Filmovi o opstanku nakon Apokalipse: popis, ocjena, priča i recenzije

Što će biti kraj čovječanstva? Hoćemo li svjedočiti smrti naše civilizacije? Mogu li ljudi preživjeti kao rezultat Apokalipse? Ta su pitanja od davnine zabrinjavala čovječanstvo, kada su ljudi shvatili kako su male i beznačajne snage prirode. Ideja Apokalipse, zbog čega će se bivši život na Zemlji završiti, nastao je u kršćanstvu. Sada riječ "apokalipsa" ima šire značenje za nas. Obično to znači globalni događaj koji će uništiti ljudsku civilizaciju. Cinematografija nije mogla ostati daleko od takve gorljive teme. Filmovi o preživljavanju nakon apokalipse dosljedno uživao veliki interes publike - mi samo želimo znati što će biti uzrok smrti naše civilizacije. On može doći k nama u nekom drugom liku - kao smrtonosnog virusa koji ubija sva živa bića i pretvoriti ih u zombije, kao kozmičkog tijela, sudar s kojima se zemlja neće preživjeti, ili kao posljedica nepromišljen potrošača odnosa čovjeka prema prirodi.

Dakle, filmovi o opstanku nakon Apokalipse. Predstavljamo izbor najboljih slika na ovoj temi.

filmova o preživljavanju nakon apokalipse

"Z znači Zahariju"

nakon nuklearni rat na Zemlji, preživjeli jedinicu, među njima - šesnaest Ann. Ona živi sama na malom komadu zemlje okruženom planinama. Ann se brinula o farmi i napustila pustinjske susjedne gradove. Ona vjeruje da je ona posljednja osoba na Zemlji. No, jedan dan na farmi postoji još jedan preživjeli, inženjer Lumis, koji se već očajavao od pronalaženja drugih ljudi.

«5. val»

Apokalipsa na Zemlji može doći ne samo kroz krivnju čovječanstva. Prijetnja može doći izvana - od golemog kozmosa, kao što se dogodilo u fantastičnom akcijskom filmu 2016. godine, "5. val". Invazija na Zemlju započela je prvim valom napada, kada su svi energetski resursi planeta bili isključeni, a gradovi su uronili u mrak. Drugi val predstavljao je strašne kataklizme, koji su uništavali ogroman broj ljudi. Treći val invazije bio je smrtonosna epidemija, koja je zahtijevala živote nekoliko milijardi ljudi. Da bi uništili one koji su preživjeli, vanzemaljci su se služili svojim špijunima, dugo se skrivali u tijelima ljudi. Sada dolazi peti val, koji će uništiti posljednje preživjele i osloboditi zemlju za strance osvajače.

"Mad Max"

Ovo je kultna slika s Mel Gibsonom u naslovnoj ulozi. Akcija na post-apokaliptičnoj temi bila je toliko uspješna da su još tri nastavka povučena. Posljednji dio, "Put bijesa", objavljen je 2015. godine.

Zbog nekontrolirane potrošnje resursa, oni su napokon bili iscrpljeni. U zemljama vlada kaos. Na cestama, bande se voze okolo, uzimajući posljednje resurse od naseljenika, koji su bacali velike gradove. Vlasti pokušavaju vratiti red, stvarajući Power Patrol opremljen snažnim automobilima.

"The Road"

Filmovi o Apokalipsi, čiji je popis prikazan u članku, nastavlja najdramatičniju sliku o ljudskom opstanku nakon globalna katastrofa. Ovo je filmska adaptacija romana Cormac McCarthyja.

Nakon neimenovane katastrofe grada, ljudi i životinje Sjedinjenih Država uništeni su. Jedinice koje su ostale žive pate od bolesti, hladnoće i gladi. Mnogi su se ujedinili u bande pljačkaša i postali kannibali. Glavni likovi, otac i sin, pokušavaju doći do mora, nadajući se da je situacija bolja.

Najbolji filmovi za preživljavanje

Film je dobio izvrsne kritike koji su primijetili visoku razinu igre Vigga Mortensena.

"Moć vatre"

Čovječanstvo ne zna što se nalazi u crijevima Zemlje. Heroji ove slike morali su se suočiti s drevnim stanovnicima planeta, zmajevima, tisućljećima koja duboko spavaju pod zemljom. Tijekom izgradnje metroa, radnici su posrnuli nepoznatog bića, koja se pokazala kao zmija koja spava. Probuđen, počinje uništiti grad. U 20 godina s ljudskom civilizacijom je gotov. Nekoliko preživjelih skriva se daleko od ruševnih gradova i zmajeva koji su potopili nebo.

"Dan Triffida"

U ovom dvodijelnom filmu grabežljivac napada čovječanstvo mesožderke biljke. Nije poznato kako su se pojavili na Zemlji, ali kada je, kao rezultat toga, moćan treperi na suncu gotovo svi stanovnici planeta bili su zaslijepljeni, Triffids iskoristio je bespomoćnost ljudi i počeo ih loviti. Ispalo je da se mogu kretati. Skupina preživjelih vidjelaca spašena je na otoku Wightu, gdje pokušavaju stvoriti sredstvo za uništavanje grabežljivih biljaka koje se šire posvuda.

"Terminator"

Filmovi o Apokalipsu, čiji je popis prikazan u članku, ne mogu bez kultne slike sučeljavanja čovječanstva i umjetne inteligencije koju je stvorio. Skynet, vojno računalo, izazvao je nuklearni rat. Ostaci čovječanstva, predvođeni njihovim vođom Johnom Connorom, stupili su u sukob sa strojevima. Zatim "Skynet" odluči poslati robotu u prošlost i uništiti glavu otpora u djetinjstvu.

filmova o popisu apokalipsa

Opasna igra sa klimom

Najbolji filmovi o opstanku nakon Apokalipse nastavljaju slikarstvo "Kolonija". Sredinom 21. stoljeća čovječanstvo je naučilo kontrolirati vrijeme uz pomoć posebnih strojeva. Ali jednog su dana izišli iz reda i velika hladnoća na Zemlji. Preživjeli su se sklanjali u bunkerima podignutim pod zemljom. Jednog je dana primljen signal za nevolju iz jedne kolonije. Da bi saznali što se dogodilo, tamo je poslana jedna upoznateljska skupina.

filmove o životu nakon apokalipse

"Nakon Apokalipse"

Film s izgovorenim imenom. U 2010, znanstvenici uče da se kometa kreće prema Zemlji, sudar s kojim je neizbježan. Ubrzano se gradi mikrovalni satelit, uz pomoć kojeg nebesko tijelo pokušava uništiti. Umjesto toga, zrake satelita podijelile su samo komet. Otpad koji je pao na Zemlju doveo je do pojave ledenog doba. Život je moguć samo oko ekvatora, ostatak područja postao je mrtva zona. Nekoliko godina nakon katastrofe zabilježen je signal iznenadnog oživljenog satelita. U Berlinu, iz kojeg je upravljao, tim je poslan da uništi satelit koji je već upao zrakoplov s prethodnom izviđanja.

Filmovi o opstanku nakon Apokalipse - zombija, vampiri i žrtve smrtonosnih virusa

"Zemlja mrtvih"

Četvrti film iz poznate serije slika o zombijama u režiji Romera.

Kao rezultat zombi-apokalipse koji je došao, ostaci čovječanstva preživjeli iza utvrđenih zidova gradova. U jednom od njih, Pittsburgh, društvo je podijeljeno u dva sloja: bogati žive u upscale nebodera, a preostalih stanovnika sabijale u sirotinjskim četvrtima. Povremeno izvan grada napuštaju se zombari i nemilosrdno se uništavaju zombiji. Jednog dana, jedan od njih, različit od ostatka mrtvih, ostatke inteligencije, vodi kampanju u Pittsburgh.

filmove o preživljavanju nakon zombi apokalipse

"Dobrodošli u Zombieland"

Filmovi o životu nakon Apokalipse nisu uvijek turobni i tragični. Heroji ove slike relativno su sretni - preživjeli su nakon iznenadne invazije zombija. Sada moraju lutati po zemlji u potrazi za sigurnim utočištem. Slučajni suputnici Tallahassee i Columbus susreću dvije sestre i uskoro shvate da je potrebno ne samo da se boje živih mrtvih. Slika je bio veliki uspjeh za publiku. Planiran je izlaz nastavka filma.

filmove o opstanku nakon popisa apokalipsa

„Epidemija”

Ima i vrlo neobičnih filmova o opstanku nakon Apokalipse. Popis takvih slika otvara španjolsku traku, govoreći o čudnoj epidemiji koja je raspršila svijet i dovela ga do Apokalipse. Glavni likovi koji rade u uredu, jednog dana primijetili da je jedan od njih prestao napuštati zgradu i spavao na poslu. Kad ga stražari guraju na ulicu, umire od straha. Postupno svijet pokriva agorafobiju - strah od otvorenih prostora. Ljudi zaključani u kućama zbog divlje straha da idu van, osuđeni su na bolnu smrt od gladi.

"Ja sam legenda"

Najbolji filmovi o opstanku nakon Apokalipse nastavljaju jedno od najboljih dramskih djela Will Smitha. Slika se temelji na romanu Richard Matheson, ali zemljište je jako modificirano.

apokalipni filmovi

Ovo je priča o vojnom liječniku Robertu Neville, koji je preživio s ovčarom u nestašicom New Yorka. Lijek za rak, koji je trebao trajno izliječiti ljude strašne bolesti, mutirali su i pretvorili one koji su primili serum u čudovišta. Ne podnose sunčevu svjetlost i sklanjaju se tijekom dana, idu lova s ​​početkom sumraka. Neville poslijepodne patrolira ulicama, lov i sudjelovali u potrazi za cjepivom protiv virusa, a navečer zaključana u kući koja je bila pretvorena u neosvojiva utvrda. Noć je vrijeme ne-ljudskih zombija, privučenih ljudskim mirisom. Film je dobio izvrsne kritike i jedan je od najboljih svjetskih filmova.

Zanimljivi filmovi - serije o Apokalipsi

Zajedno sa slikama na cijelom zaslonu, postoji nekoliko dobrih TV serija posvećenih temi zombi invazije i izumiranja čovječanstva od smrtonosnog virusa.

"Pješačka mrtva"

Jedna od najpopularnijih serija, ponovno je donijela interes gledatelja na temu zombija Apokalipse. Ovo je priča o opstanku ljudi nakon iznenadne invazije "oživljenih" mrtvih. U središtu parcele je skupina na čelu s bivšim šerifom Rickom Grimesom. Serija je zanimljiva ne samo za naturalističke scene protiv zombija, već i za dramatičnu komponentu. Ponekad su preživjeli gori i opasniji od pješačenja.

filmske serije o akokalipsu

"Nacija Z"

Ovo je nova serija snimljena u žanru crne komedije. U priči, on je vrlo sličan "Walking Dead". Skupina preživjelih prevezena je diljem zemlje u medicinsko istraživački centar Murphy, čovjek čija krv sadrži cjepivo protiv virusa koji ljude pretvara u zombije. Ali previše ljudi želi dobiti dragocjeni teret i tim se suočava s jakim protivnikom.

"Posljednji čovjek na Zemlji"

Komedija o preživljavanju Phil Millera, bivšeg zaposlenika banke, u svijetu u kojem je cijela populacija umrla od pandemije smrtonosnog virusa.

Filmovi o Apokalipsi, koji su opisani gore, ne samo pružiti informacije o tome kako možete preživjeti u slučaju globalne katastrofe, ali i jasno pokazati ono što posljedice mogu suočiti čovječanstvo na nepromišljen odnos prema okolišu i eskalacije vojnih sukoba.