koliko će trajati baterija. Uputa kaže da je snaga 1500 mAh. Prosječno vrijeme rada takve baterije je otprilike 1 dan neprekinutog čitanja. Kao što mnogi kupci kažu, oko 8.000 stranica može se odmah pročitati. No, u praksi možete vidjeti da PocketBook 630 radi dulje. Uz aktivno čitanje, naplata traje 4 dana. I jednostavnom, ali redovitom uporabom - za mjesec dana. Ovo je vrlo ohrabrujuće. Pogodan je za rad i na studij.

No, kvaliteta uređaja i njegova cijena odgovaraju dugo vremena? Definitivno da. Uostalom, ova je e-knjiga istaknuta zbog dugog vijeka trajanja baterije i trajanja baterije. I nije skupo. Možete pronaći PocketBook 630 za oko 10-11 tisuća rubalja. Kao što pokazuje praksa, ovaj pokazatelj nije tako visok. Da, ako je elektronska knjiga bila boja, tada je njegova popularnost bila mnogo puta veća. Ali čak i tako, to je prilično dobro.

Vrijedi li to

A ovdje je vječno pitanje koje progoni sve kupce prilikom odabira određenog uređaja - vrijedi je kupiti. Općenito, u našem slučaju moguće je dati prilično pozitivan odgovor. Uostalom, PocketBook 630 recenzije su prilično dobre. Ova e-knjiga pogodna je za rad, studiranje i rekreaciju.knjiga za knjige 630

Osim toga, to je vrijedno s obzirom i na to da je ova vrsta uređaja je u stanju ne odvratiti učeniku mogućnost da surfati Internetom ili obilje igre, filmove i druge „djece” od radosti. Ako odlučite što je najbolje - knjigu ili tabletu, prva je opcija prikladnija za dijete ili učenika.