Film "Geostream" - recenzije publike, cast i zanimljivosti

U filmu „Geostorm” činilo se da su sve sastojke impresionirati propustili globalnih katastrofa gledatelja: popularne glumce, pristojan proračun i jasnu prijetnju ljudskom postojanju u parceli. Međutim, čak i prije nego što je premijera u Americi projektu predvidio neuspjeh na kino blagajnama: vrpca, koja je da ga ostavite na štetu velikih scene razaranja i kaosa, umjesto da pokušava sjediti na dvije stolice.

Proizvodne pipete

Dean Devlin, dugogodišnji suradnik eminentnog Roland Emmerich - majstor u stvaranju katastrofa o velikim razaranjima i čovječanstvu, pri svakom balansiranju na rubu razaranja, još uvijek zreli za vlastito redateljsko iskustvo. Autor skripte za "Dan neovisnosti" i dodirujući i smiješni "Godzilla" iz 1998. godine odlučili su da ne obnavlja kotač. Kao što gledatelji kažu, "Geostream" govori o istoj stvari. Usput, skripta za film također je izašla iz olovke Devlina. U početku, većina recenzenata nije imala sumnje da će Deanov redateljski debi biti ponekad inferiorni od bilo kojeg od Emmerichovih kreacija. Ta tendencija naglašava većina gledatelja u recenzijama o filmu "Geostream".
geoshtorm recenzije gledatelja

U produkcijskoj fazi slika se već dugo preselila iz studija u studio, od proizvođača do proizvođača, izvorni skripta doživjela je puno prilagodbi u tim intervalima. Autori su također izgubili s reklamom: po prikolicama već je bilo jasno da će na demonstracijama ostarjeli elementi spasiti.

Neuspješna reanimacija

Ironično, ali gotovo svake godine u iznajmljivanju slika koje izgledaju beznadno kasno sa svojim izgledom. Spasiti takav proizvod ne može biti skupe posebne efekte, niti poznate glumce, niti impresivnu vizualizaciju - ona baca nerealne nade i bespogovorno izgubljene ambicije. Da kažem istinu, nitko nije postao trijumf filmske katastrofe Dine Davene i razbijenog novčića, previše je bilo poteškoća u realizaciji ideje autora.

No, konačna verzija iznenađivala je i zagonetne gledatelje - pesimiste. Njihovi recenzije i recenzije na Geostreamu (2017) kažu da bi takva traka mogla biti relevantna i zanimljiva sredinom 2000-ih, ali ne 2017. godine. To je shvatio i produkcijska skupina, koja je u završnoj fazi procesa snimanja pokušala privući za spašavanje projekta Jerry Bruckheimer i njegov tim stručnjaka. Dva tjedna korekcije snimke koštalo se više od 15 milijuna dolara. Napori američkog televizijskog i filmskog producenta nisu bili posebno izmijenjeni. Recenzije o "Geostreamu" (2107) i ocjena Grada 5.70 ukazuju na toplinu projekta spašavanja. film geoshtorm recenzije gledatelja

Povijest u srcu zemljišta

Zemljovidna linija "Geostream" recenzije mišljenja gledatelja u odnosu na kino. Priča sadrži i globalnu katastrofu i sci-fi o svemirskoj stanici, te politički triler o teoriji zavjere i melodramatska priča o uništenim i poslije ponovljenim obiteljima. No, zbog slabog scenarija, niti jedna od tih linija nije kvalitativno implementirana.

Djelovanje vrpce odvija se u bliskoj budućnosti. Nakon niza destruktivnih prirodnih katastrofa, napori međunarodne skupine znanstvenika stvorili su satelitski sustav "Dutchman", koji je mogao prilagoditi vremenske uvjete. Čovječanstvo je zaštićeno od destruktivne snage tornada, tsunamija i drugih. Ali upravljanje sinoptičkim kompleksom iz suza suzama. Kao rezultat toga, Jake Lawson - glavni izumitelj "Nizozemca" - obustavljen je s posla. Nakon kratkog vremena sustav ne uspije. Brat protagonista - Max - razumije, da je ovo sabotaža, s ciljem izazivanja geostreama i potpuno mijenjanja klimatskih uvjeta planeta. Samo Jake može pronaći krivca, njemu je vlada prisiljena tražiti pomoć.
geostream 2017 mišljenja

Usput, okrunjen jako raširen u autorovoj povratne mašte „Geostorm” publike opisao kao iznimno iznuren akcijskoj pečat, bombe, upaljači drugi prije eksplozije.

Stručna procjena

Gost gledatelji o „Geostorm” vrlo umjeren u usporedbi s presudom profesionalnih filmskih kritičara. Prema stručnjacima procjena kino sa zavidnom upornosti projekt prikuplja sve klišeji odavno doživjeli i odbačena kao beskorisnih blockbustera kao što su „Zemljine jezgre”, „Armageddon” i „Dan poslije sutra”. U Devlin punom žanrovskih klišeja, smiješan fantazija i apsolutnu nebrigu za zakonima fizike. Nabrojiti bloopers i neutemeljene pretpostavke film može biti vrlo dugo: neprobojne svemirskih odijela, prisutnost u tehničkom satelitske stambenih modula, preeksponiran kozmičke eksplozije i plamen svijetli plamen svemirskoj stanici, stadion, proklet od udara groma, reflektira od temelja užaren plinovoda, instant zamrzavanje Rio de-Janeira i Afganistana. U usporedbi s „Geostorm” katastrofe Roland Emmerich izgleda težak izvješće znanstveno-based na akademskom simpoziju.
recenzije o filmu geostream 2017

Triler u zavjeri

Recenzije "Geostream", koju su napisali kritičari, posebno se ističu ne samo zbog nedostataka scenarija, nego i na glumačkom ansamblu filma. Odvojeni recenzenti nude baciti sve što je povezano s međunarodnim projektom "Nizozemac", pa se bliži pogled na ono što glumci rade u okviru, utjelovljujući namjere pisaca. A u ovom slučaju njihova je procjena razočaravajuća. Općenito, projekt Devlin je trik o zavjeri o zavjeri u vladi Amerike s ciljem sabotiranja rada sinoptičke postaje kako bi se obnovila svjetska dominacija Sjedinjenih Država.

Možda je ideja, koja je relevantna za 80-te godina, stvarno provedena ako će ulogu središnjeg karaktera izvesti Will Smith ili Channing Tatum, Ryan Reynolds u najgorem slučaju. No, u "Geostreamu" slika ključnog znaka pokušala je otkriti Gerarda Butlera, nadimak skeptika "proračunska verzija Russella Crowea". Tijekom procesa snimanja, mnogi njegovi sudionici anonimno su obavijestili medije da je glumac apsolutno nespreman za ulogu, nije naučio replike svog karaktera. Ostale heroje su igrali malo poznati izvođači. Samo u manjim ulogama, kao što je uobičajeno u takvim filmskim projektima, istaknute su eminentne umjetnice 20. stoljeća: Andy Garcia odigrao je američki predsjednik i državni tajnik Ed Harris.
geoshtorm 2107 mišljenja

Kritičari vještine izvođača

Recenzije filma "Geostream" (2017) nisu zanemarile glumačke sposobnosti bendova koji su uključeni u produkciju. Glumci u atmosferi zavjere, računalnih virusa, kozmičkih eksplozija i niza munje izgledaju sasvim zbunjeni. Ed Harris i Andy Garcia igrati pola tuceta, kao da ne razumije gdje su. Jim Sturgess i Gerard Butler igraju tradicionalni sukob između braće. Isto Jim Sturgess s Abbie Cornish pokazati ne najbolji primjer ljubavnoj vezi sa sloganom „posao važniji od osjećaja”, zbog čega je u njihovom slučaju samo skeptični osmijeh. Nažalost, izvođači drugog tima također nisu osobito zadovoljni, osim za Zazi Beets, koji dodiruje oči slike daljinskog hakera. thriller geostringm recenzije

Presuda publike

Suprotno svim gore navedenim kritiziranim profesionalcima, slika Devlina tijekom gledanja nije neugodno. Da, projekt je smiješan, čak i drugorazredan, ali energičan i ne dosadan uopće. Unatoč skromnom proračunu, primitivizmu onoga što se događa, vrpca je puta bolja od prosječnog Marvel proizvoda. U njemu postoji barem veza sa stvarnošću. Zaboravljanje promatranja i vjerovanja u junake je vrlo teško, ali još uvijek moguće.