Najbolji triler 2009. - pregled, ocjena i recenzije

2009 je za ljubitelje velikog kina zapamćen od strane brojnih zvučnih premijera. Bilo je nekoliko nevjerojatnih slika koje bi mogle potaknuti mišljenje gledatelja o kinu. Čini se da moderna kino brzo napreduje prema zalasku sunca, ostavljajući za sobom talentirani smjer, promišljeni scenarij i izvrsne glumce. No, ove godine umirujuća umjetnost dala je znakove života, osobito u trilera žanra.

Nekoliko filmova su ostavili trag u svijesti publike kao jako dobar posao, ne samo suosjećaju s junakom, ali tražiti skrivene obećanja u njegovu sliku. Možda je posljednje desetljeće na pozadini nedostatka novih trendova u žanru ostao jedan od najplodnijih. Najbolji trilerovi 2009. godine i zaslužuju najviše pohvale, jer su donijeli novo u svijet velike kinematografije.

"Mjesec od 2112"

trilera 2009Vrijedno je početi s filmom koji su mnogi pamtili kao najneobičniji film. Naracija se izvodi u ime jedinog junaka - Sam Rockwell, poznatog po igri "Fight Club". U središtu parcele je rudarska stanica na Mjesecu, gdje je dugo pomicanje jednostavnog napornog radnika prisiljen proći. Na kraju radnog razdoblja, počinje se osjećati dobro. Na Mjesecu eksplodira poseban izotop, nakon čega slijedi junak i šalje ga dva tjedna prije puta kući.

Na putu od sakupljača, on ima viziju, a on je u nesreći. U sebi glavni lik dolazi već u zatvoru. Osjećate li se pogrešno, obmanjuje robot na brodu HERTY, ide na mjesto nesreće, gdje nađe dvostruko. Zajedno će morati odlučiti o pitanju osobnosti astronaut-rudara. Najbolji trilerovi 2009. godine slični su u mnogočemu na činjenicu da postavljaju više pitanja pred gledatelja nego što daju odgovore. Film je zapravo dvosmislen, ali se ne može nazvati "aktualnim". Pogled na sliku jasno zaslužuje, jer je jedinstven u svojoj vrsti.

"Državljanin koji poštuje zakon"

filmskih thrillera 2009Što će se dogoditi ako obična osoba ne vjeruje u pravosudni sustav i čini svoju vlastitu odmazdu? Možda, u pogledu prikladnosti sadašnje institucije zakona, svi građani suvremenog društva odražavaju se do određene mjere. Junak slike u izvedbi Gerarda Butlera je čovjek ideje. Opsjednut je osvetom, ne pronalazeći podršku od društva, sami to čineći, urušavši cijeli grad u igru ​​prema vlastitom scenariju. To se može pripisati filmski triler detektiva (2009.), jer je u mnogočemu priča se temelji na protivljenju suda, pravo na detektiva, predmet ove institucije - kao običan građanin. Slika ne ostavlja gledatelja bez emocija. Antagonist, usprkos zločinima, uzrokuje osjećaj empatije, sudske odgode i birokraciju - pravedni bijes.

"Djevojka s zmajem tetovaža"

Better Thrillers 2009U 2009. godini puštena je prva verzija filmske adaptacije jednog od dijelova Stig Larsonove trilogije "Millennium". Ako se u prethodnom filmu osoba suprotstavlja jednoj od grana sustava, sada je to rat s najstarijim tabunom - niskom pozicijom žene. Thriller (2009) omogućuje vam da se uronite u atmosferu istrage detektiva Mikaela Blomqvista zajedno s Lisbethom Salanderom. Prema autoru, Salander je djevojka koja mrzi ljude koji mrze žene. Pomaže novinaru u istrazi za časopis "Millennium", nakon čega se između likova pojavljuje prijateljstvo. Film vam razmišlja o licemjerja civiliziranog društva, koji još uvijek stavlja žene na nižu razinu.

„Ispit”

triler triler 2009Film nije dobio masovnu popularnost, kao neka vrsta prototipa „Eksperiment proteina”, doslovno eksplodirao ljestvice u 2017. „Ispit” manje okrutno, na prvi pogled, ali slijedi točno isti cilj - pokazati pravu prirodu čovjeka, skloni prijevari, licemjerja i nezasitna ambicija. Film s malim proračunom impresionira druge - Igranje glumce koji bi mogli prenijeti borbu za vodstvo, očaj, strah, pohlepa za moći i bezobzirno okrutnosti inherentne u skupini životinja. "Ispit" ne kupuje gledatelja snimanjem ili nevjerojatnim vizualnim nizom, ali daje priliku da razmišlja jesu li ljudi prošli daleko duž evolucijskog lanca.

"Pandorum"

Od početka snimanja "Pandoruma" (triler 2009.), PR je bio novi korak u razvoju žanra putovanja u prostor. Ime filma - je pojam koji opisuje vrstu psihološkog poremećaja, karakterističan za ljude koji su prisiljeni potrošiti puno vremena u zatvorenom prostoru. Radnja je usredotočena na glavni lik - običan mehaničar koji je došao k sebi, on nađe da kolonisti brod nikada nije stigao na novom planetu. Heroj pokušava shvatiti što se dogodilo kada ga nepoznati neprijatelji napadnu. Likovi filma moraju otkriti koliko ljudi može pasti pod utjecaj ludila i želje za preživljavanjem, te napraviti jedno vrlo zanimljivo otkriće.

"Lijep kosti"

trileri detektivi 2009Među filmovima trilera u 2009. godini puno akcije-slika, ali samo nekoliko zaista može potkopati gledatelja vjeru u sve što je ljudsko. Junačka slika je ubojena 14-godišnja djevojčica koja jedva počela shvaćati odraslog života. Ubojica je bio njezin susjed, koji je namamio dijete u svoju "kuću za igre". Djevojka je duša ostala u smrtnom svijetu sa samo jednim ciljem - da kažnjava zlostavljača. Polje slike polako se razvija, prisutnost otkrića u početku ne utječe na dokumentarnu komponentu slike. Priča u ime tinejdžera također ne pokvarila dojam jer je skripta jednostavno napisana i savršeno je čitljiva. Film je svakako vrijedan promatranja, jer pruža priliku gledati izvanrednog detektiva iz drugačijeg kuta.

"Kamera 211"

"Camera 211" (triler, triler 2009.) u nečem sličnom prethodnim slikama. Film odražava opoziciju osobe i okolnosti koje prijete da će ga potisnuti u potok. U središtu parcele, Juan, respektabilan čovjek koji je u zatvoru došao kao zaštitara. Dan prije ulaska u službu, junak ide svojim kolegama, postavljajući pitanja o tome kako stvari idu. U bloku za posebno opasne kriminalce, dio zida pada na početnike, nakon čega izgubi svijest. Zbog ozljeda koje se kolege ne usuđuju prenijeti na drugo mjesto, stavljajući kolegu na krevet u 211 stanice. Kad razbjesni pobune, bježe, ostavljajući pridošlice u društvo zlih kriminalaca. Mora se lažno predstavljati.