Film "Locust": recenzije gledatelja i kritičara

Obećavajući mladi domaći redatelj Yegor Baranov u svojim ranim 30 godina uspio stvoriti četiri različite žanr u politici projekta: dva chernushnye komediju „slavuj razbojnik” i „samoubojstvo” dramatičan triler „Svećenik-san: Confessions of a samuraj” s prekrasnim glumački ansambl (K. Hirayuki-Tagawa, IE Ohlobystin, P. Mamonov), a film „skakavci”, koja analizira traku naziva melodrame, uporno ignoriranje pozicionirani kreatori žanr erotskog trilera.recenzije filmskih skakača

Od mini-serije do dvosatnog filma

Gotovo sve recenzije filma "Locust" (Rusija) spominju poteškoće koje su se pojavile na stadiju proizvodnje slike. Činjenica je da je povijest stvaranja vrpce nejasna. Snimanje mini-serije održalo se prije dvije godine, ali kao rezultat, zbog nepoznatih razloga javnosti, prebačeno je u dvosatni film. A Baranov je zamisao "preuzela skrbništvo" Alexander Tsekalo i Konstantin Ernst, čiji se genijalni producenti aktivno prikazuju nedavno na domaćoj televiziji. Slika je snimljena čak iu Cannesu, ali Baranov talent i film "Locusts" ostali su nezamijećeni i neprocjenjivi. Recenzije domaćih filmaša predvidjeli su sličan ishod, a ne odobravajući odluku koju je donio proizvođač žurbe.filmski kritici kritičara

Opomena priča

Film „Skakavci” dobio je sjajne kritike barem dvosmislena. Retsenzory su skeptični o projektu, objasnio je sve svojim manama serijala prošlost. Prema njima, film pretvorio sličan TV film - istovremeno prijeći preko važne i previše razvučen, previše je sve učitane melodramatičan zemljište pletiva. Pripovijedanje traka pronađen je depresivno monoton. Opominjući priča o nestalnosti kobne strasti, gurajući ljubitelje na skliskoj stazi, u kojoj su tvorci izgrađena filma „skakavaca” recenzije stručnjaka u usporedbi s pridika melodramatično romana s kraja XIX stoljeća. Neki pod nazivom „Thérèse Raquin” od Zole i „Lady Macbeth od Mcenskoga” Leskov među autorima izvorima inspiracije.

Parcela se okreće

Domaći kritičari filmova, analizirajući film "Locusts", recenziraju o zemljištu trake koja je ostala uglavnom pozitivna. Doista, zaplet slike je pametno prilagođen, svaki savršeni zločin ne koristi junake, samo otežava njihovu nesigurnu situaciju, otkrivajući određene okolnosti.

Priča počinje s činjenicom da je olujna romantika mladog momka iz pokrajine Artem (Petr Fedorov) i pokvaren ljepotu kapitala Lera (Paulina Andreeva) je podijeljena na svakodnevne teškoće: djevojka je u poslovnom partneru oca svoje supruge, a mladić nije duša nije ništa drugo nego motocikl i par pjesmica u bilježnicu. Nakon slušanja njegove majke, Lera vratio u Moskvu i udala se za čovjeka osiguran. Artyoma rvanuvshis nakon dragi u Belokamennaya koji osvaja blijedi Madame nouveaux (Ekaterina Volkova). Međutim besmrtan strast nastavlja gorjeti oboje.recenzije o filmu skakavca Rusije

Žrtva dvosatnog formata

Film "Locust" pregledava gledatelje koji su kritizirani zbog činjenice da poruka simpatičke plohe nije u potpunosti raspoređena u procesu podnošenja prijave. Nažalost, pokazujući unutarnji svijet protagonista, njihove okoline, kreatori čine sve previše površno, redovito lutanje u glupi klice. Većina stvarno važnih transformacija likova prikazana je nejasno. Naravno, autori su se morali vrlo žrtvovati, sadržavajući sadržaj serije u 118 minuta mjerenja vremena. Međutim, kada se gleda satove romantičan mladić pada u teškoj svijet kapitala, okrećući prvi igračke bogate dame, a zatim u izračunu ubojica, važno je razumjeti razloge za svaku odluku protagonista. Preglednik nema takvu priliku. Takav pripovjedački gaćice same nisu veliki problem, ali akumulirati, oni ne pokvariti dojam i potaknuti revidirati nekoliko puta film „skakavci”.skitnica film recenzije

Vjerojatno je potrebno spomenuti brojne erotske prizore Baranovove zamisli. Autori, uklanjanje vrpce o neodoljivoj strasti, ne stidaju se od golotinje i drugih pojedinosti. U okviru sada i onda postoji golo tijelo, a ne samo u prizorima tjelesnih užitaka. Općenito, postoji pokušaj autora da se identificira s nekoliko realističnih pozicija. Međutim, gotovo svaka erotska scena prikazana je s identičnim ozbiljnošću - fotoaparat polako jeza gore i dolje, titranje poput rastopljenog u žuto, off-screen zvuči glasnije drugu romantičnu glazbenu kompoziciju. No, kada se u dva sata mjerenja pokazuje jednom u šesti, tada strpljenje gledatelja gotovo se ne ostavi. Ispada da pametne i dobre ideje trake ne dopuštaju da se razvijaju punom snagom, a ponavljajući trenuci mogu brzo razočarati gledatelja. Ovo je nesavršenost filma.skakavac film recenzije filma

Nažalost, dobro poznata izjava o "Ja sam to želio, ali se ispostavilo kao uvijek" previše odgovara konkretnom projektu. "Prvi ruski erotični triler" koji su tvrdili producenti nije se odvijalo ni kao "triler" niti kao "erotski". Frank scene zbog njihove veličine, a ne genijalnosti nisu impresivne. Pokušavajući ugoditi ljubiteljima erotskog triler, Baranov posuđuje neke scene iz "sramote", kopira estetiku tijela u svjetlu neonske svjetiljke Gaspar Noe. Kao rezultat toga, ispalo je iznimno upletena, nedovoljno pouzdana i previše monotona melodramatična priča o kobnoj strasti i ubojstva. Završetak slikarstva, zatezanje u čvrstu čvor, donosi srčanu konačnu scenu koja se općenito može predvidjeti pola sata prije kraja vrpce. Ipak, radi pravde, vrijedi napomenuti da film ima neke vrlo lijepe ideje i IMDb ocjena: 5,60, pa se može preporučiti gledanje fanovima noviteta domaće filmske industrije.