Film "Prigovori": recenzije, priča, glumci i uloge

Danas nije tako lako iznenaditi gledatelja s istinskim originalnim filmom koji vas može držati u neizvjesnosti. Čak i vrlo poznati redatelji dugo su bili u stanju "prevaliti" na prilično nisku razinu i samo ponavljanja. Ne mogu ponuditi publici nešto novo zbog nedostatka novih ideja. Posebno tužno je žanr "trilera".

Devedesete su trilere uživale ogromnu popularnost, budući da je bilo puno mladih redatelja koji se nisu bojao eksperimentirati. Oni su stvorili izvorne priče, a ne brojne remake. Takvi kanoni žanra kao "Šutnja janjadi", "Sedam", "The Game" i mnoga druga značajna djela žanra su stvorili. No, s pojavom XXI. Stoljeća situacija je ponovno postala iznimno žalosna. Bilo je mnogo srednjovjekovnih mladih thriller, od kojih su mnogi bili nastavci koji nisu prepoznali ni najvjerniji ljubitelji izvornika. Od stvarno uspješnog rada posljednjih godina valja naglasiti "Djevojka s tetovažom zmaja", "Odlazila", "Oldboy" i "Mulholland Drive". Svi ostali, u pravilu, ponovno su gledali i nisu pronašli slavu u publici.

Tek nedavno pojavio se novi talentirani redatelj koji se nije bojao krenuti na pokuse. Ispostavilo se da je Denis Villeneuve, rodom iz Kanade, koji se preselio u Hollywood tek prije četiri godine. Tijekom tog vremena uspio se dokazati kao majstor novog trilera. Najznačajniji rad autora bio je film "The Captive", recenzije o kojima u većini čak i oduševljeni. O njemu i bit će raspravljen u našem članku.

filmske osvrtne recenzije

"Captive": snimka filma

U središtu parcele je sredovječni čovjek po imenu Keller Dover. Vodio je najobičniji i slabo poznati život točno dok nije naišao na pravu noćnu moru: otela je šestogodišnju kćerku. Zajedno s njezinim prijateljima također su nestali. Moj otac je bio užasnut i odmah se okrenuo policiji. Ali vrijeme prolazi i nema pronađenih informacija o nestalim djevojkama. Jedini dokaz je ruševni kombi koji je stajao u dvorištu točno u trenutku kad su djevojke igrale na ulici.

Istraživanje provodi iskusni detektiv Locke, koji se više puta bavio s takvim slučajevima. Na koncu, u prilično kratkom vremenu, uspijeva pronaći vlasnika kombija i odvesti ga u pritvor. Tek je kao rezultat istrage došao do zaključka da dokazi za njegovo uhićenje nisu bili dovoljni. Nekoliko dana kasnije osumnjičeni je izostavljen. Otac je bio uz sebe s bijesom i odlučio preuzeti stvari u svoje ruke. Ali koliko daleko može ići?

Film "Captive" recenzije dobiva pozitivno za prekrasnu i intrigantnu priču. Unatoč činjenici da se na prvi pogled može činiti primitivnim i nezanimljivim, u stvarnosti sve izgleda drugačije. U ovoj priči, stvorio Aaron Guzikovskim, pun zanimljivih priča otkrića i neočekivanih obrata. Unatoč generalnoj usporenosti pripovijedanja, film s interesom izgleda od početka do samog kraja. Koja je jedina konačna situacija koja će zadiviti svakoga tko se odlučuje upoznati sa slikom. A kako je završio film "Prigovori" (2013.)? Nećemo o tome razgovarati, budući da će se sva intriga izgubiti. Ali zasigurno ćete biti šokirani.

Zatvorenici 2013

Denis Villeneuve

Ta je osoba predstavnik rijetke vrste ljudi koji su iz jedne umjetničke kuće europskog kina preko noći uspjeli preseliti u Hollywood. Pa, točnije, nije se dogodilo odmah, ali tri godine nakon remek-djela dramatičara "Fire", koja je nagrađena mnogim nagradama, a također je nominirana za Oscara kao najbolji film snimljen na stranom jeziku.

Stoga nije čudo da su američki proizvođači odmah usmjerili svoju pozornost na Villeneuve. Kao rezultat toga, tri godine kasnije uspio je povući svoj prvi veliki proračunski film "Prigovor". Ravnatelj koji mu je na raspolaganju imao je čitavu galaksiju zvijezda na licu Hugh Jackman, Jake Gyllenhaol, Viola Davis i mnogi mnogi drugi. Nisu svi mladi redatelji imali tako dobru priliku da se dokazuju. Na kraju, imamo jedan od najboljih detektivskih trilera posljednjih godina. To je snimljen u prilično ležerno, čak meditativnom stilu. Znači, to je teško pogodno za ljubitelje kontinuiranog djelovanja. Odmah se osjeća da je čovjek snimio autorsko kino, dizajnirano za promišljeno gledanje. Obožavatelji takvog filma "Prigovori" svakako će se svidjeti.

zarobljeni film 2013 glumaca

Ostala djela ravnatelja

Također, ne možemo ne spomenuti da je, paralelno s gore navedenim filmom, Villeneuve također uspio snimiti još jedan film, nazvan "Neprijatelj". Ono što je najzanimljivije, u njemu opet vodeću ulogu odigrala je Jake Gyllenhaal. I, moram reći, tamo je bio u stanju otkriti sve njegove glumačke sposobnosti. Film se ozbiljno razlikuje od "zarobljenika", unatoč sličnom žanru.

Tada je došao još jedan triler - "The Assassin", koji je pronašao značajan uspjeh u box officeu. No, nakon toga, nažalost, Denis Villeneuve odlučio je promijeniti svoj fokus u kinu, prelazeći u kategoriju redatelja koji rade u žanru znanstvene fantastike.

Nedavno je pušten njegov uspješni film "Dolazak" koji je nominiran za Oscara. Također, u novije vrijeme, počeo je snimati nastavak zloglasnog cyberpunk "Runner na rubu britve". Ali to nije sve: prema glasinama, vrlo brzo Deni će biti odobren kao direktor nove prilagodbe "Dunes". Znači, njegovi poslovi nakon "zarobljenika" definitivno su se popeli na brdo.

"Captive" (film, 2013): glumci

Posjetnica filma, zahvaljujući kojoj "zarobljenici" mogu dobiti popularnost, svakako je glumac. Kao što smo ranije spomenuli, ona uključuje isključivo holivudske zvijezde. Neki od njih već su se najavili i primili velike nagrade, drugi su samo davali nadu. Zatim ćemo detaljno razgovarati o onima koji su osvojili ulogu u filmu "Zarobljavanje". Film (2013.) glumci, redatelj i cijela posada, zahvaljujući talentu i marljivosti, napravili su remek-djelo.

zarobljenici Hugh Jackman

Hugh Jackman

Početak je s glavnim glumcem - Hughom Jackmanom. Ta osoba ne treba prezentaciju. Hugh je jedan od glavnih zvijezda američkog filma već više od petnaest godina. Dokazao je da može raditi u filmovima različitih žanrova. Unatoč činjenici da su mnogi Jackman je povezan ponajprije s Wolverine ulogu u zloglasnoj franšize, on je također uspio ispuniti mnoge dramatične uloge, uključujući i takve hitove kao što su „The Prestige”, „Les Miserables”, „Kate i Leopold”, i mnogi drugi Rad za koji je dobio brojne nagrade.

Dakle, nema ništa iznenađujuće u činjenici da je u filmu "Prigovori" Hugh Jackman bio u stanju prepoznati svoju vještinu svakog kolege na setu. Neusporedivo je igrao ulogu tugom oca koji je pun bijesa. On je spreman ići apsolutno na sve kako bi pronašao svoju voljenu kćer. Uloga je bila emocionalna i istodobno uvjerljiva. U takvim slučajevima, mnogi glumci preuzimaju. No, Hugh Jackman, kao što to odgovara profesionalcu, bio je u stanju izdržati potrebnu šipku.

voditelj zarobljenika

Jake Gyllenhaal

Još jedna zvijezda u Hollywoodu, koja je poznata našim gledateljima. Jake se može vidjeti u filmovima poput "Donnie Darko", "Brokeback Mountain", "Source Code" ili u nedavnoj sportskoj drami "Lefty". Kao Hugh, Jake je svestrani glumac koji pokušava ne zaglaviti u nekom posebnom žanru.

U "zarobljenicima" dobio je ulogu detektiva koji istražuje. Igrao je točno onako kako je tražila situacija. Da, u ovoj ulozi nema ništa izvrsno. I definitivno se neće spustiti u kategoriju najboljih u karijeri glumca. Ali istodobno je malo vjerojatno da bi netko odigrao ovu ulogu bolje od Jakea Gyllenhaala. "Zarobljava" - pravi uspjeh u filmografiji.

Paul Dano

Mladi holivudski glumac o kojem nedavno gotovo nitko nije znao. A tek krajem prošlog desetljeća počeo je primati više ili manje istaknute uloge u filmovima velikih redatelja. Na njegov račun, suradnja s Paulom Thomasom Andersonom, Steveom McQueenom, kao is Paolo Sorrentinom. U "zarobljenicima" dobio je relativno malu ulogu. No, za vrijeme koje mu je dodijelio, Pavao je mogao potpuno pokazati svoj talent.

zarobljena zemljišta

Viola Davis

Ovo je jedna od najtraženijih crnih glumica posljednjih deset godina. Nedavno je napokon dobila zasluženu figuru za Oscara. No pokazala je svoje najbolje uloge mnogo prije toga. U filmu "Prigovori", Viola Davis izgledala je sasvim prikladno i savršeno se suočila s glumcem.

Naknade u svjetskom box officeu

Film je imao solidan proračun po standardima žanra u iznosu od četrdeset šest milijuna dolara. Unatoč tome, film je bio vrlo uspješno u blagajni. U SAD-u je film prikupio relativno malu količinu - šezdeset i jedan milijun. Međutim, svjetske zbirke dopuštale su u potpunosti nadoknaditi sve troškove proizvodnje filmova.

počasti

Kao što možete očekivati, film je dobio niz prilično prestižnih nagrada, kao i nominacije. Ovdje je popis najvažnijih od njih:

"Saturn":

• Najbolja šminka (pobjeda).
  • Najbolja prateća glumica.
  • Najbolji triler.

"Oscar":

• Najbolji rad operatera.

jake jillenhall zarobljenik

Zanimljive činjenice o filmu

Kao što se često događa, došlo je do mnogih drugih pretvarača glavnim ulogama. I sve su to manje zvijezde od Hugh Jackmana i Jakea Gyllenhaala. Konkretno, kandidati su razmotreni Mark Wahlberg i Christian Bale. Slažem se, mogli biste dobiti prilično neobičan tandem. U početku, glavna uloga i uopće je razmatrao Leonardo DiCaprio. Neko je vrijeme bilo službeno izjavljeno. Ali, očito se, na neki način, nije složio s redateljem.

Usput rečeno o redateljima. U početku su se razmotrili i drugi, mnogo poznatiji kandidati, a ne malo poznati Denis Villeneuve. Prvi film je bio snimanje Brian Singer, svi poznati po filmovima "X-Men" i "Return of Superman". Ali u ovom slučaju očito nije njegov žanr. Zato je dobro da na kraju, izbor je pao na drugu osobu. Također, za neko vrijeme, smatralo se da će film biti uklonjen Antoine Fukua - poznatog majstora holivudskih blockbustera ("Shooter", " "Dan treninga" "Lefty"). U razdoblju kada je odobren za ulogu redatelja, Hugh Jackman bio je pozvan glavnom ulogom. Ono što je najzanimljivije, na kraju su napustili projekt. A tek godinu dana kasnije Hugh je ipak prihvatio ponudu.

Film je dobro primio i kritičari i obični gledatelji. Posebno, na popularnom resursu "Rotten Tomatos" film ima 81% pozitivnih povratnih informacija. Također je vrijedno napomenuti da je u većini popularnih filmskih resursa prosječna ocjena filma 8/10. Recenzije na IMBd i "Kinoopiske" također su izuzetno oduševljene.

Film "Captive" (2013), prema kritikama, snimljen je u prilično neobičnom za triler način. Ima sve što gledatelji vole ovaj žanr toliko, ali istovremeno nije predstavnik predložaka. Redatelj je uspio stvoriti intriga koja se neprestano drži do samog kraja. Film "Captive" recenzije nazivaju remek-djelo, koje će definitivno spustiti u povijest.

Prema gledateljima, ovo je izvrstan primjer kako stvoriti napeti film koji ima kvalitetnu, nevjerojatno osmišljenu priču. Svaki detalj je posvećen maksimalnoj pozornosti. Tako je redatelj, na kraju, uspio izbjeći nedosljednosti. Film "Captive" recenzije zovu se stvarno vrijednim. Preporuča se gledanje svih ljubitelja žanra.