Quest `In isolation` (Shokoterapiya): pregled, recenzije

Moderna umjetnost nudi vam ne samo ulogu gledatelja, već i sudionika uzbudljivih i zanimljivih događaja. Riječ je o predstavama koje se održavaju u stvarnom vremenu. Do danas postoji mnogo projekata u kojima sudionici mogu pokušati razotkriti tajne i tajne prošle, sadašnje i fantastične budućnosti. Posebne posjetitelji ljubavi i stanovnici glavnog zaradio zadatak „u izolaciji”, izrađen od strane grupe mladih entuzijasta „šok terapija”. Naša publikacija će govoriti o ovoj fascinantnoj izvedbi.potraga u izolaciji

Parcela igre

Vaš tim postaje skupina istraživača koji će ići u tajni laboratorij - ovo je glavna legenda o zadatku "U izolaciji". Nedavno je komunikacijski centar izgubljen s ovim istraživačkim centrom, a igrači trebaju saznati što se tamo dogodilo. Tajni laboratorij će vas upoznati s futurističkom pratnjom koja podsjeća na filmove i igre o prostoru. Sam zgradu je u potpunom neredu i osjeća se tragovi borbe. Tijek krvi sugerira da se ovdje dogodilo nešto strašno.

Sve je osoblje nestalo, i trebate razumjeti situaciju i to određeno vrijeme. I za ovo, igrači trebaju riješiti neke zanimljive logičke zadatke, dohvatiti ključeve i lozinke koje pokreću sustav upravljanja laboratorijima. To će biti glavni zadatak koji se mora ispuniti kako bi se provela potraga "U izolaciji".

Glavni protivnik

Vrlo brzo tijekom prijelaza izvedbe, igrači će shvatiti da nisu sami u ovom laboratoriju. Štoviše, onaj koji živi u ovom znanstvenom centru, apsolutno ne želi da jednostavno i jednostavno prođu potragu "U izolaciji". Netko drugi (naime, da je neprijatelj ćete upoznati tijekom prolaza) je u stanju ne samo ti razdere, ali i staviti svoje tijelo na embrij, što čini tvoja smrt bolnija. moskovski zahtjevDakle, igrači moraju biti ne samo pametni, nego i okretni i okretni da ostanu živi. Uostalom, prolaz igre daje se nekoliko kolektivnih "života". A ako spali, onda će misija biti neuspješna.

Situacija

Quest-izvedba "U izolaciji" udari igrače svojim atmosferom. Uostalom, sve se ovdje promišlja do posljednjeg detalja. Realno krajolik, kvalitetni zvučni efekti, zapanjujući posebni efekti, kao i talentirani glumci - to radi kako bi se osiguralo da svaki posjetitelj umočen u prolaz zadatak. To znači da su ljudi koji su razumjeli pravila i zakone igre u stilu "užasa" radili na projektu.

Strašno je užasno

Prolaz zadataka događa se u gotovo potpunoj mraku, jer tim ima samo nekoliko svjetiljaka. Atmosfera performansi vrlo je zastrašujuća za mnoge "istraživače", pa 15% igrača se traži da zaustave igru ​​zbog neopisivog užasa. Glumci često dodaju improvizaciju svojoj igri, što stvara stvarnost i zastrašujuće. Uostalom, ovdje "stranac" nije glupo stvorenje koje djeluje isključivo skripta, već ozbiljan protivnik koji reagira na akcije igrača.šok terapija zadataka A ovo je velika zasluga svih organizatora i zaposlenika tvrtke "Shokoterapiya". Quest, recenzije o tome koji su vrlo pozitivni, čini neizbrisiv dojam na igrače, a 95% posjetitelja preporučuje svojim prijateljima i poznanicima.

Prolazeći zadatak

Parcela igre je prilično linearna i zadatke se moraju izvoditi u određenom slijedu. Prolaz traženja daju jedan sat. Tijekom tog vremena, posjetitelji će moći trčati, misliti i biti vrlo uplašeni. Parcela izvedbe uvijena je sa svakim trenucima, a napetost igrača će se povećati od prvih sekundi do konačne igre. Izuzetno je teško uključiti logičko razmišljanje kada se užasno prestrašite. Zato morate prevladati paniku i skupiti svoje misli kako biste shvatili kamo idete.potragu u izolaciji stranca

Zadaci su prilično jednostavni: pronađite stavku ili pokupite kod. Ovdje ne morate slagati složene zagonetke, jer temelj ove izvedbe nije test vašeg intelekta, već emocije koje ćete osjetiti kad prođete. I uzbuđenje igrača počinje doživjeti od samog početka.

Jedinstvena lokacija

U procesu donošenja igre morat ćete proučiti površinu od 300 kvadratnih metara, ovo je soba koja je obnovljena za ovu potragu. Moskva nudi mnoge takve zabave, ali je samo takva izvedba "Izvanredno" stvorena. Tijekom igre, posjetitelji će morati trčati duž uskih hodnika i neobičnih soba, kao i laboratorija, punjenih sa svim vrstama rekvizita. I teško je prevladati iskušenju da pažljivo proučavate svaki predmet, jer je vrijeme za donošenje izvedbe ograničeno, a pratnja je vrlo znatiželjna. Prema predstavnicima tvrtke, "Shokoterapii" je morao dobiti dozvolu za instalaciju nekih predmeta. Stvaranje interijera trajalo je šest mjeseci, što ukazuje na to da se situacija pomisli na najmanji detalj.

Pravila igre

Prolazeći potragu "U izolaciji" može biti kao dvoje ili grupa do sedam osoba. Minimalna dob sudionika je 16 godina. U procesu prolaska morate koristiti svoje logičke sposobnosti i suzdržati se od upotrebe sile. Posebno se tiče situacija s glumcem koji igra ulogu "tuđeg". Zapamtite, ne možete se pridružiti gužvi, jer odmah diskvalificira momčad, a novac koji se plaća za igru ​​nećete se vratiti.potraga u izolacijskom kuponu

Voditeljica zahtjeva će vas zamoliti da ostavite svoje torbe, telefone, tablete i druge predmete ispred ulaza. Preporučljivo je suzdržati se prije igranja od pijenja alkohola, jer uprave imaju pravo otkazati prolazak igre ako je jedna od grupa pijana. U tom slučaju nećete dobiti novac natrag. U procesu prolaska, igrači mogu preurediti stvari s jednog mjesta na drugo mjesto i provesti bilo koju od svojih ideja za preuzimanje zadataka u praksi bez da se osvrne na nered koji će otići. Ali strogo je zabranjeno razbiti rekvizite. Za prolaz potraga, bolje je odabrati udobnu sportsku odjeću i obuću koja neće ograničavati ili ograničavati kretanje.

Tehničke informacije

Trošak dovršavanja potrage ovisi o broju sudionika. Minimalna cijena za tim do pet osoba iznosi 6 tisuća rubalja. Za svaki sljedeći član, igrači će morati platiti 1000 rubalja svaki. Vrlo jeftino, s obzirom na masu pojavljivanja i senzacija koja će vam dati potragu "U izolaciji". Popustni kupon pomoći će uštedjeti nešto novca. Gdje mogu dobiti Internet? Vrlo često, uprava "Shokoterapii" ima različite akcije i daje popust svojim redovnim i novim posjetiteljima. Možete saznati kako kupac dobiti od operatora prilikom rezervacije ulaznica.

Adresa na kojoj se nalazi potraga: Moskva, Serpukhov Val, 7. Možete doći do ove zgrade od metro stanice "Tula". Za vlasnike automobila na teritoriju nalazi se čuvano parkiralište.

Quest "U izolaciji 2.0: Instinkt"

Ogroman uspjeh prethodne izvedbe organizatori su razmišljali o nastavku. U samo tri mjeseca stvoren je novi projekt. Naravno, "Instinkt" ne može se nazvati nastavkom potrage "U izolaciji". Ovdje čekate nove avanture i zadatke, kao i neistražena lokacija i druga pravila igre. Ovaj put vaš će tim postati skupina ufologa koji su primili čudan signal o padu NLO-a. Sada, vi i vaši prijatelji idete na mjesto nesreće, a prema zapletu taj je tajni zatvor.legenda o potrazi u izolaciji

Vrata institucije su otvorena, a mjesto same izgleda napušteno i napušteno. Nakon nekoliko trenutaka ćete shvatiti da su postali objekti za lov stranog prostora - "Predator". Vi, jednostavni znanstvenici, vjerojatno nećete poraziti čudovište silom, tako da je jedini izlaz za skrivanje. I bit ćete skriveni gdje. Veliki broj soba sa zemaljskih i vanzemaljskih artefakata, beskrajne hodnike, međusobno povezanih stubištima i tajnih prolaza - sve to će dati utočište, ako ne podlegne panici i okrenuti na dimnjak.

Nevidljivost - ključ uspjeha

Ako je u prvoj verziji potrage "Izvanredno" igrači često morali pobjeći od "stranca", onda se novi neprijatelj mora sakriti. Uostalom, svaki put kada "Predator" pronađe igrača, momčad povlači 10 minuta kao kaznu, što dodaje oštrinu senzacija. Ova izvedba nije toliko strašna kao napeta. Uostalom, igrači ovdje moraju sjesti s bated breath, u nadi da oni neće biti primjećen. Istodobno, između "sakriti i tražiti" potrebno je riješiti logičke probleme.

Atmosfera i pratnja

Unatoč činjenici da je "Instinkt" - nova potraga, on je već zaradio puno pozitivnih povratnih informacija od igrača. Ovdje se cijela situacija pomisli na najmanji detalj. Unutrašnjost soba neće vam dati sumnju da ste na području tajnog zatvora. Osim toga, stavke izvanzemaljskog podrijetla koje ćete naći na mjestima, kao i ugođaj igre, učinit će te vjeru u smetnje vanzemaljaca. Posebno želim istaknuti tužbu glavnog neprijatelja - "Predator". Ovo nije obična maska, kupljena na prodaji u trgovini šala. Cijelo odijelo izrađeno je od silikona i izgleda spektakularno iu tamnom i svjetlu svjetiljki.obavljanje zadataka u izolaciji

Strahoviti dojam donosi i talentirana igra glumaca koja vas uvjerava u stvarnost onoga što se događa. Glazbeni dizajn će dodati napetost i potpuno uroniti u igru. Općenito, ova izvedba je još jedno uspješno dijete tvrtke "Shokoterapiya", čije se zadatke smatraju jednim od najboljih u zemlji. Komentari o igri su više nego pozitivni, tako da vam se pruža oluja emocija i adrenalina.