Anti-šljunčana zaštita tijela automobila: recenzije vozača. Zaštita od anti-šljunčanog filma

Sigurno, svatko od nas vidio je brojne ogrebotine i čipove na tijelima automobila. Čak i manji nedostatak može značajno pokvariti izgled ovog ili onog stroja. Ono što je najzanimljivije, čips i mikročvrsci javljaju se već tijekom prvih tjedana rada automobila. Stoga, ako želite zadržati atraktivan izgled vašeg željeznog prijatelja što je duže moguće, trebali biste biti zainteresirani za zaštitu automobila od automobila. Recenzije o tome i pregled ove zaštite - kasnije u ovom članku.

Što je to?

Zaštita od šljunka je mali sloj filma koji prekriva određeni dio tijela vozila. Ponekad je zalijepljen po cijelom opsegu slikarske obrade (tzv. Složeni tretman).pregled anti-car body zaštite

Što ovaj film daje automobilu? Zahvaljujući zaštiti od šljunka vaše će vozilo biti manje izloženo vanjskim čimbenicima. To je korozija, ultraljubičaste zrake, pa čak i prašina na cesti, koja stvara značajne nedostatke na bojama.

vrsta

Važno je napomenuti da zaštita od prljavštine automobila može biti od nekoliko vrsta. Općenito je prihvaćeno da se razlikuju tri vrste filmova:

1. Poliuretana.
  2. Lijevani vinil.
  3. Tekući anti-šljunak.

Da biste saznali značajke svake od njih, razmotrite njihova svojstva zasebno.

Dakle, poliuretanski film. Gdje se koristi? Takva anti-šljunčana zaštita automobila uglavnom se koristi na prednjoj strani tijela. Ovo je kapuljač, odbojnik i ogledala. Ponekad su proizvođači još uvijek na transporteru zaštitili zaštitu protiv šljunka. Međutim, nisu sve tvrtke pribjegle takvom postupku, pa stoga vozači moraju sami razmisliti o zaštiti svog automobila. Naravno, ne bi se trebalo ograničiti na poliranje.

U usporedbi s drugim vrstama zaštite, ovaj film ima veliku debljinu i zato je ugrađen na osjetljivije dijelove tijela. Odgovori vozača kažu da je u stanju zaštititi automobil ne samo od učinaka insekata i prašine, već i od utjecaja kamenja koji lete ispod kotača nadolazećih vozila. Također takve filmove savršeno štite premazivanje lakom i lakom auto iz grana. Ovo je vrlo veliki plus za one koji vole česte izlete u prirodu. Što se tiče svojstava, zaštita od poliuretana je vrlo fleksibilna. Stoga, lako pada na najskuplje dijelove tijela.anti-kočnice

Također, vozači primjećuju visoku zaštitu filma od utjecaja ultraljubičastog zračenja. Unatoč svojoj transparentnosti, pouzdano štiti boju tijela od sunčeve svjetlosti i čuva izvornu sliku boja stroja već dugi niz godina.

Sad vinilna zaštita tijela protiv automobila. Komentari vozača kažu da se savršeno suočava sa svojim funkcijama na polju krila i lukova kotača. Debljina vinilnog filma je manja od poliuretana. Međutim, to ne znači da je osjetljivije na vanjske čimbenike. Kao i poliuretan, vinilni film savršeno štiti boju tijela od UV, šljunka, kamenja i prašine. Ali se ne preporučuje da se primjenjuje na previše podignuta područja.

Tekuća zaštita se pojavila relativno nedavno i stoga se ne koristi toliko često kao što su testirani vinilni i poliuretanski filmovi. Iako je ovaj anti-bljesak lak prepoznat kao najbolja inovacija u državama u području materijala za zaštitu tijela strojeva. Također je transparentan, ali njegova primjena tehnologija se razlikuje od dva prethodna slučaja.

Što je dobar film za zaštitu od prljavštine?

U usporedbi s poliranjem, filmovi imaju puno prednosti, od kojih su neke sada popisane. Prvo, ovo je trajna zaštita tijela. Ako poljski djeluje samo privremeno (2-3 mjeseca), anti-šljunčani auto štiti penetraciju UV zraka i ruševina tijekom cijele godine. Osim toga, vrlo je teško odrediti točno je li sloj poliranja ostao na tijelu ili ne. Čini se da je 80% PCB-a, a preostalih 20% nedostaje. U tom slučaju manja polovica tijela ostaje bespomoćna, a prije ili kasnije na njemu se pojavljuju prvi čipsovi i mikročvrsne trake. Pa, nakon što se premaz više ne podvrgne negativnim utjecajima, potreba za premazivanjem automobila u potpunosti nestaje.

Drugo, zaštita tijela s anti-šljunčanim filmom spasiti će vaš automobil od negativnih posljedica manjih nesreća. Sada, uz najmanji dodir odbojnika na rubu ili drugom automobilu prilikom parkiranja, ne trebate daljnje izravnavanje.zaštita od prljavštine

Treće, s anti-car body zaštitom, ne treba stalno poliranje automobila. Sada, kako bi osvježili svoj izgled, dovoljno je samo prati prljavštinu s površine stroja. I anti-šljunčani film već pruža zaštitu. Na njemu su ogrebotine i žetoni mnogo manje uobičajeni nego na vrhu boje.

Dakle, zaštita od prljavštine prednjih svjetala, odbojnika i napa omogućuje zaštitu dijelova tijela od sljedećih čimbenika:

1. Ultraljubičaste zrake.
  2. Alkalna i kiselinska kemija.
  3. Benzini, otapala i alkoholi.
  4. Prisutnost insekata.
  5. Posljedice manjih nesreća.
  6. Škare, ogrebotine i druge deformacije obojenja.

Svojstva poliuretanskog i vinilnog filma

Koja je razlika između anti-šljunčane zaštite tijela automobila? Komentari vozača označavaju visok životni vijek ovog filma. Kao što pokazuje praksa, anti-grobna zaštita može ostati na tijelu do 5-6 godina i još uvijek obavljati sve svoje funkcije za 100%. Također se ovaj film ne boji čestih tekućina pod visokim pritiskom. Na suncu ne postaje mutno ili žuto, ali ostaje jednako transparentno i nevidljivo kao i prije. Također, to ne zahtijeva dodatnu njegu, a to štedi vaše vrijeme i novac. Osim toga, s anti-šljunčanim filmom, rizik od hrđe je potpuno isključen. I poslije svega korozija je najstrašniji neprijatelj tijela automobila i off-road automobila.

Kako je film instaliran? Pripremni proces

Radovi na postavljanju "anti-šljunka" izrađuju se na specijaliziranim benzinskim postajama i u prodajnim centrima. Usput, mnoge salone nude dodatne usluge instalacije zaštitni film na novom automobilu. I ovo je vrlo točno, jer već na prvih 100 kilometara auto tijelo počinje postati pokriveno mikro-ogrebotinama i pukotinama. Sam proces primjene je jednostavan, ali vrlo mukotrpan i stoga zahtijeva posebne vještine i iskustvo. Kako je auto pripremljen za lijepljenje "anti-šljunka"?

Prvo je uređaj potpuno ispran. Štoviše, čak i novi automobili podvrgnuti su ovoj operaciji. Nakon toga, tijelo se provjerava zbog manjih nečistoća. To može biti tragovi insekata, smola, bitumenskih mrlja i tako dalje. Nakon što se obrada boje obradi abrazivnom glinom. Potonji, zahvaljujući svojim svojstvima, savršeno uklanja čak one nečistoće koje se ne mogu primijetiti golim okom. Obično se ova glina miješa s posebnom otopinom za sapun ili čišćenjem.anti-kočnice

Ako se na karoseriji nađu ogrebotine i microcracks, njihovi majstori se poliraju pomoću paste. Usput, nakon završetka ovih djela, njegovi ostatci također su temeljito oprali.

Čini se da je tijelo već potpuno isprano, otrikhtovan od čipova. Vrijeme je za početak rada. Ali ne. Prije nego se film lijepi, površina tijela se temeljito odmašćuje. Posebni lijekovi u potpunosti uklanjaju ostatke šampona za automobile, koji su prethodno bili korišteni pri pranju. Konačna priprema se provodi uz pomoć sredstava za čišćenje stakla, koja također čisti i odmašćuje površinu.

Izravno lijepljenje

Kako instalirati zaštitu od prljavštine? Auto nakon obavljanja svih gore navedenih postupaka tretira se s ugrađenom morta, koja će u budućnosti izbjeći stvaranje mjehurića na filmu.

U sljedećoj fazi, majstor uklanja film s podloge i odabire mjesto gdje treba biti instaliran. To može biti krila, branik, ogledala, pragovi, pa čak i krov. Zatim se stavlja na površinu. Iznad, film se također obrađuje s ugrađenim mortom. Zatim započinje najveći naporan rad - prisiljavajući mjehuriće i žbuku ispod površine tijela. To je kako bi se osiguralo da je ljepilo čvrsto povezano s vinilom (i, naravno, tijelo s mjehurićima nije tako privlačno kao bez njih). Nepotrebne komponente izbacuju se s klipnom trakom pod kutom od 45 stupnjeva. Vezikele se uklanjaju inzulinskim špricama s otopinom izopropil alkohol. Mjesto probijanja filma se pažljivo smiruje tkaninom. Kod rada s injekcijom, važno je ne oštetiti boju za automobile. Pa, ako se na površini zalijepe bumps (na primjer, ako su strani zrcala), a da bi se pojednostavio rad, film je malo rastegnut. Važno je napomenuti sljedeće: što je više reljefno oblik određenog dijela tijela (gdje se primjenjuje "anti-šljunak"), to je teže proizvoditi rad. Dakle, vrlo često se vozači okreću instalaciji specijaliziranih filmova u specijaliziranim centrima.

Po završetku instalacijskog postupka stručnjaci obrišite film čistom krpom. Nakon toga, površinska zaštita primjenjuje kamen čip poseban vosak, koji daju vodoodbojnost vinil. U slučaju filma nastaje razvučenosti (npr neoprezan fitting), mogu se ukloniti sa montažnom kosu. Vrući zrak struji se šalje na oštećeno područje, nakon čega će vinilna površina ponovno postati glatka i sjajna.Zaštita tijela s filmom protiv zasljepljivanja

Iznad, film se može prekriti posebnim slojem laka, koji sprečava nastajanje žućkastosti i druge ploče na površini tijela. Ako je instalacijska tehnologija uočena u točnosti, vijek trajanja ove zaštite bit će redoslijedom od 5-6 godina.

Kako je prilagođen vinil?

Zaštita protiv tuče kapa može se prethodno rezati pomoću predloška određene marke i modela automobila ili se može primijeniti u obliku lima. U drugom slučaju, film se podešava rezanjem viših rubova s ​​posebnim uzorcima. No, većina radionica sklapaju gotove zaštitnike, što odgovara veličini područja ovog ili onog dijela tijela.

Pravila o radu

Nakon instalacije anti-šljunčanog filma, stručnjaci preporučuju da ne opere aparat 4-5 dana. To je neophodno da se ljepljivi sloj bolje povezuje s površinom boja. Nakon ovih dana ova vrsta zaštite ne treba dodatnu njegu.

U kojoj sobi treba raditi posao?

Vrijedno je istaknuti da kvaliteta izvedenih radova ovisi ne samo o profesionalnosti osoblja SRT-a, već io tome gdje je zalijepljen. Dakle, u kojoj sobi možete instalirati zaštitu od prigušenja?

Prvo, to bi trebalo biti lagano i toplo. Temperatura zraka u ovoj sobi ne smije biti manja od +18 stupnjeva Celzijusa. U tom je slučaju isključena prisutnost nacrta. Drugo, ovo bi mjesto trebalo biti čisto. Prekomjerna prašina može ometati ugradnju anti-šljunčane zaštite. S konstantnim kretanjem majstora svojih čestica može se podnijeti film, gdje će biti vrlo teško ukloniti. Odjeća instalacija treba biti bez lint. Treće, treba obratiti pozornost na ruke gospodara. Oni moraju biti sterilno čist prije i tijekom instalacije. Ako ima prljavština na prstima, to će neizbježno pasti na adhezivni sloj filma. Uklanjanje čestica, poput prašine, gotovo je nemoguće.

Gdje je bolje instalirati "anti-šljunak"?

Prednji dijelovi automobila su najosjetljiviji na kamenje, ruševine i prašinu na cesti. To su strana zrcala, krila tijela, odbojnik i kapuljača. Također ne zaboravite na prtljažnik i pragove. Na tim se mjestima često pojavljuju ogrebotine i čipovi. Pa, najbolje je napraviti sveobuhvatnu zaštitu tijela. Na taj način maksimalno možete spasiti boju i lak premaz vašeg automobila u svom netaknutom obliku.zaštita protiv automobilske nesreće

Treba napomenuti da je zaštita dna od šljunka napravljena tretiranjem posebnom bitumenskom otopinom (tzv. Antikorozijska obrada metala). To, za razliku od lijepljenja tijela s filmom, može biti samostalno. Glavna stvar je da bitumenska čestica ne dolazi na oslikane dijelove tijela. Usput, anti-šljunčana zaštita dna automobila savršeno sprječava pojavu korozije na metalnim površinama. No, glavni dio hrđe tamo se pojavljuje upravo tamo, jer dno najčešće pati od kamenja, prljavštine i ostalih cestovnih otpadaka.

cijena

Koliko košta protuprovalna zaštita automobila? Komentari vlasnika ukazuju na to da puni (složeni) lijepljenje košta oko 40-50 tisuća rubalja. Ovaj iznos već uključuje i sam film i troškove rada instalatera. U kompleksu lijepljenje s vinilom obrađuju se sljedeći dijelovi tijela:

1. Branik.
  2. Svjetla.
  3. Vrata.
  4. Odjeća.
  5. Retrovizori.
  6. Interni i vanjski prag.
  7. Prednji i stražnji odbojnik.
  8. Krov.
  9. Prednji i stražnji bokobrani (s obje strane).

Možete napraviti djelomično lijepljenje. To će koštati manje. Na primjer, pragovi zaštite automobila košta oko 1600-2000 rubalja, a ogledala - oko 1000. Cijena rezerviranja dva prednja svjetla iznosi oko 1500 rubalja. Krovovi će biti najskuplji - oko 5 tisuća rubalja.prednja svjetla protiv zasljepljivanja

Dakle, otkrili smo kako je automobil zaštićen anti-šljunkovitim filmom, bez obzira na to daje li to stvarno rezultat i koliko ta usluga troši na SRT.