Film "Lijevi ruku": recenzije. "Ljevoručno": recenzije filmskih kritičara i boksača

Iza niza dugo očekivanih megablockbustera u 2015. godini, gotovo je izostavio film "Lefty". Komentari gledatelja koji su posjetili sliku, kao i mišljenja filmskih kritičara i profesionalnih sportaša, dajemo u ovoj publikaciji.

Film ispunjen holivudskim klišejima

Dobar redatelj Antoine Fukua, Imajući nekoliko važnih radova (uključujući "Shooter", "Equalizer" i "Day Training"), on ne voli izgledati izvorne scenarije. Možete reći da su svi njegovi filmovi ispunjeni uobičajenim standardima i tehnikama Hollywooda. Jedina stvar koju Antoine Fukua pridaju posebnu važnost je kompetentno lijevanje glumača. To je igra glumaca koja donosi žestinu kazetama Fukua. To je zbog glumaca koji gledatelj pristaje stalno gledati ponovno snimanje na novu zaplet. Tako se to dogodilo s filmom "Lefty". Komentari filmskih kritičara bili su previše suzdržani, ali gledatelj je bio toliko impresioniran simpatijom za glavni lik slike da je bio spreman zatvoriti oči prema svemu banalitetu zapleta i skretanja.Leftyjeve recenzije

Kontrolirajte sebe

Film pripovijeda priču o profesionalnom boksaču, prvaku Billy Hope, koji zbog svoje nepodnošljive prirode i želje dokazivanja vlastitog prava cijelo vrijeme gubi svoju voljenu ženu. Nije tajna da su iza svijeta profesionalnog boksa veliki novac. Osim toga, svaki dobar profesionalni sportaš ima svoj bogati zaštitnik. Kada se interesi frakcija susreću s čelom, sve je moguće. A sada, u jednoj od svjetovnih prijema u sljedećim potencijalnim kandidatima za slučajno ubojstvo benda, poginuo je ženu Billy. Pa, daljnji događaji u životu glavnog lica razvijaju se brzom brzinom. Malo kasnije ćemo vam dati povratne informacije. "Lefty" je dvosmislen film koji, ipak, vrijedi vašu pažnju.

U ulozi Billy Hope ubrzao je korak s skokovima i granicama krećući se na putu do Hollywood slave Jake Gyllenhaal. Njegov je partner bio šarmantan Rachel McAdams. A ako junakinja Rachel vidimo samo u prvom dijelu slike, a ostatak vremena Gyllenhaal u potpunosti zabilježi pažnju gledatelja. Kritičari nisu promašili djelo tog glumca, i dali su mu vrlo laskavu rejtu. "Lefty" je film koji ima svoju publiku, uključujući i zbog izvrsnog djelovanja.Film Lefty pregledao

Unatoč svemu trivijalnosti, osipu i svojevrsnoj slatkoj predaji, Jake Gyllenhaal se savršeno nosio sa svojim radom. I ovdje nije bitno da ga većina filma gledamo s natečenim i iskrivljenim licem s puno modrica. Čini se da je u tako kratkom vremenu glumac uspio razmišljati na licu svih postojećih emocija. Ako se film ne pretvaraju da su lovorice jednog od najboljih filmskih remek-djela ove godine, nitko neće biti otkriće nominacije Jakea Gyllenhaala za kandidate za Oscara 2016. godine.

Ako niste vidjeli film "Lefty", recenzije filmskih kritičara, kao i stručnjaka iz svijeta sporta, vjerojatno će vam pomoći po vašem izboru. Na ovoj vrpci nalaze se barem dva šarolika znaka vrijedna spomena u našem pregledu. Prije svega, ovo je mentor Bili Hope izvodi briljantan Forest Whitaker. Proces obuke pod vodstvom umirovljenog profesionalnog trenera koji je ostatak života posvetio radu s djecom zaslužuje posebnu pažnju. Pa, uloga agenta Billyja, u potrazi za vlastitom korist, izvršila je šareni Pedeset Sainte.Lefty pregled filma

"Lefty": recenzije o filmu od jednostavnog gledatelja

Unatoč otrcan pismu, previše predvidljiv kraj, a premalo kvalitetnih insceniranim borbe, ta slika je bila u mogućnosti doći do srca običnih gledatelja. Ovdje su sve to vidjeli: ljubav junaka, slave, tragičnog gubitka supruge, bankrot, alkoholizam (i, kao posljedica toga, odvajanje od njegove kćeri), ukupne zaborava i očaja, ali na kraju - moralnu čišćenje. Pojedini dojmljivi gledatelji često su plakali gledajući. Svoju pažnju predstavljamo opću kratku recenziju.

"Lefty" je snažna sportska drama koja izaziva oluju emocija svake minute gledanja. Unatoč samokesetnom i bezobzirnom karakteru protagonista, koji se kretao do samog dna ljudskog postojanja, zaslužuje snažnu suosjećanje. Gledatelj vidi očaravajuće čišćenje protagonista, vidi kako strastveno žudi povratiti svoju kćer, kako strpljivo želi izaći iz rupa. Odvojite pohvale za scenariste jer nisu okončali završetak filma u obliku odmazde nad "snagama mraka".

Lefty pregledao

Ovaj položaj u potpunosti odražava poglede ljubitelja filma.

Ograničeni žanr

Bez obzira na sve što se može reći, filmovi o sportu, osobito o boksu, vrlo su ograničeni žanr. I bori se izjava ne može biti važan za prosječnog građanina, ali za profesionalni boks oči missteps i pogrešaka u računu ne redateljski sakriti. Želite li znati što profesionalni sportaši misle o filmu "Lefty"? Bokserske recenzije uopće nisu laskave.

U filmu - ne najimpresivnije postavljanje bitaka. Čini se da je cijeli proračun slike otišao platiti za rad glumaca i operatera, ali više nema dobrog stručnjaka - savjetnika za borbu sredstava. U samim borbama nema posebne napetosti, dinamike ili vožnje. Opet, cijeli se pogon stvara pretjerano depresivno stanje protagonista. Ako usporedite ovu sliku s najboljim analogima žanra, "Knockdown", "Fighter" ili "Rocky", onda profesionalno gledano ova slika ne zaslužuje veliku pažnju. Ali proces obuke u filmu odraz je vrlo zanimljiv.

Još više pažnje na pripremu Billyove nade za povratak na prsten dodaje glazbeno, patosno i istodobno tragično djelo Einemovog rep genija. Čini se da se gledatelj puni od glavnih likova s ​​emocijama i pušta u bitku s njim.Kratki pregled Leftyja

Dva antipoda

U ovom pregledu raspravljamo o slici Antoine Fukua "Lefty". Recenzije o filmu vrlo su kontradiktorne. Ako profesionalni boksači to nazivaju radom prilično običnim, kritičari bilježe samo djelo glumca Jakea Gyllenhaala, tada gledatelj uopće voli sve. Ako je prvi dio slike zanimljivo promatrati odnos bračnog para koji sanja o budućnosti bez profesionalnih sportova, onda je u drugom, dramatičnom dijelu vrpce interakcija dvaju antipoda zanimljiva. Govorimo o izgubljenoj moralnoj slici, potonuće do samog dna postojanja Billyja i bivšeg profesionalnog trenera, koji je preživio neku skoro sličnu tragediju.

junak Forest Whitaker obećao je nikad više ne obučavati profesionalni boksač, unatoč činjenici da je u jednom trenutku bio najbolji u svom poslu. Sad daje svoje znanje, ljubav i pokroviteljstvo onima kojima je potrebna ova djeca iz obitelji u nepovoljnom položaju. Pristao je pomoći Billyju samo zato što je u njemu vidio njegove grijehe prije dvadeset godina. Suočavanje dvaju svijetlih antipoda u filmu "Lefty" (recenzije filmskih kritičara, gledatelja i profesionalnih boksača, koje smo naveli u ovoj publikaciji) glavna nit prolazi kroz drugi dio pripovijesti.Lefty kritike filmskih kritičara

Na sastanku s trenerom čini Billy Nada napustiti sve satelite sadašnjeg života: nasilan i neobuzdanog temperamenta, alkohol i teške depresije, mržnje i zlobe. Protagonist, uz pomoć mentora, ne samo da je imao puno fizičkog posla, već je uspio shvatiti uzroke posljednje tragedije, razumjeti sebe i oprostiti ubojicama svoje supruge. Prema ideji pisaca, podsjetnik se dogodio s boksačem koji je posredno kriv za slučajno ubojstvo. Međutim, Billy ima dovoljno snage da oprosti i otpusti ovu situaciju. Ne bi trebao pobijediti zbog osvete, on mora pobijediti zbog svoje kćeri.

Fizički oblik Jake Gilleholea

Što nam još reći recenzije? "Lefty" - određeni boksački film. Dakle, da sudjeluje u snimanju glumac koji igra ulogu profesionalni sportaš, imao sam dugo vremena za proučavanje stilove borbe i puno napornog treninga i dobiti potrebnu mišićnu masu. Očevici kažu da je Gyllenhaal, na temelju borbi, izabrao taktiku borbe Miguel Cotto. Barem je fizički oblik glumca doista impresivan. Niti jedna osoba, vire tu dramu ne ostavlja nikakvu sumnju u to da na ekranu pred publikom pojavio pravi prvak: sportsku, tehnički, uporan i okretan.

Zest u predvidljivoj drami

Danas govorimo o sportskoj drami "Lefty". Komentari kritičara pronađeni su u izbrisanom pismu i jednoj svijetloj točki.

Većina slika ovog žanra govori o formiranju sportaša, o putu prema Olympusu. U "Lefty" se govori o profesionalnom boksaču, čija karijera dolazi do kraja. Što je ova priča vrijednija. Uostalom, daje ljudima nadu da nikad nije prekasno utjeloviti ono što je zamišljeno u životu. Ako se četrdesetogodišnji boksač uspio nositi sa životnim nesrećama i pobijediti, prije svega, u borbi sa samim sobom, ovo stvarno inspirira optimizam. I gledatelju to ne zanima da s čisto profesionalne točke gledišta, takva zaplet u stvarnosti najvjerojatnije neće biti moguće.Film Lefty recenzije boksača

Ako nastavite analizirati recenzije, "Lefty" - to je upravo vrijeme čast standardnog sportskog filma. Prema kritičarima, pomiren s apsolutnom preciznošću vremenskim razmjerima koje u show borbe pod lirskih digresija i dramatičnom raspletu. Da, a proces obuke u filmu prikazan je upravo onoliko koliko je uobičajeno u prethodnicima slike. Ako nisi ljubitelj sportskih priča, sigurno možete preskočiti emisiju. Ali ako ste zainteresirani za životnu dramu, onda hrabro nadopunite broj gledatelja slike. Vrijedno je napomenuti da je 30 milijuna dolara potrošeno na anketu već donijelo kreatore 90 milijuna. A ova figura, kao ni jedna druga, ne odražava interes i naklonost gledatelja.

Danas smo razgovarali o filmu "The Lefty". Recenzije o slici sasvim su proturječne. Unatoč tome, prema većini gledatelja, još uvijek vrijedi pogledati.