Kriminalni triler "Pogrešniji od laži". Recenzije kritičara i gledatelja

Zločin triler s E. Hopkins i A. Pacino kao antagonista, u režiji Shintaro Simosava, gotovo odmah nakon premijere je zaradio status nije uspio filmskog projekta u 2016. Pošteno ili ne, kontroverzno pitanje. No, recenzije o filmu "Worse than Lies" (2016) uglavnom su skeptične, a ocjena glasi: 5.30.

Mržnja kritike

Redatelji su s kritizmom oborili istinski žar - oni su to nazvali vodičem o tome kako ne možete napraviti film. Zbunjen, pitao su li proizvođači pročitali nacrt inačice skripte prije početka proizvodnog procesa. Zbunjen pretjeranošću rada operatora Michaela Fimognara. Bili su zadivljeni sudjelovanjem u kinu nekih od najistaknutijih glumaca našeg vremena, Pacino i Hopkins. Prema presudi objavljenoj u recenzijama, "Worse than a lie" potpuna je fantazija u njihovoj kreativnoj biografiji, koja se do danas nije dogodila.

Valoviti dio Simosavina djela rječito pokazuje stanje žanra neonoja danas. U Americi nisu pokušali prikazati vrpcu u kazalištima, oni su se "spojili" u VOD-usluge nakon završetka snimanja. Tijekom godine, u većini slučajeva, slika nije napustila kategoriju "izravno na videozapis". Samo u Rusiji, filmu je dopušteno ići u kino.lošije od osvrta na laži

Glavna ideja

Za redatelja Sintaro Simosava, kino je debi, prije nego što je producirao produkcijsku funkciju pri stvaranju kratkih filmova i televizijskih serija. Možda, stoga, recenzije o filmu "Worse than a lie" objavljene od strane publike su blaže, jer je početnik oprostiv da se preseli na rake. Pogotovo za redatelja snimanja uzimao je uzbuđenje i revnost, a ne bez estetike.

Priča se okreće oko osobnosti mladog i ambicioznog odvjetnika Ben Keila, čija je slika na zaslonu utjelovljena Josh Duhamel. Glumac je poznat po svojim djelima u "Quiet Harbor" i "Once upon a time in Rome". Odvjetnik je vrlo uspješan, osvaja sve procese za koje se obvezuje, a ne preziru mito, intrige i usluge hakera. Ali još jedno poslovanje, obećavajuće bogatstvo i slavu, predstavlja ga s jednim iznenađenjem. Ben pokušava otkriti okolnosti skandala koji uključuju identitet šefa velike farmaceutske tvrtke (lik Hopkinsa). U početku, sve se razvija što je više moguće, bivši ljubavnik prenosi potrebne materijale Keilu, majstor sudske prakse (junak Pacino) mu daje podršku. No, sve se u jednom trenu sruši, a odvjetnik dobiva blisku pozornost agencija za provedbu zakona.lošije od laži

Glavni zahtjevi

Scenarijska vrpca "Worse than a lie" (2016) recenzije sudaca su među nedostatcima slike. Početnici Simon Boyes i Adam Mason poznati su twirled narativni, sings ga s puno malih detalja koji su trebali raditi u pravo vrijeme. Međutim, oni ne rade, kao rezultat toga, masa grana ostaje neobjavljena. Skeptičnu ocjenu također je napravio triler Michael Femoniari. Pod njegovim oduševljenim smjernicama, kamera ispisuje picurnalne piroete na interijerima prostorija i ulicama New Orleansa. Majstor djeluje izrazito, suptilno, ali, na žalost, sve njegove užitke su katastrofalno neprimjerene. Operater uklanja oba, i srca, koji redovito mijenja kretanja fotoaparata. Ali iz nekog razloga koristi najimpresivnije načine i tehnike izražajnosti u potpuno neprikladnim epizodama. Stoga recenzije "Pogrešnije od lažnih" uvjeravaju da rješenja fotoaparata uglavnom ne opravdavaju dramaturgija. Redatelj shvaća da su neki dijelovi trake šepirali, pokušavajući se kladiti na orgulje i izražajnost djelovanja.što je još gore od 2016 recenzije

Ansambl glumaca

Dva majstora filmske industrije E. Hopkins i A. Pacino prvi su zajedno skinuli. Za oba izvođača, pozicije u skripti su ozbiljno ograničene. Ali glumci su pokazali kao igra studio da su njihovi junaci - Charles Abrams (Al Pacino) i Arthur Denning (Anthony Hopkins) zasjenjen osobnost protagonista. Pokušavajući ujednačiti očitu razliku u iskazanom vještini, redatelj je upravo dobio neodobrene ocjene o "lošijem od laži". Kritičari su jednoglasno izjavili da Simosava nije u potpunosti otkriva potencijal najvećih umjetnika našega vremena. Međutim, čak i onaj dio prikazan na ekranu sasvim je dovoljan da uživa u visokokvalitetnim slikama i drami ideje filma "Worse than a lie". Komentari publike tvrde da je vizionar minimalizma koji je koristio vizionar radio protiv cijele atmosfere filma.što je gore od laži recenzije filma

Pa, što je tu kriminalno-

U neuspjehu debitanta redatelja kao takvog nema ništa krivično. Gravitacija na najjači način izražajnosti i ljepote izvrsna je kvaliteta za kreativnu osobu. Izbjegavanje propadanja osoba ne može ponekad doživjeti dramatičare. Kao i redatelji koji će se nositi sa zvijezdama. Međutim, svi nedostaci, nedostatci i pogrešne procjene su vrlo rijetki u jednom projektu. No, kako kritici kažu u recenzijama, "slučaj je lošiji od laži".

U ovom slučaju neuspjeh se može shvatiti na različite načine. Na iskrenim lyapah slikama može zasjati pamet, sjetite se, povremeno, neuspjeh Pacina s Hopkinsom.što je još gore od pregleda laži gledatelja

Stoljeće živjeti - naučiti

U domaćem box office filma - zbirka pogrešaka koje su inherentne u obje vanjske i ruskog filma: „zapletene parceli” slijepa vjera u magiju statičkih planova, čarobna prolaza na mjestu u svemogući glumaca i samodovoljnosti svojih talenata, u svemoćnog Na kraju, činjenica da je svaki filmski debi nositelj čudesne energije koja ima vrijednost. "Gore od laži" treba paziti da to ne bude uvijek slučaj. Gledajte i učite, jer iskustvo nikada nije besmisleno.