Film `Zodiac`: recenzije gledatelja

Od autora od intrigantnih „Igre” kanonskom trileru „Seven” i postao klasik filma „Klub boraca” na 60. filmskom festivalu u Cannesu, iznenađujuće, ne očekuju nikakvu posebnu živčani udar ili izaziva strahopoštovanje umjetničke užitke i otkrivenja. I nakon premijere emisije, dobili su jedan i drugi. „Zodijak” (film 2007) razmatra filmaše pohađaju filmske projekcije festivala, odmah nakon premijere je uzdignut na rang vjerske slike modernog doba.film zodijak recenzije

Otkrivena zagonetka

Povijest postojanja čovječanstva je inventivnija od bilo kojeg pisca, scenarista i redatelja. Stoga neriješenih zagonetki prošlosti i dalje trljati kreativne umove, poticanje redatelji i pisci i opet se vrati na pojedine epizode - herojske ili sramotne u povijesti ljudske civilizacije. Jedan od glavnih neriješenih slučajeva američkog pravosuđa je smrt koja je trideset i sedam osoba je lišen života užasnim zločinima serijskog serijski ubojica prozvan zodijaka, dvanaest godina krvavog žetve.zodijak film 2007 recenzije

Ako ćete raditi na proizvodnji sljedeći projekt, u režiji Davida Finchera zadivljujuće temeljitost i pol godine koji studiraju sve arhivske dokumente, pokušao sam provesti vlastitu istragu, da se razumijemo fenomen zodijaka. Film 2007. godine, s visokim ocjenom ocjena: 7,70, smatra se jednim od najboljih djela vizionara.

Najsvjetlije "rookie" Hollywood 90-ih

Mnogi gledatelji, gledajući film „Zodiac”, komentari lijevo s ciničnim primjedbama, u kojoj je tvrdio da je direktor djece oboljele od posttraumatskog sindroma, temelji se na urbanoj folklora o strašnoj Zodijaka. Doista, učinak gledanja vrpce lako se može usporediti s čitanjem lijepe antiutopije, u kojoj se sadašnjost i prošlost neodvojivo miješaju, a uopće nema budućnosti. Ravnatelj je uspio stvoriti pravu noćnu moru. Fincher ne slijedi standardne sheme žanra, zanemaruje osobne karakteristike, mnogo više ide u njegovom istraživanju, pa je zlo u njegovoj slici najviši i generaliziraniji. Ne pokazuje zlo, što sama po sebi nije jednostavna, pokazuje njegovu manipulaciju sa svjesnošću masa, pojavom masovne histerije i čudnim interesom zla. Zato David Fincher tekstu - majstor napetosti, i filma „Zodiac” retsenzorov mišljenja pozicioniran kao najveći virtuosic radu vizionar. U filmu, koji se temelji na policijskim izvješćima iz stvarnog života, redatelj vješto održava napon za dva i pol sata za praćenje vremena, pozivajući gledatelja ključnih likova - novinar, policajac i karikaturist - razumjeti proces razmišljanja o serijski ubojica identiteta.zodiak film 2007

Glavni likovi slike

Usput, ključni likovi u Fincheru pokazali su zanimljivu stvar. Prije nego što je publika ne samo policija, umjetnik i novinar - je arhetipski novinar, policajac i autor, kao neka vrsta koordinatnih osi na kojoj je direktor izlaže točke pripovijesti, oni odvajaju jedne dimenzije, ali u cjelini, stvoriti skladan uravnoteženu kompoziciju. Svaki lik govori personifikacija različitih odnosa prema Zodijaku, a pod foreshortening pokriva povijest „neuhvatljivi” sadista i proces formiranja društvenih i kulturnih mitova o njemu. Naravno, to je pridonijelo prekrasan vizionarskom cast centralno ansambl filma „Zodiac”, koji govore Laudacijska mišljenja.

Glavni glumci

Doista, u filmu "Zodiac" glumci se neprimjetno podižu. Jake Gyllenhaal ( "Planina Brokeback", "Captive") igrao ulogu Roberta Greysmita, Mark Ruffalom ( "The Avengers", "Shutter Island") vješto pretvorio inspektora Davea Toschi i Robert Downey Jr. ("Iron Man", "Sherlock Holmes") pojavio se pred publikom na slici novinara Paula Averyja. Glumci (osobito Downey Jr.) jednostavno su izvrsni. Ali u kinu, kao u stvarnom životu, nema heroja. Sve su potencijalne žrtve, a zlo nema sliku. Jedinstvena suspenzija finchera proširila se čitavom pričom o filmu.Zodiac Movie 2012

Za gledatelja s bogatom maštom

Ne iznenađuje da film Zodiac pregledava mišljenja gledatelja na različite načine. Za javnost uz prisustvo divlje mašte - prekrasno, lijepo, svijetlo i nezaboravno. Iako je u obliku vrpca slična umjetničkoj kronici, punih epizoda policije i izvjestiteljskih istraga. Pravi umjetnički artefakt, koji je neobičan film.

S gledišta ostalih filistina, Fincherova slika je suhi račun, rutinski retro-detektiv bez prizora kreativnih užitaka, izražaja i kobne razmjene u Hollywoodu.film zodijaka glumaca

Usmjerena pedantnost

Osnova scenarij „Zodiac” postavio Robert Greysmita - u stvarnom životu pripravnik jednom karikaturista koji je pokušao da samostalno istražiti slučaj zodijaka za nekoliko desetljeća, nakon što je napisao nekoliko članaka i knjiga. Međutim, scenarij nije napravljen prema kanonima fikcija, to dobro je prilagođen za istinu života, snimljenog u stvarnim dokumentima, jer svakodnevni život je mnogo važnije za ravnatelja opće prihvaćenim načelima filmske „ukrasa”. Sve što je prikazano u filmu, čak i previše istinito, iako fincherskaya cjepidlačenje nije znanje u filmovima, to je prilično autorova subjektivnost vizije.

Komadna traka

Film "Zodiac" recenzije kritike dobio izuzetno pozitivno. U filmovima o prvom desetljeću XXI stoljeća zauzima časno peto mjesto. Unatoč činjenici da on nije prouzročio puno uzbuđenja u uredu, na IMDB projekt Fincher ušao u Top250. Slika je stvarno vrijedna, stvoriti profesionalni, ali je malo vjerojatno da će izazvati uzbuđenje među širokom publikom, nego komore trake, volio ga je svaki čovjek na ulici.film zodijaka 2017

"Buđenje Zodijaka"

Usput, naziv zodijaka, a ne zove se policija i danas, a odjeci ubojstva još uvijek doprijeti do javnosti tajanstvene Razglednice nepotpisan povratnu adresu i ostale tajanstvene ključeve. Povijest i dalje potiče društvo, iako je bolje da ostane samo na ekranima kina. Početkom lipnja 2017 će biti pušten u kina svjetsku sliku kanadske britanskog redatelja Jonathana Wright se zove „buđenje zodijaka.” U novom projektu pripovijesti je usmjeren na parove s nestabilnom financijskom situacijom u kojoj spadaju u rukama starog gibanje slika filma, kronike, koji se snimao znak. Film 2017. vjerojatno neće ponoviti uspjeh djeteta Finchera, iako je prerano izgraditi nagađanja. Prema autorima, par u braku, ne ide na policiju ne daje dokaze naći jer je dobila ponudu u kojoj stranac obećava veliku sumu u zamjenu za pronaći. Kao rezultat toga, likovi, uz podršku prijatelja - vlasnik zalagaonice, započeti vlastitu istragu, opsjednut idejom identiteta legendarnog ubojice.

Film u kojem glumi uključuje različite aktere: Shane West ( "Visine slobode"), Leslie Bibb ( "Iron Man", "dijelove tijela") i Matt Craven ( "Crimson Tide", "buškaina").film zodijak recenzije gledatelja

"Misija zodijaka"

U povijesti filmske industrije u svijetu, postoji nekoliko slika u različitim stupnjevima, se raspravlja ovu uzbudljivu temu, na primjer, „Zodijak” Alexander Bulkley i istoimene francuske mini-serije. Međutim, pojedine slike su slični nazivi i potpuno drugačije značenje, kao treći dio franšize „oklop Božji” pod naslovom „Misija Zodiac”. Film 2012 je značajan po tome što je apsolutni zamisao Jackie Chan, koji je uspio razgovarati s njim u 15 oblika: redatelj, scenarist, producent, umjetnik, direktor borbene koreografije, operator, kaskadera i, naravno, glumca. Iako sljedeći nastavak filma „opremom Božjom” projekta Chan napravio domaći distributeri, izvorna vrpca zove CZ12 (kineski Zodiac 2012). Projekt se može postaviti kao reinterpretacija izvorne ideje, budući da nema izravne veze s prethodnim dijelovima filma. Tu poletan blago lovac azijske Hawk, zvani Jackie C (Jackie Chan), s obzirom na zadatak pronaći i vratiti tih 6 brončane životinjskim glavama prije ukrašavanja Peking Summer Palace i nestalih. Također, u filmu ima dosta spektakularnih scena: utrka u odijelu opremljen s valjkastim kotačima gužva na nebu, na zemlji i pod zemljom, u džungli i vode, nenametljiv romantične linije, prostornog morala u finalu.