Film `Happy Gray Mouse`: recenzije publike i parcele

O filmu "Happy Gray Mouse" recenzije publike trebaju biti poznate svima onima koji žele početi gledati sliku. Mišljenja gledatelja pomoći će pripremiti preliminarnu procjenu, gurati na TV zaslon ili uštedjeti dragocjeno vrijeme. Svi pro i kontra navedeni su u članku.

pripovijest

O slikama "Happy Gray Mouse" recenzije treba razmotriti, na temelju žanra i zemljišta. Ova melodrama ruske produkcije govori publiku o sudbini Natasine sestre. Ona ima svoju kuću, dacha, auto, ali je naslijedila od svojih roditelja. Umrli su kao posljedica prometne nesreće, s njima je bio sin glavnog lika. Njen suprug Victor traži rješenje problema alkohola, što dovodi do slučajnog ubojstva. Nakon uhićenja, podnio je za razvod, a Nataša ostaje sam. Žena počinje osjećati da više nema snage za novi odnos. U međuvremenu, ona pomaže drugoj medicinskoj sestri Juliji da se riješi zahtjeva ravnatelja klinike. Oni počinju živjeti zajedno, uskoro se muž vraća, a povijest zauzima sasvim drugačiji red.

sretna siva recenzija miša

Prednosti slike

Nema mnogo komentara na "sretan sivi miš" na webu, ali neki zaključci mogu biti izvučeni iz njih. Djevojke koje su izvorno dolazile gledati melodramu bez puno očekivanja, vole sliku. Parcelu se može predvidjeti od prve minute, ali događaji pisaca nisu bili umjetno rastegnuti. Priča se dinamički razvija, a to je njegova prednost. Puno skretanja zemljišta ne dopuštaju se dosaditi ili isključiti posao od prvih minuta, sve se događa unutar žanra.

Ljudi koji vole duboke poslove trebali bi odmah proći. Razvoj scenarija može se predvidjeti mnogo prije događaja koji se događaju u njemu. Sam film je ljubazan i pokazuje da se sve poteškoće u životu mogu prevladati, ako ne odustati. Glavni lik je tipična žena koja bi mogla voljeti neke gledatelje. Ona ima bliske životne probleme običnim ljudima, pa je slika "Sretan Gray Mouse" pozitivna.

film sretan srebrni miš recenzije

Standardno negativno

Činjenica da je priča bolno banalna, nije nužno spomenuti, jer se u ruskim melodrama često događa. Prvi očiti problem koji se spominje u osvrtima na "Sretan Gray Mouse" je glumačka igra. Problem je vrlo blizu ljudi, ali nema želje da vjerujemo u njega. Već od prvih minuta postoji osjećaj umjetne igre, a taj osjećaj ne ostavlja do završetka.

Neki likovi počinju neotmotivno djelovanje, što ostavlja mnoga pitanja. Istražitelji iz policije izgledaju kao povremeni prolaznici. Njihove metode otkrivanja zločina mogu izazvati užas, kao i druge neugodne osjećaje. Treba također napomenuti da je glavni lik previše lako podnijeti sve svoje gubitke. Pisci su ga prepustili nevoljama na minutu emitiranja, pa Natasha ne izgleda kao lik koji želi iskreno suosjećati.

sretni sivi miševi recenzije o seriji

rezultati

Sudeći prema pregledima "sretnog sivog miša", možemo zaključiti da svi neće svi voljeti sliku. Ako gledatelj traži nešto lako, dobro s pričom o prevazilaženju poteškoća u životu, onda možete početi gledati. Ne postoji jamstvo da će biti moguće doći do finala jer postoji previše minusa. U jednom trenutku, pitanja koja nastaju tijekom scenarija, smiješne radnje i neprirodno igranje glumaca mogu se udaljiti od ekrana. Likovi bolno "kartona", umjesto simpatičnih emocija u vesele osobe mogu uzrokovati smijeh, pogotovo istraživače. Parcela pokazuje ženine probleme s pritiskom, produžuje se zbog nepostojećih intriga nekoliko sati, što je očiti plus. Nedostatak je što se može napisati na listi nakon deset minuta, a proročanstvo će gotovo potpuno biti istinito.