Quest `Amnesia`: pregled, recenzije

Igra u kojoj sudionici testirati intelektualnu razinu, rješavanje svih vrsta zagonetke, na vrijeme iz zatvorenog prostora i završiti priču, veliku naklonost prema mladima danas. Potraga "Amnezija", ime koje se uzima iz medicine, naziva se termin koji ukazuje gubitak pamćenja.

Postoji u brojnim ruskim gradovima i uvijek zahtijeva preliminarni rekord - one koji se žele vrlo testirati.

potraga amneziju

Igor iz tvrtke PartyHard

Ova potraga, koja se održava u Moskvi, je izvedba, u kojoj sudjeluju glumci. Igrači se naizmjenično osjećaju u Fort Boyardu, a zatim sudionici showa "Fear Factor". Bez primjene nestandardno razmišljanje, odbitak i šesto čulo, odlučnost i hrabrost, sve ove čudne lokacije i tajne odlomke ne mogu se prevladati. Međutim, ni fizička snaga, niti znanja i vještine koje su već stekle, igra neće zahtijevati.

Na isti način, postoje razne priče s zbunjujućim pričama u nekim računalnim igrama. Osim toga, nešto slično onome što ovaj zadatak nudi, vidjeli smo sve fragmentarne u raznim avanturističkim filmovima. Sada je to sve praktički realnost. Prije svega, morate pogoditi dio koji je namijenjen u povijesti gosta, a zatim u interakciji s punim tajne okolnog prostora, pronaći tajnu prolaza i skrivene mogućnosti za pobjedu. To je svakako moguće, ali ne tako jednostavno je potraga "Amnezija"! Tvrtka PartyHard, koja dolazi s uvjetima ove potrage, uložila je u sve svoje domišljatosti, uzimajući kvalitetu, za razliku od drugih zabavnih igara.

Šezdeset minuta

Sat čarobna igra će dati posjetiteljima osjećaj uključenosti u filmu, u kojem je završetak je nepredvidljiv, ali stvarnost se pojavljuje izravno u tijeku. Istodobno, koristi bogat arsenal poslovnih događaja, pa će putovanje biti održano u jednom dahu. Gore od uobičajene stvarnosti, ljudi se nalaze u novoj, gotovo potpuno nerazumljivoj stvarnosti. One emocije koje će igrači dobiti, njihovi prijatelji, kolege ili obitelj, bit će očaravajući. Prije svega zbog smiješne, uzbudljive, punine čuda i radosti trenutaka, aromatiziranih velikim dijelom adrenalina. Nije bez razloga potraga za "amnezijom" pozitivna. Nakon što je prošao test, igrači ne prestaju diviti zanimljivoj zemlji.

Ljudi ovdje odlaze s velikim iskustvom u timskoj igri, toliko su se bliski svojim kolegama da puno nauče o vlastitim prijateljima. Osim toga, dojmovi igre ostaju svježi dugo, a zajedničke aktivnosti postaju bogatije i lakše u svakodnevnom životu. Najbolje je proći kroz zadatak "Amnezije" na blagdanima i vikendima. Moskva je poznata po brojnim zabavama, ali ova igra je jedan od najboljih načina provođenja vremena. Od prvog koraka osvaja i nosi sve iza sebe. Uostalom, odmah se osoba nalazi u situaciji u kojoj normalni pokreti nisu mogući, a poznati osjećaji obmanjuju. Ali najzanimljiviji će biti sljedeći!

potraga amnezije recenzije

ciljevi

Ovaj zadatak je vrlo originalan. On je za razliku od drugih igara koje se odvijaju na prepunim mjestima i za veliki novac, gdje puno zagonetki potpuno nije povezano s pričom koju igrači doživljavaju. Također nema praznih zagonetki i nelogičnih odbijanja. Ovdje je sve filmsko, s stalno razvijajućom pričom. Gosti se očekuju, prije svega, brojnim testovima za spretnost, smiješne situacije, gdje je potrebna sva logika koju tim ima. Hrabrost je testiran previše puta, jer to utječe, to će biti moguće otkriti i proći kroz sve tajnim prolazima i predvidjeti neočekivane zemljište pletiva.

Lokacije u potrazi su vrlo neobične: elektronika na visokoj razini, krajolik je potpuno uronjen u situaciju, u drugoj stvarnosti. A što je najvažnije, scenarij se toliko razmišlja da, čini se, sastavlja sam život na ovom neobičnom mjestu. Pustolovna igra činila se kao da je izašla iz monitora i brzo postala još popularnija od interneta. I sve zato što se akcija odvija u stvarnosti. Zabava u velikom gradu je puno: kafići, filmovi, klubovi. Ali, je li moguće doći do takvog vala emocija, snažnog oslobađanja energije?

potraga za amnezijom Voronezh

Horror s elementima humora

Potraga "Amnesia", prije svega, jedna je od najdinamičnijih igara našeg vremena. Prepreke, koje se pojavljuju na putu tima na svakom koraku, nose sa sobom uvijek dvije naizgled različitosti - smijeh i užas. U finalu, igrači očekuju pravu eksploziju običnih i poznatih. U potrazi, sama stvarnost puna je misterija i misterija. Nitko u početku ne zna ni svoju ulogu, koja će se morati igrati. Sve se događa lako i veselo, a što je najvažnije, to je vrlo pokretno: rebus neće zaustaviti tim i dosadi, nagađajući sljedeću zagonetku.

Parcela će morati roniti glavom, jer konačna priča ovisi o igračima. Organizatori su razmišljali o toliko mogućnosti da niti jedan korak osobe, niti jedna od njegovih odluka, neće postati vijest za njih. Uvijek će pronaći nove promjene i poslati će još jedan test. Igrački prostor "Amnesia" je prilično dimenzionalan, dizajniran je za mnoge razine, tako da ovdje nema nikoga. I nema jeftinih rekvizita! Čak je i osovina dizala stvarna. Mjesta su opremljena takvim specijalnim efektima da duh snima i iskusne.

amnezija zadatak saratov

Tko čeka zadatak?

Osoba koja se ne osjeća kao novak u industriji zabave, držeći se sa sadašnjim, uvijek je spremna na neobičnu situaciju, naučiti nove stvari. Dakle, igra je pogodna za pojedinca koji se navikao na adrenalin, koji vole avanturu, pa čak i opasne. Posebno bi trebao svima iznimno, smiješno, jer ni u jednoj, ni najtežoj situaciji, njegov osjecaj za humor ne ostavlja ga.

Quest rado poziva čovjeka koji ima mnogo prijatelja među kojima želi odrediti one prave. Ali pravi drugovi poznati su samo u ekstremnoj situaciji. Dakle, potraga "Amnesia" upravo je ono što će mu pomoći da odlučuje o ovom izboru, da se osjeća kao pravi prijateljski tim. Uz ove korisne funkcije, on daje glavnu stvar - prekrasnu razonodu, punu avantura, osjećaja opasnosti, traži izlaz.

St. Petersburg

Igra je izgrađena u žanru detektivske psihoze. Zemljište je avanturistički. Radi se o izvanrednom znanstveniku, u čijoj se svijesti igrači moraju probiti. Imao je vrlo osobnu tragediju - njegov je sin ubijen, pa se znanstvenik razbolio. Njegova je svijest podijeljena, percepcija svijeta se promijenila više nego u potpunosti. Takva psihoza ne može se izliječiti, ali potraga "Amnesia" (St. Petersburg) je napravljena kao igra s elementima fantazije. Postoji jedan način. To je ono što igrači ne bi trebali otkriti nego i implementirati.

potraga amnezija irkutsk

Tijek igre

Rizik je velik, ali je opravdan, jer je znanstvenik istinski genije, a njegova misija na ovoj zemlji nije potpuna. Prije pojave bolesti, tražio je i gotovo pronašao lijek za bolest koja je postala kuga dvadeset prvog stoljeća, neprestano uzimajući živote na cijelom planetu. A sada sve ovisi o igračima. Oni su dužni spasiti znanstvenika, a sa sobom i cijeli svijet.

Unutar igre, svatko će doživjeti shizofreniju u svom umu. Hoće li pobijediti igrača - nepoznato je. Usput, ova se priča temelji na apsolutno stvarnim događajima pa je prodor u stvarnost stvoren gotovo potpuni. Vrijedno je dodati da je skripta slična napadu, a prostor je za prizor kina autora ne za javnost. Ovdje, takozvani gurmani igraju zločin.

potraga amnezija spb

Nizhny Novgorod

Ovdje mistični triler igra sat i pol. Cijela izvedba omogućuje igračima samo glavne uloge, gdje će dobiti snažan osjećaj i neizrecivi atmosferski užas. Parcela je duboka, zanimljiva i puna užasa. Quest "Amnesia" Nizhny Novgorod odlučio je napraviti veliku mjeru. Ovo je cijeli udarni udar na živce, a ne samo njihovo svjetlo škakljanje. Zato je posebno radosno osvojiti ovu igru. Priča je ukratko sljedeća.

Odjednom je izgubljen novinar. Njegovi kolege krenuli su na potragu. Poznavali su ga kao neustrašivi profesionalac, strastveni ljubitelj senzacija. Sada je on sam poduzimao istragu o zamršenoj priči čudne kuće. Navodno se opetovano dogodilo sve vrste neobjašnjivih stvari. I nestao. Ne dobivam vezu nekoliko dana. Igrači moraju proći kroz mnoga suđenja kako bi spasili uznemiren kolega i istodobno otkrili tajne čudne kuće.

Irkutsk, Voronezh, Saratov

Ova je priča tako dobra da je njezina priča odabrana u gradovima Irkutsk, Voronezh i Saratov. Činjenica da je igra fascinantna svugdje, kažu brojne recenzije. I doista, čak i jednostavna čestitka pokušava razotkriti svoje tajne. Quest "Amnesia" Irkutsk pozvao je najbolje od svega, koji djeluju u gradu, a tu, osim toga, nisu jedan ili dva. Zabilježeni su na igri za nekoliko tjedana.

Igrači bi trebali imati dvije do pet osoba. Svaka dodatna zabava je dodatni novac. Ali, naravno, vrijedi dodatni trošak takvog užitka, kao "Amnezija". Quest Saratov je uzeo i odmah se zaljubio. Postoje pravila slična Irkutskom. U Voronezhu ova igra se također malo razlikuje od Saratova. Istovremeno, ocjena uspjeha i popularnosti ima visoku "amneziju". Quest Voronezh također svladao odmah, pored toga, u ovom gradu prikupljaju najbrojnije recenzije.

I zaplet je kako slijedi. U gradu je kuća. Od 1917. godine nije znao velike popravke. I u toj kući postoji jedan loš stan, prazan i napušten posljednjih stotinu godina. Susjedi čuju nevjerojatne zvukove iza zida: netko plače, prigušeni ljutiti usklik i dječja vriska. Priča kaže da je prije stotinu godina u ovom stanu nastupio divan udovac s njegovom kćerkom, čija je majka, iz nepoznatih razloga, umrla nedavno. Novi stanar nije bio osobito glasan, izgledao je tužno i brzo nestao nigdje gdje.

Igrači se reinkarniraju jer novinari trebaju otkriti što se tamo dogodilo. Zašto u strogom stanu već stotinu godina nitko se nije smjestio? Zbog čega je od tamo stalno čuo glas djevojčice, koju je uvrijedila odrasla osoba i ljutiti čovjek koji je stalno u svom uredu? Dijete cijelo vrijeme plače, treba joj pomoć. Ali kako se ne baviti gnjevom svog očuha ...

potraga amnezija niža Novgorod

Kazan

Potraga "Amnesia" Kazan upravo je počela svladati. Nedavno je bio opremljen u podrumu stambene zgrade. Povratna informacija osobe koja ispituje novu igru ​​ispunjena je divljenjem. Igrači su bili povezani oko očiju, odnijeli na dogovoreno mjesto i ostavili na miru. Čim su počeli zvučati prve zvukove glazbe, zavoji su uklonjeni - vrijeme je prolazilo. Ovdje, potraga mora biti dovršena za jedan sat, a ne na pola.

Igrač tvrdi da je izvedba predstavljena u obliku zamke s hladnom završenom parcem. Nije htio otkriti detalje, kako ne bi pokvario. Odvojeno je spomenula glazbu: ona kaže da je izvrsna. S vremena na vrijeme, tijekom igre, bilo je stvarno zastrašujuće. Žene su cvrkutale. Zagonetke su nepredvidive. Potrebna je dobna granica 18+. Soba je vrlo prostrana, ima puno zraka. Među ostalim prednostima: očaravajuće emocije, stalni pokret, zanimljive lokacije.