Film "Golem". Recenzije viktorijanskog detektiva sa zahtjevom za gothic i slasher

Tajanstveni zločin Jack Trbosjek, poznati London ubojica, radikalno promijenila ideju zločina, čiji identitet nije utvrđen sa sigurnošću je, dominira umove svakom novom generacijom. Nerazriješena zagonetka strašne kronike nadahnjuje umjetnike likovne osobe. To je djelo britanskog pisca Petera Ackroyd „Dan Leno i Limehouse Golem” jedinstveno inspiriran nizom tragedija u 1888, kada je pet masakri su pripisana jednom bezimenu manijak.

Literarni izvor opisuje isto vremensko razdoblje i mjesto incidenata, ali ubojička naklonost za izdvajanje organa od tijela od strane romanopisa predstavljena je u obliku znatiželjne "varijacije na temu". Bila je ona koja je zainteresirana za engleski filmaše, predstavivši njezinu verziju na vrpci "Golem".

Recenzije filma, koje su napisali filmski stručnjaci, još jednom ukazuju na slobodu prilagodbe naziva slike u domaćem kazalištu. Izvorna verzija zove se "Golem iz Limehousea". Ali s obzirom na to da neki od sunarodnjaka znaju o istočnom londonskom području Limehousea, u pregledima filma "Golem" svaki drugi autor opravdava skraćenicu imena. No, to potiče gledatelja da provede lažni logični lanac, da se sjeti karaktera židovske mitologije.golem recenzije o filmu

Stvoritelji vrpce

Direktor projekta bio je Juan Carlos Medina, koji je autorove tehnike izradio na "Neosjetljiv" (2012). Direktor je otišao na podebljano žanr eksperimenta, što je rezultiralo u slici žanra ne može odrediti jednoznačno. Recenzije „Golem” film ukazuju na to da je traka zaglavi između detektiva, drama, triler, povijesni retrospekcije, Victorian gotička i Slasher, periodične uspoređuje thrash.

Skripta temelji se na radu Haykroyda, poznatog u Rusiji kao "Elizabeth Cree proces", objavljen prije više od dvadeset godina. Datum objavljivanja primarnog izvora, prema nekim recenzentima, već ukazuje na to da je slika zastarjela, unatoč određenoj važnosti tema grafa. Činjenica je da je pisac Jane Goldman zainteresirana za roman dugo prije početka svoje kreativne aktivnosti. Dugo je godina htjela sudjelovati u filmskoj adaptaciji djela. Jane se susrela s autorom i književnikom, iznenadila pažnja filmaša na njegovu opusu, pristala dati besplatna prava na produkciju.limehouse golem recenzije filma

Stručna procjena

"Limehouse Golem" recenzije filma, koje objavljuju filmski kritičari, smješteni su kao gotički triler. Također ističu da je projekt istodobno iskreno sekundaran i znatiželjan o svom predmetu - sve ovisi o osobnom interesu osobe koja gleda na određeno razdoblje, žanr i uključene aktere. Istodobno, mnogi recenzenti, pokušavajući nepristrano pristupiti radu Juan Carlosa Medine sa standardima gledatelja, kažu kako slika ne zaslužuje posebnu pozornost. I nije čak ni da je vrpca varijacija na temu, a ne izravna privlačnost tajne Jacka Rippera. Jednostavno, snimljeno je apatično, bez iskre i čak nekako osuđeno. A to je sve u prisutnosti zanimljivih likova i glumaca. Unatoč takvim recenzijama o filmu, "Golem" ima IMDb ocjena: 6.30.limehouse golem recenzije filma

Događajima u osam godina prije nizu strašnih Jack Trbosjek zločine u 1880. u viktorijanski London, u kojem će sudjelovati niz ubojstava, naizgled nepovezane. Manijak dobiva nadimak Golem zbog ubojstva Židova. Inspektor Kildare (Bill Nighy) imenovan je radi istrage zločina, čija karijera ostavlja mnogo želja. U pokušaju da razumiju motivaciju napadač istraživač naleti na optuženog za ubojstvo njezina supruga Johna (C. Reed) solist Music Hall Elizabeth Cree (Olivia Cooke). Njen pokojni suprug, zajedno s filozofa sociolog Karl Marx (Goodman), glumac Dan Leno (D. Booth) i romanopisac George Gissing (M. Uotknis) je osumnjičen za zločine pripisati Golem. Malo po malo, uz pomoć inspektora Elizabeth počne odvijati u splet srodnih nesreća, prožeti simpatije za okrivljenika udovici.recenzije o Golem filmu 2016

Na rubu stvarnosti i bajki

Recenzije filma "Golem" (2016), koju je napisao publika, štede. Jednostavni filistini opažaju rad Juan Carlosa Medina kao kulturno kino, umjereno intrigantan i šarolik, pripovijest se temelji na miješanju razumnih doza stvarnih činjenica i autorove fikcije. Na slici su apsolutno sve komponente za koje se neki ne sviđaju, dok su drugi oduševljeni viktorijanskom kulturom. Gledatelj se čini zabavnim s pomodnim pokretom redatelja s uvođenjem ključnih ličnosti u povijesti čovječanstva. Tu postoji određena ironija kada se među osumnjičenima spominje strip, humanistički pisac i teoretičar komunizma. Osim toga, ironija, pa čak i više u filmu nema humora. Stvoritelji su posebnu pažnju posvetili demonstracijama nasilja.Golem 2016 recenzija filmskih glumaca

Knjiga karaktera

Nije previše laskavo procijeniti vještinu kritičara u pregledima filma "Golem". Naravno, nitko ne tvrdi da je Bill Nighy. Njegov svaki izgled u okviru je ukras vrpce. i ovdje Olivia Cook, koji je igrao ulogu Elizabeth, nije osobito impresivan, posebno u prvoj polovici filma. Hvala zaslužio Douglas Booth, koji je utjelovio sliku Dan Lina. Galerija sekundarnih znakova ne dopušta izdvajanje zasebnog izvođača, što će ga gledatelj pamtiti. Prema ocjenama o filmu "Golem" (2016), glumci u epizodnim i sekundarnim ulogama slični su sjenama bez lica.

Općenito, slika je hvaljena za intrigu detektiva, jer se istraga opetovano odvija na krivom putu, a na vrhuncu detektiva suočava se s teškom moralnom dilemom. No, nažalost, već su to već mnogo puta koristili ovu metodu. Pogotovo jer je zagonetka bila smiješno jednostavna, bilo je potrebno samo provjeriti rukopis.