CPM - što je to? Kako se CPM upotrebljava u oglašavanju?
Organiziranjem medija ili kontekstualne reklamne kampanje na mreži svaki oglašavač izračunava približni proračun. Za kupca reklamne kampanje važno je vidjeti kako se sredstva namijenjuju za njezino ponašanje, da li se novac troši u namjeravanu svrhu i s kojom se učinkovitošću upotrebljavaju. Izračun učinkovitosti
sadržaj
CPM - zašto je to potrebno
Što je CPM u oglašavanju, poznato od prošlog stoljeća. Modul je korišten u svim oglasnim kampanjama koje su se odvijale u medijima. Izdavači, televizijski i radijski kanali i dalje koriste ovaj pokazatelj kako bi izračunali troškove oglašavanja. CPM se upotrebljava kada je riječ o cijeni jednog prikaza oglašavanja, a ne pojedinačnim adresama, već tisućama mogućih kupaca. Istodobno je taj pojam uveden u opticaj. Vlasnici oglasnih platformi mogu raditi samo uz njihovu cirkulaciju i tematski fokus, pa je CPM određen, oglašavanje s tom vrijednošću bila je učinkovita.
Definicija CPM-a
Jednostavna definicija CPM-a je cijena po tisuću. Dolazi od imena modula engleskih riječi s cijenom po tisuću, gdje je M - rimski broj, što znači 1000. Dakle, pitanje o tome što je CPM, može se reći da je to cijena po tisuću pojavljivanja oglasa. Što više vremena tamo je oglašavanje na stranicama novina i časopisa, češće se igrao na radiju ili pročitati na TV kanalu - veću stopu tog faktora.
Izračun CPM-a u mrežnim kampanjama oglašavanja
Na Internetu uloga oglas obično igraju bannere - one iste dosadne pop-upove koje korisnici ne vole toliko i koji donose novac vlasniku oglasnih platformi. Što je web mjesto popularnije, što više korisnika pregledava ovu stranicu na internetu, skuplji oglašavanje na ovoj web stranici košta kupca.
Oglašavači su zainteresirani za najveći mogući broj korisnika koji su vidjeli ovaj natpis. Stoga, što je CPM, matematički se može prikazati na sljedeći način:
CPM = (ukupni trošak narudžbe oglašavanja) / (planirani broj prikaza bannera po danu) * 1000.
Sada je jasno, CPM - što je to. U oglašavanju ovo je jedan od najvažnijih pokazatelja. Oglašavač može izračunati koliko novca plaća vlasniku web sučelja kako bi informacije bile prikazane tisućama korisnika mreže.
Ovaj izračun može se pokazati jednostavnim primjerom. Trošak stavljanja jednog banner na web mjestu bilo kojeg portala je, na primjer, 400 dolara tjedno, statistika ove internetske stranice pokazuje da oko tjedan dana web stranica pregledava oko 10 tisuća korisnika. Dakle, jednostavni izračun daje vrijednost:
CPM = 400 $ / 10.000 $ * 1000 = 4 $ za tisuću pojavljivanja podataka o oglašavanju.
Oglašivači bi trebali shvatiti da je jednostavna demonstracija natpisa na tematskom mjestu uglavnom informativna. Nema jamstva da će svih deset tisuća ljudi koji su posjetili stranicu nužno kliknuti na banner. Bilo da posjetitelj želi kliknuti vezu ili ne ovisi samo o atraktivnosti samog bannera i informacijama koje se nalaze na njemu. Svaka web-lokacija pružit će sve potrebne podatke za izračun CPM parametra. Da je korisno vlasniku web mjesta, možete razumjeti. No oglašavanje, njegova kvaliteta i interes za krajnjeg korisnika uključeni su u zadatke kupca.
Pomoćni modul CTR, metode izračuna
Da bi se smanjili troškovi, treba uzeti u obzir još jedan pokazatelj - CTR indeks. Ime je također došlo od engleskog i potpuno zvuči kao klikovni postotak. CTR pokazuje koliko su ljudi kliknuli banner i otišli na stranicu oglašavanja klijenta. Ovaj modul izravno ovisi o ispravnosti odabranog web mjesta, jer što je relevantnije i potrebno izgleda oglašavanje na web mjestu, to je vjerojatnije da će posjetitelj stranice biti zainteresiran za informacije i kliknuti na banner. Metoda izračuna ovog pokazatelja je kako slijedi:
CTR = (broj korisnika koji su kliknuli banner) / (planirani broj prikaza bannera po danu) * 100%.
Na primjer, ako je 20 tisuća ljudi koji su vidjeli reklame, slijedili vezu 800 korisnika, onda je CTR 800/20 000 * 100 = 4%, što je iznad donje granice.
Iskustvo je dokazano da je minimalni CTR 3-5%. Ako je manje, tada će trošak po potencijalnom klijentu premašiti očekivanu zaradu, a oglašavanje će se smatrati neučinkovitim.
Upotreba indeksa
CPM se može koristiti za odabir uže ciljane publike. Na primjer, prilikom naručivanja plakata, web-lokacija daje oglašavaču informacije o dobi, polju, mjestu stanovanja, hobiji svih registriranih posjetitelja web-lokacije. Dakle, željeni natpis pojavljuje se samo za one korisnike na kojima je dizajniran oglasni proizvod. Proračun oglašavačke kampanje troši se više ekonomski i učinkovitije.
Također, treba uzeti u obzir i aktivnost redovitih korisnika. Što češće jedan i isti posjetitelj vidi isti oglašavački proizvod, to više novca otpisuje se od oglašavača, ali kupac više ne dobiva od kupaca. Stoga, kompetentni izračun CPM i CTR indeksa u kombinaciji s dubokom analizom informacija koje nudi ova oglašavačka platforma trebala bi donijeti željeni rezultat klijentu.
Još jedna točka koja treba razmotriti na početku kampanje oglašavanja. Plaćanje se naplaćuje ili CPM-om ili CTR-om. Drugim riječima, kupac treba razumjeti bit banner oglašavanja na CPM modulu - da nije plaćanje za klikove korisnika, već samo za demonstraciju oglašavačkog proizvoda
Ukratko
Kada se pita što je CPM, možete odgovoriti da je ovaj parametar jedan od najvažnijih kada se analizira učinkovitost jednog ili drugog oglasa, a uz to se računa i prilikom proračuna proračuna oglašavačke kampanje. Uzima u obzir broj kontakata potencijalnih kupaca s informacijama o oglašavanju i trošak postavljanja bannera na nekoliko web mjesta sa sličnim tematskim fokusom. Uzimajući u obzir ove parametre, moguće je izračunati učinkovitost jedne ili druge oglašavačke platforme i uspješno upravljati proračunom za oglašavanje.
- Ekonomski učinak i ekonomska učinkovitost: formula izračuna
- Pro i kontra od vanjskog oglašavanja
- Što je letak? Za što se koristi?
- Letak je neophodan element bilo koje reklamne kampanje
- Oglašavanje kampanje je ... Izrada oglašavačke kampanje. Učinkovitost oglašavačke kampanje
- Google kontekstualno oglašavanje
- Položaj i učinkovitost oglašavanja u raznim medijima
- Potražite ključne riječi u Yandexu. Statistika ključnih riječi. `Yandeks.Direkt`
- Vrste oglašavanja i njihova obilježja
- Je li oglašavanje opravdano na Facebooku?
- Najbolje oglašavanje u trčanje: na Yandex Direct cijena klika određuje kupac
- Analiza konkurenata u Yandex.Direct. Analiza konkurentskog kontekstualnog oglašavanja
- Mjesto oglašavanja na otvorenom u Kijevu
- Procjena učinkovitosti oglašavanja
- Slobodno kontekstualno oglašavanje - put do uspjeha
- Osnovne faze planiranja oglasne kampanje
- Informacijska podrška financijskog upravljanja metodama oglašavanja
- Zašto procijeniti učinkovitost mrežnog oglašavanja?
- Provođenje kontekstualnog oglašavanja bez pomoći stručnjaka
- Stručnjak za kontekstualno oglašavanje - zanimanje nove generacije
- Klasifikacija oglašavanja i njegovo značenje