Zaštitni film za automobile: recenzije

U uvjetima ruskih cesta vrlo je teško zadržati automobile u izvornom obliku - olakšati automobilsko tijelo. Blato, pijesak, šljunak, koji leti ispod kotača - sve je to domaća stvarnost. Da biste spremili automobil, morate redovito oprati i polirati tijelo. Ali danas je postalo popularno moderno i tehnološko rješenje - zaštitni film za automobile.

Tipični uzroci oštećenja LCP automobila

Pijesak, koji se leti ispod kotača, utječe na tip pjeskarenje. Ovaj je učinak najčešće na lukovima kotača i na dnu. Također, pokrov su oštećene granama stabala koje rastu u blizini cesta. zaštitni film za automobileRedovite ogrebotine na tijelu ostavljaju visoke rubnike i ograničenja parkiranja. Ipak, među tipičnim razlozima moguće je dodijeliti vandalizam - to čine ljudi s kojima je drago napustiti na ogrebotinama strojeva. Njihova logika akcije teško je razumjeti. Ali sada nije riječ o njima. Boja i lak su oštećeni zbog kemijskog napada - može biti katrana i bitumena. Zaštitni film jer je automobil u stanju pouzdano zaštititi premazivanje lakom i lakom i zadržati atraktivan izgled stroja za dugo vremena.

Koji su filmovi?

Danas se razlikuju dvije vrste tih proizvoda. Ovi se filmovi temelje na poliuretanu i vinilu. I prvi i drugi imaju svoje pro i kontra. Moraju znati prije kupnje i lijepljenja automobila.

Proizvodi na bazi vinila

To je najčešće transparentni zaštitni film za automobile, debljina koja nije veća od 0,1 mm. Vinilni proizvodi obično pokrivaju cijelo tijelo. Malo kamenje i šljunak tijekom kretanja lako ostavljaju tragove na bočnim vratima i ostalim dijelovima tijela. Često se događa takva situacija - automobil prelazi pretjerivanje, a ispod kotača mora letjeti kamenje.

Pro i kontra vinilnih proizvoda

Filmovi na bazi vinila imaju svoje prednosti. Dakle, među prednostima je njegova fleksibilnost. Zbog činjenice da je proizvod izrađen tehnikom lijevanja, moguće je pokriti čak i najsloženije savijanje na tijelu. Druga korisna imovina je zaštita PB od UV zraka. oklopljeni film za automobileUltraljubičasto je uzrok izgaranja. S vremenom boja automobila Boja blijedi, njegova boja postaje zasićena. I, naravno, još jedna prednost je cijena. Vinilni zaštitni film za automobile mnogo je jeftiniji od poliuretana. Nedostaci uključuju debljinu vinila. Film je vrlo tanak pa je snaga takve zaštite u pitanju. Poliuretanski proizvodi su mnogo bolje sposobni izdržati mehanički stres. Također, u teškim i teškim mrazima, vinil se stvrdne i može djelomično izgubiti elastičnost. Takvi su filmovi prikladni za lijepljenje na stranama automobila. Tako je zaštićen od kamenja koji lete s ceste pod jakim kutom. U ostalim aspektima, vinil prije svega rješava dekorativni problem. Ali obrana s njom pokazala se prilično slabom, osobito od kamenja. Ali od ultraljubičastog tipa ova vrsta pomaže ili pomaže dobro. Zato se ne može pripisati vinilu anti-šljunčane filmove. Između ostalog, proizvod je lako uništen i rastrgan. Ali poliuretan se samo istezao.

Zaštitne folije od poliuretana

Ova je tehnologija razvijena u utrobi vojno-industrijskog kompleksa u Sjedinjenim Državama. Zaštita na temelju poliuretanskih filmova testirana je u operaciji Desert Storm u Iraku. Ta se tehnologija koristila za spremanje lopatica propelera helikoptera. Jaki poliuretanski filmovi smatraju se laganim oklopom. Također ti proizvodi u potpunosti ne prolaze ultraljubičaste zrake, zbog toga što se boja tijela ne gori. Takav zaštitni film za automobile najčešće se koristi na branicima, zrcalima i na prednjoj strani kapuljača. Poliuretan ima visoku viskoznost. Filmovi su deblji od vinila. To im daje određene prednosti, ali nije isplati nadati maksimalnu razinu zaštite. Proizvodi od poliuretana također su gori zaštićeni u slučaju primjene na mjestima s velikim zavojima ili područjima sfernog oblika. Iz tih razloga, ponekad je vrlo teško zatvoriti cijeli branik, pogotovo ako je to moderan crossover. transparentni zaštitni film za automobileČak i ako su stručnjaci zalijepili automobil, oko 5% površine uvijek će biti otkriveno. Debljina poliuretana je znatno veća od one od vinila i kreće se od 150 do 300 mikrona. Ali što se tiče životnog vijeka, to je isto i samo pet godina. Jedini nedostatak - s vremenom oklopni film za auto će postati žuta.

Značajke različitih vrsta

Primijenite ova sredstva na posebna rješenja za sapun. Dječji šampon je savršen za ove svrhe. Važno je da sastav ne sadrži lužine ili druge korozivne tvari. Također dobro prilagođen i "Vila". Neki stručnjaci koriste običnu vodu. Međutim, formulacije sapuna sprječavaju lijepljenje. U slučaju nabora, moguće je lako ukloniti film bez posljedica i nanovo ga nanovo nanositi. zaštitni film za automobileTroškovi proizvoda različitih proizvođača variraju malo za 10-15%. Glavni igrači na tržištu poliuretanskih filmova su "3M", Suntek i Hexis. Usput, prema pregledima onih koji već koriste filmove, Hexis proizvodi se smatraju jednom od najkvalitetnijih - proizvodi su transparentniji, a lijepljenje praktički ne daje šljivu. Istodobno, omjer cijene i kvalitete je na visokoj razini.

samoljepivih

Stručnjaci koji se bave ovom vrstom rada, tvrde da je zaštitni film za automobile, zalijepljen vlastitim rukama, vrlo dug. Jedini uvjet je ispravnost tehnologije. Vrlo je važno da soba ima konstantnu temperaturu od oko 20-25 stupnjeva. Također ne bi trebalo biti prljavštine, prašine i skice. Poželjno je provesti lijepljenje na novom automobilu. zaštitni film za recenzije automobilaNa tijelu, koje je već putovalo cestom najmanje 1000 km, postoje male čipove i ogrebotine. Film će ih učiniti vidljivijima. Poliuretanski zaštitni film za auto zahtijeva neko vrijeme nakon sušenja - oko 12 sati. Najbolje je završiti proces prijave u večernjim satima, tako da ujutro možete pokrenuti rješavanje problema.

Vozači su vrlo pozitivni oko ove metode zaštite. Ako je film visoke kvalitete, rezultat će biti vrlo, vrlo dobar. Primjena proizvoda (čak i ako naručujete uslugu u servisu) koštat će puno manje od slikanja i redovitog poliranja tijela. Vlasnici premium automobila vjeruju da je zaštitni film za automobile jeftin i učinkovit način da se očuva izgled svog automobila. zaštitni film za automobile s vlastitim rukamaRuske ceste ne poštedju nikoga. I bez obzira na marku automobila i koliko košta. Rezultat će biti jedan. Ljubitelji automobila su uvjereni da je sada najoptimalnije rješenje zaštitni film za automobile. Recenzije o njoj su pozitivne, ali možete i sami zalijepiti. Glavna stvar je promatrati tehnologiju i ne dopustiti prašinu u sobi.

rezime

Ako morate mijenjati izgled automobila ili zaštititi boju od neizbježne štete, obratite pozornost na zaštitni film. Kao što pokazuje praksa, njihov je trošak potpuno opravdan. Čak i ako ih zalijepljuju u skupe usluge. Film - pouzdana zaštita automobila od starenja. Ali prva stvar koju oni obratite pozornost na kupnju - izgled. Uz uporabu filma zadržat će tvornicu izgleda željeznog konja dugi niz godina.