Yamaha NS 6490 zvučnici: specifikacije i recenzije

Proizvođači akustičnih sustava nerijetko maziti navijače s eksperimentima. Takvi uređaji karakteriziraju tehnološka složenost i kao posljedica visoke cijene. Prema tome, tvrtke ne žele riskirati, sve su više upoznate s uobičajenim pravcima. No, s vremena na vrijeme tržište se nadopunjuje originalnim modelima koji utječu na izgled i unutarnje izvršenje. Pristupi primjeni tehničkog popunjavanja i dizajna mogu biti različiti, ali glavni cilj ostaje isti - zadovoljstvo glazbenih zahtjeva potrošača. U tom smislu Sustav zvučnika

Yamaha NS 6490 uzrokuje proturječna mišljenja. Očito je da su kreatori u mnogočemu razvili jedinstveni razvoj, ali praksa korištenja nije tako atraktivna, kao što obećavaju elegantni izgled i deklarirane karakteristike.

Opće informacije o stupcima

yamaha ns 6490

Model posebno čudno da se odnosi na akustici jeftin, ali pozicionirao kao potpuni trokrakog sustav, opremljen sa filterima bez induktiviteta na nekim kontejnerima. Prema podacima proizvođača, ova konfiguracija je provedena kako bi se smanjili distorziju, ali na kraju, zahvaljujući tehničku provedbu ograničenja, ali cijena je smanjena. S jedne strane, to nije loše, ali s druge strane, korisnici moraju samostalno unaprijediti model Yamaha NS 6490. Finalizacija obično se odnosi samo na filtre, ali rukastym audiofila također preporučuje da obratite pozornost na izolaciju. Što se tiče zvuka, mišljenja se razlikuju u tome. S obzirom na prilično nisko pozicioniranje u segmentu, kvaliteta je vrlo podnošljiva. Nije ni čudo što su zvučnici popularan u SAD-u i Japanu već nekoliko godina, a na tržištu je u istoj klasi je zasićen s novim prijedlozima na regularnoj osnovi. I to usprkos činjenici da je model napravljen nije u suvremenom dizajnu - referenca na retrostil, naravno, privlači određenu skupinu ljubitelja glazbe, ali zbog same pojave akustika potražnje neće.

Specifikacije modela

Općenito, podaci o putovanjima modela ne čudi - pogotovo ako uzmemo u obzir da u službenim operacijama službene brojke mogu biti ozbiljno iskrivljene. Međutim, model Yamaha NS 6490, čiji su tehnički podaci prikazani u nastavku, ne primjenjuje se:

• Vrsta akustike je u zatvorenom slučaju.
  • Broj bendova sustava - 3.
  • Vrijednost ulaznog nazivnog otpora iznosi 8 ohma.
  • Visina je 41,1 cm.
  • Širina je 26,7 cm.
  • Dubina je 33,6 cm.
  • Težina - 3 kg.
  • Donji frekvencijski raspon je 45 Hz.
  • Gornja frekvencijska traka je 23.000 Hz.
  • Frekvencija sekcije je 2 000 Hz.
  • Razina osjetljivosti je 93,5 dB.
  • Snaga - nominalna vrijednost od 70 W.
  • Ograničavajuća snaga je 140 W.
  • Postoji djelovanje magnetskog oklopa.
  • Odvojena veza - nije predviđena.

yamaha ns 6490 mišljenja

Zvučnici impresionirati svojim veličanstvenim i masivnim izgledom. Naravno, u klasi akustičnih divova ovaj model ne dostavi, ali markantnost daje nadu za visokokvalitetan zvuk. No, u smislu pojave vlasnika privlači različite kvalitete - izvorni stil Yamaha NS 6490 retro, mišljenja, od kojih su uglavnom pozitivne. A to je s obzirom na činjenicu da u registraciji nema posebnih delicija. Štoviše, zatvoreni stupci se primjenjuju u jednostavnom obliku jeftinog materijala. Mnogi vlasnici sustava, usput, prepoznaju u zidovima ljuske obični iverica. Međutim, stilizacija se može pratiti u drugom naglasku. Prije svega, u "klavirskom" dizajnu prednje strane i srebrne membrane. Nažalost, okviri potonji su također napravljeni u proračunskoj verziji s jeftinom plastikom.

Značajke dizajna

Difuzori basa bubnja na 20 cm i dinamiku srednje frekvencije su celuloza, koja zauzvrat ima premaz polimera. Polimer je izrađen i membrana visokotonca, koji se isporučuje sa zvučnicima na polici Yamaha NS 6490 Black. Recenzije također bilježe oštar kontrast vizualne percepcije dimenzija akustike i mase, što je samo 3 kg. Možda je to dobra ideja, ali je ostvarila gubitak težine nije najbolji način - kroz korištenje finog materijala u kućištu i potpuni izostanak zvuka upija izolator. Zvučni signali za radijatore ispravljaju se dva elektrolitička kondenzatora, koji su zastupljeni standardnim filtrima s nagibom nagiba u rasponu od oko 6 dB. Oba para zvučnika sustava imaju visoke frekvencijske glave koje su jednako pomaknute na desni rub vanjske ploče, što je omogućilo racionalno korištenje područja. Svi su zvučnici opremljeni magnetnim zaslonom dobre kvalitete.

polica zvučnici yamaha ns 6490 crna mišljenja

Zanimljivo je da je prvi dojam većine korisnika ovog modela varljiv. I ovo se odnosi na pozitivna i negativna iskustva slušanja. No, unatoč očito skromnoj tehničkoj implementaciji Yamaha NS 6490, povratne informacije o zvuku uglavnom su pozitivne. Akustika pokazuje najbistriji, najjasniji i najdublji bas. Također, model održava dobru dinamiku kroz cijeli raspon. Pozitivne emocije uzrokovane su igranjem teških rockova s ​​popularnim skladbama. Vlasnici akustičnosti karakteriziraju zvuk takve glazbe kao tvrd, svijetla i emocionalna. To vrijedi i za udarce i električnu gitaru.

Situacija s klasičnim repertoarom nije tako nedvosmislena. U tom slučaju, visokofrekventni spektralni podaci karakteriziraju oštre boje, koje često djeluju kao smetnje za meke i tihe zabave. Često se uočava uključivanje dinamičkog izvora Yamaha NS 6490 zvučnika, što malo sprema situaciju. Općenito govoreći, korisnici primjećuju da je ovo svijetla i moćna akustika, čija je sposobnost dovoljna da popuni zvuk prostorija do 60 m2.

Akustični indikatori

Za početak, valja istaknuti vrlo visoku razinu osjetljivosti, koja se ne mogu pohvaliti ni svim modelima ove klase. Ova značajka iznosi 93,5 dB, što u mnogočemu objašnjava dobru bas i pristojnu reprodukciju teške glazbe. Sekcija frekvencije srednjeg raspona izgleda dobro, premda, kako se frekvencija povećava, uzrokuje neujednačenost svojstva. Također, u pozadini povećane osjetljivosti u rasponu od 3000-6000 Hz, može doći do osjećaja svjetline reprodukcije. Treba napomenuti da se svjetlina akustičnosti Yamaha NS 6490 može učinkovito prilagoditi promjenom rasporeda zvučnika. Na primjer, orijentacija pod kutom od 45 stupnjeva uklanja nepotrebne bljeskove dinamike. Na frekvencijskim razinama od 3000 i 5000 Hz, zabilježeni su specifični efekti poslije zvuka. Što se tiče poremećaja, oni su praktički odsutni na basovima - u svakom slučaju, za slušatelja, impedancija je nevidljiva. To se također odnosi i na druge razine frekvencije, osim za rezonantna područja - samo će im visoko kvalitetno pojačalo pomoći.

Završavanje stupaca

yamaha ns 6490 revizija

Iako je za njihovu klasu zvučnici dobar posao reprodukcije problema, mnogi korisnici su zbunjeni vrlo jednostavnom gradnjom akustičnosti. Kao stručnjaci na umu, možete povećati količinu raspoložive audio potencijal kroz jednostavnu nadogradnju sustava Yamaha NS 6490. finalizacije filter kondenzatora nadogradnje trebala bi zvuk glatko i stabilno i uvođenja prigušivanja materijala, prema korisnicima, uklanjanje nedostataka u donjem rasponu.

Za provedbu ovog postupka, morate kupiti kondenzatore od 400 V, kabel za HF i MF, čiji presjek može biti 1,04 mm2, kao i materijal prigušenja. Sukladno tome, treba izračunati kako bi se ažurirali dva stupca. Ali prije nego što počnete precizirati, morate uzeti u obzir da učinak može biti razočaravajuće. Na primjer, od poboljšanja kao rezultat obnove i tu je povećanje bas uklanjanje šum pri maksimalnom volumenu na štetu prigušivanja materijala. No, trebali bismo očekivati ​​neugodne izobličenja u srednjem rasponu. Ako ovaj rezultat je sretan, onda možete početi prerađuje AC Yamaha NS 6490. stambenog rastavljanje obavlja tradicionalno - raščlanjujućim zatvarači. Nadalje, potrebno je osigurati spajanje novih elemenata lemljenjem kositrom i srebrom - to vrijedi i za zvučničke žice.

Prednosti stupaca

yamaha ns 6490 zvučnički sustav

Sustav u početku pruža dobru glazbenu scenu. Gotovo nema pritužbi na bas i nižu razinu frekvencijski amplitusni raspon. Srednji zvuk također zvuči dobro s porastom bilježaka, iako postoje prijelazi malih izobličenja. Također, prednosti trostranih japanskih zvučnika uključuju kombinaciju male mase i snage. Unatoč slabom dizajnu, akustika crpi čak i složene kompozicije, dok osigurava i određeni detalj.

Nedostaci stupaca

Gotovo sve recenzije kritiziraju tanke zidove zgrade, siromaštvo unutarnjeg sadržaja, nedostatak kvalitetne izolacije i korištenje jeftinih materijala. Čudno, navedeni nedostaci nemaju značajan utjecaj na kvalitetu zvuka. Naravno, govorimo o klasi kojoj pripada modelu Yamaha NS 6490, kao predstavnici na visokoj razini tri-smjerni zvučnik i dalje na raspolaganju uz pristojan punjenje. No, postoji i kritika glede reprodukcije glazbe. Mnogi audiofili i dalje vjeruju da zvučnici nemaju dovoljno basova. Kako bi poboljšali rad s nižom razinom, vlasnici, zapravo, ažuriraju sustav.

Trošak modela

Proizvođač je uspio ostvariti vrlo težak zadatak - ponuditi srednjoškolske zvučnike koji će koštati budžetsku opremu. Cijena modela varira od 10 do 12 tisuća rubalja, što je vrlo atraktivno za uređaj s takvim karakteristikama. Naravno, postoje slične opcije u natjecateljskim linijama, ali gube japanskom modelu u smislu zvuka. S druge strane, akustika Yamaha NS 6490 nudi dobre glazbene sposobnosti, dok posjeduje tijelo i komponente loše kvalitete. To je ušteda na komponentama koje su omogućile proizvodnju takvog jeftinog modela.

Za koju svrhu je akustika pogodna?

polica zvučnika yamaha ns 6490

Mnogi korisnici smatraju da ima smisla koristiti zvučnike u kombinaciji s low-cost audio sustava iz početnog segmenta. Nakon završetka nadogradnje možete povećati ukupnu glazbenu razinu, ali nije vrijedno nadati se ozbiljnom otkrivanju potencijala moćnih igrača. Ako govorimo o žanrova smjera, popularne glazbe i rock optimalno u kombinaciji s mogućnostima Yamaha NS 6490. Recenzije audiolyubiteley note i vrijedna kazališna ispred, nego sposobnost korištenja tih stupaca ili poželjno s proizvodima istog proizvođača ili sličnog cijena klase opreme. Osim toga, akustika može obavljati zadatke subwoofera - naravno, unutar deklariranih karakteristika.

uklanjanje baterije 6490

Ako je odabrano dobro pojačalo, model može pružiti atraktivnu zvučnu pozadinu. Kako popularnost kompaktnih soundbara raste, tradicionalni sustavi postupno gube važnost. Ipak polica Yamaha NS 6490 stupac nije prva godina aktivno su kupili do navijača u surround zvuku „slike”. Na mnoge načine, velika potražnja podržava nisku cijenu oznake za takav sustav, ali funkcija izravne reprodukcije ne može se isključiti. Akustika prevodi bas u cjelosti, a također obrađuje složene glazbene dijelove s vokalom. Usput, nakon završetka mnogih zapaženih povećanja detalja govora i glasa. Zvučnici imaju očite nedostatke, ali se mogu pomiriti, uključujući i zbog neobičnih vanjskih performansi sustava. Stilizirani retro dizajn skriva nedostatke jeftinog dizajna šasije i omogućuje jednostavan akustične estetske okolinu.