"Siromašna Lisa": recenzije priče

tale NM Karamzin je „Jadna Liza”, čiji pregled je predmet ovog pregleda, objavljen 1792. i odmah je osvojio ljubav i priznanje onoga što je tada bio čitanje javnosti izvornom pričom, nova interpretacija lika, kao i glavna ideja autora koji su jednostavni seljaci također u mogućnosti voljeti i patiti. Za svoje vrijeme, to je bio preokret, ne samo na sceni i ideološki, ali i sa stilom. Priča je napisana na jednostavan i pristupačan jeziku, koji je kasnije počeo pisati druge pjesnike i književnike.

Čitatelji o zemljištu

Proizvod „Poor Lize”, pregled koji će pomoći studentima da obratite pozornost na glavne točke u priči, je cijenjen od strane modernih korisnika, koji, međutim, gotovo uvijek izraze rezervu u vrijeme svog nastanka.

Gotovo svi od njih ukazuju na činjenicu da je i sama previše melodramatičan priča: po njihovom mišljenju, volim jednostavne seljaka na gospodina koji je opisan u pretjerano sentimentalnim tonovima koji daje teksta određenu konvenciju. Međutim, čitatelji će na umu, i dira pripovijest nevinost, što daje proizvod svojstven šarm. Osvrt na knjigu „Jadna Liza” je korisna za studente sa karakteristikama herojima slike. Prema publike, nekoliko idiličnom opis života junakinje, njezin odnos s Erast, vole zakletvu vjernosti, razdvajanja i, na kraju, mladić i izdaja tragičnog samoubojstva djevojke rekao autoru dovoljno uvjerljivo, tako da je proizvod je jednostavan za čitanje i sa zanimanjem.

slaba lisa pregled

O junadi

Nova riječ u ruskoj književnosti krajem 18. stoljeća bila je Karamzinova priča "siromašna Liza". Povratne informacije o radu pokazuju stav suvremenog čitanja javnosti na sastav prije više od dvjesto godina. Većina ljudi vrlo dobro poznaje taj posao. Oni ukazuju na dodirnu sliku djevojke, njezinu duhovnu čistoću, naivnost, lakovjernost i osjetljivost. Oni prepoznaju: protiv njezine pozadine, Erastus gubi u svim pogledima.

Karamzin Poor Lisa Recenzije

O svom značenju

Korisnici u jedan glas kažu: autor je uspio stvoriti iznenađujuće koherentnu sliku, koja je postala glavno središte priče. Sastav priče „Jadna Liza”, od kojih je pregled mora se smatrati školski učitelj u pripremi za nastavu, kao pokazatelj stajališta današnje mladeži o ovom dugogodišnjeg rada je izgrađen uglavnom o karakteristikama djevojkom, njenim opisima osjećaja i emocija. Zbog toga, mnogi čitatelji će priznati da je usmjerena uglavnom samo na njega.

pregled knjige lošeg zakupa

O Erasteu

Jedan od najpoznatijih i najistaknutijih pisaca kasne 18. stoljeća - prve polovice 19. stoljeća bio je N.M. Karamzin. „Jadna Liza” (recenzije romana dokazuje očuvanje interesa za modernu publiku u ovom radu, koji je napisan u smjeru stila sentimentalizma) - možda njegov najpoznatiji umjetničko djelo. Korisnici, ostavljajući svoja mišljenja o tome, ukazuju na nepogrešivost slike Erasta. Po njihovu mišljenju, mladić se ponašao vrlo nedostojno prema svome voljenom, što je dovelo do njezine smrti.

Većina ga je čitatelja smatra neposrednim uzrokom njezine tragične smrti. Međutim, nije bio tako jednoznačan da su njegovi heroji Karamzin. „Jadna Liza” (recenzije proizvoda pokazuju da neki čitatelji inače prihvatili ljubavnu priču i sudbinu heroja) - priču u kojoj se nalazi živo biće sa svojim prednostima i nedostacima.

pregled lošeg zakupa

Pozitivna mišljenja o junaku

Neki čitatelji s pravom tvrde da glavni lik nije tako loš. Oni ukazuju da je on ljubazan, osjetljiv, pristojan. Osim toga, obratite pažnju da je mladi plemić iskreno volio djevojku i nakon što joj je smrt bila vrlo nesretna. Dakle, junak priče ispostavilo se da je živa osoba sa svim njegovim prednostima i nedostacima. Međutim, gotovo svi korisnici upućuju na to da je mladić bio žrtva klase predrasuda i podlegao slabosti. U tom smislu, slika djevojke ponovno pobjeđuje u odnosu na njega.

pregled priče o siromašnima Lisu

O jeziku

Povratne informacije o knjizi "siromašna Liza" zanimljive su jer su svi čitatelji jednoglasno prepoznali svoje nedvojbene književne i stilske zasluge. Svi korisnici tvrde da je autor napisao živi jednostavan jezik, koji je razumljiv i dostupan svima. Publika pripisuje Karamzinu činjenicu da je postao pionir u pisanju malih djela čiji je smisao duboko filozofski. Mnogi su s pravom vjerovali da su svi poznati pisci iz prve polovice 19. stoljeća napustili školu Karamzina. Zapravo, priča se odlikuje neobično živahnim slikama i iznenađujućom jasnoćom u autorovom prijenosu njegovih misli. Korisnici točno uzimaju u obzir da je uspio dovesti ruski jezik na novu razinu razvoja, približavajući ga modernoj razini.

Mišljenje autora

Odgovor o priči "siromašni Lisa" pokazuje da čitatelji vjeruju pisacu činjenicom da je on ukazao na neizravno sudjelovanje u događaju, što daje proizvodu veću vjerodostojnost. U nekoliko redaka pokazuje da je čuo ovu priču iz Erasta, a on je taj koji posjeduje konačnu procjenu onoga što se događa. Ova tehnika kasnije su koristili mnogi poznati prozni pisci 19. stoljeća. Korisnici obraćaju pažnju na humanistički patos procjene autora: pisac duboko žali tragičnu smrt heroine i empatira s Erastom. Dakle, pregled rada „Poor Lize” ukazuje na to da čitatelj je zainteresiran naučiti o pripovjedača, koji se pojavljuje čovjek dubokih osjećaja i mogućnosti da razumiju tugu drugih.