Haruki Murakami, `Norwegian Forest`: recenzije, sažetke, analiza, citati

moderan Japanski pisac

Haruki Murakami stvorio je mnoga zanimljiva djela. Prema njemu nitko od njih nije autobiografski. Ne može svatko čitati Murakami. Često njegovi romani su predugo, ali sigurno imaju filozofiju. Jedno od Murakamijeva jaka djela je "Norwegian Forest". Sažetak, analiza i druge zanimljive činjenice koje se mogu izvući iz knjige bit će tema naše studije.

Murakami Norwegian Forest

Na početku je bila pjesma

Nevjerojatno je kako autor uspijeva probiti probleme koji su podigli, a ne zaboraviti istodobno privući paralele sa stvarnom? Oni koji su se upoznali s radom, prvo postavili pitanje, odakle dolazi ime. Ovdje se Murakami ne razlikuje po izvornosti. Ime je preuzeto iz poznate pjesme "The Beatles" norveškog drveta, koji doslovce prevodi kao "Norwegian Forest". Spominjanje je također prisutno na stranicama romana. Tema šume i okolne prirode Murakami posebno istražuje. "Norwegian Forest" sadrži šarene opise četvrti Tokija, u kojem se odvija akcija parcele. Ako niste ljubitelj velikih količina radova (i knjizi - to je to), analiziramo pojedine storylines, analizirati likove i djela likova, ali uz pomoć čitatelja kritičarima mišljenja i ocjene će dati zaključak, to je vrijedno trošiti vrijeme na ovom romanu.

Shvatite me

Ovaj je rad izazvao mnogo konfliktnih stavova. Neki su vjerovali da roman može imati loš učinak na tinejdžersku (a ne samo) psihu, drugi smatraju da je to dobar primjer samoevaluacije i vlastitog života. Ponude su bile od posebnog interesa. "Norwegian Forest" Murakami sadrži impresivan broj zanimljivih, živih izjava. Neki od njih su postali krilati izrazi. Ljubitelji romana i kreativnost pisca često ih koriste govornički govor. Ali što je još važnije, ako uzmete u obzir filozofiju djela, takvi citati pomoći će da bolje razumiju likove, njihove misli i akcije.

komentari španjolske vojske haruki morakami

Put do statusa remek-djela

Već nekoliko godina nastavljen je rad na stvaranju knjige, što potvrđuje Haruki Murakami. "Norveška šuma", čiji je sažetak potrebno dalje razjasniti, objavljen je 1987. godine. Gotovo odmah postao je bestseler u Japanu. Međutim, ne postoji ništa što bi se moglo iznenaditi. Bilo koja kreacija pisca brzo pronalazi odgovor čitatelja, postajući najzastupljeniji proizvod.

Ljudske sudbine o kojima treba govoriti

Značaj Murakami kao pisac je potreba da se čitatelju prenesu o teškoj sudbini obične osobe. Oni mogu postati bilo tko. Često likovi zauzimaju različite pozicije, razlikuju se po dobi i statusu. Kao da kažemo da nitko ne bi trebao biti arogantan nad drugima, autor je jednak sve ispod jedne razine. Svatko će odlučiti hoće li Haruki Murakami raditi pravu stvar. "Norwegian Forest", čije recenzije nazivaju njezina društvena drama, govori o mladoj generaciji koja živi sredinom šezdesetih godina. studenti Sveučilište u Tokiju Oni ne žele slijediti pravila koja je postavila vlada, i stoga se protive načelima. Doživljavanje teških vremena u društvu i zemlji kao cjelini, svi oni (na primjer glavni lik zove Tooru) prisiljeni su promijeniti unutra.

Dvojnost slika

Njegov glavni lik stvara na poseban način Haruki Murakami. "Norwegian Forest" uvodi čitatelja na dvoje Toru Watanabe - tinejdžera i sredovječnog čovjeka. Potonji je pripovjedač. U većoj mjeri, on se prisjeća prošlosti kada je bio student na sveučilištu i kada su, zapravo, kulminirajući trenuci u njegovoj sudbini dogodili. Nakon što je živio zanimljiv život, Tooru dijeli savjete s čitateljima na svom primjeru. S obzirom na filozofski podtekst rada, čitatelji bi se trebali odraziti ne samo na život Tooru, već i privući paralele sa svojim vlastitim.

Haruki Murakami Norveška šuma

Teme za svaku generaciju

Za koju je publiku stvorio njegov rad Murakami? "Norwegian Forest" nije dizajniran za određeni raspon čitatelja. Knjiga se može smatrati tinejdžerskom generacijom i ljudima koji su prešli granicu zrelosti. Roman se temelji na pitanjima gubitka i spolnog sazrijevanja. Glavni lik prolazi kroz tragediju samoubojstva, najbolji prijatelj, a uz opće uzbuđenje ostalih studenata koji su nezadovoljni razinom postojanja. Ako otegotna već zbunjeni stav prema životu, autor dodaje težini parceli: Tooru istovremeno zadovoljava dva za razliku od djevojaka koje su ga namamio u vrtlogu zbivanja. Također mora napraviti izbor: živjeti, emocionalni Midori ili šarmantan, ali ozlijeđen u Naoko?

Općenito, priča će prijeći više puta u različite vremenske intervale. To se također može nazvati posebnim uređajem koji koristi Murakami. Norveška šuma započinje svoje dugo "putovanje" na sjećanje u Njemačkoj, gdje 37-godišnji Tooru čuje pjesmu Norwegian Wood. Iznenadna nostalgija za prošlost donosi tužnost i tugu. U njegovu umu, Watanabe se vraća na udaljene 60-te, a zatim promijenio svoju sadašnjost i budućnost ...

Mentalne poteškoće opterećene tragedijom

Ono što je počelo s običnim sjećanjima ubrzo je raslo u životu. Teško je ukratko opisati rad Haruke Murakami "Norveške šume". Sažetak ne može prenijeti puninu dramske priče, glavnu poruku koju je autor stavio u knjigu. A ipak, za one koji još nisu upoznati s njom, otkriti ćemo malu pozadinu ...

Kao što je već poznato, Tooru već dugi niz godina ima prijatelje s Kizukijem. On je, pak, vezan za Naokoovog prijatelja. Svaki od junaka osjeća dio "bande". Nagli odluka zajedničkog prijatelja da razbije svoj život smanjuje Watanabe i djevojku još bliže. Zajedno su doživjeli tragediju: Tooru osjeća dah svake smrti, a Naoko je izgleda izgubio dio sebe. Na dan svog dvadesetog rođendana, bavi se ljubavlju Tore, nakon čega se čovjek pita da li je riječ o iskrenoj želji ili fiziološkom zahtjevu. Heroj dobiva suosjećanje prema djevojci, ali shvaća da nije tako lako "probiti" veo njezine duše ...

Kratka analiza španjolske šume Haruki Murakami

Teškoće svjesnosti

Kakav je prvi dojam čitanja romana "Norwegian Forest" H. Murakamija? Komentari čitatelja ga definiraju kao složeni rad. Pojedine epizode traju predugo, a neke se mogu znatno skratiti, a istodobno sačuvati bit stvari. Ali slično je i posebnost tehnike pisanja japanskog autora. Vjerojatno, kako bi se shvatila takva djela, mora se, barem, živjeti da vidi siva kosa. Nasuprot tome, treba naglasiti da su mlađi čitatelji prepoznali jednostavnost razumijevanja predmeta. Pa, svima svojim. Jedina stvar koja se ne može točno preporučiti jest da se upoznate s knjigom u stanju depresije. Psihološka nestabilnost prijeti opasnim posljedicama.

Erotski pjesma

Koje su prednosti i nedostaci norveške šume Haruke Murakami? Komentari čitatelja jednoglasno nazivaju glavnim likom zanimljiva osoba. U mnogočemu je on taj koji spasava jednostavnu formiranu u sadržaju, a njegov sjajni lik ga čini fasciniranom poviješću svog života.

Tooru je stvoren kontroverznim likom. Kad ima dvadeset godina na zemlji, razmišlja sve trideset. Njegova filozofija uključuje složene fraze i citate, ali ovaj "alegorijski dijalekt" ostaje razumljiv za druge. Štoviše, Watanabe ima jezgru, mir, hladnoću. Možete se osloniti na njega, lako mu je reći probleme koji jedu iznutra. Nije ni čudo, da momku vuče obje djevojke.

Ljubav i užitak

Neprikladan seks - glavni minus romana "Norwegian Forest". Čitatelji koji su čitali djelo slažu se kako je autor privukao glavni lik, pokazao je istinsko razmišljanje. Watanabe je čovjek. Osobne tragedije doživljava na svoj način, ali kad postoji prilika da zadovolji svoje potrebe, on iskorištava priliku. I ne jednom, ne s jednom djevojkom. Treba li biti kritizirana zbog toga? Tooru živi u svijetu stvorenom od Murakija, punog seksa. Možda autor obrađuje takvu pažnju s inherentnim delikatnim detaljima, s obzirom na to da je dio života svakog pojedinca? No, nažalost, većina likova se percipira kao tjeskobna - njihovi razgovori i razmišljanja o spolu ponekad preplavljuju norme dopuštene.

Norveški kritizeri šuma

Romantičari će vam pomoći

Mogu li naučiti ljubiti iz knjige? Odličan primjer za to je "norveška šuma". Recenzije kritičara uglavnom su solidarizirane s mišljenjem da je djelo ispunjeno senzualnošću i erotikom. Plus je oprezna prezentacija takve nježne teme od strane Murakamija. Čitatelji neće naći vulgarnost. Naprotiv, vulgarne scene zamjenjuju se vatrom strasti, koja svaki put doživljava Tooru. Glavni lik u potrazi za ljubavlju doživljava puno osjećaja i osjećaja. Naravno, on je zavodnik koji zna dati more užitka, znajući putovanje bilo kojoj ženi, bez obzira na njezinu dob. Ali nemojte zaboraviti da iza ove cijele vanjske ljuske Watanabe očajnički traži sadašnjost. Svaki put kad nam se čini da će njegova nova strast postati prava ljubav, kao što se ispostavlja, da je to samo još jedna eksplozija senzacija. Važno je napomenuti da, u opisu intimne scene seksualnog sazrijevanja Tooru, autor pokazuje i romantičnu atmosferu, kao što je, na primjer, duševan poljubac u potkrovlju jedne od djevojaka.

Što živi unutar Heillip-

Ljubav i smrt možda su ključne komponente, blisko i ne jednom isprepletene u radu Murakamija "Norveške šume". Recenzije često uspoređuju protagoniste s nositeljem negativne energije, dok je on ostao pozitivan za mnoge. Čudan uzorak: gdje se pojavljuje, tamo "smrti" smrti. S njegove slike ljudi su spremni luditi se. Koja je tajna "atraktivnosti" Tooru? Vjerojatno, krivnja za sve je taj vrući, strastveni seks, ponekad izgleda besmislen, mehanički, instinktivan.

U bliskom odnosu s drugim likovima, Watanabe otvara put. Njegovi su osjećaji usredotočeni na nerealiziranu energiju, istječući se van. Često su ga prevladati opresivne pustota- s različitim stupnjevima uspjeha želite plakati, i uživati ​​u iskrenom priznanju, razumjeti sebe i uživati ​​u neobuzdanom fantaziihellip- Može on biti sretan s Naoko? Bez sumnje. Trebala je samo zaštitu koju je jednom pokazao. Svaka djevojka želi od druge polovice da dobije barem malo povjerenja.

čitatelji norveških čitatelja šuma

Dugo tražiš sebe

Oni koji ne mogu čekati da vide kako će priča o Watanabeu završiti, znatiželjno će čekati konačni dio romana Murakami "Norwegian Forest". Sažetak rada je pun zanimljivih priča. Dakle, psihološka nestabilnost Naoka prisiljava je da prekine vezu s Toorom. Potresi učenika ne dovode do očekivanih rezultata. To dodatno upućuje na mladićev osjećaj mržnje i licemjerja prema svojim vršnjacima. Susreće živahnu, veselu djevojku Midori, s kojima je jako dobro. Posjetivši Naoko u klinici, junak se upozna sa pacijentom po imenu Isida Reiko. Dok Naoko dijeli sjećanja na samoubojstvo njezine sestre, novo poznanstvo raspravlja o prvom seksualnom iskustvu. Naravno, Tooru privlači više od nje neprestano bolne djevojke ...

Haruki Murakami, "Norwegian Forest": sažetak, analiza, opći dojmovi

Intriga romana je prisutna na svim stranicama. Trebali bismo reći posebnu "hvala" pisacu što je u stanju čuvati interes čitatelja na taj način. Posljednji dio za mnoge činio se najemotivnijim. Što čeka junak naprijed?

U novom prijatelju Isis Tooru traži savjet - s kim od djevojaka ostati? Ali Naoko umire. Watanabe putuje u zemlju pokušavajući shvatiti što se dogodilo. Nakon sastanka s Reikom, provodi noć s njom. Sljedećeg jutra donosi glavnu odluku u životu, Heillip, a posebno onima koji nisu upoznati s poslom, nećemo otkriti konačni završetak.

Ukratko, što možemo reći o radu u cjelini? Kakvi su dojmovi o čitanju romana "Norwegian Forest" koji nije lako razumjeti? Čitateljska mišljenja u velikom većinom suglasna su da je knjiga ostavila neutralnu percepciju i dvosmislen dojam. Očigledna, ali ne uvijek pozitivna zbog njezine procjene cinjenice je prekomjerna prisutnost spola. Rad je bogat misli, inhibiranih pokreta, hladnoće, ohladenosti, praznine i usamljenosti. Murakami istražuje pitanja bitka i smrti, spoznaje sebe i svoje mjesto u društvu u neobičnom stilistu koji mu je osobit. Istodobno, neki čitatelji su izrazili da je dio duše izgubljen zauvijek. Vlastiti život može se činiti dosadnim, što ni na koji način nije sredstvo za podizanje raspoloženja. Pojedinačni znakovi nisu otkriveni do kraja. Najčešće su zainteresirani za seksualne poteškoće, što zauzvrat uzrokuje želju da zabili knjigu.

norveški šumski pregled

Glavno čitateljsko pitanje: okus i boja iluzije

Odvojen povijest glavnog lika (zapravo, Tooru ostaje jedini, "o kome" i "kome" je posvećen roman), ne biste ga trebali usporediti sa svojim vlastitim životom. Naprotiv, pogreške drugih ljudi poučavaju se da ne dopuštaju svoje pogreške. Tužno je kada se život percipira da nema nikakvog smisla i svrhe, a istinski užitci stječu mehaničku, umjetnu sjenu. Prilikom izbora, sjetite se: nijedna knjiga ne može nazvati cijenu vlastitog života, pa je stoga teško obratiti se svima na djelo Haruki Murakami "Norwegian Forest".

Citanje romana, spomenute na početku članka, ostat će dobar "izlaz" u teškim životnim situacijama. Mi vam predstavljamo nekoliko vrijednih izjava, a ne bez značenja:

• "Barem jednom sam htjela dobiti ljubav prema sitosti. Želim vikati: "Dosta, sad ću rasprsnuti! Samo jednom ..."
  • "Jednostavno dijelimo svoju nesavršenost jedni s drugima."
  • "Nemoj se žaliti za sebe. Ja sam pita samo beznačajnost. "
  • "Prvi su put bili sami s njom, i bilo mi je sjajno. Premještena sam u sljedeći korak mog života. "
  • "Ovo je isključivo moj problem, a vi vjerojatno ne zanima, ali ne spavam ni s kim drugim." Ne želim zaboraviti vaš dodir. "
  • "Ponekad se osjećam kao skrbnik muzeja. Prazni muzej bez jednog posjetitelja, za koji sam samo za sebe. "

pogovor

"Norwegian Forest" očekuje svjetski uspjeh. Nakon što je roman rasprodan u milijunima primjeraka i nekoliko je puta ponovno objavljen, obožavatelji su se pitali hoće li film biti snimljen. Verzija zaslona izdana je 2010. godine, uključujući ograničeno iznajmljivanje u Rusiji. Ista slika plaća se za potrošeni proračun, nagrađena je nominacijom na filmskom festivalu u Veneciji. Prema gledateljima koji ranije čitaju rad, slika u potpunosti odražava ključne ideje originalnog romana.