Zemljište i recenzije filma "Izveden itinerar" (2016)

Objavljen u najam uoči Dana smijeha horor filma „Put je izgrađen” - sasvim je nadležan domaći projekt žanr, uopće ne zaostaje za West horor kategoriji „B”, u režiji nekoga poput Jason Bloom.

Na dobrom nivou

Novi horor Oleg Asadulin nije debitantski rad redatelja u mističnom žanru. Na njegovu se računu nalaze vrlo uspješni televizijski filmovi "The Ship" i "Closed School". Redatelj ima iskustvo uspješne suradnje s vodećim ruskim filmskim zvijezdama: Victoria Isakova, Andrei Merzlikin i Vladimir Menshov, da danas u modernoj filmskoj industriji - izuzetna kvaliteta oznaka. Dakle, s njegovog novog potomstva očekivanog unaprijed visoke kvalitete - i, općenito, kao i mišljenja iz filma „Put je izgrađen”, redatelja Marka pao. Proizvođači traka ispravno procijeniti relevantnost rast i popularnost žanra u Ruskoj Federaciji „i mistične trileru”, odobren prilično visoka (za domaće kino) proračuna od 1 milijun rubalja. I to se isplatilo, projekt žanr osvojio lojalne i široku publiku koja djeluje kao jamstvo njihovog povratka na investiciju. Prema IMDb rejting trake niska - 4,60, a indeks očekivanja impresivna 73%. Recenzije filma „Put je izgrađen”, izdana od strane domaćih filmskih kritičara, uglavnom pozitivne.

recenzije o izgrađenoj stazi za film

Horor o vrijednosti obitelji

Naravno, pri spomenu na „odvratnih strojeva” prije svega na umu uistinu ljubitelji žanra dolaze trake su s pravom smatraju klasicima - „Christina” i John Carpenter „Maksimalno ubrzanje”, dostavljen od strane Stephena Kinga. Međutim, "Itinerar izgrađen" recenzije o filmu definiraju kao film neznatno drugačiji plan. To je, naravno, nema podređen vozaču na volan i pedale, sami pritišće, ali, općenito, ova priča nije o trikove nadnaravnim bićima, a ne duha posjedovanje automobila, nego o ljudima. Ostatak pakla samo produbljuje i proširuje pukotine u odnosu Olga i Andrije, bračni par, koji neminovno odgođeno obitelj u dna ponora.

put je napravio recenzije o filmu

Po svim značajkama žanra

Ipak, slika Asadulina - tijekom volumena mističnog užasa, sve glavne komponente IT žanra u mjestu i provoditi prilično sigurni, tako reći vodeće domaće filmaše, ostavljajući mišljenja filma „Put je izgrađen”. Heroji pate od opsesivnih halucinacija, u prtljažniku točenje povremeno zvuči zastrašujuće, makadam vodi u krug oko zabiti - u osnovi ništa revolucionarno, ovaj, što god žanr navijači nisu vidjeli prije. Naravno, vidjeli smo, ali ne s lokalnim umjetnicima koji „ne plivati”, a igrao je svijetao i snažan, a ne na ruski materijal. Dakle, u slučaju da je publika se aktivira efekt „naše, dragi.”

glumci film staze izgrađene

Zemljište. Pažljivo spojleri

Parcela filma "Izrada rute" relativno je sekundarna. Glavni likovi su bračni par Andrey (Pavel Chinarev) i Olya (Svetlana Ustinova). Oženjeni su već više od sedam godina, imaju kćer, ali se njihov brak ne može nazvati sretnim. Pretjerana emocionalnost i histerija Olge iscrpila je Andreija i našao utjehu u rukama druge žene. Varanje se otvaralo, čini se da Olga oprostila izdajniku, ali je imala sediment u srcu. U pokušaju ponovnog uspostavljanja odnosa, junaci odlaze na zajednički odmor, ali najprije idu u Yaroslavl da napuste svoju kćer za baku. Prije putovanja Andrei uspijeva kupiti rabljeni automobil u dobrom stanju za smiješnu cijenu. Činjenica je da automobil ima mračnu prošlost. Njegov bivši vlasnik ubio je svoju ženu, srušio leš i sakrio ga u prtljažniku nesretnog automobila. Zbog toga se njezin duh naselio u automobilu i bio je prilično divlji. Zločin je riješen, krivac je preuzeo pritvor, pokojnikovo tijelo bilo je pokopano, stroj je opran i stavljen na prodaju. Ali osvetoljubivi spektar ostao je tako u njemu. Neće napustiti sami i nove vlasnike.

izgrađena ruta horor filmova

Ne bez kreativnosti

Nije tajna da je moderni horor filmovi mogu biti klasificirani od strane kreatora pristupu procesu ubrizgavanja atmosferu. Neki napuhati do granice napona, drugi aktivno korištenje vrišti, „bu-efektima”. Recenzije filma „Put je izgrađen”, projekt spada u drugu kategoriju, ali sve vrste Scary iznenađenja u filmu shvatio dovoljno kompetentno, mnogo puta profesionalniji nego u nekoj stranoj trećerazredni užasa. Bu trenuci u horor Oleg Asadulina se čini da stalno, pa nema vremena da se pripremi za gledanje ili opustiti.

Razvoj parceli od akcije vrlo brzo, iako se najčešće koriste samo jednu lokaciju - auto prostora. , Nedvojbeno je prednost užasa treba uzeti u obzir zao kreativnost bit, manifestira vrlo raznolike. Od dosadnih škripi i slavine duh ulazi u igru ​​s autoradija i navigatora, a zatim prelazi na manipulacije svijesti i objekata - cijeli duh donosi mnoge horor junaci.od izgrađene gotove filmske rute

Prednosti užasa

Glumci filma "Put je izgrađen", prepoznavanjem publike, jedan su od zasluga vrpce. Oni su uvjerljivo igrali ulogu svojih likova. Andrije izvodi Pavel Chinarev - tvrd, tvrdoglav, tajnovit i tvrdoglav čovjek. Olga, u kojoj je reinarnirana Svetlana Ustinova - histerična, bez mjera, razdražljiva žena. Oni su barem ne najljepši par, supružnici su blizu krajnjeg puknuća, previše su se tvrdnji i pritužbi nakupili. Teško je suosjećati s takvim likovima, ali bez obzira na roditelje, nesretno dijete susreta s divljim duhom nije zaslužilo. Jer užasna pozornost osobnim problemima likova nije tipična, ali jasno oplemenjuje film. Scenarist Ivan Kapitonov i redatelj Oleg Asadulin namjerno igraju dinamiku odnosa svojih junaka, koji se u zatvorenom prostoru automobila vrlo brzo zagrijavaju. U vrhuncima toplote, kada kaos noćnih događaja ne zaustavi, junaci odustaju od živaca, a veza sa stvarnom postaje sve tanka i doslovno odletjeti od bubnjeva. Kreativni duet glavnih glumaca ovdje je vrlo uvjerljiv.

put je izgrađen puni film

mane

Sve gore navedeno ne znači da je film savršen. Dijalozi su prezasićena „književni vježbe”, nije svojstveno suvremenika, ponekad preskače dosadnih propuste u ponašanju likova, a završni dio je uronjen u krvne i demonstracija vrpoljenje crva. Osim toga, trećina publici nakon projekcije, u skladu s lijevim komentare, nije razumio što je ishod filma „Put je izgrađen”.

Tvorci usudi staviti vrhunac na glavu dajući nepredvidljiv obrat. Ideja zaslužuje pohvale, ali njegova implementacija je hromo. Konačni trik uma općenito je beskorisno i besmisleno za scenarij u kojem bi bilo lakše jarku standard svih likova, ostavljajući rezervu za nastavak - „Staza je izgrađena” nastavak filma Cijeli film po standardima domaćih horor žanr je jedan od najboljih u ovom trenutku, tako da je drugi dio, također je vjerojatno da će biti komercijalno uspješan.