"Killian" - duhovi su luksuzni i strastveni. Recenzije kupaca i cijene parfema `Killian`

"Killian" - parfem koji se ne može zaboraviti, samo je jednom osjetio njihov miris. Danas ćemo razgovarati o ovome parfumerijskom djelu, reći vam tko je postao njezin izumitelj i zahvaljujući kojem je maestro stvorio ovo stvorenje.

Kompatibilnost je nespojiva

Killian parfemKaže se da svaka čvrsta osoba sigurno mora imati svoj poseban okus, koji će na vrijeme poslužiti kao svoju izvornu posjetnicu. Djelo iz tvrtke "Killian" s dostojanstvom ispunit će ovu važnu misiju. Upoznajmo se s ovom tvrtkom.

Osnivač jedne od najpoznatijih brandova „Killian” je Killian Hennessy - nasljednik bogate obitelji, inteligentan i svrhovito Francuz. Kakvo iznenađenje bilo je obitelj kada je unuk osnivača jedne od najskupljih konjaka kuća iznenada odbio da nastavi obiteljski posao, on je rekao da namjerava postati poznati parfimer! Nakon što je radio za nekoliko godina na području kozmetike, Killian Hennessy usudio stvoriti i predstaviti svijet vlastitog branda, i njegovi mentori su poznati Thierry Vassor Alberto morrill. Pod markom „Killian” duhovi su uvedeni tek 2007. godine.

Kolege su prepoznale Hennessey kao nezadrživi radnik. Zamislite: danima na kraju on je spreman istražiti i odabrati najskuplje sastojke za svoj parfem precizno, a noću organizirati press konferencije i prezentacije. U perfumery "Killian" isprepliću mnoge osjećaje, kao što su ljubomora i ljubav, nježnost i vatrena strast. Zahvaljujući takvom bogatom rasponu, svatko može odabrati miris prema svojim željama.

Parfem kao erotski roman

Killian parfem recenzijeU njegovom slučaju proizvođač obraća pozornost na bilo koji detalj. Dakle, lijesova, koji se prodaju „Killian” (parfem), ukrašen grčkom ukras, a prestižni boce uživali u crnoj svili. Vrijednost takvog dara naglašava jednako važan element dekora - slučaj s mirisom može se zatvoriti na ključu srebra. Možda je namjerno želja autora da pokaže koliko je to važno stvaranje za njega. U razgovoru s K. Hennessy poziva navijače da ne bacaju praznu bocu, jer je umjetničko djelo.

Sam guru također djeluje na imenima mirisa - "Preludija ljubavi", "Slatka pomirenja", "Povratak u crno". Ove fraze zvuče poput imena romana, uzbuđuju maštu i uzrokuju očekivanje nečeg neobičnog. Voljeti djela koja autor izjednačava svoje kreacije. Svaki miris ima svoju priču, svoj svijet i nezaboravnu atmosferu. Teško je ne slagati se da je parfem koji je stvorio Killian znak blagostanja i osjećaja stila. Trenutno uživaju nevjerojatnu popularnost i pripadaju "luksuznoj" klasi. Jednog je dana Christina Aguilera priznala da joj je jedan od navijača dao "Killian". Duhovi su uskoro postali jedan od njezinih favorita.

U redu za užitak

parfem price ubojicajamstvo Creator: jednom osjeti miris parfema, nikad neće moći zaboraviti. Jedinstvena Francuski okus dodaje žar na svoju sliku, donijet će buru pozitivnih emocija. Sam Killian vjeruje duhovi trebali kombinirati slatkoću i oporost od vina rakije s dobrim izloženosti. Stručnjaci kažu da je kreator bio u mogućnosti postići savršenu ravnotežu luksuza i elegancije, te je nepobitan dokaz vještine. Nije ni čudo da su vlasnici diviti parfema butici potražnju za duhove „Killiana”: cijena jedne bočice ponekad doseže i do 300 $, ali, unatoč tome, roba rasprodane odmah. Osim toga, za nove okuse red čekanja znalce. Prošle godine, ovi duhovi prodaja je dosegla vrhunac Valentinovo. Ne uzalud „Killian” je dobio zasluženi status „parfem za ljubitelje”.

Francuski okusi u ruskom stilu

parfem ubojica opasne veze recenzijeNedavno je održao veliku prezentaciju duhova iz „Killiana” u Moskvi, koji je privukao veliku publiku. Predstavnici visokog društva složio sa zadovoljstvom da se upoznaju sa novim mirisom iz takvog poznatog branda. Francuski gost osobno je upoznao posjetitelje i predstavio parfem javnosti. Također je izrazio suosjećanje za kulturu Rusije. Pravi otkriće za novinare bila je činjenica da je stvaranje drugog mirisa inspiriran Faberge pisanica.

Zvijezde prisutne na događaju otkrile su novo stvaranje "Killian" (duhovi). Recenzije su ugodno impresionirali autor mirisa. Killian Hennessy obećao je da će svojim obožavateljima stalno doprinijeti novim zbivanjima.

Ne zadržavajte strast!

Jedan od najuspješnijih mirisa Killian Hennessy priznatih remek-djela pod nazivom „Opasne veze”, koja je predstavljena publici kao svjetlo ljetne miris koji obavija jedinstvenu auru zraku. Nakon samo godinu dana, on je prepoznat kao klasik. Aroma „Opasne veze” predstavljen je u filmu „Tri metra iznad neba.” Sam Hennessey kaže da je ovo najbolji rola filma otkriva glavne ideje od kojih se podaci stvorio duhove.

Posebnost ovog mirisa je da je idealna za muškarce i žene. Svatko će sigurno naći nešto u njemu. Ovdje postoji nježnost, ženstvenost, koju zamjenjuje hrabrost, strast i rizik. Ti su duhovi izgrađeni na temu ljubavi i žarenja. Stvoritelj kao da zaziva poniranje u svijet osjećaja, donosi emocije čak i kad vaša strast premašuje ono što je dopušteno. "Život je kratak, ne morate sakriti emocije", rekao je Hennessy na predstavljanju "opasnih veza". Nemojte se bojati svojih osjećaja, riskirati i pobijediti!

Glavne note arome su šljiva i geranija, a sekundarni su vanilija, miš, cimet i sandalovina. Oni koji su izabrali duhove "Killian" "Opasne veze", recenzije su ostavile istu kontradikciju kao i sam miris.

Pogled u budućnost

Killian parfemSrećom, svake godine parfemske novosti iz Killian Hennessy postaju sve dostupnije. Sada ih možete kupiti u mnogim velikim trgovačkim centrima, buticima i online narudžbi. Glavna stvar - čuvajte se krivotvorina, jer nitko nije tajna da će oni koji će rado iskoristiti uspjeh drugih. Nadajmo se da će inspiracija gospodara dugo vremena biti iscrpljena i da će nam više zadovoljiti više nego jednom.