Serijski "Pješačka kroz agoniju": recenzije i recenzije

Poznata trilogija pobjednika triju Staljinove nagrade

u čitanju Konstantina Khudyakova izazvao je sukobljene revizije. "Pješačka na agoniju" 2017. - treća verzija romana Alexea Tolstoja. Od najpoznatijih, objavljenih sedamdesetih, publika je bila oduševljena. U televizijskim serijama zvijezda ruske kinematografije - Y Solomina, I. Alferova, M. Kozakova odigrala je. O filmu "Pješačenje po grčevima" u 2017 pregledava više negativnih.

recenzije hodanja na agoniju

Na pobjedu Redova nad bijelcima

"Ovo nije Tolstoj!" - fraze slične ovome, pronađene su u ljutitim odgovorima o seriji "Pješačenje boksima" 2017. godine. Dakle, oni kažu, naravno, oni koji znaju: film se temelji na knjizi koju je stvorio ne Lev Nikolaevich, nego i sasvim drugi pisac. Autor - sovjetski pisac i javni radnik, koji se uvijek, za razliku od njegove briljantne imenjaka, naći zajednički jezik s službenoj cenzuri, o čemu svjedoče gore bonuse i drugih državnih nagrada.

Recenzije i recenzije "Prolazeći kroz agoniju" bili su pozitivni. Usput, za ovu je knjigu Alexey Tolstoy dobio drugu Staljinovu nagradu. Prvi pisac dobio je nagradu za "Petar I". Treće je posthumno dobio za "Ivan strašan".

O romanu "Pješačka od agonije" recenzije suvremenih kritičara su kontradiktorne. Visoka umjetnička zasluga je prvi dio - "Sestre". Stvorena je tijekom iseljavanja, i stoga prožeta osjećajem nostalgije. Posljednja knjiga iz poznate trilogije napisana je u Sovjetskom Savezu. Zaključuje se s nedvosmislenom slikom pobjede Redova nad Bijelcima.

hodanje na agonisti 2017 mišljenja

Slobodno čitanje

Autori negativnih kritika o filmu "Pješačenje po grčevima" 2017. godine posebno nisu voljeli slobodnu interpretaciju. Zemljište se mijenja. U glumicama je teško otkriti Catherine i Daria Bulavin - glavne ženske slike u Tolstojevu romanu. A. Chipovskaya i Yu. Snigir nisu mogli prenijeti naivnost, entuzijazam, čistoću heroina. Prema pregledima i recenzijama serije "Pješačka na agoniju" (2017), glumice za glavne uloge trebaju pokupiti mlađe. Bilo bi lijepo reći da nisu svi gledatelji TV-a uzeo Khudjakov film tako negativno. Po mišljenju pojedinih recenzenata, glumac je bio izvrstan.

hodaju na recenzije serije tortura

Preokret u povijesti

U filmu, kao u knjizi, prikazan je podjelu zemlje. Ovo razdvajanje počinje u dušama ljudi, u nastanku upitnih teorija, uvedeno u masovnu svijest. Promjena svjetonazora i protagonista.

Prvi svjetski rat počinje. Bezbrižno postojanje sestara Bulavins je stvar prošlosti. Oni će se suočiti s ozbiljnim testom, kao i milijunima drugih ruskih ljudi. Prema pregledima serije "Prolazeći kroz agoniju", glavni nedostatak filma nije dovoljno dinamična pripovijest. Zemljište je jako zgužvano. Revolucionarni događaji su slabo prikazani. Naravno, pisac je dodao mnogo onoga što roman Aleksej Tolstoj nema.

Istodobno, publika primjećuje: stvaratelji serije uspjeli su prenijeti atmosferu ratnog razdoblja. Kostimi, prizor, borbene scene - sve je dobro isporučeno. Iako se u negativnim ocjenama "Pješačka kroz agoniju" govori o nedostatcima masovnih prizora.

hodanje na agoniju serije 2017 recenzije

"Prolazeći kroz agoniju" (2017): kritičke kritike

Vrijedno je reći nekoliko riječi koje opravdavaju scenarist i redatelj. Filmeri su upozorili: ovo nije filmska prilagodba, film je snimljen na temelju Tolstojeva romana. Stoga je besplatno dopušteno čitanje. Iako postoji previše nedosljednosti s književnim izvorom. Elena Rajskaya, koja je napisala skriptu za film Khudyakova, nježno se približila tumačenju sovjetskog klasika. Tako kritičari vjeruju. Pri tome, uspoređuju seriju 2017. s sovjetskom prilagodbom koja se pojavila na zaslonima sedamdesetih godina.

Moderni film nije lošiji od filma Vasily Ordynsky. Predstavnici mlađe generacije znat će to bolje od sovjetskog filma. Četrdeset godina kino se puno promijenilo. Nastale su nove umjetničke metode, tempo razvoja parcele danas, filmaši koriste brže. U filmu Khudyakov sve je vrlo moderno. Temperamentno, snažno. Sadržaj jedne serije odgovara sadržaju dviju serija filma, stvorenog prije četrdeset godina.

hodanje na boli recenzije filma

Film za moderan gledatelj

Uspoređujući film iz 1977. s verzijom Khudyakova je nezahvalan posao. Trinaest epizoda filma Ordynsky danas ne svladavaju svi. Moderni se gledatelj naviknuo na dinamiku, užurbanost na zemljištu. Ne razumije desetominutni prikaz stubišta, statičnu sliku krajolika. Ali sve to je dobro primio inteligentna sovjetska publika 1970-ih.

Za razliku od Ordynskog i Roshala (redatelj prve verzije zaslona), Khudjakov zna kraj svršetka snova o univerzalnoj sreći. Ovo je još jedna točka, što ukazuje da je nemoguće uspoređivati ​​moderni film sa slikama sovjetske ere.

Glavna prednost serije "Pješačka kroz agoniju" 2017. godine je da se točno upadne u današnje stvarnosti, osjećaje i brige. Redatelj je optužen da je pokazao glavne junakinje vulgarne djevojke koje uporno traže bolji život. Možda Dasha i Katya ne traže bolji život, ali njezino značenje.

Oko svega je blatna, nestabilna, nerazumljiva. Intelektualci se bave demagogijom, pozivaju na revolucionarne promjene. Možda je cijela točka da oni razumiju: u svakom trenutku možete pobjeći u Pariz. Prolivena krv će biti ljudi za koje se toliko brinu. Za ovu čudnu situaciju teško je prilagoditi mladim ženama. Khudjakov je pokazao Tolstojove heroine bez finog romantizma, naivnosti, sublimi - sve što je moderni gledatelj jedva zamijetio.

šetnju plamenom recenzije filma 2017

Političke i filozofske rasprave

Heroji serije neprestano se svađaju. Nije čudo. U doba strašnih promjena, bezuspješne rasprave o sudbini zemlje - normalni fenomen. Nekim gledateljima činilo se da su redatelji spremljeni na povjesničare - konzultante. Heroji ne govore sve na način na koji likovi Tolstoja ili bilo koji drugi pisac kažu početak dvadesetog stoljeća. Ako se slika Orda Bessonov i druge sumnjive likove izraziti svoje mišljenje diskretno, tiho, gotovo unemotionally, onda Khudyakov spore su u povišenim tonom.

Suočavanje s gledateljima uzrokovalo je nekoliko junaka filma "Pješačka od boli". Jedan od njih - Smokovnikov izvodi Alexei Kolgan. Dok uzvišeni Bessonov prenosi svoje prilično čudne ideje, Catherinin muž, uspješan i bogati odvjetnik, kaže: "Stabilnost je dobra". Sve što je revolucionarenje strano je Smokovnikovu. Stranac je otac glavnih heroina - drugi lik koji ne iritira publiku.

hodanje na agoniju serije 2017 recenzija gostiju

Sestre

Ovo je ime prve knjige romana od strane Aleksej Tolstoj. Chipovskaya i Snigir upravljaju slikama glavnih likova. Istina, ovo se može reći, ako ih ne uspoređujete s Alferovom i Penkinom - glumicama filma iz 1977. godine. Zvijezde sovjetskog kina igrale ulogu sestara iz Tolstojeva romana, ne samo dobro, već sjajno, sjajno. Irina Alferova potopljena u dušu milijuna gledatelja, uloga Dasha Bulavina proslavila ju je diljem zemlje. Khudjakovićev film nije izazvao bijes. Za glumice koje su obavljale glavne uloge, ovo djelo nije postalo značajno u karijeri.

Anna Chipovskaya

Glumica je postala poznata nakon puštanja serije "Thaw". Možda je uloga u filmu Todorovsky - najuspješniji posao Chipovskaya u ovom trenutku. Većina gledatelja, koji nisu propustili ostaviti komentar na film Khudjakov, napominju da je glumica dobro igrala, ali slika predstavnika inteligencije početkom XX stoljeća nije uspjela. Chipovskaja nije mogla prenijeti emocije Dereije Bulavine, njezine senzualnosti, njezine suptilne organizacije duše. Glumica je također poznata po filmovima "Čista umjetnost", "O ljubavi".

Julia Snigir

"Posljednja klaonica", "Naseljeni otok", "Gloss" - od tih filmova započinje karijera glumice. Julia Snigir je igrala u seriji "Pješačka na agoniju" 24-godišnja Katya. Barem ovo je doba junakinje u prvom dijelu Tolstojeva romana. U pogledu publike, Ekaterina Bulavina je pokazala da je oštra, pa čak i kurva u izvedbi Snigir. Slika stvorena od strane glumice ne uklapa se u atmosferu vremena. Osim toga, starija sestra u filmu je modernizirana. U njemu nema ništa od književnog karaktera, prototip je Tolstojova supruga.

Anton Shagin

Glumac je igrao Bessonova, pjesnika, u kojem su sestre Bulavine zaljubljene. U svojem nastupu, prema kritikama, lik, čiji je prototip bio Alexander Blok, izgleda prilično čudno. Teško je vjerovati da junak Shagina može uhvatiti osjećaje Darije i Catherine, kao i osjećaje bilo koje druge žene.

Glumac je postao poznat po filmu "Dandies". Također je igrao na slikama "Kuprin". Yama "," Petak "," Hammer ". U seriji "Pješačenje kroz agoniju", Shagin vjerojatno igrao ulogu koja je predaleko od njegove uloge.

Jedini glumac koji je uspio stvoriti sliku koja se uklapa u povijesni film, govoreći o revoluciji i Prvom svjetskom ratu, jest Leonid Bichevin. No, njegovi su recenzenti povezani s Solominom, koji je glumio Telegin u filmu iz 1977. godine.

Ostali glumci

Pavel Trubiner igrao je Vadim Roshchina - drugi suprug Catherine Bulavina. Svetlana Khodchenkova - Liza Rastorgueva. Film je također igrao Merzlikin A., A. Colgan, S. Koltakov, E. Tkachuk, A. Jatsenko, V. Aksenov, D. Dyuzhev, R. Madyanov, Stychkin E., S. Puskepalis.

Khudjakov je prvi redateljski rad objavljen 1975. godine. Ukupno je snimio 29 filmova. Među njima: „Smrt u kino”, „uspjeh”, „Na gornjoj škare”, „iz Lenjingrada”, „Jednom u Rostovu”, „Shadows of Faberge”.

Khudjakov je odveo daleko od savršenog filma. No, Tolstoj je također napisao značajnu knjigu, iako nikako nije super. Ravnatelj je prilagodio parcelu, nadopunjen detaljima koji su jasni većini gledatelja. Kritičari su opetovano optuživali da je glavnim ulogama glumica "sa suvremenim licima". Ali bilo bi mu teško pronaći druge umjetnike. U kinematografiji dugogodišnji medijski likovi, junaci "žutog tiska" igraju. Stvarno se teško povezati s likovima klasične književnosti. Slika stvorena 1977., naravno, bolja je od serije Konstantina Khudjakova. Ali filmsku razinu Ordynsky danas bi se promatrali samo filmski kritičari.