Igrani filmovi. Popis užasa 2015., recenzije

Prošla je godina bila vrlo uspješna s obzirom na zanimljive novitete distribucije filma. Bilo je mnogo novih traka dobre horor filmove

i trilera. Nudimo čitateljima popis užasa 2015. Odabrali smo najbolje slike žanra.

"Vrata tame"

Tijekom slavlja Noći, mali sin profesora Michaela Cole nestaje. Policija se pokazala nemoćnom u potrazi za djetetom, a otac je počeo istraživati ​​gubitak svoga sina. Uči o starom uvjerenju da se jednom godišnje otvara portal između svijeta mrtvih i živih. Istraga ga vodi do događaja koji su se dogodili u gradu prije mnogo godina. Zatim su se mještani brutalno bavili mladom ženom, optužujući je za vještice. Pate i mala djeca nezadovoljna. Prije izvršenja, prokleo je svoje mučitelje. Kol shvati da je prokletstvo i dalje funkcionirano, a osvetoljubivi duh pokojnika traje svake godine svako dijete u carstvo mrtvih. Ima nadu da će spasiti svog sina - samo trebate čekati sljedeću noć Halloween i pokušajte proći kroz vrata u svijet duhova.

popis užasa 2015

"Gateway of Darkness" - nije jedini film ovog žanra za izvođača koji glumi Nicolas Cage. On je sudjelovao u tim mističnim slikama kao što su „The Wicker Man”, „Ghost Rider” i „Lov na vještice”. Komentari su filmovi bili kontradiktorni - ako publika, unatoč nedovršenoj prirodi, i dalje voljela sliku, tada su filmaši manje zadovoljni i kritizirali "Vrata mraka".

«Astral: Poglavlje 3»

Popis užasa 2015. godine nadopunjen je još jednim dijelom priča o drugi svijet, čiji osvetoljubivi duhovi pokušavaju naštetiti životu. Ovo je prequel na prve dvije slike trilogije. Gledatelj će ponovno susresti snažnu psihičku Alice Rainer. Ovaj put će pomoći djevojčici Kraljica, koja je preuzela opasnu prirodu iz drugog svijeta zbog duha njezine nedavno preminule majke.

Treći dio trilogije pokazao se ne manje zanimljivim od prvog filma, koji je u svoje doba dobio visoku ocjenu kritičara. "Astral 3" također su dobile pozitivne recenzije.

vrata mraka

«Obrnuto 666»

Grupa prijatelja na zahtjev svećenika u pitanju stara zgrada psihijatrijsku kliniku, kako ga očistiti od nečistoća. Nakon što se unutra, prijatelji odlučuju za zabavu. Ujutro je većina sudionika napustila, a mala tvrtka koja je ostala u zgradi ne zna da su dvojica prijatelja pronašla stari magnetofon u jednoj od soba i uključila kasetu s snimkom u njemu. Time su pušteni u naš svijet zli demon. Nakon što je zarobio tijelo jedne od djevojaka, on počinje loviti za druge prijatelje.

obrnuti 666

"Reverse 666" je klasični horor film, dinamičan, s obiljem krvavih prizora i krikova. Kritičari nisu odobrili film, ali se ne može nazvati neuspjehom. Bit će drag onima gledateljima koji očekuju užas od užasnih trenutaka i krvotoka.

«Krimski vrh»

Popis užasa 2015. nastavlja novi rad Guillermo del Toro, koji je izazvao dvosmislenu reakciju kritičara i gledatelja. "Crimson Peak" - neobično lijep film, snimljen u žanru gotičkog horora s velikim timom izvođača. U vodećim ulogama možete vidjeti Tom Hiddleston, Miu Wasikowski i Jessica Cheistein. Akcija slike prati gledatelja Engleskoj početkom 20. stoljeća. U opadajućem posjedu Allarddalea, njezin vlasnik, Baronet Thomas Sharpe, donosi mladu ženu iz Amerike. Njezina kuća čini depresivno dojam, ali zbog muža, ona je spremna živjeti u njemu. Uskoro, novootkrivena ljubavnica posjeda razumije da Allardale drži neku tamnu tajnu. Duhovi koje je djevojka vidjela kao dijete, opet počnu nametati.

Film je dobio visoku ocjenu kritičara za atmosferski, luksuzni krajolik, kostime glavnih likova i veličanstvenog glumača.

Lazarov učinak

"Ukloni iz prijatelja"

Popis užasa 2015. nastavlja senzacionalnu traku, pričajući o opasnostima koje društvene mreže nose u sebi. Svi se događaji na slici održavaju tijekom jedne večeri. Šest starijih studenata komunicira putem Skypea i primijetiti da u općem razgovoru postoji nepoznat pod nadimkom billie227. Pokušavaju ga ugasiti, ali to ne funkcionira. Zatim prijatelji odluče da je to neka vrsta neuspjeha i prestanite posvetiti pažnju uljezu. U ovom trenutku jedan od njih, Blair, dolazi u "Facebook" od bliske prijateljice Laure, koji je nedavno počinio samoubojstvo. Djevojka odluči da je ovo nečija zlu šala, i uklanja Lauru od prijatelja. Odjednom, billie227 pridružuje se razgovoru i počinje saznati od prijatelja koji su objavili videozapis koji je ugrozio Lauru na mreži zbog čega je počinila samoubojstvo.

Kritičari neutralno reagiraju na film, a gledateljima se čini da je zamisao nadnaravnog u mreži vrlo fascinantna.

Nova uloga Keanu Reeves

Godine 2015. na ekranu se pojavio film u kojem sudjeluje ovaj talentirani i voljeni brojni glumac gledatelja - "Tko je tamo". Keanu Reeves nije često zadovoljan s radovima u žanru trilera i užasa, ali ovaj put se odlučio pokazati u novoj ulozi. Prema zapletu, arhitekt Evan Webber i njegova supruga - sretni bračni par, odgojivši dvoje djece. Kada idućeg vikenda obitelj ide na godišnji odmor, Evan ostaje kod kuće kako bi dovršio hitan projekt. Kad su se dvije večeri dvojice djevojaka natapale u nit koja je pokucao na vrata i zatražila pomoć, arhitekt ih nije mogao odbiti. Kao što se ispostavilo, uzalud.

tko je tamo

Film "Tko je tamo" ne može se nazvati užasom - to je više poput trilera s elementima trčanja. Nemojte očekivati ​​od njega nešto posebno - ovo je obična slika, a ne najuspješnija uloga Keanu Reeves. Međutim, uvijek je zanimljivo gledati igru ​​dobrog glumca u neobičnom za njega žanr filma. Oba kritika i gledatelji su ovaj put bili jednoglasni - film je dobio nekoliko pozitivnih recenzija.

Neuspješni nastavak jednog od najstrašnijih horor filmova posljednjeg desetljeća

Kada se horor "Sinister" pojavio na ekranu u 2012, on je proglašen najuspješnija slika žanra posljednjih godina. Nije iznenađujuće, odlučeno je povući nastavak uspješne trake. Više od naslova dugo vremena nije mislio - pa film "Sinister 2" pojavio.

Šerif James Ranson i dalje istražuje strašnu tragediju koja se dogodila s pisarskom obitelji Ellison Oswalt. Susreće mladu ženu, Courtneyja, koja se skriva s dvoje djece iz tiraninskog supruga u maloj kući pored crkve. Ne zna što demon Bagul izabrali sljedeću žrtvu svoje obitelji.

popis užasa 2015

Ako je izvorna u to vrijeme je bio hvaljen od strane kritičara, nastavak, unatoč potencijalu trake ne drži do prvog dijela. Obožavatelji "Sinister", najvjerojatnije će biti razočarani nastavkom, a oni koji nisu vidjeli prvi dio užasa, bit će zadovoljni nastavkom - ima sve što može ublažiti živce.

Također vrijedna pažnja su filmovi poput "The Lazarus Effect", remake "Poltergeist" i "Horror". Kritike i gledatelje nisu bili zasluženo zaobišli. Posebno mjesto je takva uzbudljiva slika, poput "Bone Tomahawk", snimljenog u žanru trilera, zapada i užasa. Spora priča završava dinamičnom scenom odlučujuće bitke između glavnih likova i strašnog neprijatelja.