`Mali princ` u `Cirkusu čudesa`: recenzije, ulaznice, priča

Od djetinjstva, ljudi pokušavaju vjerovati čudima, dobrom, pravom prijateljstvu i iskrenoj ljubavi. Vjerovanje u sve ove divne osjećaje razbijeno je o modernim stvarnostima, koje su ponekad vrlo okrutne. Unutar tih prekrasnih osjećaja ostaju samo najsnažnije osobe. Mnogi će se s time složiti. Sudeći po kritikama "Little Prince" iz "Circus of Miracles", takva izvedba potiče ove važne osjećaje za osobu bilo koje dobi.

O samom cirkusu

"Cirkus čuda" je novi fenomen u takvoj umjetnosti. Utemeljena je nedavno. Takav cirkus postavlja se kao multipleks. Drugim riječima, uključuje različite programe za najširu publiku. Takve izvedbe uključuju cirkuske trikove, obučene životinje, svjetlosne i laserske emisije, svijetle kostime, zapaljive plesove i visoku kvalitetu zvuka.

Nema sličnih analoga u Moskvi i diljem Rusije. Stoga je svakako vrijedno posjetiti barem jednu izvedbu "Cirkusa čuda". Uostalom, djeca će posjetiti svijet magije, a odrasli će se vratiti u djetinjstvo nekoliko sati. Možda, na prvi pogled, gledatelj će ustanoviti da repertoar opisanog cirkusa nije toliko velik, ali sve te performanse će vas zadiviti svojim kvalitetom i profesionalnošću.

„Cirkus čuda” je spreman zadovoljiti slijedeće predstave: „veliki show iluzija”, cirkus mjuzikl „Koliko ljubavi?” Znanost show „Moć misli” interaktivni emisiji „Snovi Mijenjam svijet - 2”, a obitelj cirkus show „Doček Nove godine na ogledala ”.cirkus čudovišta mali princ recenzije

Mali princ

Na temelju istoimenog cirkuskog koncerta vodi se rad koji je poznat iz djetinjstva - francuski pisac Antoine de Saint-Exupery. Ovo nije samo dirljiva kreacija s filozofskim tonovima. Ovo je cijeli svijet mašte i magije, stvoren na papiru.

U ovoj priči su izloženi svi problemi suvremenog društva: klepetanje, duhovno sljepilo, nemogućnost i nespremnost da otvorite svoje srce kako biste zatvorili ljude i čitav svijet. Autor je htio pokazati da prava mudrost leži u čistoći dječjih misli i neposrednosti njihovih izjava. Rad vas podučava da budete otvoreni svijetu oko sebe, vodite brigu o onima koji su u blizini: slušate li poziv vašeg srca i time otvorite granice duše.

Parcela igre

Cirkuski show "Mali princ" temelji se na priči dječaka sa zlatnom kosom: kako je uspio promijeniti svijet u glavi odrasle osobe. Uz pomoć svjetla, lasera, glazbe, plesa i pješčane predstave možete upasti u svijet bajki i čuda. Nije samo zanimljivo. Divno je.

Treba naglasiti da je uporaba pijeska crteža u cirkuskim predstavama - to je nova pojava koja pomaže da i dalje prodrijeti u svijet djetinjstva i magije. Sudeći po mišljenja na „Mali princ” iz „Circus of Wonders”, u predstavi sudjelovali žongleri, akrobati, trapez umjetnika, Cyr kotača (akrobatski atrakcija korištenjem velikih kotača), klaunovi i životinjskih trenera sa svojim štićenicima, jer tvorova, a završava medvjeda. Upoznat ćete sve glavne likove poznate bajke: Mali princ, lijepa ruža, vjernica Fox. Osim djelovanja na pozornici publika čeka interaktivna, tako da postanu dio proizvodnje.cirkuski show mali princ

Također istaknuti su 3 boda koja uvijek uzbuđuju gledatelje. Prvo, dobna granica izvedbe je 0+, koja širi publiku i omogućuje čak i najmanjim gledateljima da posjete svijet čuda. Drugo, trajanje glazbenog "Little Prince" u "Circus of Miracles" je 2 sata i 30 minuta. Treće, zgrada cirkusa nalazi se na adresi: ulica Ivan Franko, kuća 14. Ako dođete do pogleda na metro, onda morate ići na stanicu "Kuntsevskaya".

"Mali princ" u "Cirkusu čuda": glumci

Što se tiče cast, to je vrlo šareno i raznolik. To se može objasniti činjenicom da sudjeluju glumci, djeca, pa čak i obučeni životinje. Emisija uključeni poznate cirkusa (akrobati, životinjski treneri i većina smiješnih klaunova), profesionalne glumce, graciozan plesača, pjevača, koji je majstorski mogućnosti posjedovati svoj vlastiti glas. Što se tiče životinja glumaca, predstava „Mali princ” u „Cirkus čudesa” sudjelovati obučeni majmuna, psa, magarca, golubove, pa čak i medvjeda.glazbene male prince cirkuske čuda

Kupnja ulaznica

Na cirkuski show "Little Prince" ulaznica se može kupiti na dva načina. Prva je standardna, tj. Kroz blagajne cirkusa, a druga - preko službenog mjesta cirkusa.

Kupnjom ulaznica putem blagajni, sve je vrlo jasno. Takvo postupanje možete izvršiti na adresi samog cirkusa, koji je gore spomenut. Također, mogu se unaprijed rezervirati i platiti na dan podnošenja. Ne brinite, ulaznice će vas čekati.igraju male čudesne cirkuske čuda

Druga metoda treba malo pojasniti. Kada krenete na službenu stranicu "Cirkusa čuda", onda postoji redak "Kupi ulaznice". Ako kliknete na ovo polje, bit će vam prikazani dostupni datumi i izgled dvorane, gdje se lako možete kretati i kupiti mjesta koja vam se sviđaju.

Među partnerima produkcije, nažalost, nema drugih mjesta s prodajom ulaznica. Stoga, najvjerojatnije, na takvim resursima možete se suočiti s dodatnim naplatom. Budite oprezni.

Cijene za prezentaciju "Little Prince" je najmanje 450 rubalja, a najviše - 3500.

"Cirkus čudesa": recenzije "Mali princ"

Na internetu možete pronaći i pozitivna mišljenja, a negativne o opisanoj produkciji. Općenito, publika je zadovoljena tom idejom.

Ne štedjeti na riječima, i ne zaboravite priložiti fotografiju, što potvrđuju sve argumente navedene u pozitivnim mišljenja o cirkusu emisiji „Mali princ” svidjeli publici. Djeca i odrasli zapanjeni su kvalitetom laserskih, glazbenih, plesnih pratnji produkcije. Također, gledatelji će na umu da korištenje pijeska slika bila potpuno nepotrebna i uklopiti podnošenje djelovanja.mali princ cirkuski čudesni glumci

Nažalost, možete čitati i dovoljno negativnih recenzija o "malom princu" iz "Cirkusa čuda". Prvo, publika primijetila nedostatke u infrastrukturi - nedostatak parkirnih mjesta. Što se tiče samih produkcija, prema mišljenju odraslih, prezentacija je zasićena brojevima koji se ne rade uvijek na profesionalnoj razini. A cirkus, i značajke glazbenih i plesnih brojeva ne dopuštaju da daju neku cjelovitu sliku o ovoj izvedbi.