Recenzije filma `Kći Božja`: od ekstremnih do ekstremnih

Detektiv drama s elementima kriminala trilera „Kćeri Božje”, samo se pojavio u kinima, postao je predmetom pozornosti široku publiku, jer je glavna uloga u njoj pjevao zvijezda prve magnitude: Keanu Reeves karizmatičan i šarmantan Ana de Armas.

Od ekstremnih do ekstremnih

Recenzije filma „Kćeri Božje”, u izdanju autora, suradnika vodećih medija posvećenih filmu, su dijametralno suprotna onoj u cjelini to je ne čudi, jer je slika prilično niska ocjena IMDb: 4.20. Mnogi stručnjaci nazivaju projektom Guy Malik Linton neuspjehom. U filmu ima mnogo komponenti uspjeha: intriga, uzbudljiv zagonetka „dvostruko dno” i vrlo neočekivano kraj, ali to ne spremiti sliku. Detektivska drama služi dosadno, hladno, depresivno utječe. Čvrsti dijalog, ponekad besmislen, gura gledatelja. Zbog kvara na smjer i opresivne atmosferu Kriminalistički triler znakova čini dosadna i neugodna, neki - i to sve odbojno.

recenzije o filmskoj kćeri boga

Istovremeno je film „Kćeri Božje” kritičara, raspoloženje nije tako kategoričan, pod nazivom filmskog projekta, mito, paradoksalno, njegova intriga i ometaju nejasnoća. Jednostavna pripovijest, međutim, nije odgovorio ni na jedno pitanje, trajno opskrbljuje gledatelja hranu za misli, koja je po sebi vrijedne i emocionalnu razinu ne ostavlja ravnodušnim gledatelja.

"Lijevo" ili "nezaštićeno"

Filmaši svih vrsta, ostavljajući recenzije film „kćer Božja”, ne zaboravite spomenuti o izvornom naslovu slike. Zločin triler proizvodnja razdoblje naziva „nezaštićeni” ili „lijevo”, a tek uoči javne premijere autora promijenio radnu verziju više zanimljiv i velik „Kćeri Božje”. Film se može nazvati dijete debitantu Guy Linton Malik, govoreći u kino u tri oblicima: pisac, producent i redatelj. Međutim, staviti triler je pomogao još jedan pridošlica - Ravnatelj Declan Dale. Kritičari, izlažući analizu filma „kćer Božja” (2016.), mišljenja o profesionalnosti Linton ostavio prilično podržavaju.kći boga recenzije filma

Nekonvencionalno razmišljanje

Stručnjaci su zamijetili sposobnost Guyja Malika da kombinira neuobičajeno mišljenje autora i zdravo ambicioznost. Na debitantu postoji želja da govorimo o važnim stvarima, da bismo podigli žestoke teme. Stoga slika ne samo da je moderna vizualna serija (kombinacija uniformnosti boja i uspješne stilistike rada operatora) nego i značajno jedinstvo. Na traci, sve žanrovske komponente kriminalne slike i nadnaravnih mističnih trenutaka prisutnih ne stvaraju samo uzbudljivu atmosferu, već služe i kao alati za ostvarenje autorske namjere. Na tim postulacijama u većini recenzenata koji su objavili pozitivne odgovore o filmu "Kći Božjega" lean.

film bika kćer 2016 mišljenja

102-minutna priča izgrađena je oko dva glavna lika, formalno ni na koji način međusobno povezana. Jedan od glavnih likova - detektiv Scott Galván (Keanu Reeves), istražuje čudne okolnosti nedavne smrti svog partnera. Posljednja osoba koja je vidjela žrtva živa, inspirirana ljepotom Isabel de la Cruz (Ana de Armas). Imigrant iz Latinske Amerike pokušava početi život od nule. No, u novije vrijeme postao je svjedok nadnaravni prizor koji se ne pojavljuje objasniti racionalno moguće. Nakon toga, djevojku redovito muče iznenadne vizije. Ovo je kratki opis priče nekog trilera, „Kćeri Božje”. Recenzije filma, raspravlja se detaljno strukturu priče trake, upozoravajući prisutne da svaki od dva razvoju paralelnih priča otkrivena prilično originalan način, ali na žalost, neizraziv i zgužvani. Sve točke „ja” se nalaze samo u finalu, odgovarajući na sve proizlaze pitanja tijekom gledanja. Vrhunac detektivske drame je jedina jaka točka u izrazito klimavim prilagođenije priča.film bog kćeri kritike

Ansambl glumaca

Film "Kći Božji" recenzije recenzije preporučene za gledanje zbog dobrog glumača. Suglasnost za sudjelovanje u produkciji vrpce dali su Christopher McDonald, Mira Sorvino, Keanu Reeves i Ana de Armas.

Reeves pouzdano dodaje svoje filmografske vrpce povezane s modernim autorskim filmom. Već je surađivao s Mark Mann, Chad Stahelski, David Litche i Elay Rot. U nacrtu posljednji Keanu se prvi put susreo na setu s Ana de Armas. U trileru „Kuc, kuc”, ona je igrao neuredan plavuša, ali u „Kćeri Božje”, glumica se pojavila pred publiku inspiriran suzdržan crnka. Ana de Armas smatra obećavajući izvođač, sposoban u kratkom vremenu za izgradnju uglednu karijeru u Hollywood.kći bog

Autorske metafore

Prema filmskih kritičara koji su pisali recenzije filma „Kćeri Božje”, projekt je neprocjenjivo Linton marljivost protive i kombinirati različitost pogleda glavnih likova, koje autor nastoji dovesti do identiteta u obliku humanizma. Sweet Isabel djeluje personifikacija ljudske vjere i odvratiti Scott je utjelovljenje ljudskog uma, razočarani, nesavršene, ali buntovnog i nemira. Drugim riječima, znak Keanu Reeves pozicioniran kreatori kao metaforičke slike čovjeka koji ima veliki potencijal. Dvojba razmjernosti sveto i svjetovno može biti uklonjena ako ne i gori - svaki stanovnik kombinira značajke tih pojava. Za uvjerljiv dokaz ove tvrdnje Ki Malik Linton zaslužuje ovacijama.