E-knjiga Proširi HD.Book. Recenzije kupaca

Elektronički uređaji, prilagođeni za čitanje, sve više zatežu papirnate knjige. Izdaju se u nekoliko oblika. No, naravno, glavna pozornost treba posvetiti e-knjigama. Explayovi proizvodi zaslužuju dobre riječi, poput Explay HD.Book, knjige koja prikuplja pozitivne povratne informacije od kupaca.

sadržaj

karakteristike

Elektronska knjiga ima sve potrebne funkcije koje su namijenjene čitanju, a ne samo. Zapravo, to je igrač medija. Knjiga podržava mnoge formate, među kojima možete spomenuti PalmDOC, RTF, ePub, LRC, PDF, MOBI, TXT, fb2 i grafičke formate kao što su BMP, JPEG, GIF. Da bi se knjiga lako čitala čak i pri slabom osvjetljenju, ima pozadinsko osvjetljenje. Elektronički uređaj ima LCD zaslon u boji, a razlučivost je 800 x 480 piksela. 5-inčni zaslon Explay HD.Book može prikazati 262 tisuća boja. Ove značajke knjige omogućuju reprodukciju teksta i video formata: RM, VOB, DAT, MP4, R MKV, MPG, MOV, 3GP, FLV, MVB, MPEG, AVI.

Explay HD knjiga

Filmovi i videoisječci na uređaju mogu se pregledavati s visokokvalitetnim slikama. Knjiga ima memoriju od 2048 MB, što se može povećati korištenjem SD kartica u 32 GB. Dakle, tisuće knjiga se mogu napisati na elektronički uređaj. Baterija je namijenjena 1800 mAh. Tu je USB priključak. Explay HD.Book ima mogućnost naplaćivanja ne samo putem USB priključka računala, već i putem mreže. Radi praktičnosti korisnika, možete kombinirati čitanje knjiga uz slušanje glazbe - knjiga reproducira MP3 format. Uređaj karakterizira ekonomičnost i velika brzina rada. To olakšava njegov procesor. Na obje strane zaslona nalaze se gumbi za upravljanje knjigovodstvenim funkcijama i zakretanje stranice.

Proširi recenzije s HDD-a

Elektronske knjige mogu se podijeliti u dvije glavne vrste: HD, reprodukciju video datoteka visoke razlučivosti (kao i audio i tekstualne formate) i TXT, namijenjene samo za čitanje. Explay proizvodi Explay TXTbook sa zaslonom E-ink (približan običnom papiru, oni se nazivaju "elektronička tinta"). Do 2010. godine postojao je jedan model HD knjiga s TFT zaslonom i prikazom pet centimetara. Od 2011. godine postojala je elektronička knjiga s ekranom od sedam centimetara. Može prikazati više od šesnaest milijuna boja, ima iskusan minimalistički dizajn, praktičnu kontrolu s gumbima, tankim tijelom i širokim zaslonom. Uređaj je savršeno prilagođen da zabavlja svoj vlasnik u očekivanju aviona ili javnog prijevoza na putu za rad. Pomoći će vam ukrašavanje večeri, proći ga gledanjem filma ili slušanjem glazbenog albuma.

Objasni TXTbook

Od kupaca Explay HDBook recenzije o knjizi uglavnom su pozitivne prirode. Mnogi su ljudi zadovoljni kvalitetom elektroničkog uređaja, pristupačne cijene. Matte zaslon je jednostavan za čitanje. Pozadina i font su vrlo ugodni za oči. Poklopac knjige je praktičan, u samom se uređaju nalazi mali format koji omogućuje da ga se prenese u vaš džep. Ovakve kupce knjiga podržava mnoge formate datoteka za čitanje. Osim toga, Explay HD.Book reproducira videozapise i fotografije vrlo dobro. Pogodno je pročitati knjigu čak iu transportu. Napunjenost baterije, prema vlasnicima, dovoljna je tjedan dana. Kupci su zadovoljni kupnjom i preporučuju e-knjigu svojim prijateljima i poznanicima.