Film `Nevjeste`: recenzije publike, značajki i glumaca

Novi potomci direktor Svyatoslav Podgaevskaya 2017 pobivshee počinje snimanje svog horor filma „Pikova dama: Crna Rite„je prepoznat od strane domaćih stručnjaka iz filmske industrije je vrlo sposoban i ovjeren projekt u žanru gothic horor.

Stručna procjena

Uz to, horor film "Nevjesta" kritizira i suzdrži, ističući nedostatak podebljivih inovativnih rješenja. Stoga, ako ocijenimo ocjenu kritičara umjetnosti kao cjeline, i.e. omjer pozitivnih ocjena i ukupnog broja pregleda stručnjaka, a zatim u postotcima 40%. Dok recenzije filma „Bride” (2017.), koju je objavio građani, pokazuju da je zadatak da se zabavljaju i prestrašiti promatrač slika nosi sasvim u redu.recenzije filmskih nevjeste

Gothic u kući

Velika potražnja u inozemstvu gotički horor film u Ruskoj Federaciji predstavljala slabo, a ne u ruskom vlastitu „Crimson Peak”, „Žene u crnom” i „karotidne jaruge,” imamo drugačiji mentalitet, folklor, povijest razvoja i estetike. Ipak, u prisustvu talenta i neodoljive želje, naši snimatelji imaju sve uvjete koji nam omogućuju da podignemo veo na ovom jezovitom svijetu. Kao što je navedeno u recenzijama filma „Bride”, autori projekta nisu oduzeti činjenicu da su uspjeli stvoriti snažnu dosljedan svijet u kojem je sve što se događa je objasniti jasno, jasno, iako ponekad malo banalan. Svyatoslav Podgaevskaya već imao iskustva u formiranju slike o strašnoj obred sada „nevjesta” može se nazvati dostojan nasljednik „Pikova dama”, ona je također pažljivo razmotriti. Ta činjenica, unatoč prividnoj jednostavnosti je vrlo važno za kvalitetu užasa, većina bendova žanra, „break” na banalne gluposti i nelogičnosti.recenzije filmova užasa horora

Univerzalna "horor priča"

Kako kažu recenzije, film "Nevjesta" ima sve potrebne dijelove: zastrašujuću tajnu, šarene heroje, nevine žrtve i povezane suučesnike određene žrtve. Nedvojbena prednost užasa je odluka autora da pripovijeda izvan okvira civilizirane moderne. Na određenom se mjestu povijest pretvara u univerzalnu "horor priču" koja ponekad pojačava dojam gledanja.

Ansambl snimke "The Bride" (2017) recenzije primio je vrlo pozitivno. Mnogi su recenzenti istakli da svi glumci izvode svoj posao vrlo dobro i savršeno nadopunjuju cjelokupnu sliku. Alexander Child, reinkarniran na sliku Elizabete - Ivanove starije sestre, bio je nenadmašan. Mnogi filmaši vjeruju da je to njezin najbolji glumački rad u ovom trenutku. U junakinji Alexandre nezamisliv broj lica, nemoguće je ne diviti se njoj. Referentna čistoća je skrivena iza slatkog izgleda Victoria Agalakove - izvođača glavne uloge Nastia. Ovaj lik je uzoran sa statusom žeđi za životom, naivnosti i ljubavi.nevjesta film recenzije gledatelja

Jaki žanrski projekt

Recenzije filma "Nevjesta" koju objavljuju kritičari filma naglašavaju da Podgaevski u svom novom djelu ne traži postmodernizam, ne zanemaruje kanonske obrasce žanra i tradicije. Njegova slika radi upravo onakav kakav bi trebao biti pravi film žanra. Moguće je da će iskusni obožavatelji horor filmova biti tužni zbog zapanjujućeg twistova konačnog twist-a, bez nepredvidljivog uroka, no prosječni stanodavac sigurno će morati kušati. Zbog toga je pozdravljen ruski film "Nevjesta". Slika se izvodi na ekstravagantni način autora, uzimaju u obzir dosadne greške i pogreške ranijih djela redatelja, izvođači ne gube pogled, ali su u potpunosti uključeni u igru, kompjuterska grafika nije neugodno. Iskustvo mnogih godina domaćih zlostavljača nije bilo uzalud - 2017., "Nevjesta" je najimpresivniji projekt žanra, što nije sramota za pohvale.ruski filmski nevjeste

Kratak opis priče

Neutralni filmovi "Nevjesta" dobili su za vrlo predvidljivu priču. Priča počinje s činjenicom da Igor Khripunov, poznanik prethodnog djela Podgaevskog, na sliku pre-revolucionarnog fotografa, više puta pokušava popraviti glavu preminulog ljubavnika ispred leće. Prema modi tog vremena morali su biti fotografirani mrtvi rodbina i prijatelji. Također je postojalo uvjerenje da se pokojnik može vratiti iz svijeta mrtvih. Stoga je fotograf pokušao uhvatiti dušu preminule nevjeste u daguerreotipu, kako bi ga prenio na tijelo serfu.

Nakon ovog prologa, priča nosi i danas, kada je potomak vrlo dagerrotipschika Ivan (Vyacheslav Chepurchenko od „izdaja”) je povezan brak s lijepom Nastya (Victoria Agalakova). Nakon slikanja mladu ženu želi susret s rodbinom supruge, koja joj je uzimanje na obiteljskom imanju, koje je posjednik gotički dvorac doba 1800-ih. Način života stanovnika imanja također se nije promijenio. Sestra mladog supruga Lize (Alexandra Rebenok) koristi kerozinske svjetiljke. Rodbina se sretno sastaju s parom, ali uskoro Ivan nestaje negdje, a Nasty počinje nadvladati nezdrave obećanja.recenzije o filmu nevjeste 2017

Ne bez problema i nedostataka

Sve u svemu, u dokazivanju palače i njegovih stanovnika filmaši zadržao standarde dizajna ideja stranih horor poput „Crimson Peak” ili „drugi”. Stanovnici kod kuće izgledaju i ponašaju se prema van, shvaćajući da se nalaze u horor filmu. To u određenoj mjeri objašnjava zašto ne pokušavaju napustiti nesretnu kuću. Ova činjenica, prema pregledima publike, u filmu "Nevjesta" jedan je od najkontroverznijih trenutaka. Za gledatelja je teško shvatiti da se u sveobuhvatnom smislu svi likovi na slici ponašaju kao da se poistovjećuju s likovima filma. I ovaj put ne govorimo o postmodernoj dekonstrukciji kao u "Scream". U tom slučaju, redatelj zna sve standarde žanra (reference na "mama") pa pokušava pažljivo raditi, bez snobizma. Dakle, epizoda u kojoj glavni lik se vidi na strani nije shizofreničar, ona je samo sebe vidi kao filmskim likovima. Za stanovnik horor film je sasvim logično da besciljno lutaju po mračnim hodnicima, ne pokušava pobjeći u pogodnom trenutku, već naprotiv, ide u najcrnje kutke. Sve ove poboljšanja lako uzeti ove incidente u Film počinje kada su razbijeni opušten priča logika i pravila, obilježen mitologiju traku.nevjesta 2017 mišljenja

Nedostaci slike

Svyatoslav Podgaevsky ne samo da usmjerava drugi film, već se i sam pokušava u filmskoj drami, bavi pisanjem skripti. Možda, dakle, problemi zemljišta migriraju od projekta do projekta. Prema ocjeni filmskih kritičara, film slabo razrađeni prirodu onoga što se događa, da nema nagle promjene u ponašanju zlog duha u korist autora potrebne faze, previdjeti važne detalje, postoje plot rupa, pa čak i progib, naprezanje može obuhvatiti samo da objasni sve do finala.

Naravno, nakon početka „Ovih 18” i više nadležno „Pikova dama” za Podgaevskaya koje filmaši pod nazivom „nada ruskog užasa”, „Nevjesta” - zaista veliki korak naprijed. Ne razvrstavanje u iznosu ChillingEffectsa i Screamer, specijalni efekti ne žalostite (odjednom,), većina horor priče pokreću u skladnoj kombinaciji sa soundtracka. Također tvrde da je film oko predvidljiv i potpuno sastavljen od žanrovskih klišeja ne može - tako reći vire horor „nevjesta” (2017) u pregled. Ocjena horor filma prema skupini recenzija "KinoBeach" - 4.7.mladenka 2017 ocjena ocjena

Na višu razinu

„Nevjesta” - to je doista najviše tehnički dobro izgrađen i visoke kvalitete, u pogledu oblika obiteljskog užasa modernosti, to je na razini iznad svih posljednjih uzoraka „digeri”, „Put je izgrađen”, „Kraljica pik” i „Dizlayka”. Ako ga razmotrimo u kontekstu svjetskog kina, onda je projekt Podgaevsky prosječni Goppkorov stupanj produkcije djela Jamesa Wanga. Slika je isti slučaj, kada pozitivan dojam gledanja ostaje čak i kad postoje privatne pogreške i izražene nedostatke.

Kao zaštitna reakcija

Domaći hororisti trebali bi već shvatiti da ruski gledatelj, koji ne posjeduje osobito povjerenje domaćoj filmskoj produkciji, neće oprostiti pogrešku u logici zapleta horor filma. Ta je percepcija poput zaštitne reakcije koja podsjeća na smijeh dok gleda zastrašujuće trenutke. Samo ovaj put uključuje zdrav razum i neodoljivu želju da kritiziraju sve što pokušavaju uplašiti bez ozbiljnog razmišljanja.