Film "Dolazak": recenzije gledatelja i kritičara, radnje i glumaca

Žanr znanstvene fantastike rođen je u prvoj polovici prošlog stoljeća. I kroz povijest kinematografije, on je uvijek ostao među najpopularnijim gledateljima različitih dobnih skupina. Međutim, u ogromnoj većini slučajeva, filmovi snimljeni u ovom žanru bili su zabavnija nego intelektualni. Ali s početkom 21. stoljeća stanje se promijenilo. Da, blockbusteri kokice na bilo kojem mjestu s ekrana ne nestanu. No, počeo se sve više i više pojavljivati ​​na originalnim fantasy filmovima s filozofskim tonovima. I takav, nedvojbeno, nedavno je hit "Dolazak", u režiji redatelja Denija Vilneva.

Film je dobio ogroman broj nagrada i nominacija. Međutim, nakon pregleda, još uvijek je ostavila mnogo pitanja. U ovom ćemo članku detaljno govoriti o tome tko je stvorio film i kako je stvoren, a također saznamo što je upravo značenje "Dolazak" (2016.). Recenzije, recenzije za film također će se raspravljati u članku.

recenzije filmskih dolazaka

Što je film o tome?

Louise je mlada žena koja je cijeli život provela u učenju jezika. U lingvistici je ona najbolja od najboljih i posvećuje svoje slobodno vrijeme za svoj rad. Trenutačno ima položaj na prestižnom sveučilištu. No, jednog dana njezin se život dramatično mijenja.

To se događa nakon pojavljivanja u mnogim velikim gradovima čudnih letećih objekata. Ljudi su bili u panici i nisu znali što će se dogoditi poslije. Jasno je da je čovječanstvo već dugi niz godina nagađalo da su ljudi daleko od toga da su jedina nadnaravna utrka u Galaksiji. Međutim, dolazak svemirske letjelice bio je toliko neočekivan da čak i vlada jednostavno ne zna što će učiniti dalje.

dolazak filma 2016 recenzija

razvoj

Film "Dolazak" preispituje pozitivan plan za ono što ostaje u neizvjesnosti od početka do samog kraja. S jedne strane, ti su se brodovi nalazili bez prijetnje. Također, nije bilo ni jednog znaka agresije s njihove strane. Međutim, vojska je bila sigurna da je bilo potrebno napasti neprijatelja, premda to nije bio prvi. Ali ovdje su neki od glavnih zapovjednika bili drugačije. Kao rezultat toga, odlučili su zaposliti najbolje znanstvenike za proučavanje predmeta. I jedan od znanstvenika, koji je okrenuo tu jedinstvenu priliku, bio je Louise. A sada će morati pokušati rastaviti izvanzemaljski jezik i razumjeti poruku koju nam pokušavaju prenijeti. U ovoj teškoj stvari pomoći će iskusan nuklearni fizičar. Sljedećih nekoliko tjedana zauvijek će promijeniti stavove glavnog lika o svijetu oko nas ...

kritike recenzije filmskih dolazaka

Redatelj

Ravnatelj takvog velikog projekta bio je kanadski Denis Villeneuve, koji se tek nedavno smatra autorom jeftinih filmova. Posebno, on ima tako visoke kvalitete thrillers kao "vatre", "zarobljenika" i "neprijatelja". Svi su ovi filmovi ozbiljno različiti od tipičnog masovnog filma i pao na okus isključivo kinomanama. Međutim, holivudski producenti nisu se bojali povjeriti "dolazak" u Villeneuve.

To je najvjerojatnije zbog činjenice da se film nije usredotočio na uobičajene elemente znanstvene fantastike, poput akcije, neizvjesnosti i posebnih efekata. "Dolazak" (2016), čiji je pregled predstavljen vašoj pozornosti u članku, bio je više poput klasične drame. Jedina razlika je prisutnost svemirskih letjelica i izvanzemaljaca (koji za cijeli film praktički nismo prikazani). Tako da Denis Villeneuve došao je u prikladan trenutak. Na kraju je uspio stvoriti svoj najskuplji i gotovinski projekt, koji su ljudi dobro primili. To je omogućilo ravnatelju da se dobro naseliti u Hollywoodu i započeti s radom na ne manje vrijednim filmovima poput "Blade Runner 2047" i "Dune".

film dolazak 2016 kritike kritike

Film "Dolazak" kritizira dobrodušnu dobit za izvrsnu glumačku ulogu. Sastav glumca ovog filma uključuje samo tri eminentna glumca koji su poznati masovnoj publici. Upravo su oni dobili glavno vrijeme. Tako su u 2 sata uspjeli potpuno otkriti likove njihovih likova i izvesti doista sjajne uloge koje su definitivno na popisu najboljih u svojoj karijeri.

Amy Adams

Uloga lingvista Louise bila je neusporediva Amy Adams. Posljednjih se godina uspjela dokazati kao svestrana glumica koja može raditi u raznim kinematografskim žanrovima. I "Dolazak" je postao sljedeća potvrda. U filmu se pojavila na dramatičnoj slici koja je besprijekorno igrala. S njom je igrala, ona je pomrčala svakog člana glumačkog benda. Tako možemo reći s punim pouzdanjem da je uspjeh "dolaska" najmanje 50% povezan s sudjelovanjem u njoj Amy Adams.

Amy Adams je započela svoju karijeru u mladoj dobi. U to je vrijeme igrala uglavnom u kazalištu. U filmu je dobila samo epizodnu, a ne najznačajniju ulogu. Nakon nekoliko neuspjelih suđenja, dobila je sekundarnu ulogu u kultnom filmu Steven Spielberg "Catch Me If You Can". To joj je jedina prava vijest nakon nezavisnog filma "The June Beetle", snimljenog 2005. godine. I tek nakon toga, njezina karijera brzo se popela na brdo. Također možete uživati ​​u glumi Amy Adams u sljedećim scenama, koje preporučujemo za gledanje: "Očaran", "Sumnja", "Velike oči" i "Pod pokrovom noći".

pregleda gledatelja filmskih dolazaka

Jeremy Renner

Glavnu mušku ulogu imalo je ne manje poznati američki glumac Jeremy Renner. Astrofizičar Ian Donnelly bio je uvjerljiv u svom nastupu. To je samo u pozadini šarenijih likova, Amy Adams, on je očito izgubljen. A onda pogreška nije toliko Renner, kao i skripta kao cjelina. Cijeli film Ian Donnelly je pomoćnik, igranje u ovoj cijeloj priči nije najznačajnija uloga. No, općenito, sudjelovanje u filmu Renner bila je ugodna dodatak za znalce izvrsne glume.

Prva ozbiljna uloga Jeremyja Rennera igrala je 2007. godine. Tada je dobio sekundarnu ulogu strelice u apokaliptičnom hororu "28 tjedana kasnije". Ali pravi je slavi došao glumcu malo kasnije. Riječ je o vojnom trileru "Gospodar oluje", koji je objavljen 2007. godine. Za nju je glumac dobio sve moguće pohvale i gledatelja i kritičara. No, masovna publika Renner poznata je po nedavnim hitovima "The Avengers", "Mission Impossible" i "The Evolution of Bourne".

recenzije o dolasku filma 2016

Forest Whitaker

Sekundarna je uloga otišla na mnogo više iskusnih i neznatno manje poznati našem afričko-američkom glumcu gledatelja Za šumarku. Odigrao je dio pukovnika Webera. Bio je to njegov lik koji je izabrao kandidature Louisa i Iaina da sudjeluju u tako važnoj studiji. Vrijeme na ekranu Forest Whitaker nije puno potrošio, ali se karizmom ovog iskusnog glumca pamti.

Tijekom svoje dugogodišnje karijere šuma je imala vremena probati ruku u mnogim različitim žanrovima i ulogama. Često se pojavio u pozadini, ali u rijetkim slučajevima ipak je uspio dobiti glavne uloge. I, u pravilu, savršeno iskoristio svoje šanse. Da postoji samo tihi samuraj iz filma Jarmuscha, kojeg je igrao 1999. godine. Ali najvažniji uspjeh čekao je Whitaker nakon sudjelovanja u drami "Posljednji kralj Škotske". Radi film, on je čak morao dobiti nekoliko desetaka dodatnih kilograma. Kao rezultat toga, uloga je bila obilježena brojnim nominacijama i nagradama.

dolazak 2016 recenzija za film

Film "Dolazak": recenzije publike

Film je bio prilično nizak prema suvremenim standardima, proračun od 40 milijuna dolara. Međutim, velika oglasna kampanja dopustila su "Dolazak" da bi na kraju postala hit u box officeu. Zato smo vidjeli ovaj film ne samo ljubitelje filmova s ​​filozofskim tonovima, već i masovnom publikom. Prvi, očekivani, bili su u neopisivoj ekstazi zbog onoga što su vidjeli na zaslonu. Razlog tome bio je kvalitativni scenarij s neočekivanim ciljem. Također, mnogi su bili iznenađeni ležerno, može se čak reći meditativni tempo pripovijesti. U tom slučaju, dopustio je da bolje osjeća atmosferu, a da ga ne ometa nepotrebno uređivanje i računalni učinak.

Međutim, masovna publika u ovom slučaju bila je podijeljena na oko dva kampa. Prvi film u cjelini bio je ugodan, ali drugima činilo se nevjerojatno dosadnim. No, to se može objasniti činjenicom da oni kao rezultat jednostavno nisu razumjeli ideju utjelovljena u "Dolazak", što se pokazalo previše neobjavljenima za njih. Razlog bi mogao biti i da očekuju klasični blockbuster, od kojih, naravno, film nije.

Općenito, film "Dolazak" (2016) recenzije (ocjena je prilično visoka - 8-8,2 bodova od 10 mogućih) dobila je pozitivne i negativne. To je sasvim predvidljivo za takav nestandardni film.

dolazak 2016 mišljenja

Film "Dolazak" (2016): recenzije kritičara

Kao i uvijek, kritičari i novinari su mogli cijeniti ovaj remek-djelo čak i na press-showima i raznim festivalima održanim diljem svijeta. Filmski kritici "Dolazak" kritike dobili su uglavnom eulogistički. Oni su jednoglasno pohvalili ovaj projekt Villeneuve i prije izdavanja širokog najma. Upravo su činili "dolazak" kao dah svježeg zraka za cijeli žanr. Na primjer, najpoznatiji filmski kritičar Rusije - Anton Dolin - napomenuo je da je film još uvijek teško pripisati znanstvenoj fantastici. Umjesto toga, to je jezična drama. Štoviše, jedinstven je i jedinstven u svojoj vrsti. I s ovom izjavom teško je raspravljati. Mnogi drugi kritičari podržali su ga u ovoj izjavi.

počasti

Film je nominiran za mnoge od najvećih europskih i američkih nagrada, što je rijetkost za film snimljen u ovom žanru. U početku je film nominiran za nagrade Zlatni globus u kategorijama "Najbolja glumica" (Amy Adams) i "Best Soundtrack". Međutim, nije bilo moguće osvojiti snimatelje. Ali na "Oscaru" "Dolazak" čekao je mnogo više mogućnosti za pobjedu. Film je dobio sljedeće nominacije: Najbolji film, najbolji redatelj (Deni Villeneuve), najbolji prilagođeni scenarij, najbolju izvedbu operatera, najbolji zvuk, najbolju instalaciju, najbolju produkciju umjetnika i "Najbolje uređivanje zvuka". Međutim, kipu je dodijeljena samo zadnja opcija.

Rezultat

Film "Dolazak", možda, nije postao orijentir u povijesti kina. I malo je vjerojatno da će nakon desetljeća netko to shvatiti kao apsolutnu klasiku. Međutim, ljubitelji žanra koji će ovaj film definitivno voljeti. Stvoritelji su radili na svakom detalju kako bi pristojna prilagodba kultnog djela, dodavši im puno novih elemenata. Svatko se borio sa svojim zadatkom apsolutno bez iznimke. Dakle, ako ste propustili ovaj film, preporučujemo da ga pročitate. Vi zasigurno nećete požaliti vrijeme provedeno!