Kriminalni triler "Nevidljivi gost". Recenzije filma

Nažalost, najnoviji filmski projekti u žanru detektivskog trilera uglavnom se ne prikazuju s posebnim iznenađenjima. Činjenica da zasićenost publike i "naslenitnost" spriječavaju uživanje gledanja sljedeće trake. Obožavatelji žanra trenutno je vrlo teško iznenaditi za stvarno. Stoga, recenzije o filmu "Invisible Guest" redatelj i scenarist Oriol Paolo vrlo su suzdržani, unatoč visokoj ocjeni filma: 8.10.

Kinematografska zagonetka

Kino "Nevidljivi gost" recenzije gledatelji često se uspoređuju s mozaicima. Uz briljantan nastup ansambla glumaca i opće uzorne kvalitete, slika sada iznova uzrokuje nejasne asocijacije, izgledaju kao da doživljavaju deja vu. Osjećam se kao da "već sam to vidio, ali se ne sjećam gdje" to traga sve kroz duljinu filma. Recenzije filma "Nevidljivi gost" usredotočuje se na njegovu strukturu, koja je mozaik, poznatih epizoda, uperenih jedni drugima idealno, ali pojedinačno poznati. Ova činjenica je pomalo razočaravajuća.

nevidljiv gost recenzije filma

Film kritika "Nevidljivi gost" također je dobio nejasne. Filmski stručnjaci ukazali su na sekundarnu prirodu projekta.

U središtu priče je mladi i obećavajući poslovni čovjek Adrian Doria, optužen za ubojstvo ljubavnice. U očaju, mladić odluči potražiti pomoć Virginia Goodman, koji se smatra najboljim stručnjacima koji dolaze iz teških situacija. Uoči suđenja, protagonist je u kućnom pritvoru. Dolazi u Virginiju, kako bi razvio najbolju strategiju obrane. Za odvjetnika, ovo je posljednja stvar u svojoj karijeri, a ona je odlučna pobijediti ga svim sredstvima.film nevidljiv gost recenzije

Dobiva zamah

Istina je da, ako želite sakriti nešto sigurno, onda ostavite sve na vidiku, dobro poznat redatelju projekt Oriol Paola. Tako je recenzent opisao ideju kreatora i njenu primjenu na vrpci u komentarima o filmu "Nevidljivi gost". Novi projekt ravnatelja "The Body" i koautor scenarija "Uvidi" praktički ne obmanjuje očekivanja gledatelja. Unatoč činjenici da slika nema izvorni početak, nije potrebno dugo dosaditi. Priča je grozničav od neprekidnog pomaka akcenta, sukoba vjerovanja i gledišta do vrhunca konačne scene. Hipoteze, činjenice, logično nagađanja je indicija u slučaju gotovih ispovijesti, svjedočanstva očevidaca i spontana ispovijed kišilo bez prestanka, kao iz roga obilja, odsijecanje sve ne-bitne u punom „prosvjetljenje”. Kritičari u svojim mišljenja o filmu „Nevidljivi gost” tvrde da je u vrijeme kada je zagonetka je riješena, sve će ispasti nije tako, kako se činilo, okrenula naopako.

film nevidljiv gost recenzije filma

Prema dokazanoj shemi

U svojem drugom redateljskom projektu Oriol strogo prati dokazanu debitnu narativnu shemu. Kanva, kao u "Tele", razvija se u zapetljan način izmjeničnih flashbackova. U filmu opet postoji nejasna motivacija snaga koje se suprotstavljaju protagonistu i neizvjesnosti njegove krivnje. Kao što je istaknuto recenzije filma „Nevidljivi gost”, autor fascinantan i intrigantna mnogohodovki skrivenom sukobu krivnje i odmazde za počinjenje kaznenog djela - da li hladnokrvni, ili slučajni.

Autori navode da je drugi redateljski rad ne samopovtor, to je prilično pametan varijacija na temu skrivene u običnom očima tajnu. Psihološki dvoboj od ključnih znakova optuženi i branitelj postavljen na pozadini detaljne rekonstrukcije događaja dogodilo. To su predstavili kreatori đavolski fascinantni da kad promatrate njegove prijetnje, gotovo zaboravite na rezultat. Čak i ako sofisticirani publika će biti u mogućnosti riješiti sve zagonetke prije nego što je otvorio direktor, on će ipak dobiti zadovoljstvo iz eleganciju akcije.

filmski nevidljivi gosti recenzije

Izvršna uloga

Pokazane glumačke vještine također su se odrazile i na recenzije o filmu "Nevidljivi gost". Screen duo Mario Casas i Ana Wachener primili su puno pohvala, a većina recenzenata upućuje na superiornost popularnog lijepog glumca. Izbor glavnog glumca za mnoge filmaše bio je iznenađenje, što je izazvalo zbunjenost. No odluka autora kao rezultat toga bila je opravdana uspješnom uporabom njezine teksture i slike.

Manji se likovi skladno uklapaju u cjelokupnu atmosferu vrpce, dodajući značajnu količinu boje i dodajući napetost priču.

Općenito, možete preporučiti gledanje filmova, pogotovo ako ste ljubitelj žanra. „Nevidljivi gost” je malo Fincher i Hitchcocka, fragment „Pit”, dio „sumnjivim osobama” i mrvica „Znam što si učinio prošlog ljeta.” U nedostatku vrijednijih žanrovskih projekata zajamčeno je zadovoljstvo gledanja. I impresivno vrijeme od 106 minuta muče neopaženo.