Serija "Čista Moskva ubojstvo": recenzije publike i zemljišta

U seriji "Pure Moskva ubojstvo" recenzije gledatelja koji su već gledali ovaj posao, mogu uvelike pomoći drugim ljudima. Često prva pojavljivanja prikolica ili najave mogu biti varljiva, a na temelju ostalih komentara lako možete napraviti svoj zaključak. U ovom je smislu napisan ovaj članak.

Komentari o seriji "Pure Moscow Murder" bolje je razmotriti u kontekstu poznavanja parcele. Središnji lik u ovoj priči je Ekaterina Vlasova - jaka žena s neizmjernom osobom. Obilježena je snažnom tvrdokornošću i nije bez cinizma, već upravo zato što je u prošlosti junakinja uspjela postići uspjeh. Žena je bila vlasnica elitnih kozmetičkih salona, ​​ali u Moskvi odlučuje promijeniti svoje mjesto rada. Prožimanje stare škole pomaže jasno razlikovati dobro i zlo, pa zato Catherine postaje istražiteljica. Počela je pokazivati ​​talent za primjenu deduktivne metode, i stoga uspijeva otkriti svako ubojstvo.

čiste ocjene serijala ubojstva Moskve

Pozitivni trenuci

Vrijedno je napomenuti da su recenzije o seriji "Pure Moskva ubojstvo" ostavile previše gledatelja, pa će stoga mišljenje biti subjektivnije. Glavna pozitivna točka je jednostavnost gledanja, mnogi trenuci ne naprežu i ne uzrokuju unutarnje sukobe gledatelja. Naglasak nije na genija istraživača, već na vitalnost situacija u kojima treba sudjelovati. Često na ekranu postoje kaustični dijalozi s prisutnošću velikog dijela cinizma u replika.

Među prednostima slike glavnog lika vrijedi spomenuti prijenos pravilne razine ustrajnosti, tvrdoglavosti i cinizma. Lyudmila Chursina u svojim se godinama suočila s pucnjavom zbog svojih sposobnosti. Sliku dame koja govori o dobru i zlu na temelju njezina razumijevanja, voljeli su neki gledatelji. Redatelji su čak uspjeli stvoriti jedinstvenu atmosferu realizma u kombinaciji s cinizmom. Ti aspekti uglavnom su utjecali na prisutnost pozitivnih recenzija o seriji "Pure Moskva ubojstvo".

čisti serijski ubojica u Moskvi

Negativni trenuci

Među minusima u komentarima gledatelja o seriji "Pure Moskva ubojstvo", prije svega je zabilježena slika heroina. Lyudmila Chursina uspjelo je s njezinim dijalozima stvoriti sliku cinične žene, ali je njezina prošlost pogrešno napisala pisci. Vlasnik elitnih kozmetičkih salona mora izgledati drukčije prema svim kanonima, pa stoga lik ne želi vjerovati. Šminka, odjeća, perika i ravnomjerni govor daje heroinu, što negativno utječe na stvorenu atmosferu. Te stvari ne bi bile negativan trenutak, ako ne za povijest.

Pristup zemljištu također je kontroverzan, iako su ga neki gledatelji voljeli. Ljudi očekuju da detektiv provede detaljnu istragu i dublje primjenjuje odbitak, ali ovdje je sve drugačije. Catherine Vlasova pronalazi ubojice prebrzo, a glavni fokus je ljudi s njihovim životnim problemima. Istodobno, dijalozi su ispunjeni šaljivima, od kojih se želite odmaknuti od monitora.

čista kritičari kritike za ubojstvo Moskve

Konačno mišljenje

Ukupna ocjena ovog rada je negdje u regiji od prvih tri s plusom. Recenzije kritičara na seriji "Pure Moskva ubojstvo" nisu prisutni, pa stoga mogu biti suđeni samo komentarima gledatelja. Slika glavnog lika, s jedne strane, dobro je izvedena, ali njezinu prošlost pišu pisci nevjerojatno. Istovremeno o posjedovanju kozmetičkih salona, ​​nitko s likovima ni se ne sjeća. Žanr detektiva zastupljen je što slabije moguće.

No, s druge strane, pozornost je naglašena na društvenoj drami. Glumica se bori s ulogom ciničnog istražitelja, koji uvijek ima svoje mišljenje o tome što se događa. Dijalozi nisu pun zanimljivih razloga, ali ni oni ne uzrokuju odbijanje. Preporučujemo ljubitelje svjetla nenametljivih filmova. Ostatak nakon pregledavanja prve serije, najvjerojatnije, drugi za sebe neće uključivati.