Film "Posjet": recenzije, recenzije, glumci i uloge

Film "Posjetiti" osvrnuo se na poznate redatelje koji su nazvali povratak poznatog redatelja M. Knight Shyamalan, maestro žanr trilera,

na kino s niskim proračunom. Jedan od vodećih kritičara časopisa Forbes Scott Mendelson, učenje o radu na slikarstvo, nekada je identificiran kao najiščekivanijih filma u 2015.

Trijumfalni povratak

Sprodyusirovany zahtijevao Jason Blum, producent svih dijelova „Paranormal Activity”, horor film sa trilera elementima dobivenim u sličnim strašne prispodobe, podsjeća se u nekim trenucima „Ivica i Marica” braće Grimm. Ali nemojte skakati na zaključke. Mišljenja za film „posjet” glasi: je stvaralac „The Sixth Sense”, nakon nekoliko propalih projekata vratiti u formu, on je „izašao iz zimskog sna.” Ocjena horor je prilično visoka - IMDb: 6,20, a to može biti sigurno preporučio za gledanje po općoj audijenciji.recenzije filmskih posjeta

Politika žanra

Recenzije filma „Posjet” (2015.) sadrži informacije koje Shyamalan izvorno govori u filmu i ulozi pisca, stvorio je tri vrlo različite verzije trake. Prvi je postao komedija, drugi - klasični užas, a treći, prema autoru, bio je "nešto srednje". Shyamalan je, dok je radio na projektu, uživao. Ipak, profesionalni recenzenti, analizirajući "Posjetiti" (film 2015), recenzije su ostale uglavnom pozitivne. U njihovoj procjeni redatelj se vratio na sam početak svoje kreativne staze. Prije "Sixth Sense" redatelj je radio u suprotnom žanrovskom trileru. Njegovi prvi filmski projekti su mistična melodrama "Furious Prayer", ironična komedija "Awakening" i skripta za "Stuart Little". Ovdje i na "Posjeti", pričajući s Jasonom Bloomom, M. Nightom Shyamalan lukavim, stvarajući ne horor film, pa čak ni triler. Film „Posjet» ( «posjet») u obliku u skladu s navedenom politikom žanra, ima dosta napetosti, intriga i uzbudljivom iznenađenje twist, ali to je prilično horor priča za cijelu obitelj.recenzije filmskih užasa

Ne bez moralnosti

Na filmu "Posjet" recenzije su se mješale. Odvojeni frustrirani gledatelji pitali su se zašto su kreatori nakon uspješnog "bu-momenta" nužno umetnuli impresivan udio humora. A konačnu sliku kritičari su ljubitelji žanra. "Kako kulminirajući trenutak užasa može biti zasićen ironičnošću i crnim humorom?" bili su zbunjeni. Retsenzory bez srama u smislu, kritizirao je redatelj koji je izvorno bio idući u obaviti užas krvlju sirenja, namjerno nedostaje prilika da se panika izgleda tresti koljena.

Prijateljski kritičari primijetili su uspješnu prisutnost na slici obiteljskih vrijednosti, sentimentalnosti i morala. Među prednostima trake filmaša, ostavljajući horor film „Posjeta” povratne anketa napomenuti mokyumentari uranja gledajući u srijedu akciju u realnom vremenu. Prema njima, film je samo imati koristi od toga, jer je zemljište određene inovacije ne sjaji, ali ne bez uzbudljivih okreta.posjetite recenzije za film 2015

Arhetipsko bajkovito zemljište

Glavni likovi filma, 15-godišnja Becky (Olivia Dedzhondzh) i 13-godišnji Tyler (Ed Oksenbold), šalju se svojih djedova za tjedan dana. Rođaci nisu vidjeli ni jednom u životu, kao i njihova majka je odmah poslije škole, nakon svađe napustio očevu kuću i ne održavati odnos s roditeljima. Becky, sanjao o tome da postane redatelj, koji ide na putovanje, uzima sve.

Stariji par srdačno poznaje svoje unuke, samo snažno preporučuje odlazak u krevet ne kasnije od pola devet. Prvu noć nakon dolaska djevojci sišao u kuhinju, nakon određenog vremena, naleti na bake (Deanna Dunagan), koji se ponaša najmanje čudno. Ujutro moj djed, Ivan (Petra McRobbie) priznata unuke da baka Doris pati od bezopasne do sloma - sumrak konfuzije, mjesečarenje vrsta. Međutim, ekscentričnosti starijih osoba ne završavaju tamo, a djeca odlučuju instalirati skrivenu kameru kako bi popravila ono što se događa. Njihov pokušaj da svakodnevno dođe do istine postaje opasniji.recenzije o filmskom poslu 2015

Ansambl glumaca

Baci lijevanje sve kritičare koji su ostavili mišljenja o filmu „Posjet» ( «Posjet»), jednoglasno hvalili. Po njihovim procjenama, izvođači su odabrani tako organski, da dok gledate filmove nema pretpostavki da igraju ulogu u scenariju. Čini se da samo žive svoj život, ne znajući za pucnjavu. Ono što ne iznenađuje, kreatori su uspjeli ući u posao na sliku stvarnih zvijezda filmske industrije. Glumica Deanna Dunagan poznat gledateljima iz slike "Cold Case" i "House of Cards", Peter McRobbie zapamtiti gledajući trake "The Sopranos" i "Brokeback Mountain", Celia Keenan-Bolger zasjala u filmu "Zakon i red" i "Nurse Jackie" u filmografiju Samuel Striklena dodijeljenih projekata „ispraviti žena”, „Zakon i red”, Patrick Darro pretvoriti u junaka „Addicted” i „Boardwalk Empire”, film Jorge Cordova stekao iskustvo u „Dear Doctor” i „u vidnom polju,” Steve Annan je pokazao glumački talent u "New Yorku" i " Američke avanture. " U 2015. godini, svi navedeni glumci dodali su film "Posjetiti" na njihovu pjesmu. Recenzije njihove igre imaju pozitivan.recenzije o posjetu filmu

Glavni glumci

Olivia DeJong i Ed Oksenbuld, unatoč prilično mladoj dobi, nisu debitanti u velikom filmu.

Osamnaestogodišnja Olivija ima 6 slika na njenom računu, među kojima su "Sestrinstvo Noći", objavljeno godinu dana prije "Pohoda" i "Svjedoka". Nakon rada s Shyamalanom glumica glumila je u "zastrašujućoj kampanji" iu "sigurnom području".

Petnaest Ed Oksenbuld da „posjet” je sniman u kolut filmskih žanrova komedije i drame :. „Amber Amulet”, „papir aviona”, „Dobro je prvi put” Njegova filmografija u ovom trenutku je 13 filmova, uključujući film "Posjetiti".

Pregledi njihove razine izvedbenih vještina, prikazani užasom, postali su visoki. Prema riječima stručnjaka, mladi su se talenti uvjerljivo pretvorili u brata i sestru, gdje su svi pokazivali zabrinutost jedni prema drugima, a ne bez međusobnog zadirkivanja. Slijedite ih u zapletu i pretvorite se u zabavu i laganu, a ponekad i zastrašujuću. Za djecu-junake gledatelj uvijek doživljava posebno.posjetite film

Igranje s nijansom

Za likove prvog plana pripisuje se i Pavao, majka sestre i brata čija je uloga odigrala glumica Catherine Khan. Prije nego što je poznati komičar bio težak zadatak. Morala se reinkarnirati u složeni karakter, proći djetetu glupu djetinjastost, ranjivost, otisak drame tinejdžerskih godina, trenutnu brigu i iskrenu majčinsku ljubav prema djeci. Prema pregledima publike, rezultat pokušaja Khan izgleda sjajno. Glumica je poznata širokoj publici na televiziji i filmovima: "Istraživanje Jordana", "Žeđ za putovanjima", "Konsolidirani braći", "Mi smo Millers".recenzije filmova posjećuju posjet

U stilu rap

"Posjet" je prvi horor film u karijeri M. Knight Shyamalan, glazbenu pratnju koju nisu stvorili izuzetni i popularni u skladatelju filmske industrije James Newton Howard. Proizvođač je, s obzirom na skroman proračun vrpce i osobitosti gradnje pripovijedanja (žanr "pronađenog filma"), odlučio bez ikakve glazbe. Jedina iznimka su konačni krediti, koji idu na pozadinu performanse Tylerov rap sastav, u kojem opisuje što se dogodilo s njim i njegovom sestrom.

Prema većini autora - suradnika medija, posvećenog kinu, "Posjet" je zaista spektakularan, iako, na dobar način, čudan film. Iako ne ponavlja atmosferu i eleganciju prvih djela redatelja, još uvijek svjedoči o njegovu povratku u sustav. Možete se iskreno radovati i nadahnuti se očekivati ​​nova nenadmašna remek-djela. Štoviše, redatelj je koristio dio osobne ušteđevine za izradu slike "Posjet". Takva velikodušnost M. Knight Shyamalan objasnila je želju da ponovno stekne potpunu kontrolu nad kreativnim procesom.