"Poslovi: Carstvo iskušenja". Recenzije filma

"Posao: Carstvo iskušenja" (2013) je film redatelja redatelja Joshua Michael Stern pod scenarijem Matt Wyattela. Film govori o 27 godina života velikog čovjeka, utemeljitelja Applea. Njegovo je ime povezano s revolucijom u području visoke tehnologije. Ovo je Steve Jobs. „Carstvo iskušenja” - to jest, njegova tvrtka stvorena prekovremeni rad i pjenušava briljantnu ideju čovjeka, njegova želja doći do novih visina u području računalne tehnologije i usmjeriti njihovu naklonost u službu ljudskog uma.

sadržaj

Steve Jobs Carstvo iskušenja

Ovo je priča o čovjeku koji je preživio uspone i padove, i izdaju, ali nije odustao od svojih ideja. "Apple" nije samo tvrtka i njegov potomak, već je cijela filozofija sa svojim sljedbenicima i obožavateljima. Poslovi poput Isusa vodili su svijet u nepoznato, stavljajući sva iskušenja na noge čovječanstva, stvarajući doslovno novu religiju pod imenom "Apple". Radi se o ovom čovjeku koji govori film "Poslovi: Carstvo iskušenja".

Podijeljene su kritike i filmski entuzijasti o filmu. Netko izražava mišljenje da je film u cjelini priča o genijalnom životu uspjeh. No, mnogi filmski kritičari vjeruju da autori nisu uspjeli izravno prenijeti sliku samih Jobsova. Nije osnivač tvrtke i izvanredan računalni genij, osobito osoba. Carstvo iskušenja 2013Prema nekima, film se ispostavilo, kao kineski iPhone, gruba krivotvorina, parodija. Mnogi ne preporučuju gledanje filma "Poslovi: Carstvo iskušenja". Komentari o Ashton Kutcheru, koji je igrao glavnu ulogu, također se razlikuju. Mladi glumac, koji se prikazivao u zadnje vrijeme prilično melodramatično svjetlo kolut filma u ulozi osvajača ženskih srca, nije gledao ulogu muškarca, ispunjen idejama. Nemaju tu unutarnju iskru koja je osvjetljavala čitavu prirodu Četvrtine, čineći ga izvanrednim čovjekom. Nije sretan, općenito, igra i cijeli glumac filma "Poslovi: Carstvo iskušenja". Pregledi dobro izvedenih uloga u ovom filmu praktički su odsutne. Osim ako Dermot Mulroney nije zadržao bar, još jednom potvrđujući da zaslužuje slavu velikog liceja. Međutim, u nizu ovih negativnih komentara, ipak bih volio zabilježiti rad make-up umjetnika. Da bi mogli napraviti stari Ashton Kutcher, dajući mu crte lica, prepoznatljiv ne samo broj, a svi oni koji su na neki način suočava s računalne tehnologije može biti teško, Ashton je vrlo sličan njegovom karakteru. No, u filmu je riječ o prilično dugom vremenskom razdoblju od 27 godina, od 1974. do 2011., a svaki je vremenski interval make-up umjetnika bio izvrsan. Možda zbog njih, kao i film operatera „Jobs: Empire iskušenja”, mišljenja, uglavnom negativne, ne zvuči tako depresivno.

yobs empire iskušenja recenzije

Što god bilo, film je imao svoje obožavatelje. Oni hvale rad i pisac, i operatora, i cast, koji su bili u mogućnosti prenijeti napetu situaciju koja prevladava u nekom trenutku oko društvu velikih majstora, a koji je postao genij i negativca svog vremena.