Titan ruske književne kritike Pisarev. "Motivi ruske drame", sažetak

pisarevski motivi ruskog dramskog sažetkaKnjiževna kritika u osobi Dmitrij Ivanovich Pisarev pronašla je visokoobrazovanog, nestandardnog mislioca i načelnog vještaka. Nije mogao prolaziti karakterističnom dramom "Oluzione" Ostrovsky - neka vrsta renesanse ruskog naroda kazališnu umjetnost u XIX stoljeću. Duboko svjestan svog sadržaja, Pisarev stvara "Motive ruske drame". Kratki sadržaj ovog djela kritički je stav prema Dobrolyubovovim zaključcima o idealnosti slike Katerine. Pisarev je ironično nazvao takve stavove "patriotske iluzije".

Ugušena atmosfera Kalinove

motivi ruske drame pisarevČinjenica da je Kalinov, prikazivala Ostrovskog gradskog grada Volga, stvarno "mračno kraljevstvo", Dmitrij Ivanovich ne osporava. "Motivi ruske drame" pokazuju kako je lukav i pohlepan, bezobrazan trgovac, Dikaja i čarobnjak, koji je zlostavljao svoje susjede, trgovac Kabanikh, nametnuo svoju volju onima oko sebe. Trgovci prisiljavaju ostale da se služe. Slika kasta poput ruske outback-a i ružnih intrakaznih i posebno interkaznih odnosa posvećuje Pisarevovim "motivima ruske drame". Kratki sadržaj ovog rada pokazuje kako autor suprotstavlja izračunavajući, mondeni Kabanykh s duboko prirodnim, glumačkim srcem, a ne s umom Katerine, njezine snahe.

Temeljno drugačija vizija slike Catherine

Vizija ove slike, središnje rad Ostrovskog, Dva spomenuta kritika dijametralno suprotno. Ako Dob vidio glavni lik drame duhovnosti, ne uzimajući u obzir volju nerazvijenim i nekontroliranih emocija, a onda je rekao Pisarev da do idealne Katherine sada, unatoč činjenici da je ovaj književni lik, naravno, pozitivno. Osim toga, Dmitrij Ivanovič vidi neozbiljno udate dame u dogovoru o „stvarnom datumu” s Borisom, ona stvarno ne znam.

motivi ruske drameObjavljivanje kaotičnih i nesvjesnih djela junakinje Ostrovsky posvećuje Pisarev "Motivi ruske drame". Sažetak predstavlja samu scenu Katerine prihvata fatalne odluke koja je bila zbunjena. Uostalom, u početku žena nije ni razmišljala o tome što je griješio. Dmitrij Ivanovich naglašava pozornost čitatelja o međusobnom stanju Katerinine ljubavi, uzrokovanog udruživanjem s cvijećem, neposredno prije skoka u Volgu.

Osobnost Kabanove nobe je sama po sebi duboko kontradiktorna, žena ne predviđa i ne izračunava svoje postupke, drugi to čine za nju. Kabaniha grblja - ona je u histerici, Boris ju je pogledao - zaljubila se, Varvara je uredila datum - ode. Vrlo ironično otkriva sliku heroja Ostrovskog članka "Motivi ruske drame". Pisarev istodobno dovodi u pitanje razumnost Dobrolyubovove pozicije s obzirom na sliku Katerine koja idealizira njezin unutarnji svijet. Obilježava poziciju Dobrolyubova kao gledišta esteta, ali ne i građanina, koji podiže za prioritetno održavanje pobožnosti.

pisarevski motivi ruskog dramskog sažetkaZašto se Dmitri Ivanovich vratio na opis tog djela četiri godine nakon gluhoće uspješnog članka Dobrolyubova, "Rade svjetlosti u mračnom carstvu"? On je očigledno bio ogorčen zbog uzvišenja slike, bez "pametnog načela". Radi potvrde uravnoteženog, nepristranog pogleda na jedan od najboljih ruskih dramskih djela Pisarev piše: "Motivi ruske drame". Kratki sažetak strpljivo nas vodi do razumijevanja onoga što se može nazvati "svjetlo" u ljudskim odnosima. Briljantan kritičar zaključuje da je svjetlo u javnom kontekstu način smanjivanja patnji drugih. Pridržavanje ideje o ukidanju autokracije ga je stajalo zatvorskom kaznom u Tvrđi Petra i Pavla. Bilo je u zatvoru, kada je Pisarev bio dopušteno pisati, da je rođen članak "Motivi ruske drame".